-
Τελικά έχουμε τόσα competiiton αυτοκίνητα στην Ελλάδα και έχουν πλακωθεί όλες οι εταιρείες να βγάλουν αμόλυβδες μεγαλύτερης απόδοσης; Η μήπως είμαστε ψώνια και κοιτάμε να βγάλουμε 0,2435 άλογα ξηλώνοντας τον καταλύτη και φουλάροντας ακριβές βενζίνες;;;
-
Τελικά έχουμε τόσα competiiton αυτοκίνητα στην Ελλάδα και έχουν πλακωθεί όλες οι εταιρείες να βγάλουν αμόλυβδες μεγαλύτερης απόδοσης; Η μήπως είμαστε ψώνια και κοιτάμε να βγάλουμε 0,2435 άλογα ξηλώνοντας τον καταλύτη και φουλάροντας ακριβές βενζίνες;;;
-
Τελικά έχουμε τόσα competiiton αυτοκίνητα στην Ελλάδα και έχουν πλακωθεί όλες οι εταιρείες να βγάλουν αμόλυβδες μεγαλύτερης απόδοσης; Η μήπως είμαστε ψώνια και κοιτάμε να βγάλουμε 0,2435 άλογα ξηλώνοντας τον καταλύτη και φουλάροντας ακριβές βενζίνες;;;
-
Είναι στη φύση του ανθρώπου να θέλει πάντα το καλύτερο...Το θέμα όμως είναι αν αξίζει τα λεφτά του και πόσο καλύτερο είναι. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι αξίζει να δίνεις και ένα λεπτό ακόμα παραπάνω, από τη στιγμή που η βενζίνη κοστίζει αρκετά και όλο ακριβαίνει, και αυτό που θα σου προσφέρει η 'καλύτερη' βενζίνη δεν είναι συνήθως αισθητό.
-
[list:12801ie0]Επιλογη Νο3[/list:u:12801ie0][list:12801ie0]Ειναι καθαρα θεμα marketing, αφου ολα τα καυσιμα παραγονται απο συγκεκριμενα διυλιστηρια στην Ελλαδα [/list:u:12801ie0][list:12801ie0]Ο κοσμος ειναι ειναι ενα μεγαλο μαντρι με προβατα που τσιμπανε στο δολωμα των εξυπνων..............περαστικα μας!!!!!![/list:u:12801ie0]
-
Το θέμα είναι η ποιότητα των καυσίμων στην Ελλάδα!
Οι περισσότεροι αγοράζουν ακριβότερη βενζίνη περισσότερο για να είναι βέβαιοι ότι τα οκτάνια είναι όντως 95 ή 98 ή 100,παρά για να βγάλουν ίππους!Σε εξελικτή στο Αννόβερο της Γερμανίας,δεχθήκαμε την διαφοροποίηση στο πρόγραμμα ενός A4TQ,λόγω βενζίνης και θερμοκρασίας της χώρας μας!
Προσωπικά,μπορώ να καταλάβω πότε η βενζίνη που έβαλα είναι μάπα!
Χτυπάει πυράκια ανάμεσα στις 2000 με 2500 στροφές ο κινητήρας!Και όντως βλέπω διαφορά ανάμεσα στην απλή και στην super αμόλυβδη!
-
Επιλογη Νο3
Ειναι καθαρα θεμα marketing, αφου ολα τα καυσιμα παραγονται απο συγκεκριμενα διυλιστηρια στην Ελλαδα
Ο κοσμος ειναι ειναι ενα μεγαλο μαντρι με προβατα που τσιμπανε στο δολωμα των εξυπνων..............περαστικα μας!!!!!!ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΝΟΘΕΥΟΥΝ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΕΡΔΟΣ. ΕΞΟΥ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΛΑΣΠΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ. ΕΓΩ ΒΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΧΑΜΗΛΑ 1500 ΜΕ 2500 ΣΤΡΟΦΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΠΛΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ, HYUNDAI ACCENT TOY 99, ΟΜΩΣ ΑΝ ΧΡΕΙΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΛΟΓΟ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΛΗ ΒΛΕΠΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΣΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΦΕΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ, ΔΙΟΤΙ ΣΠΑΝΕΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ, ΑΝΕΒΕΝΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΣ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ. ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΕΝΑ ΓΕΜΙΣΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΕΨΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΜΕΧΡΙ ΤΩΝ ΠΛΑΤΑΜΟΝΑ.
