Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A4 (Β8) 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A4 (Β8) 2008
    • 1
    • 2
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 34 / 38
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    116
    751
    3834
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης tpapo έγραψε:

      εχει καποιο βαρος αλλα εχει και δυναμη και ροπη κυριως...

      Σωστά. Το έχω πει από όταν μπήκε στο Α3 αυτό (περίπου) το μοτέρ, ότι είναι ό,τι καλύτερο έχουν φτιάξει τα τελευταία χρόνια. Στο Α4, ο κινητήρας καταφέρνει να κρύψει το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου. Απίστευτα εύστροφος για τούρμπο (βαράει 7άρες με ευκολία), και ροπή με το τσουβάλι. Οπτικά μόνο δεν μπορεί να κρυφτεί το Α4, είναι τεράστιο. Η 3άρα και η C-Klasse δείχνουν (και είναι) μικρές και κομψές μπροστά του.

      Kruss διαβάζοντας και εγω το περιοδικό άντε λεω να το δω απο κοντά ,πάμε λοιπόν το βλέπουμε κτλ.κτλ. άντε λέμε να ρωτήσουμε και πόσο κάνει με το περιοδικό ανα χείρας 33500 ευρώ η βασική έκδοση και τιμή αυτοκινήτου δοκιμής - .δηλ.
      έχουμε λοιπόν και λέμε με 33500 δεν έχει τιποτε μα τιποτε +2.900 ambition +990 χρώμα +450 πινακίδες ,ώπα ώπα φθάσαμε στα 38.000 και το rcd δεν παιζει mp3 πρέπει να δώσεις +450
      άρα για ένα μ έ τ ρ ι ο προς ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού θες κοντα 39.000 ευρώ
      ε ρε Kruss γραψτε το και αυτό γραψτε το και αυτό γιατι δεν αναφερετε ξεκάθαρα την τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής ξεπερνά τα 41-42.000 ?

      Ισχύουν όσα λες. ΔΕΝ το γράψαμε, γιατί όταν δοκιμάστηκε το αυτοκίνητο και γράφτηκε η δοκιμή του ΔΕΝ είχε ακόμη εκδοθεί τιμοκατάλογος αναλυτικός του Α4 και ούτε η ίδια η εταιρεία είχε ενημέρωση για το πόσο κοστίζει το συγκεκριμένο που είχαμε στα χέρια μας. Γι' αυτό και βλέπεις '-' στο πεδίο που έπρεπε να γράφει την τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής, στο πινακάκι που έχουμε για το κόστος των 3 μοντέλων, ενώ σε BMW και Merc είναι συμπληρωμένο κανονικά. Ο αναλυτικός τιμοκατάλογος ήρθε κάποιες μέρες αργότερα, όταν το συγκριτικό είχε πάρει το δρόμο της εκτύπωσης...

      drdino: σωστός. Πάλεψαν πολύ και στο Α5 και στο Α4 να πετύχουν καλή κατανομή βάρους, με το μοτέρ πιο πίσω. Και το κατάφεραν, και φαίνεται και στο δρόμο αυτό. Επαναλαμβάνω πάντως, ότι το μεγάλο μέγεθος και βάρος δεν κρύβονται, ούτε οπτικά, ούτε οδηγικά, παρότι συνολικά το αυτοκίνητο πλησιάζει το άριστα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:

        Αυτο που με χάλασε αρκετά όταν το είδα είναι το μήκος μεταξύ εμπρόσθιου θόλου και του μπροστινού κάθετου αρμού της πόρτας. Είναι αρκετά μεγάλο, μάλλον λόγω της πιο πίσω τοποθέτησης του μοτέρ, ε;

        Οντως,θυμιζει πισωκινητο...Ειναι και η κατα μηκος τοποθετηση του κινητηρα ειναι και η μετατοπιση του προς τα πισω...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

          εχει καποιο βαρος αλλα εχει και δυναμη και ροπη κυριως...

          Σωστά. Το έχω πει από όταν μπήκε στο Α3 αυτό (περίπου) το μοτέρ, ότι είναι ό,τι καλύτερο έχουν φτιάξει τα τελευταία χρόνια. Στο Α4, ο κινητήρας καταφέρνει να κρύψει το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου. Απίστευτα εύστροφος για τούρμπο (βαράει 7άρες με ευκολία), και ροπή με το τσουβάλι. Οπτικά μόνο δεν μπορεί να κρυφτεί το Α4, είναι τεράστιο. Η 3άρα και η C-Klasse δείχνουν (και είναι) μικρές και κομψές μπροστά του.

          Kruss διαβάζοντας και εγω το περιοδικό άντε λεω να το δω απο κοντά ,πάμε λοιπόν το βλέπουμε κτλ.κτλ. άντε λέμε να ρωτήσουμε και πόσο κάνει με το περιοδικό ανα χείρας 33500 ευρώ η βασική έκδοση και τιμή αυτοκινήτου δοκιμής - .δηλ.
          έχουμε λοιπόν και λέμε με 33500 δεν έχει τιποτε μα τιποτε +2.900 ambition +990 χρώμα +450 πινακίδες ,ώπα ώπα φθάσαμε στα 38.000 και το rcd δεν παιζει mp3 πρέπει να δώσεις +450
          άρα για ένα μ έ τ ρ ι ο προς ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού θες κοντα 39.000 ευρώ
          ε ρε Kruss γραψτε το και αυτό γραψτε το και αυτό γιατι δεν αναφερετε ξεκάθαρα την τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής ξεπερνά τα 41-42.000 ?

          Ισχύουν όσα λες. ΔΕΝ το γράψαμε, γιατί όταν δοκιμάστηκε το αυτοκίνητο και γράφτηκε η δοκιμή του ΔΕΝ είχε ακόμη εκδοθεί τιμοκατάλογος αναλυτικός του Α4 και ούτε η ίδια η εταιρεία είχε ενημέρωση για το πόσο κοστίζει το συγκεκριμένο που είχαμε στα χέρια μας. Γι' αυτό και βλέπεις '-' στο πεδίο που έπρεπε να γράφει την τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής, στο πινακάκι που έχουμε για το κόστος των 3 μοντέλων, ενώ σε BMW και Merc είναι συμπληρωμένο κανονικά. Ο αναλυτικός τιμοκατάλογος ήρθε κάποιες μέρες αργότερα, όταν το συγκριτικό είχε πάρει το δρόμο της εκτύπωσης...

          drdino: σωστός. Πάλεψαν πολύ και στο Α5 και στο Α4 να πετύχουν καλή κατανομή βάρους, με το μοτέρ πιο πίσω. Και το κατάφεραν, και φαίνεται και στο δρόμο αυτό. Επαναλαμβάνω πάντως, ότι το μεγάλο μέγεθος και βάρος δεν κρύβονται, ούτε οπτικά, ούτε οδηγικά, παρότι συνολικά το αυτοκίνητο πλησιάζει το άριστα.

          αυτά με την τιμή που δεν γράφονται στο πρώτο άρθρο που μένει για πάντα στη μνήμη των αναγνωστών ειναι γνωστά κολπάκια.... Και να ειχανε τις τιμές δεν θα σας λεγανε.... Αλλά μπορούσατε και πάλι να γράψετε (πάνω από 40Κ)...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            montecarlo last edited by

            Από το μυαλό τους να το βγάλουν αυτό ;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              Τωρα εσύ πιστεύεις ότι στην αντιπροσωπεία δεν το ξέρανε 100+ 100-, ή είπανε.... ασε καλύτερα τους το λέμε τον άλλο μήνα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tpapo last edited by

                Ο χρήστης coyote έγραψε:

                εχει καποιο βαρος αλλα εχει και δυναμη και ροπη κυριως...

                Σωστά. Το έχω πει από όταν μπήκε στο Α3 αυτό (περίπου) το μοτέρ, ότι είναι ό,τι καλύτερο έχουν φτιάξει τα τελευταία χρόνια. Στο Α4, ο κινητήρας καταφέρνει να κρύψει το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου. Απίστευτα εύστροφος για τούρμπο (βαράει 7άρες με ευκολία), και ροπή με το τσουβάλι. Οπτικά μόνο δεν μπορεί να κρυφτεί το Α4, είναι τεράστιο. Η 3άρα και η C-Klasse δείχνουν (και είναι) μικρές και κομψές μπροστά του.

                Kruss διαβάζοντας και εγω το περιοδικό άντε λεω να το δω απο Ποντά ,πάμε λοιπόν το βλέπουμε κτλ.κτλ. άντε λέμε να ρωτήσουμε και πόσο κάνει με το περιοδικό ανα χείρας 33500 ευρώ η βασική έκδοση και τιμή αυτοκινήτου δοκιμής - .δηλ.
                έχουμε λοιπόν και λέμε με 33500 δεν έχει τιποτε μα τιποτε +2.900 ambition +990 χρώμα +450 πινακίδες ,ώπα ώπα φθάσαμε στα 38.000 και το rcd δεν παιζει mp3 πρέπει να δώσεις +450
                άρα για ένα μ έ τ ρ ι ο προς ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού θες κοντα 39.000 ευρώ
                ε ρε Kruss γραψτε το και αυτό γραψτε το και αυτό γιατι δεν αναφερετε ξεκάθαρα την τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής ξεπερνά τα 41-42.000 ?

                Ισχύουν όσα λες. ΔΕΝ το γράψαμε, γιατί όταν δοκιμάστηκε το αυτοκίνητο και γράφτηκε η δοκιμή του ΔΕΝ είχε ακόμη εκδοθεί τιμοκατάλογος αναλυτικός του Α4 και ούτε η ίδια η εταιρεία είχε ενημέρωση για το πόσο κοστίζει το συγκεκριμένο που είχαμε στα χέρια μας. Γι' αυτό και βλέπεις '-' στο πεδίο που έπρεπε να γράφει την τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής, στο πινακάκι που έχουμε για το κόστος των 3 μοντέλων, ενώ σε BMW και Merc είναι συμπληρωμένο κανονικά. Ο αναλυτικός τιμοκατάλογος ήρθε κάποιες μέρες αργότερα, όταν το συγκριτικό είχε πάρει το δρόμο της εκτύπωσης...

                drdino: σωστός. Πάλεψαν πολύ και στο Α5 και στο Α4 να πετύχουν καλή κατανομή βάρους, με το μοτέρ πιο πίσω. Και το κατάφεραν, και φαίνεται και στο δρόμο αυτό. Επαναλαμβάνω πάντως, ότι το μεγάλο μέγεθος και βάρος δεν κρύβονται, ούτε οπτικά, ούτε οδηγικά, παρότι συνολικά το αυτοκίνητο πλησιάζει το άριστα.

                αυτά με την τιμή που δεν γράφονται στο πρώτο άρθρο που μένει για πάντα στη μνήμη των αναγνωστών ειναι γνωστά κολπάκια.... Και να ειχανε τις τιμές δεν θα σας λεγανε.... Αλλά μπορούσατε και πάλι να γράψετε (πάνω από 40Κ)...

                Ποιά 40 ? ,εδώ λέμε ότι το α4-160 ambition +χρώμα +πινακίδες φθάνει χαλαρά τα 40 και δεν παιζει mp3 ,εγω δεν την ξαναπατάω με αυτούς ( Κ.......ρ) την πάτησα αρκετες φορές ,η τελευταία με το Α3 Sportback πριν 2 χρόνια . Τ Ε Ρ Μ Α
                Προσέξτε όμως παιδια οι υπόλοιποι γιατι αν ενα ας πούμε πλούσιο εξοπλισμένο α4 φθάνει τα 45 ( σαν αυτό της δοκιμής (4Τ 2/2008)τότε αλλάζουν οι συσχετισμοί όσο καλό και αν είναι το α4

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Θυμαμαι τις παλιες καλες εποχες,που στη τιμη του Α3 δε συμπεριλαμβανοταν ο αυτοματος κλιματισμος,με τη λεπτομερεια οτι το αυτοκινητο δεν ερχοταν χωρις αυτον!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                    Θυμαμαι τις παλιες καλες εποχες,που στη τιμη του Α3 δε συμπεριλαμβανοταν ο αυτοματος κλιματισμος,με τη λεπτομερεια οτι το αυτοκινητο δεν ερχοταν χωρις αυτον!!!!

                    Αυτό πρώτη φορά το ακούω...Μιλάμε για πολύ μεγάλη κομπίνα... :lol
                    έλεος πια...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spike last edited by

                      ναι είναι γνωστό...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                        Θυμαμαι τις παλιες καλες εποχες,που στη τιμη του Α3 δε συμπεριλαμβανοταν ο αυτοματος κλιματισμος,με τη λεπτομερεια οτι το αυτοκινητο δεν ερχοταν χωρις αυτον!!!!

                        Αυτό πρώτη φορά το ακούω...Μιλάμε για πολύ μεγάλη κομπίνα... :lol
                        έλεος πια...

                        Aυτόματος κλιματισμός+rcd
                        3 χιλιάρικα πάνω με το καλημέρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Το χειροτερο ειναι οτι κανενα περιοδικο δεν ειχε βγει να ΚΡΑΞΕΙ την AUDI για αυτη της την τακτικη.Ολοι το περναγαν στα ψιλα και το ελεγαν εμμεσως.Ηταν κατι σαν ¨κοινο μυστικο'..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                            Το χειροτερο ειναι οτι κανενα περιοδικο δεν ειχε βγει να ΚΡΑΞΕΙ την AUDI για αυτη της την τακτικη.Ολοι το περναγαν στα ψιλα και το ελεγαν εμμεσως.Ηταν κατι σαν ¨κοινο μυστικο'..

                            Δεν είναι μόνο η Audi, όλες σχεδόν οι εταιρείες κάνουν κολπάκια ...
                            Με το χρώμα? Υπάρχουν μόνο με μεταλλικά 'ετοιμοπαράδοτα', τα άπλά 5μηνη αναμονή ...
                            Με τον εξοπλισμό? Καμιά βασική έκδοση δεν υπάρχει 'ετοιμοπαράδοτη' ... μόνο οι πιο πλούσιες ...
                            Ποια να πρωτοκράξεις ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:

                              Θυμαμαι τις παλιες καλες εποχες,που στη τιμη του Α3 δε συμπεριλαμβανοταν ο αυτοματος κλιματισμος,με τη λεπτομερεια οτι το αυτοκινητο δεν ερχοταν χωρις αυτον!!!!

                              Αυτό πρώτη φορά το ακούω...Μιλάμε για πολύ μεγάλη κομπίνα... :lol
                              έλεος πια...

                              Aυτόματος κλιματισμός+rcd
                              3 χιλιάρικα πάνω με το καλημέρα

                              Στο Α4 η βασική έκδοση ερχοταν μόνο με ειδική παραγγελία. Και φυσικά δεν είχε ούτε πίσω ηλεκτρικά παράθυρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Τελικά μου φαίνεται να εχεις 2-3 εκδόσεις γεμάτες... ειναι καλύτερα και στην μεταπώληση.... Γιατί τα εξτρα που δεν είναι στις τιμές των περιοδικών (που θα θυμάται κάποιος μετά από χρόνια) τα χάνεις στην μεταπώληση

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tpapo last edited by

                                  Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                  Τελικά μου φαίνεται να εχεις 2-3 εκδόσεις γεμάτες... ειναι καλύτερα και στην μεταπώληση.... Γιατί τα εξτρα που δεν είναι στις τιμές των περιοδικών (που θα θυμάται κάποιος μετά από χρόνια) τα χάνεις στην μεταπώληση

                                  Σωστά έτσι είναι φίλε μου , αυτό εννοούσα και γω πριν ,το ανεφερε και ο kostis20 ότι με το καλημέρα στο α3 πλήρωνες 2.000 για κλιμα + rcd ,γεγονός όμως που δεν το ανέφεραν τα περιοδικά πουθενά όταν δοκίμαζαν το αμάξι ,αναφέρθηκε πολύ αργότερα ,τους κραξανε και προχώρησαν αθόρυβα ( οι εισαγωγείς ,ξερετε ποιοι..) μετα το μισό του 2006 αν δεν κάνω λάθος στην ενσωματωσή του στη τελική τιμή του μοντέλου ,εγώ όμως που το είχα πληρώσει 2000 7-8 μήνες πριν τραβαγα τα μαλλιά μου....
                                  Ας πρόσεχα....

                                  Υ.Γ ξέχασα τα πίσω πατάκια ..στην παραπάνω τιμή περιλαμβάνονταν και τα πίσω πατάκια ,το ξαναλέω τα πίσω πατάκια ,τα μπροστά ήταν στη τιμή του μοντέλου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tpapo last edited by

                                    Ολος ο ειδικός τύπος 'πιπιλάει' την καραμέλα του εξαιρετικού αυτοκινήτου με τα 33.500 ευρώ ,όλοι μα όλοι τεστάρουν και συγκρίνουν το α4 με άλλα ομοειδή πολυτελή bmw,merc που είναι μεν καλά το ίδιο αλλά κοστίζουν 10-15.000 παραπάνω ,παιδιά **έ λ ε ο ς **

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nick last edited by

                                      Ο χρήστης tpapo έγραψε:
                                      Ολος ο ειδικός τύπος 'πιπιλάει' την καραμέλα του εξαιρετικού αυτοκινήτου με τα 33.500 ευρώ ,όλοι μα όλοι τεστάρουν και συγκρίνουν το α4 με άλλα ομοειδή πολυτελή bmw,merc που είναι μεν καλά το ίδιο αλλά κοστίζουν 10-15.000 παραπάνω ,παιδιά **έ λ ε ο ς **

                                      Νεα MERCEDES C από 35+ χιλιάρικα http://www.ekka-auto.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=230&Itemid=87

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rallye40 last edited by

                                        Ο χρήστης Nick έγραψε:

                                        Ολος ο ειδικός τύπος 'πιπιλάει' την καραμέλα του εξαιρετικού αυτοκινήτου με τα 33.500 ευρώ ,όλοι μα όλοι τεστάρουν και συγκρίνουν το α4 με άλλα ομοειδή πολυτελή bmw,merc που είναι μεν καλά το ίδιο αλλά κοστίζουν 10-15.000 παραπάνω ,παιδιά **έ λ ε ο ς **

                                        Νεα MERCEDES C από 35+ χιλιάρικα http://www.ekka-auto.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=230&Itemid=87

                                        Αν πας θα δεις οτι θα περάσει κατα πολυ τα 42 χιλιαρικα!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          montecarlo last edited by

                                          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                          Θυμαμαι τις παλιες καλες εποχες,που στη τιμη του Α3 δε συμπεριλαμβανοταν ο αυτοματος κλιματισμος,με τη λεπτομερεια οτι το αυτοκινητο δεν ερχοταν χωρις αυτον!!!!

                                          οχι μόνο ο αυτόματος κλιματισμός... κανένας κλιματισμός δεν ήταν στην τιμή...

                                          Δεν ξέρω εαν το τιμόνι ήταν στάνταρτ ή στα έξτρα....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spike last edited by

                                            σαν την διαφήμιση της Hyundai...έχει 4 ρόδες, ένα τιμόνι ΚΑΙ τασάκι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 34 / 38
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr