-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
νομιζω οτι το φυκι του Α4 θα ειναι πολυ καλυτερο απο το ακριβοτερο (επισης φυκι) 316.Στο βυθό βρισκόμαστε ;
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Κατά τα άλλα
http://www.autojournal.fr/actualite-aut ... 21753.html
για τους γαλλομαθείς, αν και το ελληνικό σκάνδαλο αποκαλύπτεται και
χωρίς γνώσεις γαλλικών:Tarifs :
-
Audi A4 1.8 TFSI 120 ch Ambition : 27 600 euros
-
Audi A4 1.8 TFSI 120 ch S line : 31 100 euros
-
Audi A4 1.8 TFSI 120 ch Ambtion Luxe : 34 100
-
Audi A4 1.8 TFSI 160 ch Ambition : 29 900 euros
-
Audi A4 1.8 TFSI 160 ch S line : 33 400 euros
-
Audi A4 1.8 TFSI 160 ch Ambtion Luxe : 36 400 euros
Όπερ;
Όπερ σημαίνει ότι το 120άρι εδώ είναι λίγο φθηνότερο από Γαλλία, και το 160άρι αρκετά ακριβότερο. Νταξ, δεν το λες και σκάνδαλο.
-
-
Η διαφορά 5800 ευρώ εδώ από τη διαφορά 2300 ευρώ στη Γαλλία και 2700
στη Γερμανία δε μπορεί να δικαιολογηθεί για μένα κατά κανένα τρόπο.- -
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Η διαφορά 5800 ευρώ εδώ από τη διαφορά 2300 ευρώ στη Γαλλία και 2700
στη Γερμανία δε μπορεί να δικαιολογηθεί για μένα κατά κανένα τρόπο.-Φυσικά και μπορεί...Οι φόροι του Ελληνικού κράτους...
Δε νομίζω ότι πάνε στην τσέπη του πωλητή τα παραπάνω χρήματα...(σε άλλων τσέπη ίσως ) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
...Οι φόροι του Ελληνικού κράτους...Οι φόροι θα ήταν διαφορετικοί αν ηταν διαφορετικά τα κυβικά.
Απο τη στιγμή που έχουμε ίδια κ. εκ. δεν υπάρχουν διαφορετικοί φόροι.
Πόσα απο τα επιπλέον χρήματα δικαιολογούνται απο τον επιπλέον εξοπλισμό; -
3 ευρω
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
3 ευρω -
Υπαρχει πληροφορια για το αν θα κυκλοφορησει το Α4 η τι αναμενομενο Α4 avant με το αυτοματο κιβωτιο s-tronic[dsg];
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
...Οι φόροι του Ελληνικού κράτους...
Οι φόροι θα ήταν διαφορετικοί αν ηταν διαφορετικά τα κυβικά.
Απο τη στιγμή που έχουμε ίδια κ. εκ. δεν υπάρχουν διαφορετικοί φόροι.
Πόσα απο τα επιπλέον χρήματα δικαιολογούνται απο τον επιπλέον εξοπλισμό;Sorry...δεν το έθεσα σωστά...
Εννοώ άλλο το 19% πχ στα 27.000€ και άλλη στα 30.000€
Στην πρώτη περίπτωση είναι 5120€ ο φόρος ενώ στην δεύτερη 5700€
Δηλαδή σημαντικό ρόλο παίζει και η τιμή του εργοστασίου (προ φόρων να το πω πιο απλά).
ΟΚ.Θα μου πεις η διαφορά είναι μικρή, αλλά σίγουρα το 160άρι έχει τα ίδια (ακριβώς) πράγματα ως εξοπλισμό με το 120άρι?
Πιστεύω ότι κι από κει έχει αυξηθεί η διαφορά τιμής.ΥΓ:Μην ξεχνάμε ότι από χώρα σε χώρα, ο εξοπλισμός πχ ambition διαφέρει
-
[quote='Κάβουρας']
Sorry...δεν το έθεσα σωστά...
Εννοώ άλλο το 19% πχ στα 27.000 -
Σε αυτή σου την ερώτηση μόνο με υποθέσεις μπορεί να σου απαντήσει κάποιος, μιας και είναι πολύ-πολύ πρόσφατη η άφιξη του Α4 και ειδικά του 1.8Τ με τις 2 διαφορετικές χαρτογραφίσεις..
Ο.Κ. μπορεί και πάλι αγοράζονταςι το 120άρι και βάζοντας ένα πρόγραμμα να το κάνεις 160 άλογα, αλλά (πιστεύω ότι) δε θα έχεις και τα παρελκόμενοα του 160άρι Α4, πχ:
-πιο σκληρή ανάρτηση
-πιο μεγάλα φρένα
-κάποια extra που στο 160άρι είναι στάνταρ
κτλ-κτλ...Για να στο θέσω πιο απλά...και να ξεφύγουμε από το Α4.
Το ibiza FR (ο γνωστός 1.8Τ με 150 άλογα) και το Ibiza cupra (1.8Τ ο γνωστός πάλι με 180 άλογα όμως τώρα) δεν έχουν ως μόνη διαφορά απλά ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο. Έχουν άλλα φρένα, άλλα σινεμπλοκ, άλλη κρεμαγέρα, άλλα ακρόμπαρα...γενικά είναι άλλο αμάξι.
Το ίδιο (πιστεύω ότι) θα ισχύει και για το Α4 ανάμεσα στην έκδοση με τα 120 και τα 160 άλογα.
Είπαμε...κλέφτες-κλέφτες στις αντιπροσωπείες, αλλά έχουν κι αυτοί ένα όριο... -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Σε αυτή σου την ερώτηση μόνο με υποθέσεις μπορεί να σου απαντήσει κάποιος, μιας και είναι πολύ-πολύ πρόσφατη η άφιξη του Α4 και ειδικά του 1.8Τ με τις 2 διαφορετικές χαρτογραφίσεις..
Ο.Κ. μπορεί και πάλι αγοράζονταςι το 120άρι και βάζοντας ένα πρόγραμμα να το κάνεις 160 άλογα, αλλά (πιστεύω ότι) δε θα έχεις και τα παρελκόμενοα του 160άρι Α4, πχ:
-πιο σκληρή ανάρτηση
-πιο μεγάλα φρένα
-κάποια extra που στο 160άρι είναι στάνταρ
κτλ-κτλ...Για να στο θέσω πιο απλά...και να ξεφύγουμε από το Α4.
Το ibiza FR (ο γνωστός 1.8Τ με 150 άλογα) και το Ibiza cupra (1.8Τ ο γνωστός πάλι με 180 άλογα όμως τώρα) δεν έχουν ως μόνη διαφορά απλά ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο. Έχουν άλλα φρένα, άλλα σινεμπλοκ, άλλη κρεμαγέρα, άλλα ακρόμπαρα...γενικά είναι άλλο αμάξι.
Το ίδιο (πιστεύω ότι) θα ισχύει και για το Α4 ανάμεσα στην έκδοση με τα 120 και τα 160 άλογα.
Είπαμε...κλέφτες-κλέφτες στις αντιπροσωπείες, αλλά έχουν κι αυτοί ένα όριο...Δηλαδή η έκδοση ambition με τα 120 θα έχει διαφορετική ανάρτηση σινεμπλοκ και φρένα απο την ambition με τα 160 σε ένα αμαξωμα που ζυγίζει 1400+ κιλα?Πολύ παράξενο μου φαίνεται.
-
τελικα αυτο με τα 1.8 και 120 hp εμενα μου κανει οτι η audi δεν εμπιστευται τον 1.4 τ και τιποτα αλλο.
-
Ο χρήστης chrisstyle έγραψε:
τελικα αυτο με τα 1.8 και 120 hp εμενα μου κανει οτι η audi δεν εμπιστευται τον 1.4 τ και τιποτα αλλο.Στο Α3 γιατί τον εμπιστεύεται;
Αν υπάρχει τεχνικός λόγος, θα μπορούσε ν'αφορά απλώς την τοποθέτηση του μοτέρ: πιθανόν ο 1.4 μπαίνει μόνον εγκάρσια. Ο 1.8 εξελίχθηκε εξ αρχής να μπαίνει και στο διαμήκη άξονα (Α3=εγκάρσια τοποθέτηση, Α4=διαμήκης). -
Ο χρήστης chrisstyle έγραψε:
τελικα αυτο με τα 1.8 και 120 hp εμενα μου κανει οτι η audi δεν εμπιστευται τον 1.4 τ και τιποτα αλλο.Ξαναλέω (προσωπική μου γνώμη) ότι είναι θέμα πρεστίζ. Δεν είναι δυνατό το μεσαίο σεντάν μιας premium μάρκας να έχει 1.400άρη μοτέρ. Ο μεσήλικας αγοραστής που δεν πολυσκαμπάζει τι εστί TSI και τρία αυγά Τουρκίας όταν ακούσει τον πωλητή να του λέει 1.400 κυβικά και κοντά 30.000 ευρώ τιμή θα στραβώσει απίστευτα.
Μετά ο άνθρωπος που θα πάει στο χωριό και θα του ασημώσουν την κούρσα τι θα λέει; Ότι η κούρσα είναι ίδια κυβικά με το Clio της κόρης του χασάπη; (Αυτό το λέω σοβαρά, είναι πολύ απλό μαρκετινίστικο θέμα). -
γιατι νομιζεις οτι στο εξωτερικο εχει ο κοσμος το κομπλεξ που εχουν οι Ελληνες με τα κυβικα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
γιατι νομιζεις οτι στο εξωτερικο εχει ο κοσμος το κομπλεξ που εχουν οι Ελληνες με τα κυβικα?ε λίγο θα έχει και κει δε μπορει
-
ε αφου το δες δε μπορω παρα να το δεχθω.
-
Στο εξωτερικό ο κόσμος οδηγεί diesel.
-
Δεν είναι απαραίτητα θέμα κόμπλεξ. Και η Alfa Romeo είχε κάνει ακριβώς το ίδιο με την 147. Αντί να βάλει μοτέρ 1.400 όπως είχε η 145 έβαλε ένα detuned 1,6 για λόγους πρεστίζ και εικόνας (οι Γερμανοί οι φίλοι μας επίσης ξεκινούσαν τότε από 1.600 και πάνω).
Απλά ο μέσος αγοραστής μεσαίου σεντάν με βάση όσα γράφουν τα κιτάπια ενός μαρκετίστα δίνει βάση ΚΑΙ στον κυβισμό.
Audi A4 (Β8) 2008