-
Διαβάστε και άλλα ενδιαφέρονται μοντέλα, είδικά αποτυχημένα http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=4228 σε παλαιότερο θέμα.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αυτα τωρα ειναι αδικημενα η αποτυχημενα?
Γνωμη μου... τιποτα απο τα 2... απλα ΑΚΡΙΒΑ!O oρος ''αποτυχημενα'' ειναι σχετικος.Εγω αναφερομαι στις πωλησεις που εκαναν απο επισημα στοιχεια.
Το Α2 δεν πουλησε ουτε στο ελαχιστο τον αριθμο που περιμεναν, γι αυτο και βγηκαν νεα πακετα προσφορων πιο ελκυστικα, καθως και με FSI κινητηρα.
Το LUPO δεν πουλησε επειδη ηταν και αυτο αρκετα ακριβο.
Με τα ιδια ή και λιγοτερα χρήματα καποιος μπορει να αγορασει το POLO.
Το Α2 μαλλον ''αδικημενο'' ειναι... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το LUPO δεν πουλησε επειδη ηταν και αυτο αρκετα ακριβο.
Με τα ιδια ή και λιγοτερα χρήματα καποιος μπορει να αγορασει το POLO.Συμφωνώ, και υπό το ίδιο πρίσμα κρίνω αποτυχημένο και το Αρόζα της ΣΕΑΤ. Το πιο απλό Αρόζα (χιλιάρι) το 2000/9 ήταν κατά κάτι ακριβότερο από το πιο απλό Ίμπιζα της εποχής (πάλι χιλιάρι), το οποίο είχε και κάποια ελάχιστα στοιχεία εξοπλισμού παραπάνω!! Το γνωρίζω από πρώτο χέρι αφού αγόρασα το εν λόγω Ίμπιζα!!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Αυτα τωρα ειναι αδικημενα η αποτυχημενα?
Γνωμη μου... τιποτα απο τα 2... απλα ΑΚΡΙΒΑ!O oρος ''αποτυχημενα'' ειναι σχετικος.Εγω αναφερομαι στις πωλησεις που εκαναν απο επισημα στοιχεια.
Το Α2 δεν πουλησε ουτε στο ελαχιστο τον αριθμο που περιμεναν, γι αυτο και βγηκαν νεα πακετα προσφορων πιο ελκυστικα, καθως και με FSI κινητηρα.
Το LUPO δεν πουλησε επειδη ηταν και αυτο αρκετα ακριβο.
Με τα ιδια ή και λιγοτερα χρήματα καποιος μπορει να αγορασει το POLO.
Το Α2 μαλλον ''αδικημενο'' ειναι...ε όχι και αδικημένα...και τα δύο μοντέλα που αναφέρεις 'έπιασαν' αυτό που τους άξιζε: ΠΑΤΟ!
Σπύρος
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
οποιος δεν εχει δει ΑΡΝΑ χανει...εγώ δεν έχω δει
καμιά φωτό? specs?
Σπύρος
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
χόντα crx το τελευταίο!
Ε όχι και παρεξηγημένο το πανάσχημο g60 που τις έτρωγε σε κάθε συγκριτικό σε όλους τους τομείς! Για να χαλαρώσουμε! Και βέβαια, το πιο σημαντικό, κάθε άλλο παρά (μωρό) ατελείωτο! Το ηλίθιο τούρμπο της VW μας...τελείωσε! αφού έσπαγε και μαλλον δεν έχει μείνει δείγμα ούτε για το...μουσείο της κοτσανολαντ(μια και η VW τώρα τελευταία βαφτίζει και πόλεις )καλα ρε φιλε γαι πες μας και μας ΤΙ ακριβως ξερεις για τον G μηπως και σε καταλαβουμε, γιατι απο οτι φαινεται δεν εχεις ιδεα....
Αν οδηγουσες αυτο το καταπτυστο G60 ισως και να καταλαβαινες.....Αν δεν εχετε γνωση δεκτο. Αλλα μην πετατε τετοιες κωρονες για να μη πω κοτσανες αν δεν εχετε σαφη αποψη....
ε ρε τσουκαλας χρειαζεται εδω μεσα....
Ανιδεοι..... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
οποιος δεν εχει δει ΑΡΝΑ χανει...
εγώ δεν έχω δει
καμιά φωτό? specs?
Σπύρος
Το Άρνα ήταν Nissan Cherry,με κινητήρα και κάποια άλλα μηχανικά μέρη από Alfasud. Φωτογραφία: http://www.cuoresportivo.pl/oldtimers/?pao=Arna.jpg Επίσης,από εδώ http://www.carsfromitaly.com/alfaromeo/index.html ,κλικάρεις 'models' και ύστερα 'Arna' και βλέπεις εικόνες και ιστορία του μοντέλου. Προσωπική μου άποψη είναι ότι πολλές εταιρείες έχουν βγάλει μοντέλα που είχαν κάποια αρνητικά σημεία,είτε σε εμφάνιση είτε σε μηχανικά μέρη.
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
χόντα crx το τελευταίο!
Ε όχι και παρεξηγημένο το πανάσχημο g60 που τις έτρωγε σε κάθε συγκριτικό σε όλους τους τομείς! Για να χαλαρώσουμε! Και βέβαια, το πιο σημαντικό, κάθε άλλο παρά (μωρό) ατελείωτο! Το ηλίθιο τούρμπο της VW μας...τελείωσε! αφού έσπαγε και μαλλον δεν έχει μείνει δείγμα ούτε για το...μουσείο της κοτσανολαντ(μια και η VW τώρα τελευταία βαφτίζει και πόλεις )καλα ρε φιλε γαι πες μας και μας ΤΙ ακριβως ξερεις για τον G μηπως και σε καταλαβουμε, γιατι απο οτι φαινεται δεν εχεις ιδεα....
Αν οδηγουσες αυτο το καταπτυστο G60 ισως και να καταλαβαινες.....Αν δεν εχετε γνωση δεκτο. Αλλα μην πετατε τετοιες κωρονες για να μη πω κοτσανες αν δεν εχετε σαφη αποψη....
ε ρε τσουκαλας χρειαζεται εδω μεσα....
Ανιδεοι.....Θα πρέπει να ηρεμήσουμε όλοι εδώ μέσα και να συζητήσουμε με ευπρέπεια και ευγένεια.Το ότι ενδεχομένως ανάμεσα σε σοβαρό και αστείο εκφράζονται γνώμες που μας ενοχλούν ή που θέλουν να μας τσιγκλίσουν,δε σημαίνει ότι θα αρχίσουμε τα βρισίδια. Όσο για τον Τσουκαλά,εδώ μέσα δεν είναι γήπεδο,ούτε TV Magic (για όσους βρίσκονται εκτός Ελλάδας,εξηγώ πως ο Τσουκαλάς είναι φανατικός οπαδός του Ολυμπιακού,έχει εκπομπή σε κανάλι του Πειραιά, που λέγεται TV Magic και ,όταν τηλεφωνούν οπαδοί άλλης ομάδας,τους κλείνει τα τηλέφωνα ή τους βρίζει στον αέρα.).
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
καλα ρε φιλε γαι πες μας και μας ΤΙ ακριβως ξερεις για τον G μηπως και σε καταλαβουμε, γιατι απο οτι φαινεται δεν εχεις ιδεα....
πού ακριβώς φαίνεται πως δεν έχω ιδέα; Δεν είμαι μηχανολόγος, αλλά ξέρω τις αρχές λειτουργίας όπως και ότι τα σπειρώματα του δεν άντεχαν πολλές φορές ούτε 40000χλμ. Μεγαλύτερη απόδειξη ότι καταργήθηκε από το γκρουπ, δεν νομίζω πως χρειάζεται, είτε άσχετος είσαι είται ημιμαθής. Επαναλαμβάνω! Όσα παιδιά το πήραν, κατεφυγαν στην αντικατάσταση του με 'κανονικό' τούρμπο
Αν οδηγουσες αυτο το καταπτυστο G60 ισως και να καταλαβαινες.....
ναι θα με εντυπωσιίαζε γιατί οδηγώ σουϊφτ. Αυτό είναι το ζητούμενο ή η τοποθέτηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
Αν δεν εχετε γνωση δεκτο. Αλλα μην πετατε τετοιες κωρονες για να μη πω κοτσανες αν δεν εχετε σαφη αποψη....
ποια ακριβώς ήταν η κοτσάνα; αν μου πεις ειλικρινά δεν έχω πρόβλημα να ανακαλέσω κτλ κτλ
Ανιδεοι.....
στα μούτρα σου
-
Ο χρήστης geronimo έγραψε:
οποιος δεν εχει δει ΑΡΝΑ χανει...
εγώ δεν έχω δει
καμιά φωτό? specs?
Σπύρος
Το Άρνα ήταν Nissan Cherry,με κινητήρα και κάποια άλλα μηχανικά μέρη από Alfasud. Φωτογραφία: http://www.cuoresportivo.pl/oldtimers/?pao=Arna.jpg Επίσης,από εδώ http://www.carsfromitaly.com/alfaromeo/index.html ,κλικάρεις 'models' και ύστερα 'Arna' και βλέπεις εικόνες και ιστορία του μοντέλου. Προσωπική μου άποψη είναι ότι πολλές εταιρείες έχουν βγάλει μοντέλα που είχαν κάποια αρνητικά σημεία,είτε σε εμφάνιση είτε σε μηχανικά μέρη.
πωπώ, μεγάλη αηδία
Σπύρος
-
Για να συνεχισουμε με τα υπερτιμημενα μοντελα,ειναι τα Saab και Volvo,κατα την γνωμη μου.
Υποτιθεται οτι ανταγωνιζονται τα γερμανικα αλλα υστερουν σε ολους τους τομεις απο αυτα.Ουτε το στησιμο εχουν,ουτε τους κινητηρες(ακομη και σε turbo),ουτε την εμφανιση,ουτε το κυρος.Προκειται για εντελως αδιαφορα απο οδηγικη αποψη αυτοκινητα,με απροσωπη σχεδιαση.
Αν θελω απροσωπη σχεδιαση,παιρνω Mercedes!Προσφατα,οδηγησα το καινουριο S80 φιλου μου.Ειτε το οδηγεις,ειτε εισαι συνοδηγος,τα ιδια συναισθηματα εχεις...
Τα συγκρινω με γερμανικα,επειδη υποτιθεται οτι εχουν το ιδιο target-group.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
καλα ρε φιλε γαι πες μας και μας ΤΙ ακριβως ξερεις για τον G μηπως και σε καταλαβουμε, γιατι απο οτι φαινεται δεν εχεις ιδεα....
πού ακριβώς φαίνεται πως δεν έχω ιδέα; Δεν είμαι μηχανολόγος, αλλά ξέρω τις αρχές λειτουργίας όπως και ότι τα σπειρώματα του δεν άντεχαν πολλές φορές ούτε 40000χλμ. Μεγαλύτερη απόδειξη ότι καταργήθηκε από το γκρουπ, δεν νομίζω πως χρειάζεται, είτε άσχετος είσαι είται ημιμαθής. Επαναλαμβάνω! Όσα παιδιά το πήραν, κατεφυγαν στην αντικατάσταση του με 'κανονικό' τούρμπο
Αν οδηγουσες αυτο το καταπτυστο G60 ισως και να καταλαβαινες.....
ναι θα με εντυπωσιίαζε γιατί οδηγώ σουϊφτ. Αυτό είναι το ζητούμενο ή η τοποθέτηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
Αν δεν εχετε γνωση δεκτο. Αλλα μην πετατε τετοιες κωρονες για να μη πω κοτσανες αν δεν εχετε σαφη αποψη....
ποια ακριβώς ήταν η κοτσάνα; αν μου πεις ειλικρινά δεν έχω πρόβλημα να ανακαλέσω κτλ κτλ
Ανιδεοι.....
στα μούτρα σου
[list:2uwctihn]1.Επειδη εδω φιλε μου chemic με πατησες στην κυριολεξια στον καλο δυο πραγματα θα σου πω.Ειναι δικαιωμα του καθενος να αντιλαμβανεται την καθε εταιρια διαφορετικα, δε δεχομαι σε καμια περιπτωση ομως το 'ραδιο αρβυλα' και το τι γνωμη ο κολητος, οξαδερφος του γνωστου, η θεια της πεθερας και ο ανηψιος του γειτονα..............και καλο ειναι μιας και η φιλοσοφια της νεας γενιας(ετσι θελω να πιστευω) ειναι διαφορετικη, καλο ειναι να εκλειψει [/list:u:2uwctihn][list:2uwctihn]Παμε τωρα στο ψητο [/list:u:2uwctihn][list:2uwctihn]Εισαι σιγουρος οτι γνωριζεις τη λειτουργεια ενος G-Lader? [/list:u:2uwctihn][list:2uwctihn]Aν οδηγησεις(εγω παντως δεν στο δινω για δοκιμη και οπου και αν το εδωσα ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ .............ο νοων νοειτω ) ενα G θα καταλαβεις την ελειψη lag καθως και την γραμικοτητα της αποδοσης σε συνδιασμο με την εξωπραγματικη ροπη στρεψεως για τον ανταγωνισμο, που κυμενεται στην τιμη των 225nm Στο θεμα των ανταλλακτικων, οπως ενα κοινο torbo χρειαζεται service ετσι και αυτο θελει την αναλογη συντηρηση στα αναλογα χιλιομετρα.Το οτι στην Ελλαδα δεν διατιθεντε ανταλλακτικα για G δε σημαινει οτι το εξαρτημα ειναι ελλατωματικο.Ειναι γνωστο πλεον οτι σε βελτιωτες συμφερει οικονομικα η αντικατασταση του με κοινο turbo για οικονομικους και μονο λογους.Ενα G θελει service καθε 60.000km περιπου.Δουλευει AΞΙΟΠΙΣΤΑ ακομα και σε τιμες ανω του 1bar Oσοι σπασανε G οφειλετε σε κακη λιπανση, δουλεμα παρατεταμενα σε κοφτες και ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ [/list:u:2uwctihn][list:2uwctihn]Ειμαι ιδιοκτητης ενος G καθως τον βελτιωσα Ο ΙΔΙΟΣ και δουλευει στα 0,8 bar ΑΞΙΟΠΙΤΣΑ [/list:u:2uwctihn][list:2uwctihn]Για οποιον παθων και καταρα στις φημες, υπαρχουν ΑΠΑΝΤΑ ανταλλακτικα για G πριν κανεις φτασει στο περιβοητο.................ΚΡΑΚ [/list:u:2uwctihn][list:2uwctihn]To οτι καταργηθηκε απ την VAG ο λογος ειναι ενας και μοναδικος...................το κοστος κατασκευης του ειναι πανακριβο Το αποτελεσμα του ομως ΜΟΝΑΔΙΚΟ [/list:u:2uwctihn]
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Επειδη εδω φιλε μου chemic με πατησες στην κυριολεξια στον καλο δυο πραγματα θα σου πω.Ειναι δικαιωμα του καθενος να αντιλαμβανεται την καθε εταιρια διαφορετικα, δε δεχομαι σε καμια περιπτωση ομως το 'ραδιο αρβυλα' και το τι γνωμη ο κολητος, οξαδερφος του γνωστου, η θεια της πεθερας και ο ανηψιος του γειτονα..............και καλο ειναι μιας και η φιλοσοφια της νεας γενιας(ετσι θελω να πιστευω) ειναι διαφορετικη, καλο ειναι να εκλειψειόχι καμία σχέση με αρβύλα. Μακριά από εμάς. Από περιοδικά του χώρου και εντάξει, όχι άκριτα(μια και δεν είναι όλοι 4τροχοί να ξέρεις πως τα 'συμφέροντα' παίρνουν την απάντηση που τους αρμόζει και πως μόνο η δική σου κοσμοθεωρεία μπορεί απλα να διαφέρει ). Αν ακολουθάς το ράδιο αρβύλα στο χώρο των 4 τροχών, πόσο μάλλον στο χώρο των 2τροχών που είναι η μεγάλη αγάπη και παντοτινή, αναπαράγεις ΤΙΣ ΚΟΤΣΑΝΕΣ!
Aν οδηγησεις(εγω παντως δεν στο δινω για δοκιμη και οπου και αν το εδωσα ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ .............ο νοων νοειτω ) ενα G θα καταλαβεις την ελειψη lag καθως και την γραμικοτητα της αποδοσης σε συνδιασμο με την εξωπραγματικη ροπη στρεψεως για τον ανταγωνισμο, που κυμενεται στην τιμη των 225nm
Όχι δεν θέλω βόλτα! να γίνει και τίποτα(δεν εννοώ να στο...σπάσω ) και να σε βάζω να τρέχεις;! Συνοδήγηση, είναι μια χαρά Πάντως τούρμπο λαγκ δεν υπάρχει πια σε κανένα τούρμπο.
Από την άλλη, το κόστος παραγωγής είναι γνωστή ποσότητα από την αρχή για μια εταιρία νομίζω, και σίγουρα ένα ανταλλακτικό δεν πρέπει να κάνει τόσο ακριβά, αφού ουσιαστικά προδίδεις την πελατεία σου(όπως γράφετε και αλλού με τον mkII) -
Ξεχάσαμε τα παλιά!
Citroen Dyane...
Βγήκε σαν ανανέωση του 2cv αλλά τελικά δεν υπήρχε λόγος αφού ακόμα και από τη στιγμή που βγήκε το Dyane, το 2cv πουλούσε αρκετά καλά (για τα χρόνια του).Γιαυτό και το Dyane τελικά θεωρήθηκε ως κάτι περιττό αν όχι αποτυχία.
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Για να συνεχισουμε με τα υπερτιμημενα μοντελα,ειναι τα Saab και Volvo,κατα την γνωμη μου.Υποτιθεται οτι ανταγωνιζονται τα γερμανικα αλλα υστερουν σε ολους τους τομεις απο αυτα.Ουτε το στησιμο εχουν,ουτε τους κινητηρες(ακομη και σε turbo),ουτε την εμφανιση,ουτε το κυρος.Προκειται για εντελως αδιαφορα απο οδηγικη αποψη αυτοκινητα,με απροσωπη σχεδιαση.
Αν θελω απροσωπη σχεδιαση,παιρνω Mercedes!Προσφατα,οδηγησα το καινουριο S80 φιλου μου.Ειτε το οδηγεις,ειτε εισαι συνοδηγος,τα ιδια συναισθηματα εχεις...
Τα συγκρινω με γερμανικα,επειδη υποτιθεται οτι εχουν το ιδιο target-group.
Αυτό έπρεπε να γραφτεί στο τόπικ με τα ανέκδοτα..
Ας σοβαρευτούμε λίγο παρακαλώ..... -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Για να συνεχισουμε με τα υπερτιμημενα μοντελα,ειναι τα Saab και Volvo,κατα την γνωμη μου.
Υποτιθεται οτι ανταγωνιζονται τα γερμανικα αλλα υστερουν σε ολους τους τομεις απο αυτα.Ουτε το στησιμο εχουν,ουτε τους κινητηρες(ακομη και σε turbo),ουτε την εμφανιση,ουτε το κυρος.Προκειται για εντελως αδιαφορα απο οδηγικη αποψη αυτοκινητα,με απροσωπη σχεδιαση.
Αν θελω απροσωπη σχεδιαση,παιρνω Mercedes!Προσφατα,οδηγησα το καινουριο S80 φιλου μου.Ειτε το οδηγεις,ειτε εισαι συνοδηγος,τα ιδια συναισθηματα εχεις...
Τα συγκρινω με γερμανικα,επειδη υποτιθεται οτι εχουν το ιδιο target-group.
Αυτό έπρεπε να γραφτεί στο τόπικ με τα ανέκδοτα..
Ας σοβαρευτούμε λίγο παρακαλώ.....[list:2zrqdoww]Γιατι φιλε sado, δεν ειναι αληθεια?[/list:u:2zrqdoww][list:2zrqdoww]Η saab κατασκευαζει ΕΝΑ μοντελο σε παραλαγη [/list:u:2zrqdoww][list:2zrqdoww]Ειναι δυνατον να συναγωνιστει την mercedes benz σε τεχνολογια και κατασκευη?[/list:u:2zrqdoww][list:2zrqdoww]Προσωπικα εχω οδηγησει το 9000 και νομιζα οτι οδηγουσα.............datsun Kαι μιλαω ΣΟΒΑΡΑ [/list:u:2zrqdoww]
-
Ας σοβαρευτούμε λίγο παρακαλώ..... (Δις)
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ας σοβαρευτούμε λίγο παρακαλώ..... (Δις)[list:2q0i62vz]Μιλαω σοβαροτατα [/list:u:2q0i62vz]
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Για να συνεχισουμε με τα υπερτιμημενα μοντελα,ειναι τα Saab και Volvo,κατα την γνωμη μου.
Υποτιθεται οτι ανταγωνιζονται τα γερμανικα αλλα υστερουν σε ολους τους τομεις απο αυτα.Ουτε το στησιμο εχουν,ουτε τους κινητηρες(ακομη και σε turbo),ουτε την εμφανιση,ουτε το κυρος.Προκειται για εντελως αδιαφορα απο οδηγικη αποψη αυτοκινητα,με απροσωπη σχεδιαση.
Αν θελω απροσωπη σχεδιαση,παιρνω Mercedes!Προσφατα,οδηγησα το καινουριο S80 φιλου μου.Ειτε το οδηγεις,ειτε εισαι συνοδηγος,τα ιδια συναισθηματα εχεις...
Τα συγκρινω με γερμανικα,επειδη υποτιθεται οτι εχουν το ιδιο target-group.
Αυτό έπρεπε να γραφτεί στο τόπικ με τα ανέκδοτα..
Ας σοβαρευτούμε λίγο παρακαλώ.....Aναμενομενη αντιδραση λογω συμπαθειας σου προς την εταιρεια,αλλα και λογω ελλειψης επιχειρηματων μαλλον...
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Η saab κατασκευαζει ΕΝΑ μοντελο σε παραλαγηΚαλά όλα τα άλλα, αλλά πού το κακό στο να έχεις ένα μοντέλο σε παραλλαγή; Ομοίως πράττει και το VW Group με τα τρίδυμα Φάμπια, Ίμπιζα, Πόλο, ή τα δίδυμα Ίμπιζα και΄Πόλο δεκαετίας '90 και τα φέις λίφτ τους, Τολέδο Λεόν Γκολφ Α3 κλπ κλπ...
Αν έτσι βγαίνει κέρδος και πωλήσεις γιατί όχι;
Ούτε κι εμένα δε μου αρέσει η παγκοσμιοποίηση του ενός και του αυτού, αλλά δεν το αντιτέινω σαν μειονέκτημα ενός όταν είναι μειονέκτημα και του άλλου.
Αδικημενα και αποτυχημενα μοντελα