Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Subaru Impreza 1.6 TS(95HP)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Subaru Impreza 1.6 TS(95HP)
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    34
    375
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      papazent last edited by

      Ρε παιδιά γιατί σφάζεστε; Μηχανήματα είναι και τα δύο. Κανένα δεν είναι τέλειο, ούτε το S3 (που πλέον δεν παράγεται) ούτε το WRX! Επειδή 'εχω δεί και τα δύο αυτοκίνητα απο κοντά, το δέσιμο που έχει το Subaru δεν το έχουν πολλά αυτοκίνητα. Απο την άλλη δεν υπήρχε τίποτα τόσο ραφιναρισμένο που να κόντραρε το S3 στην ποιότητα. Αλλά το μοτέρ του S3 δεν είναι ό,τι ποιο ανθεκτικό εν αντιθέση με τον boxer που εάν διορθωθεί η φτωχή τροφοδοσία του δεν υπάρχει μεγάλη περίπτωση να πάθει ζημιά...
      Και let's get real με το S3 μπορούσε να πάει γρήγορα ο οποιοσδήποτε αλλά με το WRX όσο ποιο έμπειρος είναι κανείς τόσο ποιο πολύ μπορεί να εκμεταλλευτεί την τετρακίνηση του Willy's και ψάξτε και βρείτε μου κάποιον που λέει το αντίθετο.
      Και τα δύο αυτοκίνητα είναι πραγματικά καλά αλλά σίγουρα απο μηχανολογικής απόψεως το impreza ειναι ποιό μελετημένο. Αλλά πάλι το S3 έχει χειρολαβές σιλικόνης...
      Get My Point?

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • A
        adis4gr last edited by

        για να πω την αληθεια δε θυμαμαι να χω δει κανενα απλο 1600αρι ιμπρεζα απο τη καινουρια γενια...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

          Tρομακτικές διαφορές σε ρεπρίζ όντως, ειδικά στην ευθεία όπου όλοι γρήγοροι είναι και απλώς πατάνε γκάζι

          [list:75tact59]Χαιρομαι που το προσεξες εστω και αργα [/list:u:75tact59]>Ξέρεις πολλούς οδηγούς WRX ή S3, που θα κάνουν 40-60 με 3η εκτός πόλης;;

          [list:75tact59]Tελικα δεν τρωγεστε με τιποτα.Πριν μας ειπες οτι αυτοι που αγοραζουν τετοιο αμαξι και γενικα η φιλοσοφια κατασκευης αυτων των αυτοκινητων δεν ειναι για 0-100(dragster), kαι πολυ σωστα, και τωρα μας λες αν τελικα οι ιδιοκτητες τους εκμεταλευονται τη ροπη στο δρομο [/list:u:75tact59][list:75tact59]Ασχετα το τι κανει ο καθε οδηγος και προβλημα του, εδω συγκρινουμε τα αυτοκινητα με ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ειτε σας αρεσει ειτε οχι [/list:u:75tact59]>anyway, εγώ το λήγω εδώ, γιατί με 'παρωπίδες' και φανατικούς δεν κάνεις διάλογο.

          [list:75tact59]Τα στοιχεια ειναι απ το 4Τροχοι.Στειλτους γραμμα και πεσ τους 'ειστε παρωπιδιασμενοι'.Στειλε επισης γραμμα στην εταιρια που κατασκευαζει τα μετρητικα οργανα και πες τους επισης 'ειστε παρωπιδιασμενοι' [/list:u:75tact59]

          Eπειδή δεν κατάλαβες το σκεπτικό θα ξαναπαντήσω. Ξαναρωτάω, από τις μετρήσεις επιλέγεις αυτοκίνητο; από το πόσο κάνει 0-100 και 40-60 με τρίτη; Πόσες ταχύτητες έχει το S3 και πόσες το WRX; Eίναι ίδια η τρίτη του S3 και του WRX;

          H 5η του WRX είναι πιο μακριά από την 6η του S3.

          H 3η του WRX βγάζει στις 1.000σ.α.λ. περίπου 23,4χλμ./ώρα και η 3η του S3 περίπου 19,2χλμ./ώρα. Eίναι συγκρίσιμα μεγέθη; Aν τα θεωρείς ίδια, οκ πάσο, το S3 έχει καλύτερες ρεπρίζ με 3η, όπως και με 4η κλπ.

          Προσωπικά -από ένα όριο και κάτω- δεν μ'ενδιαφέρουν οι μετρήσεις στη ευθεία. Eυτυχώς οι ευθείες κάποτε τελειώνουν.

          Στα Mέγαρα μέχρι και από το Type R χάνει το S3, -1.14.85 έναντι 1.15.70, τεύχος 12/2002- από τα ίδια μετρητικά όργανα από το ίδιο περιοδικό. Kι όμως το S3 είναι πιο γρήγορο στην ευθεία από το Type-R, so what; Tο συγκεκριμένο WRX του συγκριτικού δεν το αναφέρω, λόγω 255 ίππων και 'άνισης' μάχης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • L
            lefos last edited by

            G60, εισαι μηχανικος αν δεν κανω λαθος. Ωραια τα λες για το S3, αλλα δεν εχεις ακουσει προφανως τα απειρα προβληματα που βγαζει. Μια επισκεψη σε καποιο σχετικο forum δεν βλαπτει.
            Που ειναι η ταπα λαδιου στο WRX δηλαδη? Δεν το καταλαβα αυτο το σχολιο.
            Ειναι απιστευτα ευκολο αυτοκινητο στο service παρολο που εχει μποξερ κινητηρα.
            Καλα, για την τετρακινηση, δεν το συζητω... Τα σχολια σου δειχνουν και το ποσο αντικειμενικος εισαι...
            Τελος παντων, δε νομιζω οτι χρειαζεται να ανοιξουμε τετοια συζητηση, αφου ο φιλος μας για αλλο μοντελο ενδιαφερεται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
              G60, εισαι μηχανικος αν δεν κανω λαθος. Ωραια τα λες για το S3, αλλα δεν εχεις ακουσει προφανως τα απειρα προβληματα που βγαζει. Μια επισκεψη σε καποιο σχετικο forum δεν βλαπτει.
              Που ειναι η ταπα λαδιου στο WRX δηλαδη? Δεν το καταλαβα αυτο το σχολιο.
              Ειναι απιστευτα ευκολο αυτοκινητο στο service παρολο που εχει μποξερ κινητηρα.
              Καλα, για την τετρακινηση, δεν το συζητω... Τα σχολια σου δειχνουν και το ποσο αντικειμενικος εισαι...
              Τελος παντων, δε νομιζω οτι χρειαζεται να ανοιξουμε τετοια συζητηση, αφου ο φιλος μας για αλλο μοντελο ενδιαφερεται.

              [list:332d1rre]Ο apostolis μπορει να μας βοηθησει ενδεικτικα(αν μπορει φυσικα) να μας δωσει τιμες ανταλλακτικων των δυο αυτοκινητων, ετσι για πλακα [/list:u:332d1rre][list:332d1rre]Προβληματα το S3? Και ειναι ευκολο να βαλεις χερει στο subaru?[/list:u:332d1rre]

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • V
                vw16v last edited by

                Eilikrina den mporw na katalabw poios o logos diamaxhs gia ta dyo autokinita,afou pragmatika pisteuw oti apeu8ynontai se teleios diaforetiko koino...kai ta dyo 8ewrountai ap'ta kalytera autokinita ths kathgorias tous!

                Se stegno pantws odostrwma nomizw oti h yperoxh tou Impreza einai 3eka8arh, opws epishs kai stis repriz pou pragmati endiaferoun enan en8ousiwdh odhgo, oso ta xlm anebainoun...

                Ap'thn allh to S3 einai safws pio eukolodhghto akoma kai sta 9/10, kata thn gnwmh mou pio leitourgiko logw tou sasman (6ari) alla kai tou tropou pou katanemetai h roph...

                Pantws G60POWER,an 8eleis na synexiseis thn yperaspish tou S3, an kai epanalambanw den yparxei amesh sygrish, na sou para8esw oti pro enos etous sthn pista MIRA (Agglia) kai se bregmeno odostrwma, to Audi S3 ekane xrono 49,1 sec eno to Suby 49,5 sec...

                Epishs na pw oti sto idio ar8ro to Ford Escort Cosworth, eri3e sta autia kai sta dyo me xrono 48,8 sec...

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • P
                  panoss last edited by

                  Το έχω δυομιση χρονια στριβει απιστευτα δεν κολαει πουθενα εχει πολυ καλες αναρτησεις δεν σπαει δεν χαλαει (αυτα ειναι τα υπερ) πηγαινει περιπου σαν ενα 1400 δεν εχει καλα φρενα και καλη βαφη και στις αντιπροσωπειες σου πιανουν τον κ..... Mε 1000Ε γινεται 117 Hp (χωρις turbo) και με 800Ε βαζεις φρενα απο WRX Εγω γενικα ειμαι ευχαριστημενος. Αν ειναι να το παρεις παρε το πενταπορτο που εχει και αργο. (και μακρια απο το Turbo 1600 το κανουν εδω και ειναι μαπα)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • A
                    anemar last edited by

                    Ευχαριστω πολυ τους φιλους που απαντησαν στα ερωτηματα μου.Μαλλον καταληγω στο συγκεκριμενο μοντελο αφου τα σχολια επιβεβαιωνουν και τις δικες μου εκτιμησεις.
                    Οσο για τον χρηστη G60 αποδεικνυει για ακομη μια φορα οτι ειναι στον δικο του κοσμο.Αφου μπλεχτηκε στο τοπικ των 'Ιταλων'με τις 147(μη ζηλευεις ειναι πιο ομορφες απο τα κουτια που σ'αρεσουν),ανοιξε δικο του τοπικ για γερμανοφιλους στο οποιο γραφουν τις κακιες τους εναντι ολων των υπολοιπων(τι να γραψουν,για τα Golf?)(Ας με ρωτησει καποιος που ενδιαφερεται για Golf να του πω για το δικο μου......,σημερα επεσε και το αλλο παραθυρο......),τωρα ερχεται και γραφει αλλ'αντ'αλλων στο τοπικ που ανοιξα.
                    Γενικα κ. G60 αν δεν εχεις αλλη δουλεια να κανεις απο το να προσπαθεις να δημιουργησεις μπλεξιμο,κατσε στην ησυχια σου,αγορασε και οτι γερμανικο κυκλοφορει κα ασε μας στην ησυχια μας.Μη ΦΥΤΡΩΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΣΠΕΡΝΟΥΝ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lefos last edited by

                      Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                      Προβληματα το S3? Και ειναι ευκολο να βαλεις χερει στο subaru?

                      http://www.s3club.gr/forum/viewforum.php?f=17

                      Οσο για το αν ειναι ευκολο να βαλεις χερι στο Subaru, πιστεψε με, ειναι απο τα πιο ευκολα αυτοκινητα για tuning.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gick last edited by

                        Το Ουίλις δεν έχει διαφορικό Suretrack....
                        Για να ξέρουμε τι λέμε.
                        Πάντος, αν θέλεις τόσο πολύ,τι θα έλεγες να πάμε μαζί G60, να νοικιάσουμε τα αυτοκίνητα,να διαλέξεις ΕΣΥ βουνό, να πάρουμε ένα χρονόμετρο-σε εμπιστεύομαι- και να δούμε τι πιάνουμε.Μπορεί και να'χεις δίκιο.Ο χαμένος πληρώνει το νοίκι.Καλό;

                        Μόνο θα πρέπει να γίνει Σαββατοκύριακο ή δουλειά, γιατί τις άλλες μέρες πνίγομαι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          boys..... χαλαρωστε!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgex last edited by

                            Ο χρήστης panoss έγραψε:
                            Το έχω δυομιση χρονια στριβει απιστευτα δεν κολαει πουθενα εχει πολυ καλες αναρτησεις δεν σπαει δεν χαλαει (αυτα ειναι τα υπερ) πηγαινει περιπου σαν ενα 1400 δεν εχει καλα φρενα και καλη βαφη και στις αντιπροσωπειες σου πιανουν τον κ..... Mε 1000Ε γινεται 117 Hp (χωρις turbo) και με 800Ε βαζεις φρενα απο WRX Εγω γενικα ειμαι ευχαριστημενος. Αν ειναι να το παρεις παρε το πενταπορτο που εχει και αργο. (και μακρια απο το Turbo 1600 το κανουν εδω και ειναι μαπα)

                            Επιτέλους κάτι πάνω στο θέμα (τι δουλειά έχουν τα S3/WRX εδώ?)

                            Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν η επιλογή μου, μέχρι που βρέθηκαν παραπάνω χρήματα για να πάρω το Octavia Combi 4x4 (50% προκαταβολή και 48 άτοκες, αν σε ενδιαφέρει anemar να πας προς τα εκεί).

                            Δυστυχώς έχασα τις κοντές σχέσεις, αλλά κέρδισα σε επιδόσεις και σε χώρους. Επίσης είναι οικονομικό σε κατανάλωση, λόγω μη μόνιμης εμπλοκής 4x4.

                            Πάνο, με ενδιαφέρει να μου πείς τι καταναλώσεις βλέπεις, αν κάνεις τέτοιες μετρήσεις. Η βελτίωση στα 117PS πώς γίνεται? Την έχεις κάνει εσύ?

                            anemar και εγώ προτείνω να πάρεις το 5θυρο, είναι κρίμα να χάσεις τις κοντές σχέσεις. Πιό όμορφο επίσης, κατά την γνώμη μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Το Οctavia είναι ακριβώς ο κοντινός αντίπαλος και όχι τα S3, WRX κλπ.
                              Θεωρώ το Οctavia πιο πολιτισμένο με πιο καλούς χώρους και σαφώς, πάρα πολύ σαφώς καλύτερες επιδόσεις. Για αυτό τη θεωρώ την πιο σωστή επιλογή για τους περισσότερους.
                              Απλά αν θές την καλύτερη συμπεριφορά στα δύσκολα και πηγαίνεις συχνά στα ακόμα πιο δύσκολα πάρε το Impreza με την καλή τετρακίνηση και το κοντό (το μη στέισον δεν έχει κοντό αλλά νομίζω έχει φουσκωτά φτερά με φαρδύτερα μετατρόχια).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panoss last edited by

                                Για την καταναλωση θα σου πω περιπου, μου βγαζει με 45 λιτρα αναμεσα στα 450 με 500 χιλιομετρα αυτα σε ταξιδι με 130- 140χιλ. για μεσα στην πολη δεν το εχω μετρησει ποτε. Οσο για το φτιαξιμο βαζεις σκουπα απο το Legacy φιλτρο ελευθερας Κ&Ν χταποδι (Παπαδοπουλος) ελευθερο καταλυτη και γενικα ολη την εξατμιση, ρυθμιστης καυσιμου AFR της HKS και υπαρχει και ενα σετ γειωσεων παλι της HKS που υποσχεται 5 PS δεν το εχω βαλει μαλλον θα δοκιμασω να το φταξω μονος μου. Τα περισσοτερα τα περνει απο την εξατμιση τα υπολοιπα νομιζω ειναι γαρνιτουρα. Ελπιζω να απαντησα σε αυτα που ηθελες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgex last edited by

                                  Το κοντό μου έλειψε σε χωματόδρομο με μεγάλη ανηφόρα όπου δεν μπορούσα να περάσω γρήγορα λόγω ανώμαλου εδάφους. Έφαγα λίγο τον συμπλέκτη...
                                  Επίσης δεν ξέρω πως θα τα πάει σε αφράτο χιόνι. Θα δούμε. Σε πατημένο όλα ΟΚ.

                                  Για την κατανάλωση εγώ βγάζω 8,5-10,0 λ/100χλμ στα ταξίδια, η μεγαλύτερη τιμή αν πηγαίνω 170-190 όσο είμαι εθνική.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr