-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Με το USB stick ή τυχόν iPod, προφανώς μπορεί να έχει κανείς χιλιάδες τραγούδια σε εκατοντάδες άλμπουμ.Το σχετικό θέμα το 'ψάχνω' ακόμα, λόγω έλλειψης χρόνου για πειραματισμούς!
Πάντως, μετέφερα μικρό (+/- 50) τραγούδια σε ένα μικρό USB-stick και το ένωσα απλά στην σχετική θύρα κάτω απο το υποβραχιόνιο της BMW. Κατόπιν απλώς επέλεξα την 'είσοδο-USB' στο ηχοσύστημα και είχα μουσική!
Η οθόνη του ηχοσυστήματος έχει δύο γραμμές κειμένου οπότε η πλοήγηση είναι αργή. Μπορείς να κάνεις scroll με συνδυασμό του κομβίου που στο ραδιόφωνο αλλάζει σταθμούς. Τα πλήκρα προεπιλογής σταθμών στο ραδιόφωνο, στην χρήση USB κάνουν άλλες λειτουργίες όπως επιλογή artist, album, κτλ. Κάποιες επιλογές μπορείς να κάνεις και από τα κουμπιά στο τιμόνι.
Ακόμα δεν έχω βρεί πως να ακούσω μια συγκεκριμένη λίστα ή όλα στην σειρά. Προς το παρόν, επιλέγω π.χ.Radiohead και, αφού ακούσω τα 2-3 τραγούδια τους, πρέπει να επιλέψω άλλο συγκρότημα κοκ.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Αληθεια , τα ηλεκτρικα καθισματα δεν αργουν να ερθουν μπροστα οταν θες να βαλεις το παιδι πισω ? εννοω τα χειροκινητα δεν ειναι λιγο πιο γρηγορα ?
Είμαι φάν των χειροκίνητων. Τα ηλεκτρικά καθίσματα είναι για ΑΕΑ και Αμερικάνους συνταξιούχους . Σαφώς και είναι πιο αργά (προς κάθε κατεύθυνση) και προσθέτουν βάρος και ύψος.
Τα ηλεκτρικα καθισματα ειναι χρησιμα για οταν οδηγουν το αυτοκινητο πανω απο 1 ατομο στην οικογενεια ωστε οταν αλλαζει ο οδηγος να ρυθμιζονται αμεσως στην καταλληλη θεση (με τις μνημες). Απο οτι θυμαμαι αν παραγγειλεις σπορ καθισματα αυτα ερχοντε χωρις ηλεκτροκινητηρες. Ειναι αμερικανικης προελευσης ευκολια (οπως και το ενσωματωμενο χειριστηριο για την πορτα του γκαραζ) αλλα ειναι μεγαλη ευκολια για ενα πχ δυναμικο ζευγαρι που θελει να πηγαινει το μωρο βολτα με biturbo.
-
Καλα για μενα τα ηλεκτρικα καθισματα βολευουν οταν θες να αλλαξεις το καθισμα ή το τιμονι εν κινησει και τιποτα αλλα. συμφωνω με το βαρος που προσθετουν.
Οπως θα πω οτι βαρος προσθετει και η ηλιοροφη. και κριμα που δεν ειναι πανοραμικη... ομως τη δουλεια της την κανει. οντως ο φωτισμος μεσα ειδικα το βραδυ ειναι και γαμω !
Οντως το πισω μερος θα ηθελε μια προσθηκη.
Επισης δεν ξερω αν εκανα μαλακια που δεν εβαλα cruise control. Το ξεχασα τελειως και τωρα δεν μπορω να το προσθεσω.
Αξιζει σαν εξτρα ή απλα το μπερδευεις με το φλας ?Για ριξε και καμια πληροφορια για καταναλωση ετσι για να συγκρινουμε
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Καλα για μενα τα ηλεκτρικα καθισματα βολευουν οταν θες να αλλαξεις το καθισμα ή το τιμονι εν κινησει και τιποτα αλλα. συμφωνω με το βαρος που προσθετουν.Οπως θα πω οτι βαρος προσθετει και η ηλιοροφη. και κριμα που δεν ειναι πανοραμικη... ομως τη δουλεια της την κανει. οντως ο φωτισμος μεσα ειδικα το βραδυ ειναι και γαμω !
Οντως το πισω μερος θα ηθελε μια προσθηκη.
Επισης δεν ξερω αν εκανα μαλακια που δεν εβαλα cruise control. Το ξεχασα τελειως και τωρα δεν μπορω να το προσθεσω.
Αξιζει σαν εξτρα ή απλα το μπερδευεις με το φλας ?Για ριξε και καμια πληροφορια για καταναλωση ετσι για να συγκρινουμε
- συμφωνω απολυτα + οταν εχεις το extra να αποθηκευονται στο κλειδι οι ρυθμισεις σου για καθισματα, καθρευτες, κλιματισμο, ραδιο. με το κλειδι του ο καθενας μπαινει και φευγει χωρις να πειραξει τιποτα. καλο αλλα κοστιζει.
- μαλακια εκανες . απιστευτο σε ταξιδι και οικονομικοτερο απο το ποδι. το adaptive (active? η οπως λεγεται) δεν αξιζει τα λεφτα του. στην εθνικη θα χρειαστει κυριως αλλα ειναι σπανιο. σε αλλες περιπτωσεις οπως περιφερειακους που η στοιχηση ειναι πυκνη αν αφηνεις 80 μετρα απο τον μπροστινο σου... ξερεις την ελληνικη βιασυνη!!!!!
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Επισης δεν ξερω αν εκανα μαλακια που δεν εβαλα cruise control. Το ξεχασα τελειως και τωρα δεν μπορω να το προσθεσω.
Αξιζει σαν εξτρα ή απλα το μπερδευεις με το φλας ?μλκια τεσπα
καλά έκανες για τις 17αρες
εμένα το μόνο που δεν με βρίσκει σύμφωνω στο αυτοκίνητο του μαξ είναι οι 18αρες, άντε και το isofix -
οκ το δινω πισω ΤΩΡΑ. αφου δεν εχει cruise control δεν εχει νοημα η ζωη πια.
Π...στη Φλεβαρη επιτηδες το κανεις και εβαλες μια μερα παραπανω για να κανεις την αναμονη χειροτερη.
Υ.Γ.
Δεν λες που δεν εβαλε 19αρες να πηγαινει σαν κυρια στους κωλοδρομους που εχουμε... -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
οκ το δινω πισω ΤΩΡΑ. αφου δεν εχει cruise control δεν εχει νοημα η ζωη πια.μη στεναχωριεσαι...δε θα το μπερδευεις με το φλας...
-
Οσον αφορά το cruise control, είναι χρήσιμο μόνο σε άδεια Εθνική. Δηλαδή, άντε 10 μέρες το χρόνο, για μένα. Για βάλε cruise control στην π.χ.Αθηνών-Κορίνθου κάποιο ΣΚ και να δεις αν δεν στουκάρεις στον πρώτο βλάκα που αποφάσισε ότι μπορεί να βγεί ξαφνικά αριστερά με 50 χαω με το χρέπι του.
Επίσης, στην αρχή, πολλές φορές αναβόσβησα κατα λάθος την μεγάλη σκάλα στους μπροστινούς μπερδεύοντας τους δύο μοχλούς .
Συμπερασματικά, μην ανησυχείς! Πρακτικά δεν θα σου λείψει πολύ.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
καλά έκανες για τις 17αρες
εμένα το μόνο που δεν με βρίσκει σύμφωνω στο αυτοκίνητο του μαξ είναι οι 18αρες, άντε και το isofixΟι 18άρες στην 335 είναι 700 επιπλέον 'μόνο' και, αισθητικά τουλάχιστον, αξίζουν! Οπως προείπα, η ποιότητα κύλισης είναι μια χαρά!
Το isofix έκανε 100 ευρώ 'μόνο' ( ) και το παιδικό κάθισμα είναι πακτωμένο πλέον και δίνει μια πολύ καλύτερη αίσθηση ασφάλειας ΙΜΗΟ.
-
To Ιsofix είναι must για όποιον έχει παιδικό καθισματάκι. Κάνει την πιθανότητα λάθους τοποθέτησης πρακτικά αδυνάτη, απορώ γιατί οι premium Γερμαναράδες το χρεώνουν.
-
μπορει να το εχουν στανταρ στις 'οικογενειακες' 4πορτες εκδοσεις!
-
Εμένα ήταν στάνταρ τα isofix
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εμένα ήταν στάνταρ τα isofixKαι σε εμενα στο ΜΙΝΙ standard ειναι..
-
Πιθανώς να τα φέρνει έτσι η ελληνική αντιπροσωπεία. Πάντως στην Γαλλία που κοιτάω εγώ είναι extra και στην σειρά 1 και στην σειρά 3.
-
Όπα. Αυτό ήταν χοντρό.
Δηλαδή για την 116 που κοιτάζεις να πάρεις στην γαλλία (ή το κλειώ ρς) κοιτάζεις αν έχει στάνταρ το isofix;;; Jesus man...
-
Όχι και 116 στην Γαλλία
Αφού βλέπω την λίστα με τα extra δεν γίνεται να μην δώ οτι το χρεώνει -
αει καλα.....
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Όχι και 116 στην Γαλλία
Αφού βλέπω την λίστα με τα extra δεν γίνεται να μην δώ οτι το χρεώνειTo ότι το χρεώνει και το έχει στη λίστα με τα έξτρα δε πάει να πει ότι δεν υπάρχει στάνταρ σε κάποιον εξοπλισμό.
Στον σπορ για παράδειγμα εξοπλισμό, έχει τα bucket καθίσματα στάνταρ...αλλά στη λίστα με τον έξτρα εξοπλισμό το έχει μέσα.
Αυτό λες...ή δε σε 'διάβασα' καλά?
-
To cruise control αν το έχεις συνηθίσει είναι πολύ ωραίο πράμα και λες πώς ζούσα τόσον καιρό. Αν δεν το είχες και πριν πάλι το ίδιο σκέφτεσαι, σιγά την @@, και τόσο καιρό πώς ζούσαμε....!!
Προσωπικά αφού μου προέκυψε και το χρησιμοποιώ το θεωρώ πολύ βολικό. Η χρησιμότητά του είναι σε μεγάλα ταξίδια που θέλεις να ξεπιαστεί λίγο το δεξί σου πόδι ή να αλλάξεις λίγο στάση στο κάθισμα. Σε περιφερειακούς και επαρχιακούς δρόμους δεν είναι φρόνιμη η χρήση του. Εκτός από τα τριήμερα των μεγάλων εξόδων οι εθνικές οδοί στην Ελλάδα είναι πολύ άδειες και μπορείς να το έχεις ενεργοποιημένο για ώρες. Ειδικά στην Εγνατία (ανατολική πλευρά, Θεσ/κη-Αλεξανδρούπολη) που είναι πολύ άδεια και βαρετή πραγματικά το αποζητάς και για έναν ακόμα λόγο.... χωρίς αυτό είναι πολύ εύκολο να παρασυρθείς και να πας πολύ πιο γρήγορα από όσο θέλεις...
-
Εγώ το βάζω λίγο κάτω ή λίγο πάνω από το όριο για να μην με ενοχλεί η κίνηση.
Πχ με όριο 130 το βάζω στο:
για λίγο κίνηση κινούμενος περισσότερο αριστερά - 138 (δεν παίρνεις κλήση)
για αρκετή κίνηση κινούμενος περισσότερο δεξιά - 120Τα δικά σας CC (BMW) δεν ρυθμίζουν την απόσταση με το προπορευόμενο όχημα;
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ειδικά στην Εγνατία (ανατολική πλευρά, Θεσ/κη-Αλεξανδρούπολη) που είναι πολύ άδεια και βαρετή...Δεν νυστάζω με το CC, νομίζω με κοιμίζει το να πατάω το γκάζι.
BMW Twin-Turbo: E92 335i