-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Γιατί,το evo βλέπεται?Ελα ντε... Αλλά το STI πρέπει να είναι το ασχημότερο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί... (απόψεις ε ?)
Καταρχήν είμαι σίγουρος οτι γενικότερα η bmw σαν εταιρία δεν σε πολυενθουσιάζει..
Οχι, ίσα-ίσα, τη θεωρώ εξαιρετική εταιρία με άριστη μηχανολογία (μαζί με τη Honda κορυφαίες), στόχευση στα προϊόντα της, άποψη και χαρακτήρα.
Αυτό που χαλάει είναι το σύνηθες κοινό των BMW (οι αναγνώστες του παρόντος thread εξαιρούνται φυσικά κάγκουρες, επιδειξίες, 'φραγκάτοι-επιτυχημένοι', μανάβηδες με Χ5 4.4/4.8, νταβατζήδες με M3 cabrio εισαγωγή από Γερμανία (ή και τροπέτο) κτλ. Ελπίζω να με πιάνεις.
Τα 'κουσούρια' είναι πολλά και τώρα είναι ακατάλληλη στιγμή για να τα γράψω(είμαι πηγμένος στη δουλειά )
Οταν βρεις λίγο καιρό...
Πάντως, κατα την γνώμη μου πάντα, ο συνειδητοποιημένος αγοραστής BMW(εξαιρούντε οι ψευτοbmw) δεν λέει ' Να πάρω bmw?|'
αλλά 'ΘΑ πάρω bmw '
Όπως φαίνεται το βλέπεις σαν εναλακτική λύση....δεν έχεις την κάψα,άσε που στο παρελθόν είχες δηλώσει οτι δεν σε πολυενθουσιάζουν.
ΦιλικάΔε με πολυενθουσιάζουν οι BMW που αγοράζουν οι περισσότεροι, κάτι 116. 316, κάτι Χ3... Περισσότερο λόγω αυτών που αναφέρω παραπάνω.
Οντως δεν έχω 'την κάψα', όντως την αντιμετωπίζω σαν εναλλακτική. Εγώ rally replica γούσταρα αλλά να μπορώ να πηγαίνω και την κόρη μου βόλτα. Αλλοίμονο όμως, οποιαδήποτε Μ είναι respect -ακόμα και οι τελευταίες, που είναι πολύ βαριές για τα γούστα μου.
Αλλά το λες σα να ήταν η BMW κάπως 'κάβλα' και μόνο, σαν ιδέα (πως λέμε ...Alfa Romeo ? ), σα να παραγνωρίζεις το πόσο καλά αυτοκίνητα είναι ασχέτως προτιμήσεων μάρκας (που δεν έχω σε καμία απολύτως, ούτε καν σε Ferrari).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
-Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η 330 και η 335 δεν θα χρειαστούν μεγάλο χρόνο εκμάθησης,ειδικά η δεύτερη με την μεγάλη ροπή και το απλό διαφορικό..
Μια 330 θα την πάρω με τελείως διαφορετική λογική, δηλ. ένα άριστο οικογενειακό αυτοκίνητο, και όχι 'σπορ'. Και άρα θα έχω διαφορετικές απαιτήσεις. Και δεν θα έχω δώσει 40Κ επιπλέον που να μην τα οδηγώ όπως τους αξίζει.
Στους προβληματισμούς μου, η 335 είναι αντίστοιχη της Μ3 λόγω ροπής.
To ίδιο λέμε Νάσσο,μόνο που πιστεύω ότι η 330 μπορεί να είναι και σπορ...αντίθετα από τη BMW που 'Σπορ' θεωρεί μόνο τα Μ μοντέλα της,ουτε καν την 135/335...
Θα μου πεις βέβαια,όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος....
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
@tm:
Σοφέ δάσκαλε Pai Mei, ένας άσχετος από πίσω κίνηση θα πάρει το θηρίο των 400 ίππων και δεν θα έχει κανένα πρόβλημα μετά από εξοικείωση ολίγων εβδομάδων ?
Πιστεύω πως όχι.
Οδηγός με χιλιόμετρα σε ΕP3 και 106, δεν θα δυσκολευτεί να πιάσει το 'νόημα'...
Εγώ πιστεύω το αντίθετο.
Σε αυτό συμφωνώ με τον pad, ένα πισωκίνητο (και μάλιστα τόσο 'ειδικό' και δυνατό) είναι τελείως άλλη ιστορία νομίζω...
-
Ότι είναι άλλη ιστορία, είναι.
Αλλά πιστεύω ότι αν έχεις τριφτεί με οποιουδήποτε είδους έλεγχο ολίσθησης, ακόμα και με fwd, θα βοηθηθείς στο να πιάσεις γρηγορότερα το feeling ακόμα και σε εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας μεταδόσεις.
Εν πάση περιπτώσει, δεν πιστεύω ότι είναι αυτός ανασταλτικός λόγος στο να πάρεις BMW. Αν όχι Μ3 ή 335i, θα συμφωνήσω με τον Γιατρό ότι και η 330i είναι εξαίρετη περίπτωση, συνδυάζοντας 'αίσθημα' και 'λογική'.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@tm:
Σοφέ δάσκαλε Pai Mei, ένας άσχετος από πίσω κίνηση θα πάρει το θηρίο των 400 ίππων και δεν θα έχει κανένα πρόβλημα μετά από εξοικείωση ολίγων εβδομάδων ?
Πιστεύω πως όχι.
Οδηγός με χιλιόμετρα σε ΕP3 και 106, δεν θα δυσκολευτεί να πιάσει το 'νόημα'...
Εγώ πιστεύω το αντίθετο.
Σε αυτό συμφωνώ με τον pad, ένα πισωκίνητο (και μάλιστα τόσο 'ειδικό' και δυνατό) είναι τελείως άλλη ιστορία νομίζω...
Όντως είναι τελείως άλλη ιστορία. Επίσης είναι τελείως άλλη ιστορία σε σχέση με το Evo, ε; Παραπλήσιες επιδόσεις, τελείως διαφορετική αίσθηση κατά την επίτευξή τους όμως.
Επίσης δεν είναι κάτι που συνηθίζεις από μέρα σε μέρα, αλλά δεν είναι και κάτι το τρομακτικό Νάσο. Για νορμάλ ανθρώπους έχουν βγει αυτά τα αυτοκίνητα, δε χρειάζεται να είσαι ο Σουμάχερ για να τα κουμαντάρεις. Για να τα ξεζουμίσεις, ίσως ναι! Αλλά εκεί είναι και όλη η απόλαυση. Το να προχωράς με μικρά βηματάκια σιγά σιγά, μαθαίνοντας το αυτοκίνητο και απολαμβάνοντας κάθε φορά την ικανοποίηση πως 'έβαλες άλλο ένα τουβλάκι σήμερα' ψηλώνοντας την πυραμίδα προς την κορυφή. Το πόσο ψηλά θα φτάσεις και το πόσο γρήγορα θα φτάσεις εκεί, εξαρτάται φυσικά από το χρόνο που θα αφιερώσεις. Εγώ ας πούμε, ακόμα θεωρώ πως ξύνω την επιφάνεια. Αλλά δε βιάζομαι κι όλας. Δική μου είναι, όλα θα γίνουν.
Το μυαλό στο κεφάλι σου το έχεις, οπότε δε θα αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα. Προ δυσάρεστων εκπλήξεων δύσκολα θα βρεθείς αν δεν είσαι αφηρημένος. Εγώ ας πούμε μια φορά ξεχάστηκα και προσπέρασα έναν κακομοίρη έχοντας το TC off και σχεδόν με είδε να τον χαιρετάω από το παρμπρίζ καθώς περνούσα δίπλα από το παράθυρό του. Από τότε τσεκάρω το DSC να είναι ΟΝ στις προσπεράσεις, γιατί δε μου φταίει σε τίποτα κι ο άλλος. Επίσης αυτό που λες, ότι είναι ξεφτίλα να οδηγείς Μ3 με DSC on μπορώ να πω πως είναι λίγο λάθος σκεπτικό. Κι αυτό διότι ειδικά στους ελληνικούς σαπουνολαδόδρομους, ούτε σε καθυστερεί ούτε κόβει κάτι που θα μπορούσες να αντιληφθείς από επιδόσεις (το αντίθετο μάλλον), ενώ ταυτόχρονα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Δε βλέπω ούτε έναν λόγο να το απενεργοποιεί κάποιος στις καθημερινές μετακινήσεις ρουτίνας. Σε περίπτωση που δεις κάποιο ενδιαφέρον κομάτι οδοστρώματος (κάποια ανηφορική καμπή πχ) ή φτάσεις στο σταυροδρόμι που θές να κάνεις δεξιά, το κουμπάκι μπροστά σου είναι, το απενεργοποιείς για την περίσταση και συνεχίζεις μετά κανονικά.
Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο είναι τόσο υπερπλήρες εξοπλισμού και τόσο δυνατό σε κινητήρα και φρένα, που πραγματικά δεν υπάρχει τίποτα που να θες να κάνεις και να μην το μπορεί. Με αυτήν την έννοια, είναι σαφώς το πιο ευχάριστο και πιο ευκολοοδήγητο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Την επόμενη φορά που θα βρεθούμε, μπορούμε αν θες να τα δεις κι από πρώτο χέρι αυτά που σου λέω. -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Πάντως, κατα την γνώμη μου πάντα, ο συνειδητοποιημένος αγοραστής BMW(εξαιρούντε οι ψευτοbmw) δεν λέει ' Να πάρω bmw?|'
αλλά 'ΘΑ πάρω bmw 'ΑΚΡΙΒΩΣ από 122 μέχρι 502 και ΤΕΛΟΣ μετά από αυτό...
-
Yπάρχει κι ένα άλλο σεβαστό είδος (πραγματικού) οδηγού BMW, αυτός που την αγοράζει γιατί δεν μπορεί οικονομικώς να πάρει / συντηρήσει Πόρσε!
Για τον Νάσο τώρα, ο άνθρωπος αντιλαμβάνομαι ότι είναι βαθύς γνώστης της οδήγησης και αυτοκίνησης εν γένει, μυαλωμένος, ηλικιωμένος και sports-oriented. Αφού συζητούσε για ράλυ ρέπλικα, η Μ είναι μονόδρομος σε BMW, αν το οικονομικό (κυρίως το μετά) δεν είναι πρόβλημα.
Και δη με το θεσπέσιο 7άρι Μ-DCT, που προσφέρει όχι μόνον καλύτερη οικονομία και εργονομία (στην F1 μαλάκες είναι που κατήργησαν την κουτάλα;), αλλά και καλύτερες επιδόσεις, παρά τα 20 παραπάνω κιλάκια που συνεπάγεται (τα 9 οφείλονται στην αντίστοιχη παραπάνω βαλβολίνη!).Αν εγώ το κουλάδι χαλβαδιάζω τα 40 κιλά ροπής (πιστεύοντας στη σταδιακή βελτίωσή μου - ήδη τρέχω στους παγετώνες να ξεκουλαθώ), γιατί όχι ο Νάσος.
Και στην περίπτωσή μου, ακόμα και την -σαφώς οικονομικότερη της Μ3 στη συμβίωση- 335, ίσως δεν θα αντέχω οικονομικά (στην Ελλάδα) να της κάνω συστηματική, σκληρή και ριψοκίνδυνη χρήση πίστας.
Αν την πάρω, με βλέπω μετά για κανα καρτ! -
Διπλοποστιά.
-
Εγώ είμαι με τον Pai Mei...Δε νομίζω ότι θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα
Τελείως άλλη ιστορία, που λέει και ο Cavallino, αλλά δε σημαίνει 'δύσκολη' ιστορία, σωστά Μάνο;
Όλα εν καιρώ, βεβαίως. Δεν εννοώ ότι θα πηγαίνει με τις πόρτες από την πρώτη εβδομάδα...
...αν και τώρα που το σκέφτομαι.......
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Από μηχανολογικής απόψεως, το σύστημα είναι σχετικά περίπλοκο και βαρύ [+110Kg περίπου], με έναν μικρό άξονα να φεύγει παράκεντρα από το κεντρικό διαφορικό για να δώσει κίνηση στο μπροστινό. Στην πράξη, δείχνει να έχει επηρεαστεί με κάποιον τρόπο η μπροστινή γεωμετρία, καθώς σε περιπτώσεις υπερστροφής ισχύος, το τιμόνι εμφανίζει μηδενική σχεδόν επαναφορά, φαινόμενο που δεν έχω συναντήσει σε κανένα Audi, Mitsu ή Subaru.
Δεν ειναι ετσι ακριβως.Καταρχην στο x drive,Δεν υπαρχει κεντρικο διαφορικο.Τη θεση του εχει παρει ενας πολυδισκος συμπλεκτης ,που ενεργοποιειται με ενα ηλεκτρικο μοτερ.Ουσιαστικα το ολο συστημα βρισκεται στη συνεχεια του κιβωτιου τα χυτητων.
Υπαρχει διαφορα αναεσα στο συτημα που φορανε τα SUV και τα κανονικα αυτοκινητα της BMW.ΣΤα SUV,υπαρχει ενα συστημα με ιμαντες για να μεταφερει την ισχυ απο το συμπλεκτη στον αξονα που οδηγει στο μπροστινο διαφορικο,ενω στα επιβατικα υπαρχουν γραναζια.
Η διαφορα αναμεσα στις τετρακινητες και τις πισωκινητες τριαρες βρισκεται στα υποπλαισια τα οποια εναι ατσαλινα στις τετρακινητες.Δε θυμαμαι αν ειναι και οι κατω βραχιονες της μπροστινης αναρτησεις.
Παντως το τιμονι ειναι οντως περιργο.Ειχα οδηγησει μια 330 xd και η επαναφορα του τιμονιου ηταν ελαχιστη,ενοιωθες το μπροστινο συστημα 'καπως'. -
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=115399
Aνάβαση και κατάβαση με Μ3 Ε92 σε βρεγμένο/νωπό παληόδρομο (τον οποίο ο τύπος ψιλοθεωρεί μονόδρομο ) με το DSC on, βεβαίως.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Yπάρχει κι ένα άλλο σεβαστό είδος (πραγματικού) οδηγού BMW, αυτός που την αγοράζει γιατί δεν μπορεί οικονομικώς να πάρει / συντηρήσει Πόρσε!Για τον Νάσο τώρα, ο άνθρωπος αντιλαμβάνομαι ότι είναι βαθύς γνώστης της οδήγησης και αυτοκίνησης εν γένει, μυαλωμένος, ηλικιωμένος και sports-oriented. Αφού συζητούσε για ράλυ ρέπλικα, η Μ είναι μονόδρομος σε BMW, αν το οικονομικό (κυρίως το μετά) δεν είναι πρόβλημα.
Και δη με το θεσπέσιο 7άρι Μ-DCT, που προσφέρει όχι μόνον καλύτερη οικονομία και εργονομία (στην F1 μαλάκες είναι που κατήργησαν την κουτάλα;), αλλά και καλύτερες επιδόσεις, παρά τα 20 παραπάνω κιλάκια που συνεπάγεται (τα 9 οφείλονται στην αντίστοιχη παραπάνω βαλβολίνη!).Αν εγώ το κουλάδι χαλβαδιάζω τα 40 κιλά ροπής (πιστεύοντας στη σταδιακή βελτίωσή μου - ήδη τρέχω στους παγετώνες να ξεκουλαθώ), γιατί όχι ο Νάσος.
Και στην περίπτωσή μου, ακόμα και την -σαφώς οικονομικότερη της Μ3 στη συμβίωση- 335, ίσως δεν θα αντέχω οικονομικά (στην Ελλάδα) να της κάνω συστηματική, σκληρή και ριψοκίνδυνη χρήση πίστας.
Αν την πάρω, με βλέπω μετά για κανα καρτ!Έχεις αρχίσει να επικρατεί η λογική. Μην αμελήσεις να πληρώσεις το έξτρα stop&go cruise control.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έχει αρχίσει να επικρατεί η λογική. Μην αμελήσεις να πληρώσεις το έξτρα stop&go cruise control.
Άλλο το M-DCT κι άλλο το Στεπτρόνικ!
To δε cruise control είναι η μεγαλύτερη ξεφτίλα από καταβολής αυτοκινήσεως, ειδικά για χώρες με στροφιλίκια.
Είσαι μέγας προβοκάτωρ! -
http://local.bmw.fr/xdrive/2/index.htm
Δειτε το 1ο Βιντεο.Περιπου στα μισα ακριβως φαινεται πως δουλευει το Xdrive στα επιβατικα της εταιρειας.
Και στο 2ο επισης. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δεν ειναι ετσι ακριβως.Καταρχην στο x drive,Δεν υπαρχει κεντρικο διαφορικο.Τη θεση του εχει παρει ενας πολυδισκος συμπλεκτης ,που ενεργοποιειται με ενα ηλεκτρικο μοτερ.H BMW αλλού αναφέρει ηλεκτρονικό, πολύδισκο συμπλέκτη, στα γενικόλογα κείμενα των press-kit, αλλού λέει ότι ο συμπλέκτης είναι προσαρμοσμένος σε κεντρικό διαφορικό, με στατική κατανομή στο 40-60 εμπρός-πίσω:
To perform this function, BMW xDrive features a center differential with an electronically controlled multiple-plate clutch which feeds the power of the engine to where it can be used to best effect
Και η μετάφραση από το ελληνικό press-kit: 'Για την εκτέλεση αυτής της λειτουργίας, το xDrive της BMW έχει ένα διαχωριστή ισχύος με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη, που κατανέμει την κινητήρια ισχύ εκεί όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί πιο αποτελεσματικά'.
Ως 'διαχωριστή ισχύος' εννοεί προφανώς το διαφορικό.
Σε αυτό το σχέδιο φάντασμα, φαίνεται σε μπλε χρώμα ο μικρός άξονας που φεύγει παράλληλα με το κιβώτιο προς το μπροστινό διαφορικό. Το οποίο εξαιτίας της προς τα πίσω τοποθέτησης του μοτέρ σε όλα τα BMW, δεν μπορούσε βέβαια να 'σφηνωθεί' μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου, στο συγκεκριμένο layout, μία εφαρμογή που πιθανώς είχε επίδραση στην εμπρός γεωμετρία, προκαλώντας το φαινόμενο που κι εσύ παρατήρησες...
-
Δε νομιζω να υπαρχει κεντρικο διαφορικο ,με την εννοια του διαφορικου με γραναζια.Μαλλον το αρθρο θελει να πει οτι το ρολο του κεντρικου διαφορικου τον παιζει ο συμπλεκτης.
Στη φωτογραφια που ακολουθει φαινεται ακριβως το συστημα.Με κοκκινο ειναι ο συμπλεκτης.Δε φαινεται πουθενα να υπαρχει πλανητικο διαφορικο με γραναζια.Στο δευτερο σχεδιο φαινεται ακομη πιο καλα.
Βρηκα και την παραλλαγη με τους ιμαντες.
-
Έχεις δίκιο, από ό,τι φαίνεται στις φωτό.
Τα άρθρα είναι επίσημα, πάντως, το πρώτο αποτελεί αναδημοσίευση από το επίσημο κείμενο της BMW.
-
Πάντως νομίζω ότι το 4κίνητο σύστημα της Χ6 που φοράει το νέο μπλοκέ Dynamic Performance Control είναι αρκετά καλύτερο. Λογικά θα μεταφερθεί και στα sedan 'xi'.
-
Το Χ Drive ειναι ιδιο Νικο.Το μονο που αλλαζει ειναι το πισω διαφορικο.Δεν ειναι πλεον ελευθερο αλλα μπαινει το μπλοκε
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Πάντως, κατα την γνώμη μου πάντα, ο συνειδητοποιημένος αγοραστής BMW(εξαιρούντε οι ψευτοbmw) δεν λέει ' Να πάρω bmw?|'
αλλά 'ΘΑ πάρω bmw 'ΑΚΡΙΒΩΣ από 122 μέχρι 502 και ΤΕΛΟΣ μετά από αυτό...
Αρα ή είσαι μέρος της μυστικιστικής κάστας που 'θα αγοράσει BMW' ή δεν είσαι άξιος να έχεις μία και είσαι 'ψευτο-BMW' ? (νόμιζα πως μόνο οι alfisti είχαν τέτοια 'κολλήματα' αλλά φαίνεται πως έκανα λάθος)
Εκτός και αν αυτός είναι ο ευγενικός και πλάγιος τρόπος να μου πείτε 'αφού είσαι άσχετος ρε φίλε, που μου θες και Μ'... το οποίο και θα προτιμούσα.
BMW FORUM