ΑΡΑ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ. -
Χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά απλή αμόλυβδη, από επιλεγμένα και τσεκαρισμένα πρατήρια. Έχω χρησιμοποιήσει μερικές φορές τις ενισχυμένες κυρίως όταν κυκλοφόρησαν για να δω αν θα έχω διαφορά στην απόδοση και μερικές επίσης όταν βρέθηκα εκτός συνηθισμένων διαδρομών και δεν υπήρχε γνωστό πρατήριο για να είμαι σίγουρος. Πάντως άξια λόγου διαφορά δεν είδα, ούτε και οικονομία.
-
Ένα στα τέσσερα με πέντε γεμίσματά μου είναι με σούπερ-plus αμόλυβδη, όχι γιατί έχω competition αυτοκίνητο, ούτε βέβαια γιατί το ένα (κι άμα) άλογο διαφορά βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά γιατί λόγω ρυθμίσεων, με την 95άρα στις χαμηλές στροφές χτυπάει πυράκια, κάτι που δε συμβαίνει με την 98άρα.
Όσο για τη νοθεία, τα νούμερα δεν είναι τόσο μεγάλα όσο λέγεται, κι αυτό διότι μιλώντας για νοθεία ξεχνάμε έναν πολύ μεγάλο παράγοντα. Την κατάσταση των δεξαμενών. Δε χρειάζεται κανείς να νοθεύσει το καύσιμο, όταν οι δεξαμενές του είναι ελεϊνές (δεν έχουν καθαριστεί ποτέ και μπάζουν υγρασία σα σουρωτήρια). Ακόμη κι αν δεχτούμε ότι η νοθεία κουτσά-στραβά ελέγχεται από τα αρμόδια όργανα, ποιος ελέγχει την κατάσταση των δεξαμενών και των βυτιοφόρων; (η ερώτηση είναι ρητορική)
-
Gia arketous idiokthtes beltiwmenwn kyriws autokinitwn h benzini pollwn oktaniwn einai monodromos...
Eimai katoxos enos Polo pou katakairous exei skalistei sxedon sto epakron! O logos sympieshs mou eixe ftasei mexri to akraio 12,3:1 kai pistepsteme akoma kai h 100ara h BP fainotan oriaki...fysika egw alla kai kapoioi alloi me au3hmenh sympiesh apoteloume thn meiwnotita twn ellhnwn odhgwn,alla den pauei gia merikous na apotelei thn monh lysh...
Sigoura mporei na akougomai san probato pros sfagh alla den nomizw oti exw kai polles enallaktikes lyseis..
-
Παλαιοτερα δεν εβλεπα σχεδον καμμια διαφορα αλλα πλεον χρησιμοποιω μονο την 100αρα.
Ο λογος φυσικα ειναι η αυξημενη συμπιεση που απο 10/1 πηγε στο 11/1..
Η διαφορα ειναι εμφανεστατη μεταξυ μιας 95αρας και της 100αρας.Διαφορα και σε αλογα(στο δυναμομετρο ολα αυτα)αλλα και σε αισθηση.
Υστερα απο προσεκτικη παρατηρηση ειδα και διαφορα στην καταναλωση με φυσικο επακολουθο την οικονομια..
Επισης εχοντας κανει 62000χλμ τωρα και απο αυτα τα τελευταια 12000 με 100αρα βγαζοντας τα μπεκ για καθαρισμο,αυτα ηταν πεντακαθαρα και δεν ηθελαν τιποτα.Φυσικα πριν χρησιμοποιουσα 95αρα Vpower και συνεπως οι νεες βενζινες εχουν σε καποιο βαθμο καθαριστικες ιδιοτητες. -
Βάζω καύσιμα από δύο επιλεγμένα πρατήρια. Από τότε που ξεκίνησα αυτή την τακτική, δεν έχω κανένα πρόβλημα και βάζω μόνο απλή αμόλυβδη.
Αν το αυτοκίνητό μου είχε κινητήρα υψηλής απόδοσης θα ενεργούσα διαφορετικά, αλλά μόνο αν η διαφορά στην ιπποδύναμη άξιζε τον κόπο, δηλαδή αν η ονομαστική ισχύς ήταν πάνω από 200 ίππους. Αλλιώς, κατά την προσωπική μου άποψη, δεν συμφέρει. -
καλημέρα και απο εμένα,
αν και θεωρώ πολύ πιθανό, για την Ελλάδα και μόνο, να είναι όλα θέμα marketing θα έβαζα άλλη βενζίνη ,εκτός από απλή, μόνο αμα είχα ενα ακριβο-δυνατό αυτοκίνητο. (για μένα ακριβό =>30.000,και δυνατό => 200hp). Και θα το έκανα για extra προστασια και όχι για άλογα.
αρα απλή βενζίνη για το 307 μου.
κώστας
-
Προσωπικές εμπειρίες:
- Το αυτοκίνητό μου δεν έχει καταλύτη, αλλά μπορεί να κάψει αμόλυβδη.
- Μετά από πολύ ψάξιμο πήρα επίσημη απάντηση απο τη Shell Hellas πως η Σούπερ βενζίνη είναι αμόλυβδη+πρόσθετα για τους παλιούς κινητήρες (το κείμενο της αλληλογραφίας στη διάθεση όποιου έχει αμφιβολίες). Έτσι άρχισα να χρησιμοποιώ αμόλυβδη, μην έχοντας τύψεις για τους ρύπους του κινητήρα μου.
- Ο κινητήρας με αμόλυβδη δουλεύει πολύ πιο ήσυχα και ομαλά (έχει μια πιο 'πολιτισμένη' λειτουργία).
- Μετά την κατάργηση της παλιάς Σούπερ βάζω μόνο Shell, μή θέλοντας να ανακατεύω τα διαφορετικά μεταξύ τους πρόσθετα των εταιριών.
Αποφάσισα να δοκιμάσω τις 'καλές' αμόλυβδες, καθώς ο κατασκευαστής προτείνει 98+ οκτάνια, και γιατί... ήμουν περίεργος. Ο κινητήρας έχει δεχθεί περιποιήσεις (αύξηση συμπίεσης, έμβολα, ροϊκή εξέλιξη κυλινδροκεφαλής, γυαλίσματα, ζυγίσματα κλπ), χωρίς να έχει πολλά ηλεκτρονικά από κατασκευής του (ΤΟΥΟΤΑ 4A-GE).
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
- Ακόμη πιο ήσυχη λειτουργία, με κάπως πιο άγρια χροιά στον ήχο στις υψηλές στροφές.
- Πολύ λιγότεροι ρύποι (μετρήσεις σε σχέση με τη Σούπερ).
- Εμφανέστατη αύξηση της ροπής χαμηλά, πειράκια ούτε για δείγμα, με αποτέλεσμα μέσα στη πόλη να κινούμαι με μία ταχύτητα πάνω (δεν αστειεύομαι!!!). Σαφώς λιγότερη κατανάλωση, αλλά ακόμη μετράω.
- Δεν έχω ενδείξεις απο ταξίδι ή πίστα (έχω πολύ καιρό να σχοληθώ και με τα δύο..)
- Πρώτη εντύπωση είναι πως η V-Power Racing της Shell έιναι ένα κλίκ πιό πάνω από την Ultimate της BP (ακόμη το ψάχνω).
Ακόμη δεν έχω κατασταλάξει στον τύπο που θα χρησιμοποιώ, καθώς για τη χρήση 'απλής' αμόλυβδης πρέπει να ρυθμίσω τον κινητήρα κατάληλα, και θέλω να έχω πλήρη αποτελέσματα για το πραγματικό κόστος ανα χιλιόμετρο.
Το σίγουρο είναι πως θα χρησιμοποιώ 'καλή' βενζίνη σε ειδικές περιπτώσεις, μιας και πραγματικά χαίρομαι τον κινητήρα μου χρησιμοποιώντας την. -
Πάντως παιδιά σίγουρα δεν είναι ίδιες βενζίνες με τίποτα. Κολλητός μου έχει πρατήριο BP και ημουν εκεί οταν άδειζε το βυτίο το διμέρισμα με την ultimate...και κόντεψα να πέσω κάτω απο τη μυρωδιά...!
-
Συμφωνώ απόλυτα με τις διαπιστώσεις του 'euripides' παρότι το δικό μου αυτοκίνητο είναι καταλυτικό (Alfa 33 1700 16V s) : Οι 'ενισχυμένες' βενζίνες -όταν δεν είναι νοεθευμένες, που σπάνια είναι- εξασφαλίζουν στο αυτοκίνητό μου
1.'απαλότητα' στον κινητήρα (πως να το περιγράψω τώρα αυτό;)
2.μακράν μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλες (2500-3.500 rvs) και καλύτερο ρεπρίζ,
3. (νομίζω) μικρότερη κατανάλωση στην πόλη, αλλά σίγουρα στην εθνική
4. ούτε 'κίχ' απο πυράκια που με τις απλές με είχαν ταράξει στη 2α-3η
5. ... αλλά και άδειασμά της τσέπης μου στο κάθε γέμισμα.Να διευκρινίσω οτι μέχρι σήμερα χρησιμοποιώ τη 'V power Racing' της Shell αλλά επειδή το κόστος είναι εξαιρετικά υψηλό (1 ευρώ και κάτι την πουλάνε οι ξεφτίλες), σκέπτομαιο πολύ σοβαρά να την σταματήσω και τουλάχιστον για τους επόμενους μήνες να τεστάρω τόσο τη BP ultimate, όσο και την καινούρια της ΕΚΟ (kinitron 100 ή kinitron 95).
Αν έχετε να προτείνετε κάτι, με χαρά...
Και με την ευκαιρία, πιστεύει κανείος οτι η διαφορά μιας '95άρας' με μια '100άρα' στην απόδοση του κινητήρα είναι τόσο μεγάλη ώστε να προβληματίζεται κανείς για την επιλογή;
-
το θέμα είναι οτι με το κόστος πλέον να ανεβαίνει σε ύψη που φτάνει στο επίπεδο μιας καλής βελτίωσης που εάν ρυθμιστεί κατάλληλα σίγουρα θα μπορεί να αποδώσει και με απλή...
Ειδικά για κινητήρες μεγάλης απόδοσης τότε η συνεχής χρήση VPR πχ. γίνεται ασσύληπτα μεγάλη(όταν μπορείς να βρείς απλές αμόλυβδες με σχεδόνα τα μισά λεφτά...) -
Oles oi benzines sthn Ellada toulaxiston einai idies afou paragontai oles apo ta idia diulisthria. Oles oi etairies kausimwn pairnoun kausima apo th Motor Oil.
Oi venzines einai oi idies me tis aples mono pou tous vazoun pros8eta farmaka gia na anebasoun ta oktania. Auto de ginetai mesa sta diulhsthria alla meta otan ta kausima exoun fortw8ei sta vhtia.
Pantos sta autokinhta prepei na bazoume mono benzinh pou provlepei o kataskebasths kai oxi allh.
Egw ebala sth Xantia thn 100 ths BP enw o kataskebasths leei 98 kai molis phga na fugw apo to prathrio to autokinhto proxwrouse les kai eixe loxiga. Eftane mexri tis 2000 strofes kai ante pali stis 1000. Kapoios allos mou eipe oti tou katastrafhke o ais8hthras lamda kai allos oti epa8e zhmia ston katalhth. -
Ο χρήστης barout έγραψε:
Oles oi benzines sthn Ellada toulaxiston einai idies afou paragontai oles apo ta idia diulisthria. Oles oi etairies kausimwn pairnoun kausima apo th Motor Oil.
Oi venzines einai oi idies me tis aples mono pou tous vazoun pros8eta farmaka gia na anebasoun ta oktania. Auto de ginetai mesa sta diulhsthria alla meta otan ta kausima exoun fortw8ei sta vhtia.
Pantos sta autokinhta prepei na bazoume mono benzinh pou provlepei o kataskebasths kai oxi allh.
Egw ebala sth Xantia thn 100 ths BP enw o kataskebasths leei 98 kai molis phga na fugw apo to prathrio to autokinhto proxwrouse les kai eixe loxiga. Eftane mexri tis 2000 strofes kai ante pali stis 1000. Kapoios allos mou eipe oti tou katastrafhke o ais8hthras lamda kai allos oti epa8e zhmia ston katalhth.[list:24l94yl4]Πες τα χρυσοστομε [/list:u:24l94yl4][list:24l94yl4]Ποιον να βαλεις μυαλο?Τα θυματα του μαρκετινγκ?[/list:u:24l94yl4]
-
Αν δεν πληρώναμε εμείς την βενζίνη (αλλά ο γεμάτος κατανόηση μπαμπάς μας για παράδειγμα) ή αν είχαμε ετήσιο εισόδημα 1 εκατομμύριο ευρώ, δε θα βάζαμε τα νέα καύσιμα υψηλής απόδοσης; Σίγουρα ναι.
Και αυτό γιατί τα νέα καύσιμα είναι καλύτερα από τα απλά. Δεν χρειάζομαι κανένα «βενζινά» για να με ψήσει και να με κάνει θύμα του μάρκετινγκ. Την καλύτερη ποιότητα τη βιώνω καθημερινά, με ή χωρίς γκλαμουράτες διαφημίσεις, το νέο προιόν αποδεικνύεται ανώτερο.
Το γεγονός ότι είναι ακριβό και δεν το χρησιμοποιούμε για οικονομικούς λόγους δεν πρέπει να μας κάνει να ξεχνάμε ένα αξίωμα του αυτοκινητικού κόσμου που έχει ελάχιστες εξαιρέσεις δυστυχώς.
Και στα καύσιμα το ακριβότερο είναι (συνήθως) καλύτερο.
Jacob
Unleaded War!