Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΕΟ Honda CR-X
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. ΝΕΟ Honda CR-X
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Μελλοντικά Μοντέλα
    27
    46
    570
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkal last edited by

      Η ουσιαστική διαφορά μεταξύ Celica και Civic είναι ο εξωτερικός και κυρίως ο εσωτερικός σχεδιασμός. Στο εσωτερικό τα υλικά και ο διάκοσμος είναι πολύ πιο ανεβασμένα από το Honda στο οποίο σχεδόν ξενερώνεις.
      Εξωτερικά το Civic είναι σύγχρονο σχεδιαστικά αλλά αναφέρεται σε hatchback, ενώ η Celica σε coupe ιαπωνικών καταβολών πάντα...

      Τώρα αν αυτά δικαιολογούν 7,000 Ευρώ διαφορά αυτό είναι προσωπικό θέμα (τη στιγμή που υπάρχει και σημαντική διαφορά στις επιδόσεις υπέρ Honda). Αν δεν ενδιαφέρουν κάποιον οι επιδόσεις πηγαίνει 100% για Celica σε σχέση με Civic.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lybe last edited by

        http://www.crxsi.com
        Μια άποψη για το πως θα είναι το νέο αυτό μοντέλο.
        Όποιος ξέρει κάποιο άλλο site ας μας το πει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pakos-m last edited by

          makari na bgei epitelous ena crx!!!!!

          crx=civic racing experiment

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            pakos-m last edited by

            paides sto tokyo parousiazoyn allo ena concept car pou moiazei me CRX

            http://sohc.vtec.net/news_files/161630/ ... as_tov.jpg

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lybe last edited by

              Κανένα νέο για το CRX? Κάποια ημερομηνία ίσως???

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                ouzo-power last edited by

                Ο χρήστης theios έγραψε:
                και φυσικά το ότι στην ουσία το R είναι ένα Civic με μετατροπές

                Kala eipes. EInai anhparkth h Honda diafimistika sthn ellada. Giati ean diafimize kai morfone to latrh autokinitou den 8a ta elleges auta.

                To motor mesa sto CTR einai exclusive kai den uparxh mesa se allo civic. Tora gia ti metatropes les esh. Den ksero.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thanosm last edited by

                  Πάντως πολλα άλογα μυρίζομαι.......Που θα μπουν όλα αυτα άκου 1.0 κυβικά 100 άλογα!!!!Τετοιο θα πάρω......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yiannis2002s last edited by

                    Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
                    Συγκρινε καλυτερα με την Corolla TS(25xιλιαρικακια) που ειναι στην ιδια κατηγορια με το Civic TR ,οσον αφορα τις τιμες γιατι ουσιαστικη συγκριση μεταξυ των δυο...
                    Η Celica eιναι σε αλλη κατηγορια, coupe.

                    Πολυ σωστη η παρατήρηση σου!Η Celica ειναι μια αλλη κατηγορια...
                    Οσο για την συγκριση τιμων πρεπει να γινει μεταξυ Civic TR και Corolla TS, που και τα δυο ειναι 2 γρηγορα hatchbacks....
                    Στην Αγγλια για παράδειγμα το Civic TR εχει 7.5 εκατ! Οποτε στην Ελλαδα ειναι αρκετα ακριβότερο.. Ειναι θεμα αντιπροσωπειας κυρίως....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsardas last edited by

                      Μην ξεχνατε βεβαι και εκεινο το Daihatsu Charade με τον χιλιαρη turbo κινητηρα του και τα 100 αλογατα που ειχε. Μην τρελενεστε παντως. Στις μοτοσυκλετες απο 1000 κυβικα παιρνουν 150-160 αλογα και η Honda εχει πολλη εμπειρια σε αυτο. Τωρα εαν το νεο CRX βγαζει 100 αλογα στις 8000 και ροπη στις 6500... νομιζω αντε γεια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lybe last edited by

                        Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
                        Μην ξεχνατε βεβαι και εκεινο το Daihatsu Charade με τον χιλιαρη turbo κινητηρα του και τα 100 αλογατα που ειχε. Μην τρελενεστε παντως. Στις μοτοσυκλετες απο 1000 κυβικα παιρνουν 150-160 αλογα και η Honda εχει πολλη εμπειρια σε αυτο. Τωρα εαν το νεο CRX βγαζει 100 αλογα στις 8000 και ροπη στις 6500... νομιζω αντε γεια.

                        Ρε παιδιά πρέπει να είναι η δεύτερη φορά που 'ξεθάβω' αυτό το thread και ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αν κουράζει κάποιους, αλλά θα ήθελα να μάθω αν η Honda έχει ορίσει κάποια ημερομηνία για αυτό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tiger last edited by

                          Χμμ...ελαφρυ..πολλά άλογα..κουπέ...αν ισχύουν αυτά νομίζω ότι το typeR θα φαντάζει παμφθηνο μπροστά του ,γιατί δεν νομίζω η honda να σκοτίστει να το πουλήσει σε τιμή-κελεπούρι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Αναμένεται το 2006, μαζί με ένα coupe

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              'Στο εσωτερικό τα υλικά και ο διάκοσμος είναι πολύ πιο ανεβασμένα από το Honda'
                              Διαφωνώ! Μπορεί η Celica να'ναι μούρη λόγω σχήματος,αλλά τα υλικά μέσα (τουλάχιστον πριν την ανανέωση) ήταν πλαστικούρα σκέτη.
                              Εύχομαι: 1)Ο Σαρακάκης να βάλει μυαλό(χλωμό)
                              2)να ξαναδούμε CRX...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                marwax last edited by

                                Το ποιό αστείο που γράφτηκε εδώ ειναι οτι το Type-R ειναι ενα Civic με μετατροπές... το RS τι να πει τότε...;;;

                                Ο κινητήρας του απλού Civic δεν ειναι εχει καμμια μα καμμία σχεση με αυτόν του CTR, οπως ουτε η ανάρτηση (καθολικά)! Το Civic ειναι ουσιαστικά η hatchback εκδοση αν θελετε του RSX Type-S (US) ή Integra Type-R (Japan). Ιδιος κινητήρας, ιδιες επιδόσεις, ιδια πλατοφόρμα, αλλο εξωτερικό και εσωτερικό.

                                Το ποιό σωστο θα ηταν να συγκρίνουμε Celica TS vs RSX Type-S (Integra Type-R) που ειναι και τα δύο coupe ή Civic Type-R vs Corolla TS σαν hatcback.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dienekes last edited by

                                  Ο χρήστης MarWax έγραψε:

                                  Το ποιό σωστο θα ηταν να συγκρίνουμε Celica TS vs RSX Type-S (Integra Type-R) που ειναι και τα δύο coupe ή Civic Type-R vs Corolla TS σαν hatcback.

                                  Μόνο που το Integra δεν έρχεται επίσημα στην Ευρώπη. Για λόγους πολιτικής. Γιατί το CTR παίζει έτσι μόνο του, και χωρίς εσωτερικό ανταγωνισμό.

                                  Κάτι που δεν ισχύει όμως για την ανάλογη 'σύγκριση' Celica/Corolla, μιας και εν γνώσει της η Toyota κυκλοφόρησε την δεύτερη ως GT, άσχετα αν απέτυχε στην υλοποίηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης dienekes έγραψε:
                                    Celica/Corolla, μιας και εν γνώσει της η Toyota κυκλοφόρησε την δεύτερη ως GT, άσχετα αν απέτυχε στην υλοποίηση.

                                    Μπορεί να μην ικανοποιεί αυτούς που θέλουν CTR, RS κλπ αλλά ικανοποιεί άλλο κοινό ίσως πιο πολιτισμένο με σχετικά ελάχιστη επένδυση της εταιρείας. Απλά στην Ελλάδα το άλλο πιο πολιτισμένο κοινό αγοράζει άλλες μάρκες. Είναι δύσκολο να πεις κανείς ότι απέτυχε εφόσον δεν ξέρουμε τους στόχους της εταιρείας....ειδικά εφόσον είναι ένα καθόλα αξιοπρεπές ζωηρό και καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dienekes last edited by

                                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                      Μπορεί να μην ικανοποιεί αυτούς που θέλουν CTR, RS κλπ αλλά ικανοποιεί άλλο κοινό ίσως πιο πολιτισμένο με σχετικά ελάχιστη επένδυση της εταιρείας. Απλά στην Ελλάδα το άλλο πιο πολιτισμένο κοινό αγοράζει άλλες μάρκες. Είναι δύσκολο να πεις κανείς ότι απέτυχε εφόσον δεν ξέρουμε τους στόχους της εταιρείας....ειδικά εφόσον είναι ένα καθόλα αξιοπρεπές ζωηρό και καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο.

                                      H αποτυχία έγκειται ότι δεν είναι τελικά ούτε ένα 'σκληροπυρηνικό' Gti ούτε ένα δυνατό αλλά πολιτισμένο Gt.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        marwax last edited by

                                        Και ποσα είναι τα 'σκληροπυρηνικά' GTi που έχουν βγεί τα τελευταία χρόνια εκτός απο το CTR; Δεν ευλογώ τα γένια μου... αλλα έτσι ειναι δυστυχώς τα πραγματα! Όλα τα αυτοκίνητα δεν οδεύουν απλά - αλλα εχουν καταλήξει να ειναι 'πολιτισμένα' με την κακή εννοια του όρου για όλους οσους τα βλέπουν λιγάκι διαφορετικά απο απλα μεσα μετακίνησης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dienekes last edited by

                                          Ο χρήστης MarWax έγραψε:
                                          Και ποσα είναι τα 'σκληροπυρηνικά' GTi που έχουν βγεί τα τελευταία χρόνια εκτός απο το CTR; Δεν ευλογώ τα γένια μου... αλλα έτσι ειναι δυστυχώς τα πραγματα! Όλα τα αυτοκίνητα δεν οδεύουν απλά - αλλα εχουν καταλήξει να ειναι 'πολιτισμένα' με την κακή εννοια του όρου για όλους οσους τα βλέπουν λιγάκι διαφορετικά απο απλα μεσα μετακίνησης.

                                          Καταρχάς ούτε το CTR είναι 'σκληροπυρηνικό' με τα δεδομένα της προηγούμενης πενταετίας.

                                          Στα ίδια πλαίσια λοιπόν, Focus RS και Clio Sport 182.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            marwax last edited by

                                            Να απαντήσω με μία ερώτηση που εκανα και σε αλλο topic. Το έχεις οδηγήσει φίλε το CTR; Αν ναι πες μου τι ακριβώς θα ηθελες σε ενα αυτοκινητο παραγωγης να ειναι ποιό 'σκληροπυρινικό' ας πουμε.

                                            Για το RS θα συμφωνήσω αλλα για το Clio.... με αυτά που διαβάζω και μονο με αυτά χωρίς να εχω προσωοική οδηγική αποψη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr