-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
2000 κυβικά, για πόσα κιλά είπαμε?
(αλήθεια ρωτάω, πόσα κιλά είναι η Χ3 2,0?)Ευτυχώς είναι λίγο ελαφρύτερη από τις εξακύλινδρες.... μόνο 1730 κιλά!
ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΣΑ??!?!?
-
Παντως οι μετρησεις των περιοδικων ειναι χαλια...
στο Drive οι επιδοσεις του ΣανταΦε δεν εχουν καμμια σχεση με την πραγματικοτητα..τα 0-100 ειναι στα 10.8 αντε 11.0δλ...και στα ρεπριζ κουκουρουκου.. Τα συγκρινα και με το WhatCar και το χρονομετρο μου συμφωνουσε κατα 99% με τις μετρησεις του What Car...
-
θα σου λειψουν τα παραπάνω άλογα και θα ψάχνεις βελτιώσεις.. εκτός αν εισαι 60άρης+
-
Ο χρήστης doct έγραψε:
θα σου λειψουν τα παραπάνω άλογα και θα ψάχνεις βελτιώσεις.. εκτός αν εισαι 60άρης+36 ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΜΕ 2GUYS
-
Παντως το Χ5 με τα 18αρια ειναι οκ...Το Χ5 με 19αρα η και 20αρα κοπαναει παρα πολυ και συν το οτι στο σπορ πακετο οι αναρτησεις ειναι παρα πολυ σκληρες...
Τωρα το Χ3 θα σερνεται σαν 2λιτρο αλλα πουλας μουρη...
Παντως για το Χ3 δεν εχω ακουσει πολυ καλα σχολια απο οσους το εχουν αγορασει... Εγω θα επαιρνα το φορεστερ 2.5ΧΤ σε αυτα τα λεφτα...Και μουρη και γκαζια και ολα...
-
Τωρα το Χ3 θα σερνεται σαν 2λιτρο αλλα πουλας μουρη...
Παντως για το Χ3 δεν εχω ακουσει πολυ καλα σχολια απο οσους το εχουν αγορασει... :... [/quote]Xροννια πολλα.Για πες,για πες...
-
τελος εγγυησης τον νοεμβρη-ιανουαριος αισθητηρας dsc τιμονιου 260
-
ΠΟΥΛΑΩ X3 2.0i ΙΟΥΝΙΟΣ 06
36.000 km
ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ , ΕΛΛΗΝΙΚΟ -
Jabar το X3 2.0 δεν είναι καθόλου άσχημη επιλογή γιατί:
- service κάθε 25,000 χλμ - (το outlander turbo μου κάθε 7,5κ λάδια και κάθε 15κ service).
- μεταπώληση ουάου (το δικό μου και το forester xt )
- είναι bmw και όχι κουκουρούκου
άσχετο αλλά εγώ θα έπαιρνα το cx-7.
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Jabar το X3 2.0 δεν είναι καθόλου άσχημη επιλογή γιατί:- service κάθε 25,000 χλμ - (το outlander turbo μου κάθε 7,5κ λάδια και κάθε 15κ service).
- μεταπώληση ουάου (το δικό μου και το forester xt )
- είναι bmw και όχι κουκουρούκου
άσχετο αλλά εγώ θα έπαιρνα το cx-7.
Και πολύ καλά θα έκανες. Δε νομίζω οτι υπάρχει σημείο στο οποίο να υπερτερεί μία Χ3 από ένα CX7.
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Jabar το X3 2.0 δεν είναι καθόλου άσχημη επιλογή γιατί:- service κάθε 25,000 χλμ - (το outlander turbo μου κάθε 7,5κ λάδια και κάθε 15κ service).
- μεταπώληση ουάου (το δικό μου και το forester xt )
- είναι bmw και όχι κουκουρούκου
άσχετο αλλά εγώ θα έπαιρνα το cx-7.
λοιπον το δικο σου αυτοκινητο σαν σχεδιαση ειναι απ τα πιο αδικημενα σε σχολια σχεδιασης αφου το θεωρω εως κ ομορφο και απορω που δεν πουλησε(ισως κ ελεω σαρακακη αφου τον κραζουν πολυ και πολλοι...)παντως το προτιμω απ το καινουριο....οσο για την απαντηση σου το θεμα ειναι διετιας και απλως το σηκωσα σαν για να καταγραψω τα προβληματα που θα πληρωνω μετα το τελος της εγγυησης και αφου ειμαι κατοχος εδω κ 26 μηνες...
-
Ο χρήστης JABAR έγραψε:
λοιπον το δικο σου αυτοκινητο σαν σχεδιαση ειναι απ τα πιο αδικημενα σε σχολια σχεδιασης αφου το θεωρω εως κ ομορφο και απορω που δεν πουλησε(ισως κ ελεω σαρακακη αφου τον κραζουν πολυ και πολλοι...)παντως το προτιμω απ το καινουριο....οσο για την απαντηση σου το θεμα ειναι διετιας και απλως το σηκωσα σαν για να καταγραψω τα προβληματα που θα πληρωνω μετα το τελος της εγγυησης και αφου ειμαι κατοχος εδω κ 26 μηνες...Όσο αφορά το ότι δεν πούλησε είναι καθαρά θέμα marketing του αντιπροσώπου (δεν το διαφήμησε ΠΟΤΕ το turbo στα 2 χρόνια κυκλοφορίας του, θεωρώ πλεονέκτημα το ότι κυκλοφορούν πάρα πολύ λίγα - και μειονέκτημα τα δυσεύρετα ανταλλακτικά πλέον.
Προσωπικά λέω ήταν (και είναι) το καλύτερο στην κατηγορία SUV μέχρι 2 λίτρα γι'αυτό και το πήρα, παρόλα τα προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει μαζί τους στα θέματα εγγύησης κ.λ.π. εώς τώρα.
Το X3 2.0 πάντως είναι BMW, και μάλλον είναι αν όχι η καλύτερη επιλογή, από τις καλύτερες. -
Συμφων'ω και επαυξ'ανω το εχω 7 μήνες και παει γ....τα .Το 2λιτρο ντιζελ 176 άλογα.Με κλειστα μάτια .Το μόνο που με προβληματίζει και με προβλημάτισε ειναι ότι βγαίνει καινούργιο το 2009 τέλος νομίζω ,αλλα δεν άντεχα να περιμένω άλλο .Χώρια που αυτό δοκιμαστικε και βελτιώθηκε όλο αυτό το καιρο.Ουδεν καλό ....αμιγές κακού
-
Ο χρήστης JUGOS έγραψε:
Συμφων'ω και επαυξ'ανω το εχω 7 μήνες και παει γ....τα .Το 2λιτρο ντιζελ 176 άλογα.Με κλειστα μάτια .Το μόνο που με προβληματίζει και με προβλημάτισε ειναι ότι βγαίνει καινούργιο το 2009 τέλος νομίζω ,αλλα δεν άντεχα να περιμένω άλλο .Χώρια που αυτό δοκιμαστικε και βελτιώθηκε όλο αυτό το καιρο.Ουδεν καλό ....αμιγές κακούΤο Χ3 ειναι μια κατηγορία μόνο του...
Δεν ειναι τυχαίο οτι έσπευσαν οι MB με GLK και AUDI με Q5 να πάρουν κομμάτι απο την πίττα της αγοράς που τόσα χρόνια νέμεται η BMW...Ακόμα και καινούριο να βγει το 2009 η αξία του παραμένει πάρα πολύ ψηλά!!! -
Ο χρήστης JABAR έγραψε:
Τη γνωμη σας γενικα κ ειδικα αντι για αγορα της 320 στα 38000 τελικη
(χωρις τις 700 εντοκες δοσεις)ΠΑΙΔΕΣ ευχαριστω για το χρονο σας.
Αληθεια το χ3 ως που μπορει να φτασει?Αν πιασουμε τα χαμηλα, στην αμμο
τετοιου ειδους τετρακινηση σε βγαζει μετα απο παραθαλασσια βολτα η περιμενεις το τρακτερ?απο προσωπικη εμπειρια καποια στιγμη χρειαστηκε να παω με ενα φιλο 2 αυτοκινητα στην μαρινα της γλυφαδας-ελληνικου για να ξεκολλησουμε απο την αμμο ενα φιλικο Χ3 2λ
-
Με τι αυτοκίνητα ξεκολλήσατε τη Χ3?
-
carina e + hyunday lantra
-
Ελπίζω να μην παρθούν αποφάσεις στηριζόμενες στο πιο πάνω κόλλημα....
Κάθε κόλλημα είναι διαφορετικό και δεν είναι εύκολο να κρίνεις ούτε να συγκρίνεις εξ' αποστάσεως.
Και ένα κόλλημα δεν σημαίνει τίποτα για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου....
Άσε που πολύ συχνά δεν φταίει η ανικανότητα του αυτοκινήτου αλλά η ασχετοσύνη του οδηγού. -
συμφωνω και επαυξάνω,αν ομως δεν εχεις λαστιχα και 2ο αμαξι παρέα καλύτερα μην το επιχειρεις.Το καλοκαίρι που μας πέρασε 2 φορέσ που μπήκα σε αμμο μεχρι να περάσω με ειχε λούσει κρύος υδρώτας και ασ ειχε 40 βαθμούς.Το αμάξι βγήκε δε κόλησε αλλα το ένιωθα να ειναι έτοιμο να μείνει ή ετσι νόμιζα τουλαχιστον.Σε κάποια σημεια που ηταν πιο μαλακή η αμμος ειχαν χωθει το 1/3 της ρόδας μεσα.Κάποιοι μου ειπαν οτι έκαψαν δισκο σε αμμο .ειναι όμως ωραία η αισθηση και σε γλιτώνει χιλιόμετρα αν δε κολησεις
-
Μιας και αναφέρεται ιστορίες με χ3
να σας πω και την δικη μου η οποία ελαβε τοπο τον περσiνο χειμώνα στον Παρνασσο (στο σήμειο που στρατοπεδευουν τα ΛΟΚ) οταν και μπηκα στο πλάτωμα αυτο το οποίο είχε μπόλικο χιονi 20-30εκ. αλλά και πάρα πολυ λάσπη (σε ορισμένα σημεια που ειχε πατηθει προφανως απο τα stayer) το αμάξι δεν κόλλησε πουθενα αν και σε ορισμενα σημεία παραζορίστηκε!Στα 2,5 χρόνια που το εχω (Χ3 δίλητρο) δεν εχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα
και ειμαι 100% ικανοποιημένος!Μπορεί να μην είναι το super(εσωτερικό) πολυτελές suv αλλα αξίζει και το τελευταιο euro που δινεις!
-
Με τα κατάλληλα λάστιχα (που δεν χρειάζεται να είναι Α/Τ) το αυτοκίνητο σε βγάζει ασπροπρόσωπο σε όλες τις δύσκολες συνθήκες που μπορεί να βρεθει οταν πάς κάπου με την οικογένειά σου και αυτός άλλωστε είναι και ο προορισμός του.
Οπωσδήποτε ο οδηγός είναι αυτός που,κατα την οδήγηση, γνωρίζει ή δεν γνωρίζει τι ποιεί...οπότε και τα κολλήματα είναι μέσα στο πρόγραμμα αν παει κανεις γυρεύοντας!!!
X3 Διλιτρο.39900 ++ Καλη αγορα η μουφα?