-
Έχει ίδιο ρεζερβουάρ η 147 με την 1;
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εδώ 6 χρειάζεται η 147 1.6 που με 5η και 160κμ/ω είσαι στις 5.000 στροφές, φαντάσου η GT!! Αποτέλεσμα σε ταξίδι? Κυρίως πολύ υψηλή κατανάλωση...και θόρυβος. Είχα κάψει ένα ρεζερβουάρ για Θεσσαλονίκη με την 147...όταν τώρα με 2λτ και 6η καίω 3/4 σε μεγαλύτερο ταξίδι, με υψηλότερες τελικές. Το ίδιο οικονομικότερη θα ήταν και η 147 αν είχε 6η.Ένα κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση και 6 σχέσεις δεν είναι καθόλου αποτέλεσμα 'marketing' που λες. Αλίμονο αν αγόραζε ο κόσμος οτιδήποτε έχει 6 ταχύτητες...
Κι ομως ο κοσμος αγοραζει οτι να ναι.
Το τι καταναλωση εχεις στα 160 δεν τον ενδιαφερει τον κατασκευαστη καθολου υπαρχουν αλλοι παραμετροι που παιζουνε πολυ πιο σοβαρο ρολο, οπως που συναντα η καμπυλη ισχυος ενος κινητηρα την καμπυλη road load του οχηματος, την οικονομια στα 130χμ(οι στροφες κινητρα εκει πρεπει να ειναι στην ιδανικη περιοχη του χαρτη ειδικης καταναλωσης), οι ρεπριζ, η ελκτικη ικανοτητα και πολλα αλλα. Δεν μπορει ενας κατασκευαστης να φορτωσει ενα 6αρι κιβωτιο επειδη νομιζει ο καθενας οτι του παει καλυτερα. -
Γιατί δηλαδή θα ήταν κακό να είχε η 147 άλλη μία πιο μακριά σχέση διατηρώντας τις 5 πρώτες σχέσεις ακριβώς ίδιες?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχει ίδιο ρεζερβουάρ η 147 με την 1;Ναι...55 και κάτι λίτρα. Ίδια λίτρα ακριβώς έβαζα.
Πάντως την 6η τη βρήκα πολύ χρήσιμη σε 147...και το λένε και οι ιδιοκτήτες της...αλλά και της GT.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εδώ 6 χρειάζεται η 147 1.6 που με 5η και 160κμ/ω είσαι στις 5.000 στροφές, φαντάσου η GT!! Αποτέλεσμα σε ταξίδι? Κυρίως πολύ υψηλή κατανάλωση...και θόρυβος. Είχα κάψει ένα ρεζερβουάρ για Θεσσαλονίκη με την 147...όταν τώρα με 2λτ και 6η καίω 3/4 σε μεγαλύτερο ταξίδι, με υψηλότερες τελικές. Το ίδιο οικονομικότερη θα ήταν και η 147 αν είχε 6η.Ένα κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση και 6 σχέσεις δεν είναι καθόλου αποτέλεσμα 'marketing' που λες. Αλίμονο αν αγόραζε ο κόσμος οτιδήποτε έχει 6 ταχύτητες...
Δηλαδή έχεις αυτονομία σε ταξίδι με 160+ πάνω από 700 χιλιόμετρα??
-
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Εδώ 6 χρειάζεται η 147 1.6 που με 5η και 160κμ/ω είσαι στις 5.000 στροφές, φαντάσου η GT!! Αποτέλεσμα σε ταξίδι? Κυρίως πολύ υψηλή κατανάλωση...και θόρυβος. Είχα κάψει ένα ρεζερβουάρ για Θεσσαλονίκη με την 147...όταν τώρα με 2λτ και 6η καίω 3/4 σε μεγαλύτερο ταξίδι, με υψηλότερες τελικές. Το ίδιο οικονομικότερη θα ήταν και η 147 αν είχε 6η.
Ένα κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση και 6 σχέσεις δεν είναι καθόλου αποτέλεσμα 'marketing' που λες. Αλίμονο αν αγόραζε ο κόσμος οτιδήποτε έχει 6 ταχύτητες...
Δηλαδή έχεις αυτονομία σε ταξίδι με 160+ πάνω από 700 χιλιόμετρα??
Ακριβώς!
Πήγα Αθήνα - Ζαγοροχώρια με 170+ στις ευθείες και στις στροφές αρκετά γρήγορα με κατεβάσματα ανεβάσματα...μέσω Λαμίας πήγα, σύνολο 700 κμ. Έκαψα 3/4 ρεζερβουάρ και είχα ακόμα 112χμ αυτονομία όταν γέμισα. Η μέση κατανάλωση από 10.4 που ήταν, έπεσε στο 10.1.
Θεωρητικά μέση κατανάλωση στο ταξίδι ήταν γύρω στα 9. Αυτά, οφείλονται στην 6η πιστεύω και στο μοτέρ βεβαίως που δε καίει πολλά (και είναι και 2λτ). Γιαυτό λέω πόσο μεγάλη σημασία έχει η 6η ταχύτητα.
Αναφορικά, με την 147 και τις ίδιες ταχύτητες έκαιγε 12-13λτ/100κμ (στα 160κμ/ω και 5.000στροφές).
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εδώ 6 χρειάζεται η 147 1.6 που με 5η και 160κμ/ω είσαι στις 5.000 στροφές, φαντάσου η GT!! Αποτέλεσμα σε ταξίδι? Κυρίως πολύ υψηλή κατανάλωση...και θόρυβος. Είχα κάψει ένα ρεζερβουάρ για Θεσσαλονίκη με την 147...όταν τώρα με 2λτ και 6η καίω 3/4 σε μεγαλύτερο ταξίδι, με υψηλότερες τελικές. Το ίδιο οικονομικότερη θα ήταν και η 147 αν είχε 6η.
Ένα κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση και 6 σχέσεις δεν είναι καθόλου αποτέλεσμα 'marketing' που λες. Αλίμονο αν αγόραζε ο κόσμος οτιδήποτε έχει 6 ταχύτητες...
Δηλαδή έχεις αυτονομία σε ταξίδι με 160+ πάνω από 700 χιλιόμετρα??
Ακριβώς!
Πήγα Αθήνα - Ζαγοροχώρια με 170+ στις ευθείες και στις στροφές αρκετά γρήγορα με κατεβάσματα ανεβάσματα...μέσω Λαμίας πήγα, σύνολο 700 κμ. Έκαψα 3/4 ρεζερβουάρ και είχα ακόμα 112χμ αυτονομία όταν γέμισα. Η μέση κατανάλωση από 10.4 που ήταν, έπεσε στο 10.1.
Θεωρητικά μέση κατανάλωση στο ταξίδι ήταν γύρω στα 9. Αυτά, οφείλονται στην 6η πιστεύω και στο μοτέρ βεβαίως που δε καίει πολλά (και είναι και 2λτ). Γιαυτό λέω πόσο μεγάλη σημασία έχει η 6η ταχύτητα.
Αναφορικά, με την 147 και τις ίδιες ταχύτητες έκαιγε 12-13λτ/100κμ (στα 160κμ/ω και 5.000στροφές).
Μήπως κάνεις κάποιο λάθος Νίκο; Με μέση κατανάλωση 10λτ/100 και ρεζερβουάρ 55λίτρων, βγάζεις 550χλμ αυτονομία, με 65 λίτρα, 650 χλμ αυτονομία. Με τέτοια μέση κατανάλωση, για να υπερβείς τα 700 χλμ αυτονομίας με τέτοιους ρυθμούς, θα χρειαζόσουν 70+ λίτρα ρεζερβουάρ.
Βέβαια, όχι πως είναι άσχημη κατανάλωση τα 10λτ/100 για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο και ΠΡΟΦΑΝΩΣ η 6η βοηθάει ΠΟΛΥ στην μείωση της κατανάλωσης στο ταξίδι!
Βέβαια, η 6η για μένα είναι παντελώς άχρηστη σε αυτοκίνητα σαν το Golf GT, στο συγκεκριμένο ένα....4άρι σασμάν θα περίσσευε με την τόση ροπή που έχει ΠΑΝΤΟΥ.
Σε αντίστοιχη διαδρομή με την δική σου , το Golf έκαψε 7.4 λτ/100 με 3 άτομα και αποσκευές. Το βρίσκω απολύτως συγκρισιμο λόγω μεγέθους και βάρους με το δικό σου. Για μένα είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ πως η προσέγγιση της VW είναι καλύτερη για το πως βγαίνουν 170 ίπποι με πολλή ροπή και μηδενικά σκαλοπάτια απόδοσης. Αν είχε και κανένα σύστημα stop/go για να μειώση κι άλλο την κατανάλωση εντός πόλης...Οσο για την 147, η 1.6 εννοείται πως θα ήταν πολύ καλύτερη με μια 6η, αφού στο ταξίδι ΚΑΙ ακούγεται ΚΑΙ καταναλώνει. Γενικά ο TS δουλεύει καλύτερα ψηλά, αλλά εκεί καίει και παραπάνω. Αν είχε μια 6η για να πηγαίνεις με 140 και 3000 στροφές, θα ήταν μια χαρά!
Η 2.0 βέβαια, έχει πολύ πιο ζωντανό μοτέρ και θα μπορούσες ν'απλώσεις τις σχέσεις περισσότερο για να μην έχει πολλές στροφές στο ταξίδι...
Α και φυσικά μιλάμε για κιβώτια με την 6η overdrive και όχι για πισταδόρικα σαν του Clio πχ που η 6η του είναι πιο κοντή από την 5η του ...Υ μου! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Βέβαια, η 6η για μένα είναι παντελώς άχρηστη σε αυτοκίνητα σαν το Golf GT, στο συγκεκριμένο ένα....4άρι σασμάν θα περίσσευε με την τόση ροπή που έχει ΠΑΝΤΟΥ.Έλα? Γιατί να έχει 4άρι? Τι πλεονέκτημα έχει από ένα 6άρι?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εδώ 6 χρειάζεται η 147 1.6 που με 5η και 160κμ/ω είσαι στις 5.000 στροφές, φαντάσου η GT!! Αποτέλεσμα σε ταξίδι? Κυρίως πολύ υψηλή κατανάλωση...και θόρυβος. Είχα κάψει ένα ρεζερβουάρ για Θεσσαλονίκη με την 147...όταν τώρα με 2λτ και 6η καίω 3/4 σε μεγαλύτερο ταξίδι, με υψηλότερες τελικές. Το ίδιο οικονομικότερη θα ήταν και η 147 αν είχε 6η.
Ένα κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση και 6 σχέσεις δεν είναι καθόλου αποτέλεσμα 'marketing' που λες. Αλίμονο αν αγόραζε ο κόσμος οτιδήποτε έχει 6 ταχύτητες...
Δηλαδή έχεις αυτονομία σε ταξίδι με 160+ πάνω από 700 χιλιόμετρα??
Ακριβώς!
Πήγα Αθήνα - Ζαγοροχώρια με 170+ στις ευθείες και στις στροφές αρκετά γρήγορα με κατεβάσματα ανεβάσματα...μέσω Λαμίας πήγα, σύνολο 700 κμ. Έκαψα 3/4 ρεζερβουάρ και είχα ακόμα 112χμ αυτονομία όταν γέμισα. Η μέση κατανάλωση από 10.4 που ήταν, έπεσε στο 10.1.
Θεωρητικά μέση κατανάλωση στο ταξίδι ήταν γύρω στα 9. Αυτά, οφείλονται στην 6η πιστεύω και στο μοτέρ βεβαίως που δε καίει πολλά (και είναι και 2λτ). Γιαυτό λέω πόσο μεγάλη σημασία έχει η 6η ταχύτητα.
Αναφορικά, με την 147 και τις ίδιες ταχύτητες έκαιγε 12-13λτ/100κμ (στα 160κμ/ω και 5.000στροφές).
Μήπως κάνεις κάποιο λάθος Νίκο; Με μέση κατανάλωση 10λτ/100 και ρεζερβουάρ 55λίτρων, βγάζεις 550χλμ αυτονομία, με 65 λίτρα, 650 χλμ αυτονομία. Με τέτοια μέση κατανάλωση, για να υπερβείς τα 700 χλμ αυτονομίας με τέτοιους ρυθμούς, θα χρειαζόσουν 70+ λίτρα ρεζερβουάρ.
Βέβαια, όχι πως είναι άσχημη κατανάλωση τα 10λτ/100 για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο και ΠΡΟΦΑΝΩΣ η 6η βοηθάει ΠΟΛΥ στην μείωση της κατανάλωσης στο ταξίδι!
Βέβαια, η 6η για μένα είναι παντελώς άχρηστη σε αυτοκίνητα σαν το Golf GT, στο συγκεκριμένο ένα....4άρι σασμάν θα περίσσευε με την τόση ροπή που έχει ΠΑΝΤΟΥ.
Σε αντίστοιχη διαδρομή με την δική σου , το Golf έκαψε 7.4 λτ/100 με 3 άτομα και αποσκευές. Το βρίσκω απολύτως συγκρισιμο λόγω μεγέθους και βάρους με το δικό σου. Για μένα είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ πως η προσέγγιση της VW είναι καλύτερη για το πως βγαίνουν 170 ίπποι με πολλή ροπή και μηδενικά σκαλοπάτια απόδοσης. Αν είχε και κανένα σύστημα stop/go για να μειώση κι άλλο την κατανάλωση εντός πόλης...Οσο για την 147, η 1.6 εννοείται πως θα ήταν πολύ καλύτερη με μια 6η, αφού στο ταξίδι ΚΑΙ ακούγεται ΚΑΙ καταναλώνει. Γενικά ο TS δουλεύει καλύτερα ψηλά, αλλά εκεί καίει και παραπάνω. Αν είχε μια 6η για να πηγαίνεις με 140 και 3000 στροφές, θα ήταν μια χαρά!
Η 2.0 βέβαια, έχει πολύ πιο ζωντανό μοτέρ και θα μπορούσες ν'απλώσεις τις σχέσεις περισσότερο για να μην έχει πολλές στροφές στο ταξίδι...
Α και φυσικά μιλάμε για κιβώτια με την 6η overdrive και όχι για πισταδόρικα σαν του Clio πχ που η 6η του είναι πιο κοντή από την 5η του ...Υ μου!Αυτό λέω και εγώ... Οι αριθμοί που παραθέτει ο Νίκος δεν δίνουν σωστά αποτελέσματα...
700+ χλμ αυτονομία και με τέτοιες ταχύτητες δεν έχουν ούτε diesel κινητήρες.
Όσο για την 147 1,6 πράγματι καίει πολύ κυρίως μέσα στην πόλη που το 11αρι είναι σίγουρο...
Σε εθνική με σταθερα 150-160 λες πάρα πολλά. Νομίζω ότι μία ενδεικτική τιμή είναι γύρω στο 10,5...
Στα 130-140 έχω συνήθως μέση γύρω στο 9,5... -
Στα μεγάλα ταξίδια, ένας κινητήρας 2.000 κυβικών μπορεί να είναι πιο οικονομικός από έναν μικρότερου μεγέθους. Διατηρεί πιο εύκολα και χωρίς να τον πιέζεις υψηλές μέσες ωριαίες ταχήτητες, σε σχετικά χαμηλό φάσμα στροφών. Ειδικά αν έχει και 6η.
Πιστεύω πως αυτό που έγραψε ο Νίκος είναι εφικτό. Αν δεν πήγαινε συνέχεια τελικιασμένος, αλλά απλά πήγαινε λίγο γρήγορα, η κατανάλωση που ανέφερε δεν είναι απίθανη.
Με το gti διαδρομή Αθήνα-Κορώνη, καλοκαίρι, με γρήγορη θα έλεγα οδήγηση, κλιματισμό σε όλη τη διαδρομή, μικτή διαδρομή (αυτοκινητόδρομος, ανάβαση κατάβαση του βουνού στη Μεγαλόπολη, συν επαρχιακοί δρόμοι) η κατανάλωση ήταν ακριβώς μισό ρεζερβουάρ. Το ίδιο και στην επιστροφή.
-
Σε ταξίδια η 6η χρειάζεται και παραχρειάζεται. Η 147 δεν έχει 6άρι γιατί τεχνολογικά βασίζεται σε λύσεις προηγούμενου αιώνα όπου το 6αρι αφορούσε μόνο τους V6 της εταιρείας.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εδώ 6 χρειάζεται η 147 1.6 που με 5η και 160κμ/ω είσαι στις 5.000 στροφές, φαντάσου η GT!! Αποτέλεσμα σε ταξίδι? Κυρίως πολύ υψηλή κατανάλωση...και θόρυβος. Είχα κάψει ένα ρεζερβουάρ για Θεσσαλονίκη με την 147...όταν τώρα με 2λτ και 6η καίω 3/4 σε μεγαλύτερο ταξίδι, με υψηλότερες τελικές. Το ίδιο οικονομικότερη θα ήταν και η 147 αν είχε 6η.
Ένα κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση και 6 σχέσεις δεν είναι καθόλου αποτέλεσμα 'marketing' που λες. Αλίμονο αν αγόραζε ο κόσμος οτιδήποτε έχει 6 ταχύτητες...
Δηλαδή έχεις αυτονομία σε ταξίδι με 160+ πάνω από 700 χιλιόμετρα??
Ακριβώς!
Πήγα Αθήνα - Ζαγοροχώρια με 170+ στις ευθείες και στις στροφές αρκετά γρήγορα με κατεβάσματα ανεβάσματα...μέσω Λαμίας πήγα, σύνολο 700 κμ. Έκαψα 3/4 ρεζερβουάρ και είχα ακόμα 112χμ αυτονομία όταν γέμισα. Η μέση κατανάλωση από 10.4 που ήταν, έπεσε στο 10.1.
Θεωρητικά μέση κατανάλωση στο ταξίδι ήταν γύρω στα 9. Αυτά, οφείλονται στην 6η πιστεύω και στο μοτέρ βεβαίως που δε καίει πολλά (και είναι και 2λτ). Γιαυτό λέω πόσο μεγάλη σημασία έχει η 6η ταχύτητα.
Αναφορικά, με την 147 και τις ίδιες ταχύτητες έκαιγε 12-13λτ/100κμ (στα 160κμ/ω και 5.000στροφές).
πάλι καλα που λες κάτι τετοια και δεν μας βάζεις καν στον κοπο να αναλογιστούμε εαν θα πρέπει να σε παιρνουμε στα σοβαρά.
ΥΓ ελπιζω να έπιασες το αστείο μου
-
Το ρεζερβουάρ της 147 είναι 60λιτ
Αθ-Θεσ με ρυθμούς που αναφέρονται πιο πάνω (160 σε ευθείες και κατεβάσματα κλπ κλπ) θέλει το 10άρακι τα 100, ίσως και λίγο λιγότερο. Εγώ ήθελα ένα γέμισμα και μένει 60-80 χιλιότερα ακόμη
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Βέβαια, η 6η για μένα είναι παντελώς άχρηστη σε αυτοκίνητα σαν το Golf GT, στο συγκεκριμένο ένα....4άρι σασμάν θα περίσσευε με την τόση ροπή που έχει ΠΑΝΤΟΥ.
Έλα? Γιατί να έχει 4άρι? Τι πλεονέκτημα έχει από ένα 6άρι?
Η 6 ταχύτητες χρειάζονται όταν υπάρχει έλλειψη ροπής. Αν η ροπή περισσεύει, τότε απλά...αλλάζεις περισσότερες ταχύτητες άνευ λόγου!
Το Golf GT με 6η τραβούσε λες και είχε 4η. Εμένα διαρκώς μου δίνει την εντύπωση πως ό,τι ταχύτητα και να έχει μέσα, θα επιταχύνει χωρίς πρόβλημα! Δεν είπα πως θα το προτιμούσα με 4 ταχύτητες, είπα πως οι 6 είναι πολλές γιατί θα μπορούσαν απλά να έχουν πιο απλωμένες τις 5 πχ...
Ούτως ή άλλως, έχω πει πως σ'αυτό το μοτέρ, το DSG είναι μονόδρομος για μένα, αφού με τόση ροπή παντού, δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα ν'αλλάζεις ταχύτητα, καλύτερα να το κάνει το κιβώτιο για σένα.
Αυτά. -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Στα μεγάλα ταξίδια, ένας κινητήρας 2.000 κυβικών μπορεί να είναι πιο οικονομικός από έναν μικρότερου μεγέθους. Διατηρεί πιο εύκολα και χωρίς να τον πιέζεις υψηλές μέσες ωριαίες ταχήτητες, σε σχετικά χαμηλό φάσμα στροφών. Ειδικά αν έχει και 6η.Πιστεύω πως αυτό που έγραψε ο Νίκος είναι εφικτό. Αν δεν πήγαινε συνέχεια τελικιασμένος, αλλά απλά πήγαινε λίγο γρήγορα, η κατανάλωση που ανέφερε δεν είναι απίθανη.
Με το gti διαδρομή Αθήνα-Κορώνη, καλοκαίρι, με γρήγορη θα έλεγα οδήγηση, κλιματισμό σε όλη τη διαδρομή, μικτή διαδρομή (αυτοκινητόδρομος, ανάβαση κατάβαση του βουνού στη Μεγαλόπολη, συν επαρχιακοί δρόμοι) η κατανάλωση ήταν ακριβώς μισό ρεζερβουάρ. Το ίδιο και στην επιστροφή.
Λοιπόν...θα σας πω ακριβώς τι έκανα και θα κρίνετε μόνοι σας. Λόγο δεν έχω να πω ψέματα, κουβέντα κάνουμε περί 6ης ταχύτητας...αν και νομίζω η τόσο χαμηλή κατανάλωση οφείλεται στο μοτέρ (έχει lean-mixture mode στις μεσαίες στροφές). Οφείλω να σας πω, ότι ούτε κι γω πίστευα τη κατανάλωση. Ο κατασκευαστής λέει πάντως 5.1λτ/100κμ κατανάλωση σε ταξίδια.
Λοιπόν...έφυγα από Αθήνα γεμάτος, πήγαινα στις ευθείες 170+ και στις στροφές κατεβάσματα κλπ. Πήγα μέσω Λαμίας-Καρδίτσα-Καλαμπάκα-Μέτσοβο-Ιωάννινα. Φτάνω Ιωάννινα και γεμίζω, έβαλα 54 ευρώ 100άρα. Το trip computer έγραφε ακόμα 112κμ. Με αυτή τη βενζίνη έβγαλα το 4μερο σε βόλτες στα βουνά κλπ...και ξαναγέμισα πριν φύγω για Αθήνα...όπου πάλι γέμισα όταν έφτασα Αθήνα την επόμενη μέρα όμως. Θα κοιτάξω να δω αν έχω τις αποδείξεις να σας τις δείξω...τι άλλο να πω.
Για το ρεζερβουάρ...της 120i είναι 53lt και της 147 60lt. Σε ταξίδι για Θεσσαλονίκη με την 147 σε ρυθμούς 140-160 έφυγα γεμάτος από Αθήνα και γέμισα λίγο πριν μπω Θεσσαλονίκη. Στα 160κμ/ω ήταν στις 5000στροφές και το trip computer έγραφε στιγμιαία 12.7λτ/100κμ.
-
Τι μέση ταχύτητα έγραψε το τριπ;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τι μέση ταχύτητα έγραψε το τριπ;Δε θυμάμαι ρε συ... ...ούτως ή άλλως δε το είχα μηδενίσει...αλλά παρ'ολα αυτά έριξε τη μέση από 10.4 σε 10.1. Ποιός ξέρει πόσο θα έγραφε αν το είχα μηδενίσει.
-
170 στις ευθείες αλλά περνάς χωριά, αλλού έχει κίνηση, παρακάτω πηγαίνεις σιγά γιατί έχει μπλόκο, βγάζεις 100χαω μέση.
Για παράδειγμα, από τον παλιό δρόμο Θεσσαλονίκης-Φλώρινας καις σημαντικά λιγότερη βενζίνη (όσο κι αν τρέχεις) από πλακωμένη Εγνατία Θεσσαλονίκη-Φλώρινα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εδώ 6 χρειάζεται η 147 1.6 που με 5η και 160κμ/ω είσαι στις 5.000 στροφές, φαντάσου η GT!! Αποτέλεσμα σε ταξίδι? Κυρίως πολύ υψηλή κατανάλωση...και θόρυβος. Είχα κάψει ένα ρεζερβουάρ για Θεσσαλονίκη με την 147...όταν τώρα με 2λτ και 6η καίω 3/4 σε μεγαλύτερο ταξίδι, με υψηλότερες τελικές. Το ίδιο οικονομικότερη θα ήταν και η 147 αν είχε 6η.
Ένα κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση και 6 σχέσεις δεν είναι καθόλου αποτέλεσμα 'marketing' που λες. Αλίμονο αν αγόραζε ο κόσμος οτιδήποτε έχει 6 ταχύτητες...
Δηλαδή έχεις αυτονομία σε ταξίδι με 160+ πάνω από 700 χιλιόμετρα??
Ακριβώς!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εδώ 6 χρειάζεται η 147 1.6 που με 5η και 160κμ/ω είσαι στις 5.000 στροφές, φαντάσου η GT!! Αποτέλεσμα σε ταξίδι? Κυρίως πολύ υψηλή κατανάλωση...και θόρυβος. Είχα κάψει ένα ρεζερβουάρ για Θεσσαλονίκη με την 147...όταν τώρα με 2λτ και 6η καίω 3/4 σε μεγαλύτερο ταξίδι, με υψηλότερες τελικές. Το ίδιο οικονομικότερη θα ήταν και η 147 αν είχε 6η.
Ένα κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση και 6 σχέσεις δεν είναι καθόλου αποτέλεσμα 'marketing' που λες. Αλίμονο αν αγόραζε ο κόσμος οτιδήποτε έχει 6 ταχύτητες...
Δηλαδή έχεις αυτονομία σε ταξίδι με 160+ πάνω από 700 χιλιόμετρα??
Ακριβώς!
δείχνεις να μην το πιστεύεις ή ειναι η ιδεα μου?!
κάτι ακουσα οτι σκέφτονται να τον κατεβάσουν και στο επομενο le mans, η απάντηση της bmw λέει στους 4κυκλους. ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΝΤΙΖΕΛΑΡΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ. θα χρειαστεί να τον φωνάζουν STOP FOREST STOP για να μην ολοκληρωσει στο καπάκι και τα 500 μιλια της Ιντιανάπολης.
ΑLFA ROMEO FORUM