-
Οτι παιρνουν οι αλλοι ειναι ρημαδι,το δικο μας ειναι παντα το καλυτερο στανταρ
-
Που χαθηκατε παιδιαααααααααααααααααα
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!
-
Λοιπον
Χτες βραδυ με το πλοιο ηλθε το i30 μου.
Δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα το αυτοκινητο ειναι ΦΟΒΕΡΟ
Εχω κανει μονο 50 χλμ βεβαια και δεν μπορω να πω για καταναλωση κτλ αλλα η πρωτη εντυπωση (αυτη που μετραει περισσοτερο) ειναι απλα ΤΕΛΕΙΑ.
Ανετοτατο,με πολυ καλα φρενα και με συνολικη αισθηση απο αλλες πολυ πιο επωνυμες φιρμες.
Οσο για την ποιοτητα....απλα δεν παιζεται.
Πιστευω οτι το μονο που του λειπει ειναι οι 16αρες ζαντες για να γεμισουν περισσοτερο οι θολοι.
Αυτα για την ωρα και θα επανελθω με λεπτομερειες και φωτο. -
Ο χρήστης FRAGISCOS έγραψε:
Λοιπον
Χτες βραδυ με το πλοιο ηλθε το i30 μου.
Δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα το αυτοκινητο ειναι ΦΟΒΕΡΟ
Εχω κανει μονο 50 χλμ βεβαια και δεν μπορω να πω για καταναλωση κτλ αλλα η πρωτη εντυπωση (αυτη που μετραει περισσοτερο) ειναι απλα ΤΕΛΕΙΑ.
Ανετοτατο,με πολυ καλα φρενα και με συνολικη αισθηση απο αλλες πολυ πιο επωνυμες φιρμες.
Οσο για την ποιοτητα....απλα δεν παιζεται.
Πιστευω οτι το μονο που του λειπει ειναι οι 16αρες ζαντες για να γεμισουν περισσοτερο οι θολοι.
Αυτα για την ωρα και θα επανελθω με λεπτομερειες και φωτο.ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ φίλε. Είναι όντως πολύ καλό αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
ισοπέδωση των πάντων ...όλα τα γαλλικά, ιταλικά χαλάνε ...όλα τα ιαπωνικά είναι άσχημα...όλα τα γερμανικά είναι ποιοτικά.
βεβαίως τίποτα από όλα υτά δεν ισχύει στο σύνολο τους.
κάθε εταιρεία και κάθε μοντέλο είναι ιδιαίτερη περίπτωση.
+1000
Έχω βαρεθεί να διαβάζω μαλακίες στα διάφορα φόρουμ και να υπάρχουν ελάχιστοι μόνον που να τολμάνε να αντιταχθούν σ'αυτές τις ηλιθιότητες.
-
-
FRAGISCOS
με γεια.
Γράψε αν θες για κατανάλωση (πραγματική και στο κοΜΠιούτερ), συμπεριφορά στις στροφές, δύναμη κινητήρα σε χαμηλές στροφές. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
FRAGISCOS
με γεια.
Γράψε αν θες για κατανάλωση (πραγματική και στο κοΜΠιούτερ), συμπεριφορά στις στροφές, δύναμη κινητήρα σε χαμηλές στροφές.Θα γράψω δικές μου εντυπώσεις μετά από 7200km. Κατανάλωση μέση από το trip στην πόλη 9.4, σε ταξίδι 7.4.
Στις στροφές γέρνει λίγο, αλλά το ESP κάνει διακριτικά την δουλειά του.
Ο κινητήρας χαμηλά είναι απλά επαρκής, από τις 3-3.5 αρχίζει και δίνει πολλά.
Είναι γραμμικός και ανεβάζει αβίαστα μέχρι τον κόφτη.
Στις 5000 στροφές της μέγιστης ροπής έχει 160km/h και έχω δει μέχρι 200 στο κοντέρ.Σπύρος
-
για το 1400 μιλάς; Εάν ναι...νομίζω ότι καίει αρκετά εώς πολύ στην πολή.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
για το 1400 μιλάς; Εάν ναι...νομίζω ότι καίει αρκετά εώς πολύ στην πολή.Ναι το 1400. Δεν μπορώ να το χαμηλώσω εκτός και εάν οδηγώ εντελώς ψόφια δηλαδή αλλαγές στις 2.5-3.0.
Στα χιλιόμετρα στην πόλη βάζω και την διαδρομή δύο φορές την ημέρα πήγαινε έλα στην δουλειά της γυναίκας μου μέσω περιμετρικής Πατρών όπου εκεί το πατάω 140-180 (Κόμβος γλαύκου - κόμβος Παραλίας). Μάλλον αυτό μου κάνει την ζημιά στον μέσο όρο.
Σπύρος
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
για το 1400 μιλάς; Εάν ναι...νομίζω ότι καίει αρκετά εώς πολύ στην πολή.Εμένα μου φαίνεται φυσιολογικότατη η κατανάλωση για την πόλη.
Στην Περιμετρική Πατρών έφαγα την τελευταία κλήση για υπερβολική ταχύτητα πριν από χρόνια. Προσοχή λοιπόν! Με έγραψαν με 140 με όριο τα 100.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
για το 1400 μιλάς; Εάν ναι...νομίζω ότι καίει αρκετά εώς πολύ στην πολή.
Εμένα μου φαίνεται φυσιολογικότατη η κατανάλωση για την πόλη.
Στην Περιμετρική Πατρών έφαγα την τελευταία κλήση για υπερβολική ταχύτητα πριν από χρόνια. Προσοχή λοιπόν! Με έγραψαν με 140 με όριο τα 100.
Έχουν συγεκριμένα σημεία που κάθονται, τουλάχιστο για όα χρόνια λειτουργεί.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
για το 1400 μιλάς; Εάν ναι...νομίζω ότι καίει αρκετά εώς πολύ στην πολή.
Εμένα μου φαίνεται φυσιολογικότατη η κατανάλωση για την πόλη.
Στην Περιμετρική Πατρών έφαγα την τελευταία κλήση για υπερβολική ταχύτητα πριν από χρόνια. Προσοχή λοιπόν! Με έγραψαν με 140 με όριο τα 100.
Έχουν συγεκριμένα σημεία που κάθονται, τουλάχιστο για όσα χρόνια λειτουργεί.
-
Παιδια εγω το χαμηλοτερο που εχω δει ειναι 8,9 και το υψηλοτερο 10.4.
Ομως ειμαι σε νησι με μικρες διαδρομες και πολλα σταματα - ξεκινα.
Απο ευσταθεια μεχρι τα 100 που εχω παει ειναι τραινο.
Δυναμη αχιζει να δινει απο τις 3000 και πανω αν και με τις 3 πρωτες ταχυτητες ειναι πολυ καλο (παντα για τις συνθηκες που κινουμαι εγω) και χαμηλοτερα.
Αυτο που παρατηρησα ειναι το οτι βρισκει σχετικα ευκολα κατω, στη ραμπα του παρκιν μου, πραγμα που το saxo δεν μου εκανε ποτε.
Κατα τα αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος και ειδικα απο τα φρενα του.
Α! το αυτοκινητο εχει μολις 110 χλμ -
Σε λίγες μέρες θα γίνω και εγώ ευτυχής (θέλω να πιστεύω) ιδιοκτήτης ενός Ι30. Στο παρελθόν έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα και Hyundai και άλλα. Έχουν γραφτεί πολλά εδώ στο φόρουμ αλλά ότι και να λέει ο καθένας κανένας δεν είναι διατεθειμένεος να αλλάξει άποψη ή να παραδεχθεί πως έκανε λάθος σε μια κριτική....
-
Μια παρατήρηση.
Αν και το είχα δει στην έκθεση, χτες το πέτυχα στο δρόμο. Εμφανισιακά είναι καλό, πολύ καλό θα έλεγα (και καλύτερο από το ξαδελφάκι του). Μου άρεσε το γεγονός ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει πραγματικά σύγχρονη σχεδίαση. Περί μηχανικών, εσωτερικού, κλπ. δεν ξέρω. Απλά στέκομαι στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο έχει χαρακτήρα και φρεσκάδα. Το άν αντέχει στο χρόνο, αυτό θα φανεί. Όπως και να'χει εμένα μου άρεσε.Καλοτάξιδα τα ι30 σας!
-
Σε γενικές γραμμές από κοντά δείχνει εξίσου όμορφο με το ceed. Επίσης σε ένα test drive σύντομο η διαφορά στην άνεση είναι τεράστια χωρίς υπερβολές. Για κράτημα φυσικά δεν κατάλαβα διαφορές....
-
συγχαρητήρια καλορίζικα και καλά χιλιόμετρα. δεν έχω οδηγήσει το ι30 αλλά πρέπει να είναι καλό αυτοκίνητο.
-
Αντε παιδια να πληθαινουμε οι κατοχοι ι 30.
Ειναι υπεροχο αυτοκινητο πραγματικα -
Πραγματικά νομίζω πως αξίζει ειλικρινα να γίνουν πολλοί οι κάτοχοι αυτού του αυτικονήτου. Φυσικά για να είμαστε σωστοί ο χρόνος θα δείξει εαν πράγματι όλα αυτά θα ισχύσουν και στην πραάξη...
Hyundai i30