-
Δέν είναι μία αυθαίρετη μαθηματική πράξη , το 116+9+2=127, αλλά είναι
τα χρόνια , ναί 127 , που οι Ηπειρώτες περιμένουν το τρένο......Το 1887 , ο Χαρίλαος Τρικούπης , οραματίστηκε τον 'Αδριατικό σιδηρόδρομο' ........την Δευτέρα 20/10/2003 ,116 χρόνια μετα ο Υπουργός Μεταφορών θα παρουσιάσει στα Γιάννενα σε ...ειδική
εκδήλωση , τους ΔΥΟ μελλοντικούς σιδηροδρομικούς άξονες:
'Καλαμπάκα - Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα ' με ........ολοκλήρωση το 2012 ,
(2003-2012 = 9 χρόνια ......) , και 'Αντίρριο - Αγρίνιο - Ιωάννινα' με ...........ολοκλήρωση το 2014 (2012 - 2014 = 2 χρόνια ).Απο έγκυρες πηγές , μαθαίνω οτι έχει ήδη γίνει η μελέτη του κόμβου
των δύο γραμμών !!!!!!!! Μιλάμε για ' και γα@#$%^&* τα κομβικά σημεία'
Απο πιό έγκυρες πηγές , μαθαίνω πως επικρατεί πανικός στην αγορά του
αυτοκινήτου , επιβατικού και φορτηγού τε , καθώς εν όψει τρένου , όλοι
ΠΟΥΛΑΝΕ τα του-του και τις νταλίκες , καθώς αντιλαμβάνονται έγκαιρα την
αξία του , και την απαξίωση που θα επιφέρει σε όλα τα άλλα Μ.Μ.Απο άλλες , ελεγχόμενης ποιότητας , πηγές , όμως μαθαίνω πως η εν λόγω
παρουσίαση θα γίνει σε στενό κύκλο χειροκροτητών , απογόνων των χειροκροτητών των εξαγγελιών που χάνονται στα τόσα χρόνια που πέρασαν
ΓΕΜΑΤΑ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΛΛΑ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΤΡΕΝΟΥΘα που πείτε , είσαι εκτός 'Αυτοκίνησης' , εδώ μιλάμε σχετικά με αυτοκίνητα , εσύ τι μας λές για τρένα ???
Μπορεί να έχετε δίκιο ........, βλέπετε όμως μου πέφτει λίγο βαρύ το μενού:
KAI Εγνατία , ΚΑΙ Ιόνια Οδός , ΚΑΙ ...ΔΥΟ γραμμές Τρένου ......στο τελοσ θα μασ πουνε και μαλακεσ
Αποστόλης.
-
Δέν είναι μία αυθαίρετη μαθηματική πράξη , το 116+9+2=127, αλλά είναι
τα χρόνια , ναί 127 , που οι Ηπειρώτες περιμένουν το τρένο......Το 1887 , ο Χαρίλαος Τρικούπης , οραματίστηκε τον 'Αδριατικό σιδηρόδρομο' ........την Δευτέρα 20/10/2003 ,116 χρόνια μετα ο Υπουργός Μεταφορών θα παρουσιάσει στα Γιάννενα σε ...ειδική
εκδήλωση , τους ΔΥΟ μελλοντικούς σιδηροδρομικούς άξονες:
'Καλαμπάκα - Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα ' με ........ολοκλήρωση το 2012 ,
(2003-2012 = 9 χρόνια ......) , και 'Αντίρριο - Αγρίνιο - Ιωάννινα' με ...........ολοκλήρωση το 2014 (2012 - 2014 = 2 χρόνια ).Απο έγκυρες πηγές , μαθαίνω οτι έχει ήδη γίνει η μελέτη του κόμβου
των δύο γραμμών !!!!!!!! Μιλάμε για ' και γα@#$%^&* τα κομβικά σημεία'
Απο πιό έγκυρες πηγές , μαθαίνω πως επικρατεί πανικός στην αγορά του
αυτοκινήτου , επιβατικού και φορτηγού τε , καθώς εν όψει τρένου , όλοι
ΠΟΥΛΑΝΕ τα του-του και τις νταλίκες , καθώς αντιλαμβάνονται έγκαιρα την
αξία του , και την απαξίωση που θα επιφέρει σε όλα τα άλλα Μ.Μ.Απο άλλες , ελεγχόμενης ποιότητας , πηγές , όμως μαθαίνω πως η εν λόγω
παρουσίαση θα γίνει σε στενό κύκλο χειροκροτητών , απογόνων των χειροκροτητών των εξαγγελιών που χάνονται στα τόσα χρόνια που πέρασαν
ΓΕΜΑΤΑ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΛΛΑ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΤΡΕΝΟΥΘα που πείτε , είσαι εκτός 'Αυτοκίνησης' , εδώ μιλάμε σχετικά με αυτοκίνητα , εσύ τι μας λές για τρένα ???
Μπορεί να έχετε δίκιο ........, βλέπετε όμως μου πέφτει λίγο βαρύ το μενού:
KAI Εγνατία , ΚΑΙ Ιόνια Οδός , ΚΑΙ ...ΔΥΟ γραμμές Τρένου ......στο τελοσ θα μασ πουνε και μαλακεσ
Αποστόλης.
-
Δέν είναι μία αυθαίρετη μαθηματική πράξη , το 116+9+2=127, αλλά είναι
τα χρόνια , ναί 127 , που οι Ηπειρώτες περιμένουν το τρένο......Το 1887 , ο Χαρίλαος Τρικούπης , οραματίστηκε τον 'Αδριατικό σιδηρόδρομο' ........την Δευτέρα 20/10/2003 ,116 χρόνια μετα ο Υπουργός Μεταφορών θα παρουσιάσει στα Γιάννενα σε ...ειδική
εκδήλωση , τους ΔΥΟ μελλοντικούς σιδηροδρομικούς άξονες:
'Καλαμπάκα - Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα ' με ........ολοκλήρωση το 2012 ,
(2003-2012 = 9 χρόνια ......) , και 'Αντίρριο - Αγρίνιο - Ιωάννινα' με ...........ολοκλήρωση το 2014 (2012 - 2014 = 2 χρόνια ).Απο έγκυρες πηγές , μαθαίνω οτι έχει ήδη γίνει η μελέτη του κόμβου
των δύο γραμμών !!!!!!!! Μιλάμε για ' και γα@#$%^&* τα κομβικά σημεία'
Απο πιό έγκυρες πηγές , μαθαίνω πως επικρατεί πανικός στην αγορά του
αυτοκινήτου , επιβατικού και φορτηγού τε , καθώς εν όψει τρένου , όλοι
ΠΟΥΛΑΝΕ τα του-του και τις νταλίκες , καθώς αντιλαμβάνονται έγκαιρα την
αξία του , και την απαξίωση που θα επιφέρει σε όλα τα άλλα Μ.Μ.Απο άλλες , ελεγχόμενης ποιότητας , πηγές , όμως μαθαίνω πως η εν λόγω
παρουσίαση θα γίνει σε στενό κύκλο χειροκροτητών , απογόνων των χειροκροτητών των εξαγγελιών που χάνονται στα τόσα χρόνια που πέρασαν
ΓΕΜΑΤΑ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΛΛΑ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΤΡΕΝΟΥΘα που πείτε , είσαι εκτός 'Αυτοκίνησης' , εδώ μιλάμε σχετικά με αυτοκίνητα , εσύ τι μας λές για τρένα ???
Μπορεί να έχετε δίκιο ........, βλέπετε όμως μου πέφτει λίγο βαρύ το μενού:
KAI Εγνατία , ΚΑΙ Ιόνια Οδός , ΚΑΙ ...ΔΥΟ γραμμές Τρένου ......στο τελοσ θα μασ πουνε και μαλακεσ
Αποστόλης.
-
Σε συνέχεια , απο εγκυρότατες πηγές , είχα την πληροφορία πως ο 'EMMANOYHL' ήρθε στον Πειραιά , απο Ηράκλειο (το πραγματικό , της ΚΡΗΤΗΣ !), με τρένο , και όχι με τον Ηλεκτρικό , Ηράκλειο - Πειραιάς !!!.
Μπορεί το παραπάνω να έχει (ή να εξαντλεί τα όρια του) χιούμορ ,
όμως αυτό που ο Μανώλης μου είπε , και τον παρακαλώ να το δημοσιεύσει,
είναι εξωφρενικό , και γίνεται εξωφρενικώτερο, μιάς και συνέβη και αλλού
στην χώρα μας , κατα την ίδια ΜΑΥΡΗ χρονική περίοδο.......
Υπομονή , ο Μανώλης θα γυρίσει στην Κρήτη ....Αποστόλης.
-
[list:2x7yf5nx]Aποστολη, για να γινει τραινο, οχι μονο στην Ηπειρο αλλα και σε ολοκληρη την Ελλαδα, θα πρεπει ωφεληθουν οι της κλικας και οχι ο λαος [/list:u:2x7yf5nx][list:2x7yf5nx]Αυτο ισχυει για τα ΠΑΝΤΑ!![/list:u:2x7yf5nx][list:2x7yf5nx]Αποχη ρε σεις, μη παει κανενας για εκλογες, ΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ [/list:u:2x7yf5nx]
-
φίλε G60 γίνεται να πείσεις τον βαμμένο τον Έλληνα να μην κατέβει στις εκλογές??? Θυμήσου το, ΠΟΤΕ δεν θα δούμε ποσοστό αποχής άξιο ώστε να βάλουν μυαλό κάποιοι βλαμμένοι εκεί πάνω στις μεγάλες καρέκλες. ΠΟΤΕ! Kαλά να πάθουμε.....
εγώ προσωπικά μάλλον στις επόμενες θα ακολουθήσω τη λύση....Πανούση:
ο τύπος στο φάκελο αντί για ψηφοδέλτιο έβαζε μια φέτα μορταδέλλα , με αποτέλεσμα να λαδώνουν σχεδόν όλοι οι φάκελοι της κάλπης και να βγαίνουν άκυροι
φαντάσου να το κάνουν, όχι πολλά, χίλια άτομα αυτό! Χαμός θα γίνει....
Σπύρος
-
ΠροσοχήΠροσοχήΠροσοχή
Μην γυρίσει σε πολιτική κουβέντα το θέμα παίδες!!
-
Μορταδέλλα, ε; Χμμμμ... Λέω να το κάνω κι εγώ στις επόμενες εκλογές!
-
Εμπρός αδέρφια!!!Αγοράστε μορταδέλλα!!!
Νά φέξει επιτέλους καί σέ μάς τούς....μπακάληδες!!! -
εγώ σκεφτόμουν και το....σαλάμι, ποιό λέτε να λαδώνει πιο πολύ???
Σπύρος
-
ρε παιδια αυτοι ετσι που πεινανε και εχουν συνηθηση να τρωνε μονο λεφτα θα πουνε και ευχαριστω που επιτελους βαλατε και φαγητο, ετσι για αλλαγη
-
[list:2lqmt1pl]Μορταδελλα?Μπααα φτηνα θα τη γλυτωσουν [/list:u:2lqmt1pl][list:2lqmt1pl]Η ΛΑΚΕΡΔΑ δρα αμεσα κι αποτελεσματικα [/list:u:2lqmt1pl]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:gdiegxan]Μορταδελλα?Μπααα φτηνα θα τη γλυτωσουν [/list:u:gdiegxan][list:gdiegxan]Η ΛΑΚΕΡΔΑ δρα αμεσα κι αποτελεσματικα [/list:u:gdiegxan]ΕΦΤΑΣΕΕΕΕΪ!!!!
-
το τρενο στην ελλαδα ειναι πονεμενη υποθεση (οπως και ολα τα υπολοιπα)...
-
1ον: Η αποχη απο τις καλπες ευννοει την επεκταση του ανεγκεφαλισμου (@cadm8!! ) και της βλακειας του στυλ Πανουση. Βλεπε ΗΠΑ για παραδειγμα... Αν ξεραμε δε θα παθαιναμε... Αν ασχολουμασταν δε θα παθαιναμε....
2ον: Στο θεμα μας... Νομιζω οτι οι σιδηροδρομοι στην Πελλοπονησο ειχαν κατασκευαστει επι Τρικουπη... οποτε τι να λεμε παραπανω. Αλλα βλεπεις αυτον δεν τον ανακηρυξαν 'εθναρχη' και ο ψηφοφορος της μουρταδελας τον αγνοει
Και κατι τελευταιο. Ευχομαι να ΄ρθει μια μερα στα επομενα χρονια που αυτη η πληγη της Ελλαδας, τα ΚΤΕΛ θα παψουν να κυκλοφορουν αναμεσα μας στους σημερινους αριθμους. Τιμης ενεκεν για τα Τεμπη. Ειδα και το μνημοσυνο προχθες... διαλυμενο λεωφορειο εβαλαν να κουβαλαει τα παιδακια, το θεο που πιστεουνε πια... αλλα αυτο ειναι αλλη συζητηση
Αυτα και μη με παρεξηγησετε για τα αλλαντικα
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Σε συνέχεια , απο εγκυρότατες πηγές , είχα την πληροφορία πως ο 'EMMANOYHL' ήρθε στον Πειραιά , απο Ηράκλειο (το πραγματικό , της ΚΡΗΤΗΣ !), με τρένο , και όχι με τον Ηλεκτρικό , Ηράκλειο - Πειραιάς !!!.
Μπορεί το παραπάνω να έχει (ή να εξαντλεί τα όρια του) χιούμορ ,
όμως αυτό που ο Μανώλης μου είπε , και τον παρακαλώ να το δημοσιεύσει,
είναι εξωφρενικό , και γίνεται εξωφρενικώτερο, μιάς και συνέβη και αλλού
στην χώρα μας , κατα την ίδια ΜΑΥΡΗ χρονική περίοδο.......
Υπομονή , ο Μανώλης θα γυρίσει στην Κρήτη ....Αποστόλης.
Καταρχήν να ευχαριστήσω όσους και όσες μπόρεσαν και ήρθαν να με δουν στην αστραπή επίσκεψη που έκανα στην Αθήνα. Είναι πάντα χαρά μου να σας γνωρίζω και να διαπιστώνω ότι το επίπεδο της παρέας μας είναι πολύ υψηλό με ανθρώπους που σε κάνουν να τους βάζεις στην καρδιά σου από το πρώτο λεπτό. Μου έχετε γίνει απαραίτητοι, φαντάσου ότι είμαι υπηρεσία και σαν «μιλώ» μέσα από την μονάδα, να είναι καλά συνάδελφος που μου δάνεισε τα απαραίτητα συν την τηλεφωνική του γραμμή. Παιδιά ανυπομονώ να τα ξαναπούμε.
Για να έρθουμε στο θέμα μας τώρα. Ο φίλος ο Αποστόλης αναφέρεται στο τρένο που είχαν εγκαταστήσει οι Γερμανοί κατά την περίοδο της κατοχής στο Ηράκλειο για την μεταφορά πολεμοφοδίων και τη διακίνηση των αγαθών που απομυζούσαν από το νησί για να στηρίξουν τις επιχειρήσεις τους. Δυστυχώς το μόνο που έχει μείνει είναι μια μηχανή που «εκτίθεται» στο χώρο του μικρού λιμανιού στο χώρο της Μαρίνας μπροστά από το κάστρο του Κούλε για να μας θυμίζει ήθελα να ήξερα τι.
Φίλε Αποστόλη δεν είναι μόνο τα ΚΤΕΛ που πλήττονται. Σκέψου τι θα γίνουν οι ναυτιλιακές εταιρίες που εξορμούν από την Πάτρα αν υπήρχε σωστή σύνδεση μέσω σιδηροδρόμου με την Ιταλία και τα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά κράτη.
Συγχωρέστε με αν η ερώτηση που θα κάνω είναι χαζή αλλά τα τρένα μας και τις δυνατότητες τους δεν τα γνωρίζω. Υπάρχει δυνατότητα να φορτώσεις το αμάξι σου στο τρένο ώστε να το χρησιμοποιήσεις για να συνεχίσεις το ταξίδι σου πέρα από το σημείο που τελειώνουν οι γραμμές;
-
Μανώλη ,
Απο όσο ξέρω , υπάρχει και στην Ελλάδα η δυνατότητα της συνδυασμένης
μεταφοράς , ταξιδεύεις δηλαδή με το τρένο και έχεις το ΙΧ σου φορτωμένο.
Κοστολόγια δεν γνωρίζω , όσο για την χρησιμότητά της , είναι θέμα του
καθενός .Σίγουρα , το τρένο είναι ανταγωνιστικό μεταφορικό μέσο όλων των άλλων,
και επιβατηγών καί εμπορευματικών.Αυτό , σε συνδυασμό με το πολύ μεγάλο κόστος υποδομών και την ατολμία που χαρακτηρίζει τους εκάστοτε
κρατούντες , έχουν καταντήσει το τρένο τον 'φτωχό συγγενή'Θα ήθελα να μάθω το μήκος των γραμμών πού είχαν φτιάξει οι κατακτητές,
και εάν , μετά την απελευθέρωση , συνέχισε να χρησιμοποιείται ,καθώς,
και σε άλλη περιοχή της χώρας μας , στην Αιτωλοακαρνανία , υπάρχει
ανάλογη περίπτωση ....Αποστόλης.
-
Δυστυχώς η πρώτη βελτίωση γραμμής που εγινε είναι αυτή που ξεκίνησε πριν απο 6 χρόνια στην γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη (ηλεκτρισμός κλπ).
Το τραίνο δεν είναι ο φτωχός συγγενής στις άλλες χώρες αλλά μόνο στην δική μας.Μάλιστα είναι περίεργο,γιατι η μορφολογία του εδάφους βολεύει την δημιουργία γραμμής με τούνελ για ασφαλέστερη και ταχύτερη επικοινωνία.
Το πρόβλημα των τραίνων στην Ελλάδα είναι οτι το δίκτυο αποτελείται απο τρία διαφορετικά κομμάτια!!
Της Αθήνας-Θεσσαλονίκης (1,50 μέτρα πλάτος),της Πελοποννήσου (1,20μέτρο πλάτος) και της Θεσσαλίας (1 μέτρο πλάτος).Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ύπαρξη μηχανών και βαγονιών διαφορετικών για κάθε κομμάτο του ταξιδιού!
Υπάρχει σχέδιο υλοποίησης νέων γραμμών και αλλαγής των υφιστάμενων (το έχω δει!!) που μάλλον θα υλοποιηθεί,λόγω Ευρωπαίκής Ενωσης!
Η προσπάθεια για Βόλο και Κύμη,στηριζόταν στην υπόθεση οτι ενα τραίνο απο Βερολίνο π.χ.,καταλήγει στην Ανκόνα,φορτώνεται σε ειδικό πλοίο, βγαίνει Ηγουμενίτσα ή Πάτρα,συνεχίζει προς Βόλο ή Κύμη (τα εμπορευματικά) όπου ξαναφορτώνεται και συνεχίζει!
Αυτό απαιτεί ίδιο πλάτος γραμμών με την υπόλοιπη Ευρώπη!!Για GSM-R κλπ κλπ ας μην μιλήσουμε ακόμα!!
Προσωπικά θεωρώ οτι μάλλον κάτι θα γίνει!!
-
Το ότι πρέπει να γίνει επέκταση χρήσης του τρένου , είναι σίγουρο, άν λάβουμε υπ' όψιν την απείρως μικρότερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος.
Το άν θα γίνει .............και πότε ...............................................Αποστόλης.
(καλημέρα Νίκο !!!) -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εγώ προσωπικά μάλλον στις επόμενες θα ακολουθήσω τη λύση....Πανούση:ο τύπος στο φάκελο αντί για ψηφοδέλτιο έβαζε μια φέτα μορταδέλλα :lol: , με αποτέλεσμα να λαδώνουν σχεδόν όλοι οι φάκελοι της κάλπης και να βγαίνουν άκυροι :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Μόνο που να απαγορεύεις στον άλλο να ψηφίζει επειδή εσύ δεν θέλεις είναι φασιστικό.
116+11= 127 χρόνια , για να σφυρίξει το τρένο στην Ήπειρο