Ο χρήστης tpapo έγραψε:
εχει καποιο βαρος αλλα εχει και δυναμη και ροπη κυριως...
Σωστά. Το έχω πει από όταν μπήκε στο Α3 αυτό (περίπου) το μοτέρ, ότι είναι ό,τι καλύτερο έχουν φτιάξει τα τελευταία χρόνια. Στο Α4, ο κινητήρας καταφέρνει να κρύψει το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου. Απίστευτα εύστροφος για τούρμπο (βαράει 7άρες με ευκολία), και ροπή με το τσουβάλι. Οπτικά μόνο δεν μπορεί να κρυφτεί το Α4, είναι τεράστιο. Η 3άρα και η C-Klasse δείχνουν (και είναι) μικρές και κομψές μπροστά του.
Kruss διαβάζοντας και εγω το περιοδικό άντε λεω να το δω απο κοντά ,πάμε λοιπόν το βλέπουμε κτλ.κτλ. άντε λέμε να ρωτήσουμε και πόσο κάνει με το περιοδικό ανα χείρας 33500 ευρώ η βασική έκδοση και τιμή αυτοκινήτου δοκιμής - .δηλ.
έχουμε λοιπόν και λέμε με 33500 δεν έχει τιποτε μα τιποτε +2.900 ambition +990 χρώμα +450 πινακίδες ,ώπα ώπα φθάσαμε στα 38.000 και το rcd δεν παιζει mp3 πρέπει να δώσεις +450
άρα για ένα μ έ τ ρ ι ο προς ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού θες κοντα 39.000 ευρώ
ε ρε Kruss γραψτε το και αυτό γραψτε το και αυτό γιατι δεν αναφερετε ξεκάθαρα την τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής ξεπερνά τα 41-42.000 ?
Ισχύουν όσα λες. ΔΕΝ το γράψαμε, γιατί όταν δοκιμάστηκε το αυτοκίνητο και γράφτηκε η δοκιμή του ΔΕΝ είχε ακόμη εκδοθεί τιμοκατάλογος αναλυτικός του Α4 και ούτε η ίδια η εταιρεία είχε ενημέρωση για το πόσο κοστίζει το συγκεκριμένο που είχαμε στα χέρια μας. Γι' αυτό και βλέπεις '-' στο πεδίο που έπρεπε να γράφει την τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής, στο πινακάκι που έχουμε για το κόστος των 3 μοντέλων, ενώ σε BMW και Merc είναι συμπληρωμένο κανονικά. Ο αναλυτικός τιμοκατάλογος ήρθε κάποιες μέρες αργότερα, όταν το συγκριτικό είχε πάρει το δρόμο της εκτύπωσης...
drdino: σωστός. Πάλεψαν πολύ και στο Α5 και στο Α4 να πετύχουν καλή κατανομή βάρους, με το μοτέρ πιο πίσω. Και το κατάφεραν, και φαίνεται και στο δρόμο αυτό. Επαναλαμβάνω πάντως, ότι το μεγάλο μέγεθος και βάρος δεν κρύβονται, ούτε οπτικά, ούτε οδηγικά, παρότι συνολικά το αυτοκίνητο πλησιάζει το άριστα.