Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χρειαζομαι roll ταδε,για να μπω στα ιστορικα?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χρειαζομαι roll ταδε,για να μπω στα ιστορικα?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    14
    59
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanasis last edited by

      Ποιες ειναι οι 'απαιτησεις' για να τρεξει κανεις σε αναβαση(πχ ριτσωνα) στα ιστορικα?Χρειαζεται καποια συγκεκριμενη μετατροπη,οπως πχ τα οριτζιναλ αγωνιστικα?Εχω citroen 2.4 του 70κατι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ.Πηγα στο site της ΕΛΠΑ,αλλα δεν βοηθησε...αν ξερει κανεις....

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        thanasis last edited by

        Ποιες ειναι οι 'απαιτησεις' για να τρεξει κανεις σε αναβαση(πχ ριτσωνα) στα ιστορικα?Χρειαζεται καποια συγκεκριμενη μετατροπη,οπως πχ τα οριτζιναλ αγωνιστικα?Εχω citroen 2.4 του 70κατι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ.Πηγα στο site της ΕΛΠΑ,αλλα δεν βοηθησε...αν ξερει κανεις....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanasis last edited by

          Ποιες ειναι οι 'απαιτησεις' για να τρεξει κανεις σε αναβαση(πχ ριτσωνα) στα ιστορικα?Χρειαζεται καποια συγκεκριμενη μετατροπη,οπως πχ τα οριτζιναλ αγωνιστικα?Εχω citroen 2.4 του 70κατι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ.Πηγα στο site της ΕΛΠΑ,αλλα δεν βοηθησε...αν ξερει κανεις....

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • N
            nass last edited by

            Ναι, χρειάζεται roll-bar (όχι πλήρες 'κλουβί' roll-cage), όπως επίσης και πυροσβεστήρα, αγωνιστικές ζώνες και κράνος για να τρέξει κανείς σε 'κανονικούς' αγώνες με ιστορικό αυτοκίνητο. Αλλιώς μπορεί να τρέξει μόνο σε αγώνες ιστορικών (με δοκιμασίες όχι ταχύτητας αλλά 'regularity', δηλ. ακριβείας στη διατήρηση μέσης ωριαίας ταχύτητας)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vagelis-rallye last edited by

              ποια η διφορα του roll bar απο το roll cage???
              αυτη η τροποπιηση ισχυει μονο για τα ιστορικα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                sirgus last edited by

                Ο χρήστης Thanasis έγραψε:
                Ποιες ειναι οι 'απαιτησεις' για να τρεξει κανεις σε αναβαση(πχ ριτσωνα) στα ιστορικα?Χρειαζεται καποια συγκεκριμενη μετατροπη,οπως πχ τα οριτζιναλ αγωνιστικα?**Εχω citroen 2.4 **του 70κατι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ.Πηγα στο site της ΕΛΠΑ,αλλα δεν βοηθησε...αν ξερει κανεις....

                Τι citroen?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                  Ποιες ειναι οι 'απαιτησεις' για να τρεξει κανεις σε αναβαση(πχ ριτσωνα) στα ιστορικα?Χρειαζεται καποια συγκεκριμενη μετατροπη,οπως πχ τα οριτζιναλ αγωνιστικα?**Εχω citroen 2.4 **του 70κατι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ.Πηγα στο site της ΕΛΠΑ,αλλα δεν βοηθησε...αν ξερει κανεις....

                  Τι citroen?

                  Και μετά μου λες για αμεροληψία. Σαν Radar εντοπίζεις τα Citroen.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                    Ποιες ειναι οι 'απαιτησεις' για να τρεξει κανεις σε αναβαση(πχ ριτσωνα) στα ιστορικα?Χρειαζεται καποια συγκεκριμενη μετατροπη,οπως πχ τα οριτζιναλ αγωνιστικα?**Εχω citroen 2.4 **του 70κατι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ.Πηγα στο site της ΕΛΠΑ,αλλα δεν βοηθησε...αν ξερει κανεις....

                    Τι citroen?

                    Και μετά μου λες για αμεροληψία. Σαν Radar εντοπίζεις τα Citroen.

                    Πότε μίλησα για αμεροληψία?

                    Εξάλλου διαβάζω όλα τα θέματα απλά δεν έπιασα αυτό το Citroen 2.4 ?!?! του 70κάτι κιόλας...

                    Λες να είναι κανένα CX 2.5 turbo?

                    Για να δούμε...!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gatony last edited by

                      Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                      [Λες να είναι κανένα CX 2.5 turbo?

                      Για να δούμε...!

                      Θα τρελλαθώ αν είναι το CX 2.5 turbo
                      Πάντα ήθελα να πάω βόλτα (κατά προτίμηση ταξιδάκι)με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, άντε και ας μην το οδηγήσω να είμαι απλός επιβάτης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Ο χρήστης gatony έγραψε:

                        [Λες να είναι κανένα CX 2.5 turbo?

                        Για να δούμε...!

                        Θα τρελλαθώ αν είναι το CX 2.5 turbo
                        Πάντα ήθελα να πάω βόλτα (κατά προτίμηση ταξιδάκι)με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, άντε και ας μην το οδηγήσω να είμαι απλός επιβάτης

                        Η αίσθηση είναι παράξενη!!!

                        Ένα κολλημένο τρένο που πάει γρήγορα και καίει απίστευτα πολύ!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                          Ένα κολλημένο τρένο που πάει γρήγορα και καίει απίστευτα πολύ!!

                          Πάντως εγώ που έχω μπει δε GS (στέισον κιόλας) θα έλεγα πως ήταν:

                          Ένα κολλημένο πλοίο που πάει γρήγορα και καίει απίστευτα πολύ!!!
                          Η GS έγερνε στις στροφές και βούταγε στο φρενάρισμα λες και δεν είχε καθόλου αμορτισέρ αλλά κράταγε σαν βδέλλα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
                            ποια η διφορα του roll bar απο το roll cage???
                            αυτη η τροποπιηση ισχυει μονο για τα ιστορικα?

                            To roll-bar είναι μια αψίδα πίσω από τα κεφάλια του πληρώματος, με στοιχεία αντιστήριξης στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου (θόλους τροχών, συνήθως).

                            Το roll-cage είναι ένα roll-bar αλλά επιπλέον 'συνεχίζεται' αριστερά-δεξιά και μπροστά από τα κεφάλια του πληρώματος, δηλ. (η κατασκευή μπορεί να διαφέρει αλλά η γενική ιδέα είναι πως...) έχει και δύο ακόμα αψίδες αριστερά και δεξιά από το πλήρωμα που συνδέονται και εγκάρσια στο παρ-μπριζ και στηρίζονται στο πάτωμα στην περιοχή του ταμπλό, οπότε σχηματίζεται ένα 'κλουβί' προστασίας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cmarin last edited by

                              Το CX 2.5 turbo δεν ήταν του 70 κάτι, ήταν του 80 κάτι....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                sirgus last edited by

                                Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                Το CX 2.5 turbo δεν ήταν του 70 κάτι, ήταν του 80 κάτι....

                                Σωστά οπότε μιλάμε για το 1977 που βγήκε το CX 2400

                                Οκ το βρήκαμε το μοντέλο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  thanasis last edited by

                                  κοντα επεσες.Ειναι ενα CX Pallas του 74.Το εχει ενας θειος μου κ τρεχουμε στα ραλλυ αντικα,αλλα ειναι κριμα τετοια επιταχυνση-κρατημα(ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ,το τονιζω),να πηγαινουν χαμενα...Αν μπορουσαμε να το βαζαμε στα ιστορικα σε καμμια Ριτσωνα,εστω σε κανενα της ΣΙΣΑ....Btw,ποσο περιπου κοστιζει μονο το roll bar?Αξιζει κατι τετοιο για ενα 'παλιο' αυτοκινητο?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr