-
Ποιες ειναι οι 'απαιτησεις' για να τρεξει κανεις σε αναβαση(πχ ριτσωνα) στα ιστορικα?Χρειαζεται καποια συγκεκριμενη μετατροπη,οπως πχ τα οριτζιναλ αγωνιστικα?Εχω citroen 2.4 του 70κατι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ.Πηγα στο site της ΕΛΠΑ,αλλα δεν βοηθησε...αν ξερει κανεις....
-
Ποιες ειναι οι 'απαιτησεις' για να τρεξει κανεις σε αναβαση(πχ ριτσωνα) στα ιστορικα?Χρειαζεται καποια συγκεκριμενη μετατροπη,οπως πχ τα οριτζιναλ αγωνιστικα?Εχω citroen 2.4 του 70κατι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ.Πηγα στο site της ΕΛΠΑ,αλλα δεν βοηθησε...αν ξερει κανεις....
-
Ποιες ειναι οι 'απαιτησεις' για να τρεξει κανεις σε αναβαση(πχ ριτσωνα) στα ιστορικα?Χρειαζεται καποια συγκεκριμενη μετατροπη,οπως πχ τα οριτζιναλ αγωνιστικα?Εχω citroen 2.4 του 70κατι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ.Πηγα στο site της ΕΛΠΑ,αλλα δεν βοηθησε...αν ξερει κανεις....
-
Ναι, χρειάζεται roll-bar (όχι πλήρες 'κλουβί' roll-cage), όπως επίσης και πυροσβεστήρα, αγωνιστικές ζώνες και κράνος για να τρέξει κανείς σε 'κανονικούς' αγώνες με ιστορικό αυτοκίνητο. Αλλιώς μπορεί να τρέξει μόνο σε αγώνες ιστορικών (με δοκιμασίες όχι ταχύτητας αλλά 'regularity', δηλ. ακριβείας στη διατήρηση μέσης ωριαίας ταχύτητας)
-
ποια η διφορα του roll bar απο το roll cage???
αυτη η τροποπιηση ισχυει μονο για τα ιστορικα? -
Ο χρήστης Thanasis έγραψε:
Ποιες ειναι οι 'απαιτησεις' για να τρεξει κανεις σε αναβαση(πχ ριτσωνα) στα ιστορικα?Χρειαζεται καποια συγκεκριμενη μετατροπη,οπως πχ τα οριτζιναλ αγωνιστικα?**Εχω citroen 2.4 **του 70κατι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ.Πηγα στο site της ΕΛΠΑ,αλλα δεν βοηθησε...αν ξερει κανεις....Τι citroen?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Ποιες ειναι οι 'απαιτησεις' για να τρεξει κανεις σε αναβαση(πχ ριτσωνα) στα ιστορικα?Χρειαζεται καποια συγκεκριμενη μετατροπη,οπως πχ τα οριτζιναλ αγωνιστικα?**Εχω citroen 2.4 **του 70κατι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ.Πηγα στο site της ΕΛΠΑ,αλλα δεν βοηθησε...αν ξερει κανεις....
Τι citroen?
Και μετά μου λες για αμεροληψία. Σαν Radar εντοπίζεις τα Citroen.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Ποιες ειναι οι 'απαιτησεις' για να τρεξει κανεις σε αναβαση(πχ ριτσωνα) στα ιστορικα?Χρειαζεται καποια συγκεκριμενη μετατροπη,οπως πχ τα οριτζιναλ αγωνιστικα?**Εχω citroen 2.4 **του 70κατι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ.Πηγα στο site της ΕΛΠΑ,αλλα δεν βοηθησε...αν ξερει κανεις....
Τι citroen?
Και μετά μου λες για αμεροληψία. Σαν Radar εντοπίζεις τα Citroen.
Πότε μίλησα για αμεροληψία?
Εξάλλου διαβάζω όλα τα θέματα απλά δεν έπιασα αυτό το Citroen 2.4 ?!?! του 70κάτι κιόλας...
Λες να είναι κανένα CX 2.5 turbo?
Για να δούμε...!
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
[Λες να είναι κανένα CX 2.5 turbo?Για να δούμε...!
Θα τρελλαθώ αν είναι το CX 2.5 turbo
Πάντα ήθελα να πάω βόλτα (κατά προτίμηση ταξιδάκι)με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, άντε και ας μην το οδηγήσω να είμαι απλός επιβάτης -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
[Λες να είναι κανένα CX 2.5 turbo?
Για να δούμε...!
Θα τρελλαθώ αν είναι το CX 2.5 turbo
Πάντα ήθελα να πάω βόλτα (κατά προτίμηση ταξιδάκι)με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, άντε και ας μην το οδηγήσω να είμαι απλός επιβάτηςΗ αίσθηση είναι παράξενη!!!
Ένα κολλημένο τρένο που πάει γρήγορα και καίει απίστευτα πολύ!!
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Ένα κολλημένο τρένο που πάει γρήγορα και καίει απίστευτα πολύ!!Πάντως εγώ που έχω μπει δε GS (στέισον κιόλας) θα έλεγα πως ήταν:
Ένα κολλημένο πλοίο που πάει γρήγορα και καίει απίστευτα πολύ!!!
Η GS έγερνε στις στροφές και βούταγε στο φρενάρισμα λες και δεν είχε καθόλου αμορτισέρ αλλά κράταγε σαν βδέλλα! -
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
ποια η διφορα του roll bar απο το roll cage???
αυτη η τροποπιηση ισχυει μονο για τα ιστορικα?To roll-bar είναι μια αψίδα πίσω από τα κεφάλια του πληρώματος, με στοιχεία αντιστήριξης στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου (θόλους τροχών, συνήθως).
Το roll-cage είναι ένα roll-bar αλλά επιπλέον 'συνεχίζεται' αριστερά-δεξιά και μπροστά από τα κεφάλια του πληρώματος, δηλ. (η κατασκευή μπορεί να διαφέρει αλλά η γενική ιδέα είναι πως...) έχει και δύο ακόμα αψίδες αριστερά και δεξιά από το πλήρωμα που συνδέονται και εγκάρσια στο παρ-μπριζ και στηρίζονται στο πάτωμα στην περιοχή του ταμπλό, οπότε σχηματίζεται ένα 'κλουβί' προστασίας.
-
Το CX 2.5 turbo δεν ήταν του 70 κάτι, ήταν του 80 κάτι....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Το CX 2.5 turbo δεν ήταν του 70 κάτι, ήταν του 80 κάτι....Σωστά οπότε μιλάμε για το 1977 που βγήκε το CX 2400
Οκ το βρήκαμε το μοντέλο!
-
κοντα επεσες.Ειναι ενα CX Pallas του 74.Το εχει ενας θειος μου κ τρεχουμε στα ραλλυ αντικα,αλλα ειναι κριμα τετοια επιταχυνση-κρατημα(ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ,το τονιζω),να πηγαινουν χαμενα...Αν μπορουσαμε να το βαζαμε στα ιστορικα σε καμμια Ριτσωνα,εστω σε κανενα της ΣΙΣΑ....Btw,ποσο περιπου κοστιζει μονο το roll bar?Αξιζει κατι τετοιο για ενα 'παλιο' αυτοκινητο?
Χρειαζομαι roll ταδε,για να μπω στα ιστορικα?