A. Περί βίου και πολιτείας.
Ενοχλεί που ο Χριστόδουλος κηδεύτηκε Δημοσία Δαπάνη? Γιατί δεν ενόχλησε που κηδεύτηκαν ο Ανδρέας Παπανδρέου ή άλλοι Πολιτικοί Ταγοί του τόπου Δημοσία Δαπάνη?
Β. Περί Νοσηλείων.
Αν δεν υπήρχε η πλήρης κάλυψη από το Ελληνικό Δημόσιο πιστεύετε ότι δεν θα υπήρχε από πλευράς πιστών της Ελληνικής Εκκλησίας έρανος για τα Νοσήλεια του Χριστόδουλου? Θεωρείται δε ότι στην περίπτωση αυτή θα ήταν περισσότερο ή λιγότερο το βάρος στους ώμους των απλών φτωχών που θα έδιναν τον οβολό τους (όπως και έδωσαν το χρόνο τους) για την υγεία του Αείμνηστου.
Γ. Περί Σχέσεων Ελλάδος - Χριστιανισμού.
Ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός και ο Χριστιανισμός είναι και θα είναι αντίπαλοι. Ο Έλληνας σήμερα ταυτίζεται με την Ορθόδοξη Εκκλησία αποτέλεσμα της ανάγκης διαφοροποίησης του για να μην απορροφηθεί πλήρως από την Οθωμανική - Τουρκική Αυτοκρατορία. Πιστεύω ακόμα ότι μέρος του σημερινού Τουρκικού Πληθυσμού είναι περισσότερο γονιδιακά Έλληνες από πολλούς ντόπιας κοπής Κατοίκους οι οποίοι βρέθηκαν από το άλλο στρατόπεδο είτε λόγω Εξισλαμισμού και τις ανταλλαγής πληθυσμών είτε λόγω Γεννιτσαρισμού και άλλων τεινών. Μία βόλτα στην Κων/πολή θα σας πείσει για του λόγου τω αληθές.
Τώρα το κατά πόσον αυτό το Υβρίδιο Ανατολίτη Καλοπερασάκια - Κουτοπόνηρου Έμπορου - Ρατσιστή & Εργασιομανή - Τιμίου - Φιλόξενου είναι Έλληνας ή Χριστιανός αυτό ας το αντιμετωπίσουν ως πρόβλημα οι εκάστοτε ειδικοί.