-
Χαιρετώ όλους τους συμφορουμίστες.
Αφορμή για το θέμα ήταν η χρονικά ταυτόχρονη εμπειρία από οδήγηση 33 1.4 και 147 1.6 105HP.
Παρότι γερμανοαναθρεμένος οδηγικά δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω και σεβαστώ την ιδιαίτερη αίσθηση της 33. (ειδικά το κροτάλισμα του boxer!)
Την 147 την οδήγησα σε σύντομο test drive και δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη, όμως έμεινα με την εντύπωση ότι η αίσθηση αυτή αν και υπαρκτή έχει αμβλυνθεί αρκετά.
Θα με ενδιέφερε η γνώμη των alfisti για το κατά πόσο τα σημερινά αυτοκίνητα της Alfa έχουν κρατήσει αυτόν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και την αίσθηση της διαφορετικότητας που είχαν τα παλαιότερα. -
Χαιρετώ όλους τους συμφορουμίστες.
Αφορμή για το θέμα ήταν η χρονικά ταυτόχρονη εμπειρία από οδήγηση 33 1.4 και 147 1.6 105HP.
Παρότι γερμανοαναθρεμένος οδηγικά δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω και σεβαστώ την ιδιαίτερη αίσθηση της 33. (ειδικά το κροτάλισμα του boxer!)
Την 147 την οδήγησα σε σύντομο test drive και δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη, όμως έμεινα με την εντύπωση ότι η αίσθηση αυτή αν και υπαρκτή έχει αμβλυνθεί αρκετά.
Θα με ενδιέφερε η γνώμη των alfisti για το κατά πόσο τα σημερινά αυτοκίνητα της Alfa έχουν κρατήσει αυτόν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και την αίσθηση της διαφορετικότητας που είχαν τα παλαιότερα. -
Χαιρετώ όλους τους συμφορουμίστες.
Αφορμή για το θέμα ήταν η χρονικά ταυτόχρονη εμπειρία από οδήγηση 33 1.4 και 147 1.6 105HP.
Παρότι γερμανοαναθρεμένος οδηγικά δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω και σεβαστώ την ιδιαίτερη αίσθηση της 33. (ειδικά το κροτάλισμα του boxer!)
Την 147 την οδήγησα σε σύντομο test drive και δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη, όμως έμεινα με την εντύπωση ότι η αίσθηση αυτή αν και υπαρκτή έχει αμβλυνθεί αρκετά.
Θα με ενδιέφερε η γνώμη των alfisti για το κατά πόσο τα σημερινά αυτοκίνητα της Alfa έχουν κρατήσει αυτόν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και την αίσθηση της διαφορετικότητας που είχαν τα παλαιότερα. -
Δεν έχω οδηγήσει την 147, όμως έχω ξαναπεί ότι η μία από τις ωραιότερες οδηγικές εμπειρίες μου αφορά το αριστερό κάθισμα μίας ασημί 33 1.7 16V.
-
Ανταποδίδω τον χαιρετισμό.
Είμαι ευτυχής κάτοχος μιας Alfa 147 1.6 Veloce (*) και μιας Alfasud 1.5Ti οπότε θεωρώ ότι μπορώ να εκφέρω αρκετά τεκμηριωμένη άποψη.
(*) Σε αγγλόφωνα φόρουμ η έκδοση των 120 ίππων αποκαλείται 'Veloce' και επειδή μου αρέσει το υιοθέτησα.
Εξαρτάται τι εννοούμε 'ιδιαίτερο χαρακτήρα'.
Αν εννοείς τα μικροπροβλήματα που είχαν οι παλιές Άλφα σε συστήματα δευτερεύουσας σημασίας όπως ηλεκτρικά/ποιότητα κατασκευής (πολλοί τα ενσωμάτωναν στο 'χαρακτήρα' των Άλφα ως δικαιολογία), τότε ναι ισχύει αυτό. Οι Άλφα του σήμερα δεν βγάζουν τέτοια προβλήματα, τουλάχιστον όχι περισσότερα από άλλες μάρκες κύρους.
Αν εννοείς τον ήχο του κινητήρα μοιραία η έντασή του έχει θυσιαστεί στο βωμό της 'άνεσης' και της 'πολιτικής ορθότητας', όχι όμως η ιταλική χροιά του. Και αρκεί ένα ελεύθερο φίλτρο και ένα τελικό εξάτμισης για να 'διορθωθεί' αυτό.
Αν εννοείς τις επιδόσεις, δυστυχώς έχουν θυσιαστεί σε κάποιο βαθμό στο βωμό της ποιότητας κατασκευής (βάρος). Η απάντηση στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι προφανής: 'Πάρε τη δίλιτρη ή την GTA', στην Ελλάδα όμως το 2ο δεν παίζει. Αναμένουμε λοιπόν τους καινούργιους κινητήρες JTS που απ'ό,τι ακούγεται θα έχουν ειδική απόδοση επιπέδου Χόντα!
Αν εννοείς την οδική συμπεριφορά αυτή δεν έχει θυσιαστεί καθόλου. Μπορεί η 147 να είναι ουδέτερη-προς-υποστροφική με τις στάνταρ πιέσεις ελαστικών για να προστατέψει τους κουλούς, αλλά γίνεται ουδέτερη-προς-υπερστροφική αν βάλεις 2psi περισσότερα στα μπροστινά. Και μπορεί να μην έχει πάντα την παιχνιδιάρα ουρά της Alfasud, την αποκτά όμως μόλις πλησιάσεις το όριο της πρόσφυσης. Αναλυτική περιγραφή της οδικής συμπεριφοράς της 147 από μένα θα βρεις εδώ
Και τέλος αν εννοείς την εξωτερική εμφάνιση, νομίζω ότι τα σχόλια περιττεύουν!
Συμπέρασμα: Η Άλφα Ρομέο αναγκάστηκε να βάλει νερό στο κρασί της για να πληροί τα πρότυπα που έχουν καθιερωθεί (καλώς ή κακώς) στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά δεν έχει ξεχάσει το παρελθόν της και οι υποψιασμένοι το ξέρουν! Μόλις βρεθούν τα απαραίτητα Ευρώ είμαι σίγουρος πως θα κάνει ένα εντυπωσιακό comeback και θα πάρει πάλι τη θέση που τις αρμόζει στα όνειρά μας!
-
Όλα αυτά που ανέφερες συνθέτουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα!
Τωρα για το καθένα:
Ο ήχος του twin spark είναι πολύ όμορφος σε σχέση με αυτόν άλλων εταιρειών (π.χ. του δικού μου ecotec) αλλά για μένα δεν συγκρίνεται με το κροτάλισμα του boxer.
Η τάση άυξησης του βάρους δυστυχώς είναι κανόνας στα σύγχρονα αυτοκίνητα αλλά η ρε γαμώτο 147 είναι από τα πιο βαριά αυτοκίνητα στην κατηγορία της. Νομίζω ότι θα μπορούσαν κάνουν κάτι καλύτερο εδώ ωστέ να βοηθήσουν τόσο επιδόσεις όσο και αίσθηση. Είναι κι αυτό το ηλεκτρονικό γκάζι..
Χαίρομαι που ακόυω από έναν κάτοχο Alfasud ότι η 147 τιμά παράδοση της Alfa σε οδική συμπεριφορά (η 33 μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ παρότι ταλαιπωρημένη-ειδικά το τιμόνι) ενώ σε ότι αφορά την ομορφιά συμφωνώ και επαυξάνω!
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Ο ήχος του twin spark είναι πολύ όμορφος σε σχέση με αυτόν άλλων εταιρειών (π.χ. του δικού μου ecotec) αλλά για μένα δεν συγκρίνεται με το κροτάλισμα του boxer.Πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά μουσικά όργανα με άλλη χροιά το καθένα αλλά κορυφαία και τα δύο! Μπορείς π.χ. να συγκρίνεις ένα βιολί Στραντιβάριους με μια ηλεκτρική κιθάρα Γκίμπσον;
Η τάση άυξησης του βάρους δυστυχώς είναι κανόνας στα σύγχρονα αυτοκίνητα αλλά η ρε γαμώτο 147 είναι από τα πιο βαριά αυτοκίνητα στην κατηγορία της. Νομίζω ότι θα μπορούσαν κάνουν κάτι καλύτερο εδώ ωστέ να βοηθήσουν τόσο επιδόσεις όσο και αίσθηση. Είναι κι αυτό το ηλεκτρονικό γκάζι..
Ελπίζω να αρχίσουν να βγάζουν 'ειδικές εκδόσεις' με τον απολύτως απαραίτητο εξοπλισμό, χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα (πλην ABS) και με αλουμινένια μέρη. Μια 147 με τον 1.8JTS με 150 HP και βάρος 1000 κιλά θα έδινε νέο νόημα (ή μάλλον πίσω το παλιό) στα αρχικά 'GTA'.
Χαίρομαι που ακόυω από έναν κάτοχο Alfasud ότι η 147 τιμά παράδοση της Alfa σε οδική συμπεριφορά (η 33 μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ παρότι ταλαιπωρημένη-ειδικά το τιμόνι) ενώ σε ότι αφορά την ομορφιά συμφωνώ και επαυξάνω!
Δεν είμαι ο μόνος. Για να σε φτιάξω, νομίζω ότι ο πρώτος που το έκανε αυτό είναι ο ίδιος ο ΣΧ ο οποίος έχει τρέξει σε ράλι (αν θυμάμαι καλά) με Alfasud και έχει εκθειάσει δεόντως την 147. Έχει αποκαλέσει το νέο Mini Cooper S 'μικρή 147' και αυτό νομίζω τα λέει όλα!
-
Την προσωπική μου άποψη την έχω εκφράσει σε μια στήλη του πρώτου τεύχους του online περιοδικού που εκδίδω και μπορείτε να τη διαβάσετε εκεί (το url είναι στο τέλος της σελίδας).
Συνοπτικά να πω ότι, για μένα, μόνο με τις 156/147 η Alfa έχει σύγχρονα αυτοκίνητα που να μπορούν να συγκριθούν με τα παλιότερα. Αλλά και αυτό είναι αστείο να το λέμε: ένα αυτοκίνητο σχεδίασης του 1995 οφείλει να είναι καλύτερο από ένα του 1970. Κι'όμως, στους τομείς που θα ενδιέφεραν έναν Alfista αυτό μετά βίας ισχύει. Επίσης δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να πληρώσω 6 αερόσακους, ένα μέτριο ABS και πολύ γκλαμουριά όταν δεν τα χρειάζομαι.
Ξέρω πολλούς που είχαν πισωκίνητη Alfa και σήμερα έχουν BMW. Επίσης ξέρω αρκετούς που είχαν 33 και σήμερα οδηγούν Focus. Είτε το θέλουμε είτε όχι η Alfa έχει χάσει και στην Ελλάδα το προνόμιο του Νο 1 Fun Club (κάτι που ήταν αδιαμφισβήτητο γεγονός μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '90).
Δεν αμφιβάλλω ότι η Alfa μπορεί να φτιάξει πάλι αυτοκίνητα σαν τις Veloce, την Alfetta,την 75 turbo, την Alfasud ή τη Sprint. Απλώς δεν πρόκειται να το κάνει. Λυπάμαι αν ακούγομαι απαισιόδοξος, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα και βάζω ό,τι στοίχημα θέλετε.
Προσωπικά εκτιμώ πολύ περισσότερο το mentality εταιριών όπως η Ford τα τελευταία χρόνια, ή η Renault και η Peugeot μέχρι πρόσφατα, να προσφέρουν αυτοκίνητα με οδηγικό χαρακτήρα, τα οποία να είναι και προσιτά. Επίσης βλέπω τη Honda σαν τη γιαπωνέζικη Alfa Romeo ως κάποιο βαθμό, με την έννοια ότι πλέον τα αυτοκίνητα της δεν έχουν μόνο τεχνολογία αλλά και χαρακτήρα. Και μπορώ να πω με σχετική βεβαιότητα ότι το επόμενο καινούργιο αυτοκίνητο που θα αποκτήσω δεν θα είναι Alfa Romeo. Εκτός αν γίνει κανένα θαύμα...
-
Παιδια για
Απο τον καιρο που το Γκρουπ ΦΙΑΤ αγορασε την Alfa Romeo και την εκανε
μπροσθοκουνιτη επαψε το αυτοκινητο να ειναι Αlfa Romeo αλλα ειναι ΦΙΑΤ
με τον μανδυα της Alfa Romeo.Οτι και να κανεις τον ηχο που εβγαζε ο αλουμινενιος με τους δυο επικεφαλης και τα διπλα και μαλιστα τοτε που δεν υπηρχε η δυνατοτητα για μεγαλες μετατροπες στην εξατμηση (λιγα μαγαζια και αγνοια) δεν προκειται να τον εχεις.Αν καποιος δεν ειχε Alfa Romeo πισοκουνητη κλπ οπως λεω πιο πανω δεν το καταλαβαινει.
Αυτα απο ενα πολυ παλιο Αλφιστα που εμεινε πιστος στην πισω κινηση και αναγκαστικα πηγε σε BMW.
Οποιος εχει ακουσει την Α 75 3000 κκ θα καταλαβει τι λεω.
Οπως δεν βγαινει παλι ο ηχος της Boxer.
Η τελευταια ORIGINAL Alfa Romeo ειναι η Α 75.Ολες οι μεταγενεστερες μπορει να ειναι εξελιγμενες τεχνολογικα κλπ αλλα δεν ειναι ρε παιδι μου.Που να βρεις τετοιο κρατημα και τετοιες κολιες ουτε στην μπεμπα που εχω τωρα και που ειναι μεσα στις καλυτερες που κυκλοφορανε απο τεχνολογικη αποψη (μονο) δηλ.στησημο φρενα κλπ. Οταν η Alfa Romeo
εβαζε διπλα ψαλιδια αντιστρπτικες διπλουςκλπ οι αλλοι μιλαγανε για ποιοτητα κατασκευης.
Βimmer -
Για έξι χρόνια οδηγούσα Alfa...Τα πρώτα 4 την Α33 1.4 και τα επόμενα 2 την 146 1.6. Την 33 την έβαζα σε λειτουργία μόνο και μόνο για να ακούω αυτόν τον θεσπέσιο ήχο του κινητήρα της . Ο μόνος λόγος που την έδωσα ήταν η έλλειψη A/C . Η 146 μάλλον με απογοήτευσε...γι'αυτό και την αποχαιρέτησα σχετικά γρήγορα ...Από τις νεότερες Alfa δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχω εμπειρίες...
-
Εγώ βλέπω ότι υπάρχουν δύο κατηγορίες αλφιστών.Οι 'παλιοί',που εξυμνούν τις πισωκίνητες αλφα,στο άκουσμα 'μπροστοκίνητη άλφα' βγάζουν σπυριά και συνήθως αποτροπιάζουν όταν πρόκειται για νέο μοντέλο.Υπάρχουν και οι νεότεροι-συνήθως- που θαυμάζουν τις oldies αλλά χαίρονται και τις καινούργιες χωρίς να μεμψιμοιρούν για την σύγχρονη πορεία της άλφα.
Εγώ ανήκω στους δεύτερους και η γνώμη μου είναι πως οι άλφα είναι πάντα άλφα και το μόνο λάθος της εταιρίας είναι ότι αυτό 'το κάτι' που είχαν παλιά και τα φτηνά μοντέλα (alfasud,75,33) πλέον το βρίσκεις μόνο στα ακριβά μοντέλα της άλφα.Η 146 πχ.(ίσως το πιο παρεξηγημένο μοντέλο μετά την 90) χαρακτηρίζεται από αυτό 'το κάτι' αλλά δεν 'το δείχνει',κάπως σαν τον καλογυμνασμένο 'γεματούλη' που τα πάχητα καλύπτουν με πρώτη ματιά τους σφιχτούς μύες που μπορείς να δεις με μία προσεκτικότερη ματιά,δηλαδή ζώντας με το αυτοκίνητο ένα σεβαστό χρονικό διάστημα.Συγκεκριμένα με την 146 το μόνο πρόβλημά της ήταν οι τριγμοί και η υποστροφή σε πολύ σφιχτό δρόμο γιατί κατά τα άλλα έχει να επιδείξει μία α)ξεχωριστή-διαχρονική σχεδίαση β)εξαιρετική οδική συμπεριφορά πάνω από τα 80,όπου είναι φουλ ελεγχόμενο,με πολύ καλά περιθώρια πρόσφυσης ΚΑΙ συγχωρεί λάθη γ)πολύ καλά φρένα παρά τα πίσω ταμπούρα δ)άφθονους χώρους.
Μερικά από αυτά τα χαρακτηριστικά δεν τα έχει ούτε καν ο σημερινός ανταγωνισμός ενώ για την 147 δεν θα μιλήσω καν.Συνεπώς η άλφα καλώς βαδίζει,απλά θέλει να προσδώσει έναν κυριλάτο αέρα στα αμάξια της (μάλλον πάει να χτυπήσει τις μπέμπες) κι έτσι έχει χαντακώσει τα φτηνά της μοντέλα.Στα ακριβά της μοντέλα τώρα (πχ.GTV) ακολουθούνται οι σύγχρονες τάσεις τις αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά αυτό 'το κάτι' που λέγαμε διατηρείται στο έπακρο (βέβαια πληρώνεις το κάτι παραπάνω)κι ας λένε ότι θέλουνε οι 'παρωπιδισμένοι' για το ότι δεν είναι πισωκίνητη άρα δεν είναι πραγματική άλφα.Πραγματικά ας λένε ότι θέλουν... -
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
Εγώ βλέπω ότι υπάρχουν δύο κατηγορίες αλφιστών.Οι 'παλιοί',που εξυμνούν τις πισωκίνητες αλφα,στο άκουσμα 'μπροστοκίνητη άλφα' βγάζουν σπυριά και συνήθως αποτροπιάζουν όταν πρόκειται για νέο μοντέλο.Υπάρχουν και οι νεότεροι-συνήθως- που θαυμάζουν τις oldies αλλά χαίρονται και τις καινούργιες χωρίς να μεμψιμοιρούν για την σύγχρονη πορεία της άλφα.
Εγώ ανήκω στους δεύτερους και η γνώμη μου είναι πως οι άλφα είναι πάντα άλφα και το μόνο λάθος της εταιρίας είναι ότι αυτό 'το κάτι' που είχαν παλιά και τα φτηνά μοντέλα (alfasud,75,33) πλέον το βρίσκεις μόνο στα ακριβά μοντέλα της άλφα.Η 146 πχ.(ίσως το πιο παρεξηγημένο μοντέλο μετά την 90) χαρακτηρίζεται από αυτό 'το κάτι' αλλά δεν 'το δείχνει',κάπως σαν τον καλογυμνασμένο 'γεματούλη' που τα πάχητα καλύπτουν με πρώτη ματιά τους σφιχτούς μύες που μπορείς να δεις με μία προσεκτικότερη ματιά,δηλαδή ζώντας με το αυτοκίνητο ένα σεβαστό χρονικό διάστημα.Συγκεκριμένα με την 146 το μόνο πρόβλημά της ήταν οι τριγμοί και η υποστροφή σε πολύ σφιχτό δρόμο γιατί κατά τα άλλα έχει να επιδείξει μία α)ξεχωριστή-διαχρονική σχεδίαση β)εξαιρετική οδική συμπεριφορά πάνω από τα 80,όπου είναι φουλ ελεγχόμενο,με πολύ καλά περιθώρια πρόσφυσης ΚΑΙ συγχωρεί λάθη γ)πολύ καλά φρένα παρά τα πίσω ταμπούρα δ)άφθονους χώρους.
Μερικά από αυτά τα χαρακτηριστικά δεν τα έχει ούτε καν ο σημερινός ανταγωνισμός ενώ για την 147 δεν θα μιλήσω καν.Συνεπώς η άλφα καλώς βαδίζει,απλά θέλει να προσδώσει έναν κυριλάτο αέρα στα αμάξια της (μάλλον πάει να χτυπήσει τις μπέμπες) κι έτσι έχει χαντακώσει τα φτηνά της μοντέλα.Στα ακριβά της μοντέλα τώρα (πχ.GTV) ακολουθούνται οι σύγχρονες τάσεις τις αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά αυτό 'το κάτι' που λέγαμε διατηρείται στο έπακρο (βέβαια πληρώνεις το κάτι παραπάνω)κι ας λένε ότι θέλουνε οι 'παρωπιδισμένοι' για το ότι δεν είναι πισωκίνητη άρα δεν είναι πραγματική άλφα.Πραγματικά ας λένε ότι θέλουν...Φίλε μου τα έγραψες πολύ καλά και, επί της αρχής, δεν βρίσκω λόγο να διαφωνήσω μαζί σου. Μια διορθωσούλα μόνο, η Alfasud είναι προσθιοκίνητη, άρα η αναφορά σε παλιά πισωκίνητα δεν είναι απόλυτη.
Το θέμα δεν είναι ότι η Alfa δεν φτιάχνει πια σπορ αυτοκίνητα. Σαφέστατα ακόμα και η πιο «εξημερωμένη» σημερινή Alfa είναι πιο σπορ από τον άμεσο ανταγωνιστή της. Το θέμα είναι ότι μερικοί από εμάς έχουν περισσότερες απαιτήσεις από αυτή την ιστορική φίρμα. Το γεγονός επίσης ότι και άλλες εταιρείες προσπαθούν και ενίοτε πετυχαίνουν να προσφέρουν αντίστοιχα σπορ μοντέλα, σημαίνει ότι η Alfa δεν έχει την αποκλειστικότητα που είχε παλιότερα.
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα: Ακόμα και οι οδηγοί της 33, που ήταν μια «εξημερωμένη» Alfasud, με το 80% των δυνατοτήτων της προγόνου της, είχαν να το λένε όχι μόνο για το απόλυτο κράτημα αλλά κυρίως για την αίσθηση, στο τιμόνι, στο γκάζι, σε οποιοδήποτε χειρισμό. Εννοείται ότι σου έπεφταν τα νεφρά μετά από ένα μεγαλούτσικο ταξίδι, ενώ οι ελλείψεις στον εξοπλισμό δεν έκαναν άνετη τη συμβίωση μαζί της. Τέλος τα δεκάδες ηλίθια μικρά προβλήματα μπορούσαν να σου σπάσουν τα νεύρα, μέχρι να ξαναβρεθείς πίσω από το τιμόνι όμως.
Οι απόγονοι της 33, οι 145/146 διέθεταν σε μικρότερο βαθμό αυτά τα χαρακτηριστικά, ήταν όμως πιο άνετες, πιο πλούσια εξοπλισμένες και πιο αξιόπιστες. Το κακό όμως είναι ότι άλλοι κατασκευαστές έβγαλαν μοντέλα που, χωρίς να είναι «ινδιάνικα» σε εξοπλισμό ή αναξιόπιστα, επιδείκνυαν σπορ συμπεριφορά εφάμμιλη των 'παλιών καλών Alfa'. Ανέφερα ήδη τη Ford, τη Renault, κλπ. Δηλαδή, δεν είναι ότι η 156 δεν είναι ένας άξιος απόγονος της Alfetta, είναι ότι και το Mondeo είναι!!! Η Alfa όμως θα έπρεπε να ήταν ακόμα καλύτερη.
Συμπερασματικά, η Alfa δεν νομίζω ότι έχει σήμερα «αυτό το κάτι» που υπήρχε παλιότερα. Εξακολουθούν να μένουν ίχνη αυτής του «μαγικού φίλτρου» και μέσα μου εύχομαι να προκαλέσει κάποτε μια μετάλλαξη που να κάνει την εταιρεία τον κορυφαίο κατασκευαστή «καθημερινών» σπορ μοντέλων και πάλι. Συμφωνώ μαζί σου προφανώς για το «κυριλάτο» του πράγματος, ουσιαστικά πάντοτε το είχε αυτό η Alfa, προβλέπω όμως ότι σύντομα (και με την επιστροφή στην UZA) οι Alfa θα γίνουν κατά πολύ ακριβότερες και από τα Audi, που σημαίνει ότι θα τις βλέπουμε μόνο σε προσπέκτους και περιοδικά.
-
Φιλε Βασιλη καλημερα.
Αν καποιος λεει την αληθεια ειτε αρεσει ειτε οχι δεν σημαινει οτι φοραει παρωπιδες.Οδηγησε μια καλα στημενη πισοκουνητη και μετα ελα να μου πεις για μπροστινη κινηση κλπ.
Αλλωστε και εσυ στην τελευταια παργραφο το λες μονος σου.''Συμπερασματικα η Αlfa δεν νομιζω οτι εχει σημερα αυτι το κατι που υπηρχε παλαιοτερα.'
Ετσι ακριβως ειναι.Αυτο το κατι αλλο ειναι η πισω κινηση που ειχε παλαια.Δεν ειναι οι κινητηρες που σημερα ειναι πιο εξελιγμενοι και πολυ καλυτεροι,δεν ειναι ο θορυβος τοσο που αλλωστε με μια φιλτροχοανη και καζανακι την κανεις να ακουγεται σαν Ferrari ουτε η κακη ποιοτητα κατασκευης.Ειναι η πισω κινηση και μονο αυτη.
Η Α75 δεν ηταν καθολου φτηνο μοντελο.Στην εποχη της η Α75 turbo (1800 κκ)ειχε περιπου 10μυρια.Μηλαμε για το 1988.Κανε συγγριση και υπολογησε.Bimmer
-
Παιδια συγνωμη το προηγουμενο ηταν για τoν vagvog και οχι για τον Βασιλη ο οποιος μαλιστα ειναι και πολυ σωστος στην παραγραφο που υπογραμμιζω στο προηγουμενο.
Αυτα και χωρις παρεξηγηση.
Bimmer -
Ο χρήστης bimmer έγραψε:
Παιδια συγνωμη το προηγουμενο ηταν για τoν vagvog και οχι για τον Βασιλη ο οποιος μαλιστα ειναι και πολυ σωστος στην παραγραφο που υπογραμμιζω στο προηγουμενο.
Αυτα και χωρις παρεξηγηση.
BimmerΦίλε μου καμμία παρεξήγηση...
Ωστόσο έχω μια ένσταση. Ναι, οι κλασσικές Alfa είναι κατά παράδοση πισωκούνητες, με μια εξαίρεση: την Alfasud.
Αυτό το αυτοκίνητο, όταν το πρωτοδοκίμαζαν δημοσιογράφοι, έσκυβαν από κάτω για να δουν μήπως όντως το διαφορικό είναι πίσω! Εντάξει, είμαι προκατελημένος, αγαπώ τόσο αυτό το αυτοκίνητο που έχω δύο στην κατοχή μου (προς το παρόν...) και έφτιαξα ένα website αφιερωμένο σ’αυτό. Μια βόλτα πάντως θα σε πείσει ότι η Alfa είχε από το 1971 την τεχνογνωσία (σύμφωνοι, «εισαγώμενη» αλλά με δική της εξέλιξη), να φτιάξει απίστευτα προσθιοκίνητα.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Μια βόλτα πάντως θα σε πείσει ότι η Alfa είχε από το 1971 την τεχνογνωσία (σύμφωνοι, «εισαγώμενη» αλλά με δική της εξέλιξη), να φτιάξει απίστευτα προσθιοκίνητα.Ενώ η Mercedes με το Α-Klasse...
-
file octavia ABT exoume mia alfa 33 1,4... otan o pateras mou eide kai apoeide ebale after market AC gia na kratisei to amaksi... to AC doulevei apsoga alla bebea otan eine sto 'on' to amaksi sernete.... eine pou eine psofio stis xamhles, me to AC eine... isws eprepe na to kaneis kai esi kai na peraseis apo thn 33 sto octavia... xwris na perasis stin 146...
-
Ο χρήστης RGBEFT έγραψε:
file octavia ABT exoume mia alfa 33 1,4... otan o pateras mou eide kai apoeide ebale after market AC gia na kratisei to amaksi... to AC doulevei apsoga alla bebea otan eine sto 'on' to amaksi sernete.... eine pou eine psofio stis xamhles, me to AC eine... isws eprepe na to kaneis kai esi kai na peraseis apo thn 33 sto octavia... xwris na perasis stin 146...To είχα σκεφθεί αλλά όπως λες κι εσύ το αυτοκίνητο θα σερνόταν, και δεύτερον την 146 την πούλαγε φίλος μου (καλή τιμή, ευκολίες λόγω γνωριμίας) κι έτσι έγινε... Πάντως Alfa ήταν μέχρι τις 33 και 75...
-
e entaksei mwre to Ac liges meres ton xrono to anaboume... padws kai egw an kai neos... (mono 6 mhnes odhgos) tha stenaxwrithw poli pou 8a thn dwsoume thn 33... den kserw... kati mou aresei se ayth... apla molis mathw na odigw kala (kai eine sigouroi kai oi goneis) mallon paei gia allagma... (logw elleipshs ABS kai pathitikis asfaleias...)
-
ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΟ ΤΟ FORUM!!
ΑΝ ΚΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΝΙΩΘΩ ΣΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ.ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ALFA ROMEO.ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΙΑΣ A75 H ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ 250000ΧΛΜ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΣΠΑΣΜΕΝΕΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΡΟΜΟ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΤΟΥΣ 2ΕΕΚ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΣΠΕΣΙΟ ΗΧΟ ΤΟΥ.ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑLFA ROMEOHΑΡΡΩΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΗ.ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ Α33 ΜΙΑ Α75 ΜΙΑ Α146ΒΟΧΕR ΜΙΑ Α155 ΜΙΑ Α147 ΚΑΙ ΜΙΑ Α156.ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΑΠΟΨΗ.ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΕ ALFA EXEI TA ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΑΜΑΞΙΑ.ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΑLFA ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ!!!!
Η ALFA του χθες και του σήμερα