-
Καλησπερα,μανολη δεν ειναι ειναι οτι δεν ειμαι ευχαριστημενος,προβληματισμενος θα ελεγα.σιγουρα οι κλισεις εχουν μειωθει,πιο ακριβες μπροστα δηλ και σε κλειστες που φευγει με τα μουτρα ακουει περισσοτερο, αλλα εχει γινει αρκετα υπερστροφικο.το θεμα ειναι οτι αλλαξα λαστιχα και εκανα τη βλακεια απ'οτι φαινεται να βαλω τα Φ1 αλλα τα παλια,τα GS-D2 με το δεικτη ταχυτητας που ειχαν και τα μαμα,δηλ μεχρι 240 και τα πισω δεν ζεσταινοντε με τπτ.με λιωσιμο τα μπροστα τα ακουμπας και καινε και τα πισω το πολυ χλιαρα.μπακαλικο ακουγεται αλλα πρεπει να εχει βαση ετσι δεν ειναι?Δε λεω βεβαια,παιχνιδιαρικο εχει γινει αλλα μεχρι να μαθω που ειναι η λεπτη κοκκινη γραμμη μεταξυ παιχνιδιαρικου και οριου με ψιλοφοβιζει.
Πριν απο λιγο μαλιστα παιζαμε με μια αλλη 147,πολυ ωραια τα περασαμε.ξεκινησαμε απο το αθηναιον συνεχισαμε κηφισιας,τη καναμε κωλο,μετα το παιδι εστριψε προς ολυμπιακο σταδιο,πισω του εγω(επρεπε να ειχα στριψει για το σπιτι πολυυυ πριν).μετα σταματησαμε τα ειπαμε και ισως τον εχουμε κοντα μας μιας και του προτεινα να μας επισκευθει.στην στροφη στη σπ.λουη για να επανελθω στα αμορτισερ το παιδι μπηκε πιο ανοιχτα,εγω ανοιχτηκα για γραμμες ,μπαινω μεσα και τσουπ το κολαρακι,τοσο οσο για να ευθυγραμιστει, μπηκε γαμω αλλα εγω χλομιασα.
Για τη συναντηση μεσα!για τις αντιστρεπτικες απο GTA και γω το ειχα απορια παντως. -
Παιδια καλημερα. Ποια λαδια βαζετε? Τα μαυρα ή τα κοκκινα? Μολις εσκασα 9 ευρω επιπλεον και αναρωτιμεμαι αν αξιζει (για τα κοκκινα βεβαια).
-
Καλημέρα σας,
Εγώ βάζω τα κόκκινα, θα έβαζα τα μαύρα αν δούλευα το μοτέρ, συνέχεια στα κόκκινα...!! (το συνέχεια είναι σχετικό) Πάντως σχέφτομαι να τα δοκιμάσω μόλις πατήσω τα 40.000 χλμ (τώρα είμαι στα 33.000 χλμ)
Όντως Γιώργο τα λάστιχα κατηγορίας W, είναι υπερβολικά!! εγώ σίγουρα όταν τα αλλάξω θα βάλω V. (στις 16'' έτσι...)
Πάντως παίξε λίγο με τις πιέσεις των ελαστικών, μήπως βρεις κάποια ισορροπία μεταξύ υπερ-υποστροφής.
Παιδιά για τις αντιστεπτικές ότι γράφουν οι συνάδελφοι, στο GTC.. -
Κατσε τωρα μπερδευτηκα λιγο. Τα κοκκινα δεν ειναι τα racing και τα μαυρα τα απλα? Τι εννοεις θα εβαζα τα μαυρα αν δουλευες συχνα ψηλα τον κινητηρα (θες να μου πεις τωρα οτι δεν το κανεις ) ?
-
Ο χρήστης ekvus έγραψε:
Κατσε τωρα μπερδευτηκα λιγο. Τα κοκκινα δεν ειναι τα racing και τα μαυρα τα απλα?Όχι, το αντίθετο.
-
Χμ.... μαλλον τα μπερδεψα λιγο 90 ευρω για racing λαδια (6 λιτρα, θα παρω το 1 λιτρο μπας και χρειαστει), φιλτρο λαδιου, την γνωστη μικρη ροδελιτσα ( ), εργατικα + ΦΠΑ πως σας φαινονται ως τιμη?
-
Εργατικά για αλλαγή λαδιών;
-
Τι εννοεις?
-
Είναι τόσο 'γελοία' δουλειά που νομίζω ότι δεν παίρνουν λεφτά
-
τωρα που ειπατε λαδια δε σας ειπα τι πηγα να παθω.κανω το σερβις των 30 τον ιουνιο και μεσα στο καλοκαιρι εκανα 8000χλμ αλλα μεχρι πριν μια βδομαδα δεν ειχα κοιταξει τα λαδια.παω να τα δω λοιπον και ανακαλυπτω οτι ηταν ΠΙΟ κατω απο το μιν!!!!παλλαπλα εγκεφαλικα,εν τω μεταξθ καθε μερα το ελιωνα!!!τωρα γιατι μου τα καψε?μονο στην αρχη μου ειχε καψει λιγο αλλα μετα τπτ.τη τελευται φορα μου βαλανεε τα κοκκινα στην ιταλια,εκτος κιαν οι μαφιοζοι δεν τα ειχανε αλλαξει καθολου,αφηστε που οτι ειχε μεινει ηταν καταμαυρο!!τα αλλαξα με τα καστρολ τα rs(παω σε εναν τυπο που εχει μονο λαδια,και συμφωνα με αυτον,τα συγκεκριμενα ειναι τα καλυτερα)και μου ειπε οτι αν μου καψει αυτα χαιρετισματα.επισης αλλαξα και βαλβολινες.αυτες κιαν ηταν κατραμι.η ταπα του κιβωτιου εχει μαγνητη που μαζευε τα ρινισματα απο ξυρισματα και αλλες γνωστες καλες αλλαγες....ποσο πηγε το λιτρο δεν θυμαμαι,αλλα λαδια+βαλβολινες =80ευρω
Μανολη τα V εχω οχι W.εχεις δικιο για τις πιεσεις,αυτο θα κανω -
Παιδια ελεος. Μολις πηρα το αμαξι. 5 λιτρα Selenia μαυρα, φιλτρο λαδιου, λαμπα απο φωτα πορειας και καρτα καυσαεριων. Μου χρεωσε:
9,4 το λιτρο(Χ5) + 10,44 φιλτρο λαδιου + 13 λαμπα + 14,6 εργατικα!!!!!!!!!! + ΦΠΑ = 100 ευρωπουλα. Υποτιθεται δεν μου χρεωσε την καρτα. Παιδια ακουω προτασεις για συνεργειο, γιατι εχω αρχισει να εκνευριζομαι -
Σε ποιο το πήγες?
-
Ο χρήστης ekvus έγραψε:
.....Μολις πηρα το αμαξι. 5 λιτρα Selenia μαυρα....Πολλά δεν είναι 5 λίτρα λάδι για αυτοκίνητο 1.6lt?
-
Ρε φίλε, το άθροισμα των λεφτών που γράφεις είναι 85 Ευρώ και 4 λεπτά. Μήπως είναι χωρίς το Φ.Π.Α;
Πάντως μου φαίνονται αρκετά ακριβά. Συνηθώς εργατικά δεν παίρνουν και το φίλτρο επίσης ακριβό. Συνήθως είναι 3-4 Ευρώ νομίζω, δεν ξέρω αν της 147 είναι πιο ακριβά.
Υ.Γ. Πάντως 1.18 Χ 85 είναι 100, άρα μάλλον χωρίς Φ.Π.Α
Πάντως είναι αρκετά ακριβός.
Τα λάδια καλύτερα να τα αλλάζουμε μόνοι μας. Είναι πολύ απλό. Χτες πήρα και ένα υδραυλικό γρύλο από Ca$$$$ur με 15 Ευρώ και είναι ακόμη πιο εύκολη η δουλειά. -
Οντως ειναι 85 +ΦΠΑ. Οι τιμες στα αναλωσιμα/ανταλλακτικα ειναι οι κανονικες (εχω μια μικρη αμφιβολια για την λαμπα). Το προβλημα ειναι οτι χρεωσε 15 ευρω εργασια. Η λαμπα δεν εχει εργασια γιατι ειναι ακομα μεσα στην εγγυηση, οποτε πληρωνεις μονο το ανταλλακτικο. Στην προηγουμενη αλλαγη λαδιων, που εκανα στην Spicar (η οποια ειναι χαλια αλλα για αλλους λογους) δεν υπηρχε καθολου χρεωση για εργασια!! Θα το εκανα μονος μου, αλλα δεν πρεπει να αναγραφονται στο βιβλιο του αυτοκινητου οι αλλαγες λαδιων, τουλαχιστον οσο ειναι στην εγγυηση?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
.....Μολις πηρα το αμαξι. 5 λιτρα Selenia μαυρα....
Πολλά δεν είναι 5 λίτρα λάδι για αυτοκίνητο 1.6lt?
Δεν έχει σημασία ο κυβισμός σε σχέση με την χωρητικότητα σε λάδι!(για λεπτομέρειες ας απαντήσουν οι ειδικοί)
Θα σου φέρω για παράδειγμα πως το Υugo 0,9lt θέλει 4lt λάδι σε κάθε αλλαγή ενώ το 106 1.6lt χρειάζεται 3,4lt
δεν πρεπει να αναγραφονται στο βιβλιο του αυτοκινητου οι αλλαγες λαδιων, τουλαχιστον οσο ειναι στην εγγυηση?
Ρε παιδιά για απαντήστε γιατί έρχεται η αλλαγή των 20.000 χλμ και δεν έγω όρεξη να το πάω σε εξουσιοδοτημένο για τα λάδια(είναι στην εγγύηση)
-
Εμένα στα 30.000χλμ μου πήραν 30Ε για εργασία στην ΕΜΙΚΟ στη Θεσσαλονίκη. Μακάρι να ήταν αυτό το μόνο τους πρόβλημα. ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ είναι και αχάριστοι!
Υ.Γ. Βαριέμαι να αναφέρω τραγελαφικά όπου δεν έβρισκαν το αυτοκίνητο μου και με βεβαίωναν ότι δεν το είχαν αυτοί.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Υ.Γ. Βαριέμαι να αναφέρω τραγελαφικά όπου δεν έβρισκαν το αυτοκίνητο μου και με βεβαίωναν ότι δεν το είχαν αυτοί.Θα το είχε πάρει κανένας υπάλληλός τους για να κάνει καμιά δουλειά του
NA ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΤΑ ΧΛΜ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΓΙΑ SERVICE!!!
-
να πω κατι για τα λαδια(μετά από πολύ καιρό απουσίας και αφού και εγώ πλέον έχω ερωτευτεί την alfa )
τα είχα αλλάξει μια φορά στις 7000Km με την ενδειξη να είναι στο min.το καλοκαίρι και με 14000km τα ελέγχω και η στάθμη ήταν και εμένα κάτω από το min(το αμάξι είχε μέσα 1,8 λίτρα λάδι συν ότι είχε το φίλτρο)...όντας στην επαρχία βολευτήκα με shell helix ultra.να πω την αλήθεια τώρα φοβάμαι να τα ξαναελέγξω μήπως και δεν υπάρχει καθόλου λάδι μέσα.μήπως πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ;
-
Ρε πως οδηγείτε έτσι!. Όλο στο ρελαντί πρέπει να πάτε γιατί εγώ που δουλεύω ψηλά δεν είχα ποτέ χοντρό πρόβλημα με το λάδι. Άντε να κάψει κανά λίτρο κάθε 10.000χλμ. Για βυθίστε λίγο το πόδι στο πάτωμα μπας και δείτε καμιά αλλαγή!
Alfa 147 forum