Γεια χαρά. Πρώην κάτοχος 2 Renault (Clio 1.4s και Magane 1.4 16V) και νυν ενός Yarris 1.3 αγορασμένο καινούριο το 10/07 και ενός Corolla 1.6 vvvt-i αγορασμένο τον 1/08 με 24.000 Km. Θα ήθελα τα φώτα σας μιας και οι περισσότεροι είστε κάτοχοι TOYOTA.
Κυρίως για την Corolla μιας και απ το Yarris δεν μπορώ να πω κάτι. Είναι ΑΨΟΓΟ.
Λοιπόν το αυτ/το τρίζει σαν κατσαρόλα. Χρειάστηκε να βάλω σφουγγαράκια στις πόρτες να μειωθεί κάπως ο θόρυβος. Οι μηχανισμοί των παραθύρων δεν παίρνουν σφίξιμο ή κάποια ρύθμιση. Επίσης η θέση του Radio-CD (πολύ φτηνιάρικο) έχει κρεμάσει. Μου είπαν στην αντιπροσωπεία πως σε όλα έτσι είναι. Η μαμα εταιρεία φταίει.
Όταν περνάει από ανωμαλίες ακούγονται διάφοροι θόρυβοι από κάτω από το αυτ/το. Έχει ελεγχθεί και στην αντιπροσωπία και στο ΚΤΕΟ και είναι όλα οκ. Μάλιστα τα αμορτισέρ είναι σχεδόν καινούρια. Ένας πρών μηχανικός της ΤΟΥΟΤΑ μου είπε πως απ τη 'μάνα' της η κρεμαγιέρα είναι λίγο χαλαρή και αυτή κτυπάει. Ακόμη δεν ξέρω τι γίνεται.
Όταν είναι κρύο κρατάει το ρελαντί στις 1500-1600 rpm με αποτέλεσμα να βουίζει πολύ και στην κίνηση της πόλης να είμαι συνέχεια στα φρένα. Όταν ζεσταθεί πέφτει, αλλά αρχίζει να μεταφέρει τους κραδασμούς του κινητήρα στην καμπίνα. Τρέμει και με εκνευρίζει αφάνταστα.
Στην πορεία αν κινηθείς για λίγη ώρα με σταθερές στροφές και βγάλεις ταχύτητα αφήνοντας το γκάζι, ξεχνάει να ρίξει τις στροφές και μένει εκεί που ήταν π.χ 3500 rpm. Μετα αρχίζουν σιγά-σιγά να πέφτουν οι στροφές αλλά αυτό κρατάει αρκετή ώρα.
Όλα αυτά για τους μηχανικούς της αντιπροσωπίας αλλά και άλλους κατόχους που έχω ρωτήσει, είναι φυσιολογικά. Όλα αυτά για εμένα, είναι εντελώς απαράδεκτα και εκνευριστηκά. Εκτός κι αν δεν έχω μπεί στη φιλοσοφία του αυτ/του. Ποια φιλοσοφία δε μπορώ να καταλάβω.
Να πω πως στο Yarris δεν έχω παρατηρήσει τίποτα από όλα αυτά. Μάλιστα σε ένα μηχνικό που το είπα αυτό, μου απάντησε πως και το Yarris μετά από κάποια χιλιόμετρα (τώρα έχει 5500 Κm) και αυτό θα αρχίσει να μεταφέρει τους κραδασμούς στην καμπίνα.
Με το Corolla έχω κάνει 4500 Km κυρίως σε ταξίδια. Οι εντυπώσεις μου είναι άκρως αποκαρδιωτικές.
Αδιάφορο οδηγικά αυτοκίνητο. Όλα κινούνται σε μέτρια επίπεδα. Άνεση, επιδόσεις, οδηγική ευχαρίστηση. Το Megane που είχα, αν και 1.4 (98 PS) ήταν και πιο νευρικό, και πιο άνετο, αλλά κυρίως σε προκαλούσε να το οδηγήσεις. Έτριζε όμως και γι αυτό το έδωσα.
Αγόρασα 2 TOYOTA για όλους αυτούς τους λόγους που χρόνια τώρα ακούμε (δικαίως;) για αξιοπιστία κλπ κλπ κλπ.
Με το Yarris όλα οκ. Μου αρέσει σαν αυτ/το, αλλά κι αυτό έχει τη φιλοσοφία του μεταφορικού μέσου και όχι του αυτ/του που θα σε προκαλέσει να το οδηγήσεις. Κάτι που σου προσφέρουν απλώχερα τα Γαλλικά.
Το Corolla δεν μου ταιριάζει και κυρίως με έχει εκνευρίσει μ όλη αυτή την 'φυσιολογική' συμπεριφορά του. Με την πρώτη ευκαιρία θα το διώξω. Μου είναι παντελώς αδιάφορο σαν αυτ/το και ελπίζω να επαληθευθεί η φήμη για την καλή τιμή μεταπώλησής του, γιατί αλλιώς....
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία, και παρακαλώ αν έχετε κάποιες προτάσεις σχετικά με τη βελτίωση της Corolla, ευπρόσδεκτες.