-
Ψυχολογική κυρίως... Αλλά τουλάχιστον να μην πουλάμε παραμύθια στον κόσμο.
-
Διαφωνω με αυτα που λετε για το Ελληνικο αυτοκινητο της χρονιας.Αυτο που μετραει κατα την κριση των δημοσιογραφων πρωτα ,ειναι ο μεσος οδηγος και οχι ο οδηγος αγωνων.Σε λιγο θα πειτε οτι το kia ειναι σκοτωστρα.Δεν πανε ολοι στο οριο στους δημοσιους δρομους ,αλλα ουτε και μπορουνε να πανε ετσι ωστε να βγαλουν τα οποια 'ελαττωματα' της συμπεριφορας του.Μην βγαζουμε απο την μυγα ξιγκι και απο την τριχια μαλλι ολη την ωρα.
Απορω πως με τοσους χεραδες μαζεμενους στην Ελλαδα δεν εχουμε βγαλει ουτε εναν οδηγο αγωνων διεθνους φημης. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μπορεί να είναι κολοσσοί τεχνολογικά, αλλά αυτή τη στιγμή μάλλον δεν έχουν πιάσει τι ζητάει ο κόσμος κατά την ταπεινή μου άποψη! Στην Ευρώπη τους έχει φρενάρει για τα καλά το diesel καθώς οι Ιάπωνες είχαν μείνει πολύ πίσω και δυστυχώς ακόμη είναι πίσω σ'αυτήν την τεχνολογία. Και ό,τι και να πούμε για τα υβριδικά, η διαφορά θερμιδικής απόδοσης υπέρ του πετρελαίου είναι δεδομένη.Toyοta taxi δεν έχεις δει;
Το νέο Accord με 5,4 μικτή κατανάλωση και 9,1 στα 100, σου κάνει;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Για το HCOTY κι εγώ έχω τις υποψίες μου, απλώς δεν έχω αποδείξεις. Ξέρω όμως ότι το Cee'd ΔΕΝ άξιζε τον τίτλο, καθώς δεν είναι σημαντικά φθηνότερο του ανταγωνισμού του, ενώ έχει - κατ'εμέ και κατά τη γνώμη φίλου μου που το έχει ως εταιρικό - λάθη στο στήσιμό του, τα οποία ούτε εγώ ούτε εκείνος είμαστε διατεθειμένοι να συγχωρήσουμε. Εκείνος τελικά αγόρασε μια 1800άρα Alfa 155 για να βρει την υγειά του και ετοιμάζεται να πάρει μια μεταχειρισμένη Maserati 2.24v τώρα.Μάλλον δεν τα ξέρεις καλά. Το μόνο κακό που έχει το Ceed είναι ότι έχει μαλακές αναρτήσεις. Φυσικά και δεν είναι πολύ φτηνό είναι ομως καλοσχεδιασμένο με πολύ καλούς κινητήρες με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και με 7χρόνια ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ εγγύηση. Με βάση τα παραπάνω φυσικά και του άξιζε να βγει αυτοκίνητο της χρονιάς ενώ ο φίλος σου δεν έχει κανένα παράπονο από αυτό, ειδικά για το στήσιμο. Επιπλέον δε νομίζω να τα παίρνουν και στο fifth gear όπου είπαν τα καλύτερα για το αυτοκίνητο.
[offtopic]
Όσο για την 155 δεν την αγόρασε (σιγά μην έδινε λεφτά για αυτό το πράμα) αλλά στην ουσία του την παραχώρησε πελάτης του για να μπορεί να μετακινηθεί. Και είναι 1600άρα και όχι 1800άρα. Και μπορεί να είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο και αρέσει σε όλους μας πάρα πολύ, αλλά δεν πάβει να είναι χρέπι (ούτε στρίβει ούτε φρενάρει) όπως θα διαπίστωνες και μόνος σου αν ερχόσουν στο touring. Ξέρεις τη μέρα εκείνη που πέρασες από δίπλα μας χωρίς να σταματήσεις να πεις ένα γεια. Οπότε Κων/νε κόψε σιγά σιγά τα σάπια και σταμάτα πλέον να κάνεις τον υπερασπιστή του FIAT gruppo γιατί ακόμα και εγώ έχω βαρεθεί να σε υποστηρίζω, αν οχι εδώ, σίγουρα κάπου αλλού.[/offtopic] -
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για το HCOTY κι εγώ έχω τις υποψίες μου, απλώς δεν έχω αποδείξεις. Ξέρω όμως ότι το Cee'd ΔΕΝ άξιζε τον τίτλο, καθώς δεν είναι σημαντικά φθηνότερο του ανταγωνισμού του, ενώ έχει - κατ'εμέ και κατά τη γνώμη φίλου μου που το έχει ως εταιρικό - λάθη στο στήσιμό του, τα οποία ούτε εγώ ούτε εκείνος είμαστε διατεθειμένοι να συγχωρήσουμε. Εκείνος τελικά αγόρασε μια 1800άρα Alfa 155 για να βρει την υγειά του και ετοιμάζεται να πάρει μια μεταχειρισμένη Maserati 2.24v τώρα.
Μάλλον δεν τα ξέρεις καλά. Το μόνο κακό που έχει το Ceed είναι ότι έχει μαλακές αναρτήσεις. Φυσικά και δεν είναι πολύ φτηνό είναι ομως καλοσχεδιασμένο με πολύ καλούς κινητήρες με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και με 7χρόνια ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ εγγύηση. Με βάση τα παραπάνω φυσικά και του άξιζε να βγει αυτοκίνητο της χρονιάς ενώ ο φίλος σου δεν έχει κανένα παράπονο από αυτό, ειδικά για το στήσιμο. Επιπλέον δε νομίζω να τα παίρνουν και στο fifth gear όπου είπαν τα καλύτερα για το αυτοκίνητο.
[offtopic]
Όσο για την 155 δεν την αγόρασε (σιγά μην έδινε λεφτά για αυτό το πράμα) αλλά στην ουσία του την παραχώρησε πελάτης του για να μπορεί να μετακινηθεί. Και είναι 1600άρα και όχι 1800άρα. Και μπορεί να είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο και αρέσει σε όλους μας πάρα πολύ, αλλά δεν πάβει να είναι χρέπι (ούτε στρίβει ούτε φρενάρει) όπως θα διαπίστωνες και μόνος σου αν ερχόσουν στο touring. Ξέρεις τη μέρα εκείνη που πέρασες από δίπλα μας χωρίς να σταματήσεις να πεις ένα γεια. Οπότε Κων/νε κόψε σιγά σιγά τα σάπια και σταμάτα πλέον να κάνεις τον υπερασπιστή του FIAT gruppo γιατί ακόμα και εγώ έχω βαρεθεί να σε υποστηρίζω, αν οχι εδώ, σίγουρα κάπου αλλού.[/offtopic]Το Cee'd δεν κρίνω αν άξιζε ή δεν άξιζε, δεν το έχω οδηγήσει και δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω πάντως είναι πως είναι ένα τεράστιο βήμα εμπρός για την ΚΙΑ, μιας και πριν, τ'αυτοκίνητά της στην κατηγορία ήταν πολύυυυυυ πίσω. Το 1.4 κιόλας είναι σε εξαιρετική τιμή γι'αυτά που προσφέρει. Το 1.6 εννοείται πως δεν έχει νόημα στα λεφτά που ζητάει.
Αυτό όμως που λέω είναι το εξής: το Cee'd κέρδισε τον συγκεκριμένο τίτλο από 1 περιοδικό που έδωσε σχεδόν όλους τους βαθμούς του στο συγκεκριμένο. Οποιος θέλει, ας ανατρέξει στην αναλυτική βαθμολογία κι αν την θεωρήσει....φυσιολογική, τι να πω, I rest my case!Οσο για την 155, δεν έβγαινε σε 1600 νομίζω, είχε μια έκδοση 1.7 που ήταν η φτηνή και ουσιαστικά είχε ίδιο μπλοκ με την 1.8 αλλά άλλη κεφαλή και λιγότερους ίππους. Με τα δεδομένα του σήμερα, δεν βλέπω για ποιο λόγο να την αγοράσει κάποιος, ούτως ή άλλως ούτε η ίδια η Alfa δεν ήταν ποτέ ευχαριστημένη από αυτό το αυτοκίνητο. Καμία σχέση με την 156 ή την 147.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μπορεί να είναι κολοσσοί τεχνολογικά, αλλά αυτή τη στιγμή μάλλον δεν έχουν πιάσει τι ζητάει ο κόσμος κατά την ταπεινή μου άποψη! Στην Ευρώπη τους έχει φρενάρει για τα καλά το diesel καθώς οι Ιάπωνες είχαν μείνει πολύ πίσω και δυστυχώς ακόμη είναι πίσω σ'αυτήν την τεχνολογία. Και ό,τι και να πούμε για τα υβριδικά, η διαφορά θερμιδικής απόδοσης υπέρ του πετρελαίου είναι δεδομένη.
Toyοta taxi δεν έχεις δει;
Το νέο Accord με 5,4 μικτή κατανάλωση και 9,1 στα 100, σου κάνει;
πρόκειται για το μοτέρ που 'φοράνε' και τα ντίζελ σιβικ. Οι άγγλοι το τσιπάρουν στα...195 άλογα! 0-100 εκείνο 8,6 στοκ...φανταστείτε τι κανει με 55 άλογα ακόμα.
Αν σας πω οικονομία καυσίμου που ισχυρίζονται στο civinfo θα πάθετε πλάκα. Άντε να δούμε τέτοια εδω... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Όσο για την 155 δεν την αγόρασε (σιγά μην έδινε λεφτά για αυτό το πράμα) αλλά στην ουσία του την παραχώρησε πελάτης του για να μπορεί να μετακινηθεί. Και είναι 1600άρα και όχι 1800άρα. Και μπορεί να είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο και αρέσει σε όλους μας πάρα πολύ, αλλά δεν πάβει να είναι χρέπι (ούτε στρίβει ούτε φρενάρει) όπως θα διαπίστωνες και μόνος σου αν ερχόσουν στο touring. Ξέρεις τη μέρα εκείνη που πέρασες από δίπλα μας χωρίς να σταματήσεις να πεις ένα γεια. Οπότε Κων/νε κόψε σιγά σιγά τα σάπια και σταμάτα πλέον να κάνεις τον υπερασπιστή του FIAT gruppo γιατί ακόμα και εγώ έχω βαρεθεί να σε υποστηρίζω, αν οχι εδώ, σίγουρα κάπου αλλού.
Ο ίδιος άλλα λέει πάντως αγαπητέ μας meco (λέει λοιπόν ότι την αγόρασε - έναντι του προβλεπόμενου για την ηλικία της χαμηλού τιμήματος - , ότι είναι 1800άρα και ότι στρίβει πάρα μα πάρα πολύ καλά), που έσπευσες - όπως είδα σε διάφορους χώρους - να υποθέσεις ότι το AMS λέει αλήθειες σ'αυτήν την υπόθεση. Εδώ έλεγες παλιότερα ότι... η Golfω IV στρίβει καλύτερα από Clio, από Xsara, 306 κι από 147, ΗΜΑΡΤΟΝ (πάλι καλά που δεν είπες ότι στρίβει καλύτερα από... Rallye). Γι'αυτούς τους λόγους τον θεωρώ πολύ πιο αξιόπιστο από σένα. Α, και δεν έχεις παρά να τον ρωτήσεις για το Cee'd τι γνώμη έχει... Ρώτα και τον Στέφανο. Αν θες τώρα να τους βγάλεις ψεύτες, είναι δικαίωμά σου και είναι δική σου υπόθεση (που δεν με ενδιαφέρει καθόλου) το τι κίνητρο έχεις.
Για τα υπόλοιπα, άσε τις πλάγιες επιθέσεις, διότι σε ανθρώπους που θέλουν - όπως εσύ - να λένε ότι έχουν ένα κάποιο επίπεδο, δεν ταιριάζουν. Αν, πάλι, εσύ θεωρείς ότι κερδίζεις κάτι από αυτό, δικαίωμά σου. Άσε που κανένας δεν ενδιαφέρεται για τις διαπροσωπικές σχέσεις ανθρώπων τους οποίους κατά πάσα πιθανότητα δεν πρόκειται να συναντήσει ποτέ. Χώρια που μόνον θετική γνώμη δεν σχηματίζεται για άτομα που μεταφέρουν από τον ένα χώρο στον άλλο τις προσωπικές τους έριδες με άλλους (όπως η ιδιαιτέρα του Ζαχόπουλου περιέφερε τα DVD από κανάλι σε κανάλι)...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
...............Οσο για την 155, δεν έβγαινε σε 1600 νομίζω, είχε μια έκδοση 1.7 που ήταν η φτηνή και ουσιαστικά είχε ίδιο μπλοκ με την 1.8 αλλά άλλη κεφαλή και λιγότερους ίππους..........Η δεύτερη σειρά (μετά το 1995) που είχε τα φουσκωμένα φτερά (λόγω μεγαλύτερου μετατρόχιου) φόραγε στην 'εισαγωγική' της έκδοση το TS 16V 1600άρι (120 ίππων) μοτέρ σε αντικατάσταση του TS 8V 1700αριού (115 ίππων) της πρώτης σειράς...
-
Εμένα για 1800άρα μου την περιέγραψε. Ούτε φιδέμπορας είναι ο άνθρωπος ούτε άσχετος να μην ξέρει τι αμάξι παίρνει.
-
-
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εμένα για 1800άρα μου την περιέγραψε. Ούτε φιδέμπορας είναι ο άνθρωπος ούτε άσχετος να μην ξέρει τι αμάξι παίρνει.Για τελευταία φορά το αυτοκίνητο του Γιώργου δεν είναι 1800. Ήταν κάποτε (πολύ πριν το πάρει ο Γιώργος), αλλά άλλαξε μοτέρ ο ιδιοκτήτης γιατί κάηκε.
Το αμάξι δεν το αγόρασε ο Γιώργος, αλλά του το παραχώρησε ο ιδιοκτήτης για τις μετακινήσεις του.
Το αυτοκίνητο δεν στρίβει και δεν φρενάρει όχι επειδή ειναι AR155, αλλά επειδή είναι χρέπι.
Ποτέ δεν ισχυρίστικα ότι το Golf στρίβει καλύτερα από τα αυτοκίνητα που ανέφερες. Αν το είπες πολύ απλά γιατί δεν βρίσκεις κάτι άλλο να μου προσάψεις ok...
Για τα υπολοιπα έχεις δίκιο , αλλά σκέψου ότι ακόμα και εγώ έχω αγανακτήσει από την εμμονή σου για αυτό το θέμα. Έλεος πια, είσαι πραγματικά έξυπνος άνθρωπος και ανά καιρούς τρως αδικαιολογήτα κολλήματα.
Πραγματικά έχεις κάτι να κερδίσεις από τον αν φρενάρει το γ@μ!μ3ν0 το bravo? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ποτέ δεν ισχυρίστικα ότι το Golf στρίβει καλύτερα από τα αυτοκίνητα που ανέφερες. Αν το είπες πολύ απλά γιατί δεν βρίσκεις κάτι άλλο να μου προσάψεις δεκτόν.
Δεν πάσχω από αμνησία ξέρεις... Και την τελευταία φορά που τον ρώτησα (χθες), μου είχε πει ότι και από στρίψιμο και από φρενάρισμα η 155 (που ποτέ δεν την είχα σε τρομερή εκτίμηση) είναι πάρα πολύ καλή. Στα περί AMS, σου ζητώ ειλικρινά συγγνώμη που επισημαίνω τις μυριάδες τρωτών σημείων της αρθρογραφίας του εν λόγω περιοδικού, αλλά δεν φταίω εγώ αν οι εν λόγω κύριοι κάνουν αυτά που κάνουν. Για το αν έχω κάτι να κερδίσω από αυτήν την ιστορία, όπως υπαινίσσεσαι, ναι, είμαι εδώ και 20 χρόνια (από 11 χρονών δηλαδή) υπάλληλος του ομίλου Fiat και έχω πάρει τόσο καλό πακέτο από την FGAH που κατέθεσα σήμερα ερώτημα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για το αν οι εγγυήσεις της Alfa Romeo συμμορφώνονται με τον κανονισμό 1400/2002 περί Block Exemption, ενώ ταυτόχρονα επιτίθεμαι στο AMS. Αλήθεια, εσύ γιατί ταράζεσαι; Δεν σε υποχρεώνει κανένας να διαβάζεις αυτά που γράφω και τόσο σ'ενοχλούν. Δεν θυμάμαι να σου έβαλε κανένας το πιστόλι στον κρόταφο.
Αν, πάλι, θες ν'αρχίσεις διαμάχη, εγώ δεν έχω καμμία τέτοια όρεξη, γιατί έχω πολύ σημαντικότερα πράγματα να κάνω. Ξεκίνα τη μόνος σου, χωρίς εμένα.
-
'Η ΦΙΑΤ ΑΝΑΚΑΛΕΙ ΛΟΓΩ ΦΡΕΝΩΝ'
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=67965edit τωρα το ειδα, εχει ξαναμπει
-
Δεν είναι είδηση πλέον...
Ιταλοι με σπασμένα τα φρένα! -
Ο χρήστης medos έγραψε:
'Η ΦΙΑΤ ΑΝΑΚΑΛΕΙ ΛΟΓΩ ΦΡΕΝΩΝ'
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=67965edit τωρα το ειδα, εχει ξαναμπει
Και παντελώς άσχετο με την εκστρατεία του Auto Τρίτη, καθώς το αυτοκίνητο που έφαγε τη στούκα δεν ανήκε σ'αυτήν τη φουρνιά. Για να ανήκε, έπρεπε να είχε κατασκευασθεί ΜΕΤΑ τις 11 Οκτωβρίου. Τώρα πώς πρόλαβε να παραχθεί στις 11 Οκτωβρίου, να ταξιδέψει μέχρι την Ελλάδα, να εκτελωνισθεί, να βγάλει πινακίδες, να ασφαλισθεί, να δοκιμασθεί από 4Τ, Car και να στουκαρισθεί στις 18 Οκτωβρίου από το AMS/Auto Τρίτη, εγώ δεν είμαι σε θέση να το καταλάβω.
-
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Δεν είναι είδηση πλέον...
Ιταλοι με σπασμένα τα φρένα!Στα θηρίααααα (FORD=θηρίο!)! Στον Καιάδαααααα!
(Ποιος θυμάται ποιος τα έλεγε αυτά; , οι μικρότεροι μάλλον θ'απέχουν) -
Και φυσικά δεν έχει καμία απολύτως σχέση μια ανάκληση για ελαττωματικά εξαρτήματα (κάτι που έχει κάνει και η Mercedes και η BMW, κτλ) με την κατηγορία για χρήση μικρών δίσκων
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν πάσχω από αμνησία ξέρεις... .......Αλήθεια, εσύ γιατί ταράζεσαι; Δεν σε υποχρεώνει κανένας να διαβάζεις αυτά που γράφω και τόσο σ'ενοχλούν. Δεν θυμάμαι να σου έβαλε κανένας το πιστόλι στον κρόταφο.
Αν, πάλι, θες ν'αρχίσεις διαμάχη, εγώ δεν έχω καμμία τέτοια όρεξη, γιατί έχω πολύ σημαντικότερα πράγματα να κάνω. Ξεκίνα τη μόνος σου, χωρίς εμένα.
Εντάξει Κωνσταντίνε... Ας πούμε ότι με κάλυψες. Sorry που διέκοψα το ρυθμό σου.
Και παντελώς άσχετο με την εκστρατεία του Auto Τρίτη, καθώς το αυτοκίνητο που έφαγε τη στούκα δεν ανήκε σ'αυτήν τη φουρνιά. Για να ανήκε, έπρεπε να είχε κατασκευασθεί ΜΕΤΑ τις 11 Οκτωβρίου. Τώρα πώς πρόλαβε να παραχθεί στις 11 Οκτωβρίου, να ταξιδέψει μέχρι την Ελλάδα, να εκτελωνισθεί, να βγάλει πινακίδες, να ασφαλισθεί, να δοκιμασθεί από 4Τ, Car και να στουκαρισθεί στις 18 Οκτωβρίου από το AMS/Auto Τρίτη, εγώ δεν είμαι σε θέση να το καταλάβω.
Προφανώς από τη φουρνιά των δημοσιογραφικών αυτοκινήτων δεν πουλήθηκε κανένα στην Ελλάδα, οπότε για λόγους συγκράτησης της αξιοπιστίας της εταιρείας περιόρισαν τις ανακλήσεις σε αυτά που πουλήθηκαν σε καταναλωτές.
Πάντως ο τρόπος που περιέγραψαν οι άσχετοι συντάκτες το ατύχημα ταιρίαζει περισσότερο σε διαρροή από το υδραυλικό σύστημα των φρένων παρά στη μικρή ( ) διάμετρο των δίσκων. Οπότε ίσως το 'ατύχημα' είναι γεγονός, αλλά όπως και να έχει οι συγκεκριμένοι συντάκτες στερούνται απλών μηχανολογικών γνώσεων και σοβαρότητας.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων