Στην μικρή οδηγική εμπειρία που έχω σε άσφαλτο με τα XTrail, Rav4 και Grand Vitara, μου φάνηκαν σχεδόν ίδια σε συνθήκες Εθνικής Οδού με 130 χλμ/ώρα με μια παρατήρηση στο Toyota λίγο πιο νευρικές - απότομες αντιδράσεις, τινάγματα στην εκκίνηση και πιο μαλακή ανάρτηση, στο Suzuki λίγο πιο θορυβώδες και σκληρό από τα άλλα, και στο XTrail μου φάνηκε άβολο και μικρό το τιμόνι και πιο ογκώδες απο τα άλλα δύο.
Όλα τα Suv φαντάζομαι ότι θέλοντας να συνδυάσουν όλα τα χαρακτηριστικά οδήγησης και συνθηκών, παρέχουν σχεδόν ίδιες δυνατότητες και συμπεριφορές.
ΥΓ. Να σημειώσω ότι στη Suzuki στο δώρο multimedia χρεώνουν 150 ευρώ τους χάρτες του GPS.
Για το σύστημα πλοήγησης του Outlander δεν γνωρίζω.