Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A4 (Β8) 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A4 (Β8) 2008
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 37
    • 38
    • 31 / 38
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    116
    751
    3835
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:
      νομιζω οτι το φυκι του Α4 θα ειναι πολυ καλυτερο απο το ακριβοτερο (επισης φυκι) 316.

      Στο βυθό βρισκόμαστε ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης thaliarque έγραψε:

        Κατά τα άλλα
        http://www.autojournal.fr/actualite-aut ... 21753.html
        για τους γαλλομαθείς, αν και το ελληνικό σκάνδαλο αποκαλύπτεται και
        χωρίς γνώσεις γαλλικών:

        Tarifs :

        • Audi A4 1.8 TFSI 120 ch Ambition : 27 600 euros

        • Audi A4 1.8 TFSI 120 ch S line : 31 100 euros

        • Audi A4 1.8 TFSI 120 ch Ambtion Luxe : 34 100

        • Audi A4 1.8 TFSI 160 ch Ambition : 29 900 euros

        • Audi A4 1.8 TFSI 160 ch S line : 33 400 euros

        • Audi A4 1.8 TFSI 160 ch Ambtion Luxe : 36 400 euros

        http://www.4troxoi.gr/tech_edition.php

        Όπερ;

        Όπερ σημαίνει ότι το 120άρι εδώ είναι λίγο φθηνότερο από Γαλλία, και το 160άρι αρκετά ακριβότερο. Νταξ, δεν το λες και σκάνδαλο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thaliarque last edited by

          Η διαφορά 5800 ευρώ εδώ από τη διαφορά 2300 ευρώ στη Γαλλία και 2700
          στη Γερμανία δε μπορεί να δικαιολογηθεί για μένα κατά κανένα τρόπο.-

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavoyras last edited by

            Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
            Η διαφορά 5800 ευρώ εδώ από τη διαφορά 2300 ευρώ στη Γαλλία και 2700
            στη Γερμανία δε μπορεί να δικαιολογηθεί για μένα κατά κανένα τρόπο.-

            Φυσικά και μπορεί...Οι φόροι του Ελληνικού κράτους...
            Δε νομίζω ότι πάνε στην τσέπη του πωλητή τα παραπάνω χρήματα...(σε άλλων τσέπη ίσως )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bebes last edited by

              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
              ...Οι φόροι του Ελληνικού κράτους...

              Οι φόροι θα ήταν διαφορετικοί αν ηταν διαφορετικά τα κυβικά.
              Απο τη στιγμή που έχουμε ίδια κ. εκ. δεν υπάρχουν διαφορετικοί φόροι.
              Πόσα απο τα επιπλέον χρήματα δικαιολογούνται απο τον επιπλέον εξοπλισμό;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                3 ευρω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  markvag last edited by

                  Ο χρήστης coyote έγραψε:
                  3 ευρω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bj-travel last edited by

                    Υπαρχει πληροφορια για το αν θα κυκλοφορησει το Α4 η τι αναμενομενο Α4 avant με το αυτοματο κιβωτιο s-tronic[dsg];

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kavoyras last edited by

                      Ο χρήστης bebes έγραψε:

                      ...Οι φόροι του Ελληνικού κράτους...

                      Οι φόροι θα ήταν διαφορετικοί αν ηταν διαφορετικά τα κυβικά.
                      Απο τη στιγμή που έχουμε ίδια κ. εκ. δεν υπάρχουν διαφορετικοί φόροι.
                      Πόσα απο τα επιπλέον χρήματα δικαιολογούνται απο τον επιπλέον εξοπλισμό;

                      Sorry...δεν το έθεσα σωστά...
                      Εννοώ άλλο το 19% πχ στα 27.000€ και άλλη στα 30.000€
                      Στην πρώτη περίπτωση είναι 5120€ ο φόρος ενώ στην δεύτερη 5700€
                      Δηλαδή σημαντικό ρόλο παίζει και η τιμή του εργοστασίου (προ φόρων να το πω πιο απλά).
                      ΟΚ.Θα μου πεις η διαφορά είναι μικρή, αλλά σίγουρα το 160άρι έχει τα ίδια (ακριβώς) πράγματα ως εξοπλισμό με το 120άρι?
                      Πιστεύω ότι κι από κει έχει αυξηθεί η διαφορά τιμής.

                      ΥΓ:Μην ξεχνάμε ότι από χώρα σε χώρα, ο εξοπλισμός πχ ambition διαφέρει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chris last edited by

                        [quote='Κάβουρας']
                        Sorry...δεν το έθεσα σωστά...
                        Εννοώ άλλο το 19% πχ στα 27.000

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kavoyras last edited by

                          Σε αυτή σου την ερώτηση μόνο με υποθέσεις μπορεί να σου απαντήσει κάποιος, μιας και είναι πολύ-πολύ πρόσφατη η άφιξη του Α4 και ειδικά του 1.8Τ με τις 2 διαφορετικές χαρτογραφίσεις..
                          Ο.Κ. μπορεί και πάλι αγοράζονταςι το 120άρι και βάζοντας ένα πρόγραμμα να το κάνεις 160 άλογα, αλλά (πιστεύω ότι) δε θα έχεις και τα παρελκόμενοα του 160άρι Α4, πχ:
                          -πιο σκληρή ανάρτηση
                          -πιο μεγάλα φρένα
                          -κάποια extra που στο 160άρι είναι στάνταρ
                          κτλ-κτλ...

                          Για να στο θέσω πιο απλά...και να ξεφύγουμε από το Α4.
                          Το ibiza FR (ο γνωστός 1.8Τ με 150 άλογα) και το Ibiza cupra (1.8Τ ο γνωστός πάλι με 180 άλογα όμως τώρα) δεν έχουν ως μόνη διαφορά απλά ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο. Έχουν άλλα φρένα, άλλα σινεμπλοκ, άλλη κρεμαγέρα, άλλα ακρόμπαρα...γενικά είναι άλλο αμάξι.
                          Το ίδιο (πιστεύω ότι) θα ισχύει και για το Α4 ανάμεσα στην έκδοση με τα 120 και τα 160 άλογα.
                          Είπαμε...κλέφτες-κλέφτες στις αντιπροσωπείες, αλλά έχουν κι αυτοί ένα όριο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chris last edited by

                            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                            Σε αυτή σου την ερώτηση μόνο με υποθέσεις μπορεί να σου απαντήσει κάποιος, μιας και είναι πολύ-πολύ πρόσφατη η άφιξη του Α4 και ειδικά του 1.8Τ με τις 2 διαφορετικές χαρτογραφίσεις..
                            Ο.Κ. μπορεί και πάλι αγοράζονταςι το 120άρι και βάζοντας ένα πρόγραμμα να το κάνεις 160 άλογα, αλλά (πιστεύω ότι) δε θα έχεις και τα παρελκόμενοα του 160άρι Α4, πχ:
                            -πιο σκληρή ανάρτηση
                            -πιο μεγάλα φρένα
                            -κάποια extra που στο 160άρι είναι στάνταρ
                            κτλ-κτλ...

                            Για να στο θέσω πιο απλά...και να ξεφύγουμε από το Α4.
                            Το ibiza FR (ο γνωστός 1.8Τ με 150 άλογα) και το Ibiza cupra (1.8Τ ο γνωστός πάλι με 180 άλογα όμως τώρα) δεν έχουν ως μόνη διαφορά απλά ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο. Έχουν άλλα φρένα, άλλα σινεμπλοκ, άλλη κρεμαγέρα, άλλα ακρόμπαρα...γενικά είναι άλλο αμάξι.
                            Το ίδιο (πιστεύω ότι) θα ισχύει και για το Α4 ανάμεσα στην έκδοση με τα 120 και τα 160 άλογα.
                            Είπαμε...κλέφτες-κλέφτες στις αντιπροσωπείες, αλλά έχουν κι αυτοί ένα όριο...

                            Δηλαδή η έκδοση ambition με τα 120 θα έχει διαφορετική ανάρτηση σινεμπλοκ και φρένα απο την ambition με τα 160 σε ένα αμαξωμα που ζυγίζει 1400+ κιλα?Πολύ παράξενο μου φαίνεται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chrisstyle last edited by

                              τελικα αυτο με τα 1.8 και 120 hp εμενα μου κανει οτι η audi δεν εμπιστευται τον 1.4 τ και τιποτα αλλο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Ο χρήστης chrisstyle έγραψε:
                                τελικα αυτο με τα 1.8 και 120 hp εμενα μου κανει οτι η audi δεν εμπιστευται τον 1.4 τ και τιποτα αλλο.

                                Στο Α3 γιατί τον εμπιστεύεται;
                                Αν υπάρχει τεχνικός λόγος, θα μπορούσε ν'αφορά απλώς την τοποθέτηση του μοτέρ: πιθανόν ο 1.4 μπαίνει μόνον εγκάρσια. Ο 1.8 εξελίχθηκε εξ αρχής να μπαίνει και στο διαμήκη άξονα (Α3=εγκάρσια τοποθέτηση, Α4=διαμήκης).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eddie_147 last edited by

                                  Ο χρήστης chrisstyle έγραψε:
                                  τελικα αυτο με τα 1.8 και 120 hp εμενα μου κανει οτι η audi δεν εμπιστευται τον 1.4 τ και τιποτα αλλο.

                                  Ξαναλέω (προσωπική μου γνώμη) ότι είναι θέμα πρεστίζ. Δεν είναι δυνατό το μεσαίο σεντάν μιας premium μάρκας να έχει 1.400άρη μοτέρ. Ο μεσήλικας αγοραστής που δεν πολυσκαμπάζει τι εστί TSI και τρία αυγά Τουρκίας όταν ακούσει τον πωλητή να του λέει 1.400 κυβικά και κοντά 30.000 ευρώ τιμή θα στραβώσει απίστευτα.
                                  Μετά ο άνθρωπος που θα πάει στο χωριό και θα του ασημώσουν την κούρσα τι θα λέει; Ότι η κούρσα είναι ίδια κυβικά με το Clio της κόρης του χασάπη; (Αυτό το λέω σοβαρά, είναι πολύ απλό μαρκετινίστικο θέμα).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    γιατι νομιζεις οτι στο εξωτερικο εχει ο κοσμος το κομπλεξ που εχουν οι Ελληνες με τα κυβικα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                      γιατι νομιζεις οτι στο εξωτερικο εχει ο κοσμος το κομπλεξ που εχουν οι Ελληνες με τα κυβικα?

                                      ε λίγο θα έχει και κει δε μπορει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        ε αφου το δες δε μπορω παρα να το δεχθω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cavallino last edited by

                                          Στο εξωτερικό ο κόσμος οδηγεί diesel.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eddie_147 last edited by

                                            Δεν είναι απαραίτητα θέμα κόμπλεξ. Και η Alfa Romeo είχε κάνει ακριβώς το ίδιο με την 147. Αντί να βάλει μοτέρ 1.400 όπως είχε η 145 έβαλε ένα detuned 1,6 για λόγους πρεστίζ και εικόνας (οι Γερμανοί οι φίλοι μας επίσης ξεκινούσαν τότε από 1.600 και πάνω).
                                            Απλά ο μέσος αγοραστής μεσαίου σεντάν με βάση όσα γράφουν τα κιτάπια ενός μαρκετίστα δίνει βάση ΚΑΙ στον κυβισμό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 31 / 38
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr