-
Όπως και κάθε άλλο καινούριο προϊόν πωλούμενο εντός ΕΕ έχει 2 χρόνια υποχρεωτική εργοστασιακή εγγύηση...
-
Προχώρα άφοβα... το αμάξι είναι φοβερό και η τιμή ξεφτίλα.
Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα carbon καπώ και ζάντες WORK CR .(Το facelift είναι για τα μπάζα).Η Mazda έχει πρόγραμμα 30% προκαταβολή και 36 άτοκες.
-
Ο χρήστης rallye έγραψε:
Η Mazda έχει πρόγραμμα 30% προκαταβολή και 36 άτοκες.
ναι αλλά με αυτό το σενάριο ο φίλος θα πληρώνει 416 ευρώ...
23.000-8.000=15.000/36
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Η Mazda έχει πρόγραμμα 30% προκαταβολή και 36 άτοκες.
ναι αλλά με αυτό το σενάριο ο φίλος θα πληρώνει 416 ευρώ...
23.000-8.000=15.000/36
Ναι αλλα θα γλυτώσει 2.500 τόκους. Καλύτερα να ζοριστείς να δίνεις 100E παραπάνω το μήνα παρά να πληρώνεις άλλα 2 χρόνια και να σου φαν και 2500+ οι τράπεζες.
-
Σιγουρα καλητερα ειναι...το θεμα ειναι τι θελει ο καθενας.
Μπορει το παιδι να εχει να τα δωσει και ολα αλλα φια Χ λογους να θελει να εχει καποιο μετρητο. Η να θελει χαμηλη δοση γιατι εχει ανασφαλεια με τα δανεια κλπ
-
παιδιά η μάζντα το έχει 25 και όχι 23!
άλλωστε πιστεύω πως το έχει σταματήσει το άτοκο, αφού έχει βγάλει τη προσφορά
Το αμάξι έχει -5000 χιλιάρικα από ότι το έδινε η μάζντα πριν 2 εβδομάδες
Θα πάρω αύριο τηλέφωνο να περάσω την παρασκευή να δουν το ιμπίζαρο και να μου πουν τιμή που τον πέρνουν και θα δούμε.
Πάντως, το παιδί στην έκθεση μου είπε 3μηνη αναμονή είτε κόκκινο αποφασίσω είτε γκρι (άλλο δίλλημα εκεί)
Εν το μεταξύ πήγα σε άλλες δυο εκθέσεις να το δω. ΦΟΒΕΡΟ ντιζάιν, καταπληκτική θέση οδηγησης με πραγματικά μπάκετ, που δυστυχώς όμως δεν θα είναι δερμάτινα αν το πάρω. Ελπίζω να είναι και οκ το σάββατο που θα κάνω τεστ ντραϊβ -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Σιγουρα καλητερα ειναι...το θεμα ειναι τι θελει ο καθενας.Μπορει το παιδι να εχει να τα δωσει και ολα αλλα φια Χ λογους να θελει να εχει καποιο μετρητο.** Η να θελει χαμηλη δοση γιατι εχει ανασφαλεια με τα δανεια κλπ**
αυτό ακριβώς. Δεν είμαι και στο δημόσιο
-
καλα κρασα, δλδ, καλοριζικο!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Σιγουρα καλητερα ειναι...το θεμα ειναι τι θελει ο καθενας.
Μπορει το παιδι να εχει να τα δωσει και ολα αλλα φια Χ λογους να θελει να εχει καποιο μετρητο.** Η να θελει χαμηλη δοση γιατι εχει ανασφαλεια με τα δανεια κλπ**
αυτό ακριβώς. Δεν είμαι και στο δημόσιο
Απολυτα λογικο, και εγω το ιδιο κολημα εχω για αυτο αγοραζω παντα μετρητα, οσο βασταει η τσεπη μου.
Και ενα ακριβουτσικο που θελω μαλλον θα παρω λεφτα απο τον φαδερ και θα τα πληρωνω σε αυτον...νταξ δεν θα μου στηλει και τον κλειτηρα
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
παιδιά η μάζντα το έχει 25 και όχι 23!
άλλωστε πιστεύω πως το έχει σταματήσει το άτοκο, αφού έχει βγάλει τη προσφορά
Το αμάξι έχει -5000 χιλιάρικα από ότι το έδινε η μάζντα πριν 2 εβδομάδες
Θα πάρω αύριο τηλέφωνο να περάσω την παρασκευή να δουν το ιμπίζαρο και να μου πουν τιμή που τον πέρνουν και θα δούμε.
Πάντως, το παιδί στην έκθεση μου είπε 3μηνη αναμονή είτε κόκκινο αποφασίσω είτε γκρι (άλλο δίλλημα εκεί)
Εν το μεταξύ πήγα σε άλλες δυο εκθέσεις να το δω. ΦΟΒΕΡΟ ντιζάιν, καταπληκτική θέση οδηγησης με πραγματικά μπάκετ, που δυστυχώς όμως δεν θα είναι δερμάτινα αν το πάρω. Ελπίζω να είναι και οκ το σάββατο που θα κάνω τεστ ντραϊβΚαλά, πραγματικά μπάγκετ δεν είναι, όμορφα ναι αλλα υστερούνε λιγάκι στο πλαϊνά και για αυτόν τον λόγο θα σε συμβουλέψω να μην πάς στα δερμάτινα. Πολύ καλύτερα τα υφασμάτινα (σουέτ πολύ καλής ποιότητας) τα οποία μπορεί να μην είναι ηλεκτρικά αλλα κρατάνε πολύ καλύτερα.
Τώρα για το θέμα χρώματος όποιο και να πάρεις μετά απο λίγο καιρό θα θέλεις να το έχεις σε όλα τα χρώματα
-
..μεγαλη πορτα θα διαβεις...
σε ... περιμενουμε!! -
Έτσι....
να μετανοεί ένας - ένας...
-
Και μετά λέτε για τους Προπελάκηδες ρε!!!
Τον κάψατε τον άνθρωπο!
-
Πόσο έχει η μικτή για ένα ροχι8; Δεν πιστεύω να βάζεις 100δόσεις και να σκέφτεσαι να το βγάλεις στο δρόμο χωρίς μικτή!
Οι παλιοί λένε μη βάζεις το χέρι σου πιο βαθειά από εκεί που φτάνει η τσέπη σου.
Ακόμα και με το 100μηνο θα δίνεις κοντά ένα 500ρικο το μήνα στο αυτοκίνητο!!!! Νοικιάζεις καλό σπίτι με αυτά τα λεφτά και δε χρειάζεσαι αυτοκίνητο για να πας στη δουλειά σου...
-
Eγώ πάντως Παναγιώτη,συμφωνώ 1000% με τον D Jet (αυτό βέβαια δεν είναι σπάνιο... )
όπως ευχόμουν να αγοράσεις το 106,έτσι εύχομαι να το ξανασκεφθείς το RX...
Βέβαια,το πορτοφόλι του το ξέρει ο καθένας μόνος του,αλλά αν είναι να βάλεις δόσεις τέτοιες,και με δεδομένα τα έξοδα κίνησης,συντήρησης και ασφάλισης,τότε αν είσαι μισθωτός κάτω από 1500 ευρώ (και λίγα λέγω...) μην το κάνεις!
Βρες άλλο πισωκίνητο,με λιγότερες απαιτήσεις και κόστος...(μχ 5 μτχ,mr2 μτχ,BMW μτχ ) -
Πουλάει ένας φίλος μου ενα cosmo.....είχε ένα type r....το τούμπαρε...και πήρε το mazda....
πήγαμε στο td του trackmiata Δεκέμβριο....
Στη παρέα μας ήταν 2 EVO IX περίπου 400ps...και ένα sti επίσης 400ps περίπου...
Τα τετρακίνητα έκαψαν περίπου -
[quote='pad']Πουλάει ένας φίλος μου ενα cosmo.....είχε ένα type r....το τούμπαρε...και πήρε το mazda....
πήγαμε στο td του trackmiata Δεκέμβριο....
Στη παρέα μας ήταν 2 EVO IX περίπου 400ps...και ένα sti επίσης 400ps περίπου...
Τα τετρακίνητα έκαψαν περίπου -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Eγώ πάντως Παναγιώτη,συμφωνώ 1000% με τον D Jet (αυτό βέβαια δεν είναι σπάνιο... )όπως ευχόμουν να αγοράσεις το 106,έτσι εύχομαι να το ξανασκεφθείς το RX...
Βέβαια,το πορτοφόλι του το ξέρει ο καθένας μόνος του,αλλά αν είναι να βάλεις δόσεις τέτοιες,και με δεδομένα τα έξοδα κίνησης,συντήρησης και ασφάλισης,τότε αν είσαι μισθωτός κάτω από 1500 ευρώ (και λίγα λέγω...) μην το κάνεις!
Βρες άλλο πισωκίνητο,με λιγότερες απαιτήσεις και κόστος...(μχ 5 μτχ,mr2 μτχ,BMW μτχ )η συντήρηση είναι λάδια κάθε 10000 με κόστος 60-80ευρώ, και σέρβις κάθε 20000 με κόστος λίγο παραπάνω. Τα μπουζί είναι ακριβά αλλά θέλουν αλλαγή στα 40000χλμ. Άρα, νομίζω πως το αμάξι όχι δεν έχει ακριβή συντήρηση αλλά φτηνή! Αν λέω κατι λαθος να με διορθώσετε!
Η κατανάλωση αν είναι στα 16,8 λίτρα θα είναι αυξημένη κατά 40% σε σχέση με άλλες 'εναλλακτικές' προτάσεις των 12. Δηλαδή για 18.000 χλμ το χρόνο (το χειρότερο σενάριο, αν δεν δουλεύω τη μηχανή το καλοκαίρι, και το xsi που εξελίσεται σε έρωτας) επιβάρυνση 720 ευρώ. Εδώ είναι θέμα πάντως, αφού είναι πολλά λεφτά να πάω από τα 1600 που θέλει το ίμπιζα στα 2900 για το rx8 (2200 θέλει ο 'εναλλακτικός')
Το θέμα ασφάλεια απαιτεί 950 για μικτή (πήρα τον ασφαλιστή) αλλα δεν νομίζω πως είναι θέμα rx8 αλλά κόστος αυτοκινήτου. Αν κάνεις μικτή για οποιοδήποτε αμάξι των 22000 τόσο θα πληρώσεις. Να σημειώσω πως δεν με ρώτησε καν μοντέλο, απλα κόστος τιμολογίου αγοράς.
Κάτι άλλο σημαντικό πάντως είναι ότι η εταιρία που δουλεύω σκέφτεται να μας χορηγήσει αυτοκίνητα! -
ποτε ακριβως, θα το χρησιμοποιεις, λοιπον?
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
ποτε ακριβως, θα το χρησιμοποιεις, λοιπον?σήμερα μου είπαν πως σκέφτονται να το κάνουν μέχρι το καλοκαίρι, όταν πιάσαμε κουβέντα για αυτοκίνητα. Από ότι κατάλαβα περιμένουν, γιατί αν έχουν βγάλει πολλά κέρδη θα το κάνουν για να έχουν ελαφρύνσεις του χρόνου
Αν πάρω όπελ από τη δουλειά δεν θα πάρω τίποτα άλλο βέβαια!ΤΟ ΕΝΝΟΩ και μην αρχίσει το δούλεμα
έτοιμος για RX8 (σχεδόν)