Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 24
    • Best 0
    • Groups 0

    chris

    @chris

    ************************** - ************************

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    24
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    chris Unfollow Follow

    Latest posts made by chris

    • RE: Audi A4 (Β8) 2008

      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
      Σε αυτή σου την ερώτηση μόνο με υποθέσεις μπορεί να σου απαντήσει κάποιος, μιας και είναι πολύ-πολύ πρόσφατη η άφιξη του Α4 και ειδικά του 1.8Τ με τις 2 διαφορετικές χαρτογραφίσεις..
      Ο.Κ. μπορεί και πάλι αγοράζονταςι το 120άρι και βάζοντας ένα πρόγραμμα να το κάνεις 160 άλογα, αλλά (πιστεύω ότι) δε θα έχεις και τα παρελκόμενοα του 160άρι Α4, πχ:
      -πιο σκληρή ανάρτηση
      -πιο μεγάλα φρένα
      -κάποια extra που στο 160άρι είναι στάνταρ
      κτλ-κτλ...

      Για να στο θέσω πιο απλά...και να ξεφύγουμε από το Α4.
      Το ibiza FR (ο γνωστός 1.8Τ με 150 άλογα) και το Ibiza cupra (1.8Τ ο γνωστός πάλι με 180 άλογα όμως τώρα) δεν έχουν ως μόνη διαφορά απλά ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο. Έχουν άλλα φρένα, άλλα σινεμπλοκ, άλλη κρεμαγέρα, άλλα ακρόμπαρα...γενικά είναι άλλο αμάξι.
      Το ίδιο (πιστεύω ότι) θα ισχύει και για το Α4 ανάμεσα στην έκδοση με τα 120 και τα 160 άλογα.
      Είπαμε...κλέφτες-κλέφτες στις αντιπροσωπείες, αλλά έχουν κι αυτοί ένα όριο...

      Δηλαδή η έκδοση ambition με τα 120 θα έχει διαφορετική ανάρτηση σινεμπλοκ και φρένα απο την ambition με τα 160 σε ένα αμαξωμα που ζυγίζει 1400+ κιλα?Πολύ παράξενο μου φαίνεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris
    • RE: Audi A4 (Β8) 2008

      [quote='Κάβουρας']
      Sorry...δεν το έθεσα σωστά...
      Εννοώ άλλο το 19% πχ στα 27.000

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris
    • RE: VW GOLF 2.0 TDi

      Ο χρήστης aserf έγραψε:

      Το συγκεκριμένο μοτέρ αν δεν κάνω λάθος το φοράνε αρκετά ταξί Skoda Octavia και VW Passat. Αν θες λοιπόν πραγματικά να μάθεις τι λέει το μοτέρ βρες ένα, μπες μέσα ως πελάτης και ρώτα τον οδηγό του τι λέει

      Καλή ιδέα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris
    • RE: VW GOLF 2.0 TDi

      Ο χρήστης tommaso έγραψε:
      Φιλε την καλυτερη επιλογη θα κανεις.

      Τα tdi πιστευω οτι ειναι πολυ καλυτερα απο τα τωρινα,
      παρολο που εχω το tsi.
      Tα turbodiesel εχουν τρομερη αποδοση και οικονομια.

      Και στην Ιταλια ολα σχεδον τα golf ηταν 1,9 tdi .

      Δεν ξερω ομως αν επιτρεπονται στην Αθηνα.
      Αν ειναι νομιμο να κυκλοφορεις στην αθηνα τοτε
      και εγω tdi επρεπε να αγορασω!

      Ευτυχώς... δεν μένω στην αθήνα,μενω στο βόλο οπότε δεν έχω πρόβλημα με την νομοθεσία.Απλά εχω διαβάσει πάρα πολλά για τα golf στο forum,και ειλικρινά,τρόμαξα με τα διάφορα θέματα αξιοπιστίας σε κιβώτια,λάδια,βραχίονες,ηλεκτρικά κτλ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris
    • VW GOLF 2.0 TDi

      Ξέρει κανείς ''τι παίζει'' μ'αυτο το golf ? θέλω να φέρω ένα απο γερμανία αλλά
      δεν έχω βρεί κανένα τεστ για να δω αν αξίζει τελικά το συγκεκριμένο μοτέρ.
      Πάσα βοήθεια δεκτή!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris
    • RE: VW GOLF 2.0 TDi

      Ξέρει κανείς ''τι παίζει'' μ'αυτο το golf ? θέλω να φέρω ένα απο γερμανία αλλά
      δεν έχω βρεί κανένα τεστ για να δω αν αξίζει τελικά το συγκεκριμένο μοτέρ.
      Πάσα βοήθεια δεκτή!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης pad έγραψε:

      Αναμένω στο ακουστικό μου, παιδιά.

      Φίλε vmantas αν διαθέτεις 23.000 παίρνεις ε39 2.2 τελευταίας κοπής!!!!
      Το αυτοκίνητο είναι φανταστικο!Το έχουμε τέσσερα χρόνια στην οικογένια και τον τελευταίο καιρό το οδηγώ(σκίζω)και γω.
      Πάντως αν διαθέτεις λιγότερα απο 16.000 βρίσκεις καλά δίλιτρα.
      Η διαφορά του δίλιτρου με του 2.2λτ είναι εμφανής στο δρόμο.(όλα τα 2.2 είναι facelift)
      Ο Μ54 είναι φανταστικός κινητήρας!
      Πάρε χειροκίνητο!

      Συγνώμη,οι τιμές που αναφέρεις είναι απο Ελλάδα ή
      απο Γερμανία χωρίς το τελωνείο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης pad έγραψε:

      Και που να ακουγες οτι μια 318 sedan εχει ακριβως ιδιους χώρους με το Α3

      εντάξει τώρα άκουσα όλες τις εκδοχές

      Το Α3 εχει χώρο αποσκευών 350λίτρα ενώ το 318 440λ.Είναι το ίδιο?

      Δες και τα πίσω καθίσματα κτλ....τούνελ μετάδοσης κτλ......εκτός από πορτπαγκάζ...
      Είχα Ε46 και το βίωσα...... αλλά και η ε90 ίδιους χώρους έχει περίπου..
      Πιστεύω οτι το Α3 είναι πιο άνετο για τους επιβάτες.

      Εντάξει,λογω τουνελ μπορεί οι 3 πίσω επιβάτες να μην είναι το ίδιο άνετοι όσο στο Α3 αλλά δεν με ενδιαφέρει αυτό,εγώ θέλω να με ευχαριστεί στην οδήγηση(και στο πορτ μπαγκάζ)τα 143 δεν είναι λίγα, καλές η επιταχύνσεις του Α3 αλλά στις στροφές δεν είναι ότι καλύτερο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης mdenax έγραψε:

      Και που να ακουγες οτι μια 318 sedan εχει ακριβως ιδιους χώρους με το Α3

      εντάξει τώρα άκουσα όλες τις εκδοχές

      Το Α3 εχει χώρο αποσκευών 350λίτρα ενώ το 318 440λ.Είναι το ίδιο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης Coyot έγραψε:

      Καλησπέρα σε όλους!θέλω να αγοράσω 318 Ε46(143)του 2003 απο γερμανία και χρειάζομαι τα ''φώτα σας'' γιατί δεν το έχω οδηγήσει και οι μόνες πληροφορίες που έχω είναι απο τον τύπο(4Τ τεστ)Αν το έχει κάποιος ή το έχει οδηγήσει για αρκετό χρονικό διάστημα θα ήθελα τις εντυπώσεις του.Το προηγούμενο αυτοκινητο μου ηταν το Α3 1.8Τ(150).

      O 1,8Τ σε κακομαθαίνει πολύ άσχημα με την αξιόπιστη και φθηνή ισχύ του, και κυρίως με τη ροπάκλα του (αν τον είχες αφήσει απείραχτο στα 150, ΟΚ θεραπεύεσαι).

      Για να βρεις τις ίδιες επιδόσεις με το έξοχο ζύγισμα και τιμόνι BMW θα πρέπει να ματώσεις οικονομικώς. Εκτός κι αν κάνεις σκόντο στις επιδόσεις, πράγμα που ετοιμάζεσαι να κάνεις, απ' ό,τι βλέπω.

      Αγαπητέ Coyot το α3 το συμπαθούσα πολύ αλλά λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων χρειάζομαι μεγαλύτερους χώρους και το 318 νομίζω μου ταιριάζει καλύτερα λόγω στησίματος και τιμονιού οπως είπες,σίγουρα οι επιδόσεις του 318 δεν πιάνουν το α3 αλλά νομίζω οτι είναι καλύτερο(το 318) απο το
      Α4 1.8Τ(163) που είναι περίπου στα ίδια χρήματα.Οσο για το μάτωμα που είπες αυτο είναι...άλλη ιστορία!Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr