-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Υ.Γ. Τα 370 λίτρα του χώρου αποσκευών υπολογίζονται μέχρι το ύψος της εταζέρας για αυτό και φαίνονται λίγα.
εννοείς ότι οι υπόλοιποι υπολόγιζουν και πάνω από εταζέρα και βγάζουν πολλά?
Όχι, και οι άλλοι με τον ίδιο τρόπο το υπολογίζουν. Το Φορεστερ όπως και να το μετρήσεις υστερεί στον τομέα αυτό από το άλλο. Και είναι λογικό, από κάτω πρέπει να έχουν περίπου την ίδια απόσταση από το έδαφος και έχουν την κακή συνήθεια να έχουν και ρεζέρβα κάτω από το χώρο αποσκευών ενώ το πίσω διαφορικό δυσκολεύει και την τοποθέτηση εξατμίσεων, αναρτήσεων, ρεζερβουάρ. Το Φόρεστερ όμως είναι πιο χαμηλό αυτοκίνητο. Άρα τοποθετεί τα καθίσματα πιο χαμηλά για να έχουν χώρο για το κεφάλι και τα παράθυρα αντίστοιχα για να βλέπουν... Προφανώς και η εταζέρα οφείλει να είναι στο πάνω μέρος της πλάτης των καθισμάτων και πριν τα παράθυρα οπότε εφόσον το πάτωμα του χώρου αποσκευών είναι στο ίδιο περίπου ύψος ο χώρος κάτω από την εταζέρα υστερεί. Ακόμα κι αν ο χώρος πάνω από την εταζέρα είναι ο ίδιος (που αμφιβάλλω και για αυτό) ο συνολικός χώρος θα υστερεί. Αλλά έχεις ένα αυτοκίνητο που έχει 10-15 πόντους λιγότερο ύψος από πάνω χωρίς να υστερεί σε απόσταση εδάφους από κάτω. Αποτέλεσμα μικρότερη μετωπική επιφάνεια για λιγότερες απώλειες και καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερο κέντρο βάρους για καλύτερη συμπεριφορά αλλά πληρώνεις το τίμημα, λιγότεροι χώροι... (δεν είναι λίγοι οι χώροι απλά είναι λιγότεροι από των ανταγωνιστών του. Ο καθένας μόνος του είναι υπεύθυνος να κρίνει αν οι χώροι του κάθε αυτοκινήτου επαρκούν για τις ανάγκες του κλπ....)
Πολύ μου άρεσε αυτή η εξήγηση
-
Exontas empeiria kai apo ta 2 pistevo pos to 99% ton odigon tha meinoun ikanopoiimenoi apo tous xorous tou forester kai apo tis epidoseis tou Xtrail!
Episis einai kai ta 2 skylia! Ektos dromou exo paei mono me to xtrail opou sto acropolis me pige opou ithela an kai vromise o topos apo disko kai spiniarismata (lastixa dromou). Episis to Xtrail exei polyyyy xamila topothetimeno to piso kazani kai synepos exei ta idia provlimata me to forester stin rampa... (an kai ayto me to kazani einai 150 euro douleia)
Entos dromou to Xtrail telikiazei sta 185-190 konterisia sto isioma kai logo kontis 5 taksidevei svelta alla meta ta 120-125 pou allazei o xronismos kaiei aisthita parapano... Sigoura kalytero to forester alla opos eipa kai pio pano gia fysiologiki odigisi to Xtrail den einai se kamia periptosi argo...
Stis strofes oi kliseis tou xtrail tromazoun arketa, an kai einai thema synitheias. Endeiktika mpainei (kai vgainei) apo tin teleytaia strofi tis periferiakis ymitou sto reuma gia rafina me 140-145. Sigoura to forester einai kalytero alla se oriakes katastaseis... aisthiti diafora yparxei se periptoseis pou i metafora varous paizei rolo (s-akia, sfines)
Poly to goustaro to mploke kai tis kontes tou forester alla oi xoroi tou Xtrail einai apo alli katigoria... Endeiktika: 4 atoma me aposkeves gia 5imero mazi me symvatiko fouskoto 3,60 mixani mpitoni ksyla koupia ktl ktl ktl...
Episis goustaro poly tin iliorofi tou xtrail pou einai teraaaastia.... (an kai exei ena enoxlitiko eksogkoma pou kanei fasaria sto taksidi)
Psifizo X-trail giati aniko sto 1% ton anthropon pou den tous kalyptoun oi xoroi tou forester (megali xlida to fouskoto stis diakopes)
-
Παρόλο που άνοιξα αυτή την ψηφοφορία θέλω να βγω λίγο εκτός θέματος.
Έβλεπα τις τιμές και τον εξοπλισμό του Tiguan και είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές. Οπότε τα πράγματα αλλάζουν στην κατηγορία των -
καλα βαζεις το tiguan και αφηνεις εξω το outlander
Που ειναι και αυτο ολοκαινουργιο πιο ομορφο απο ολα και ειναι και Mitsuba? -
Αναγκαστικά κάποια κόβεις. Το outlander πιστεύω το υπερκαλύπτουν τα 3 σε συνολικό πακέτο. Σάφως είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά μην ξεχνάμε ότι τα κριτήρια είναι προσωπικά και στο τέλος κόβεις τους υπόλοιπους για να αφήσεις τους τελικούς υποψηφίους .
-
Σημαντικό κριτήριο για μένα ήταν το βάρος. Τα δεδομένα της κατηγορίας έχουν βέβαια αλλάξει αρκετά (νέα RAV, X-Trail) από τότε (Αρχές 2006) αλλά έχουν κυκλοφορήσει και αρκετά ενδιαφέροντα μικρότερα (Terios, SX4)
-
Koita, den exo idea ti kanei to tiguan, alla tzip (esto kai suv) apo tin VW einai sa na pareis proedriki limouzina apo ti hyundai. Apla i VW den exei to eidiko varos gia na me peisei se ayti tin katigoria.
Oxi pos me peithei se kapoia alli.....
-
Ο χρήστης karalisd έγραψε:
Koita, den exo idea ti kanei to tiguan, alla tzip (esto kai suv) apo tin VW einai sa na pareis proedriki limouzina apo ti hyundai. Apla i VW den exei to eidiko varos gia na me peisei se ayti tin katigoria.Oxi pos me peithei se kapoia alli.....
Διαφωνώ κάθετα με αυτή την κατηγοριοποίηση των εταιρειών. Στο κάτω κάτω οι μόνες εταιρείες που έχουν το ειδικό ιστορικό βάρος για τζιποειδή είναι η ίδια η Jeep και η Land Rover. Αυτό δεν απαγορεύει σε άλλες εταιρείες να προσπαθούν και να τα καταφέρνουν πολύ καλά έως και καλύτερα στην κατηγορία. Στο προκείμενο τώρα αν το Touareg προερχόταν από τις Land Rover, Nissan, Jeep, Mitsubishi ή όποια άλλη θεωρείς αξιόλογη θα είχε αποθεωθεί. Αυτό αποτελεί παράσημο τιμής για την VW που τόλμησε και φυσικά θεωρώ εφόδιο αυτή την εμπειρία της για το Tiguan. Το να διαφωνείς ή να μη σου αρέσει μία εταιρεία είναι εντελώς διαφορετικό από το να μηδενίζεις όλα τα προϊόντα της. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι όλοι οι κατασκευαστές μηδενός εξαιρουμένου τις έχουν κάνει τις πατάτες τους ενίοτε δε και μεγαλοπρεπώς
-
Kala ta les...
Me pareksigises (i ego den ta eipa sosta)...
Den eipa pos to tiguan einai kako aytokinito (den exo idea alloste)...
To tuareg (kai ta aderfakia tou) einai mia xara ikana aytokinita, kai ta paradexomai... (opos alloste kai tin hyundai pou apla tis exei meinei tonoma)
Apla sixainomai tin moda tou proliferation kai tis nootropias 'sxediazo gkames aytokiniton' kai oxi ksexorista aytokinita...Giayto kai tsiniksa otan evales to tiguan dipla sta forester kai xtrail pou kata tin gnomi mou einai pio idiaitera aytokinita. To ena to misei olos o gynaikios plythismos kai to allo toulaxiston prospathei na ksexorisei apo tin show off katigoria ton suvs...
Gnomi mou einai na pareis kati pou den tha xreiazesai mezoura gia na katalaveis pio montelo einai...(koinos oxi germaniko)
-
Φίλε karalisd οι απόψεις σου είναι αρκετά ενδιαφέροντες. Είναι κρίμα να γράφονται με λατινικούς χαρακτήρες και να μη διαβάζονται καθόλου από κάποιους, ή να βγάζουμε τα μάτια μας οι υπόλοιποι για να τις διαβάσουμε.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Φίλε karalisd οι απόψεις σου είναι αρκετά ενδιαφέροντες. Είναι κρίμα να γράφονται με λατινικούς χαρακτήρες και να μη διαβάζονται καθόλου από κάποιους, ή να βγάζουμε τα μάτια μας οι υπόλοιποι για να τις διαβάσουμε.Είμαι εξωτερικό, και ο υπολογιστής της δουλειάς δεν έχει ελληνικά!
Ξέρω, υπάρχουν μετατροπεις, αλλα παίρνει αρκετή ώρα...
Το παρόν είναι δείγμα καλής θελήσεως...
Ευχαριστω για το σχόλιο πάντως... -
Εδω στη Πολωνια εχει αρκετα X-Trail με μια περιεργη παθηση...στη πορεια το τιμονι τραβαει δεξια ...ειδικα 2-3 ατομα εχουν αλλαξει λαστιχα,ζαντες,αμορτισερ,ελατηρια,συνδεσμους και τιποτα!Ασε που δεν μπορουν να βγαλουν ακρη με την αντιπρ.Εμενα μου αρεσει το Χ γιατι εχει χωρους αλλα διαβαζεις κατι τετοια και ...
-
Ο χρήστης Gazelos έγραψε:
Εδω στη Πολωνια εχει αρκετα X-Trail με μια περιεργη παθηση...στη πορεια το τιμονι τραβαει δεξια ...ειδικα 2-3 ατομα εχουν αλλαξει λαστιχα,ζαντες,αμορτισερ,ελατηρια,συνδεσμους και τιποτα!Ασε που δεν μπορουν να βγαλουν ακρη με την αντιπρ.Εμενα μου αρεσει το Χ γιατι εχει χωρους αλλα διαβαζεις κατι τετοια και ...Εχω το xtrail 2 μήνες(το 2.0 πετρέλαιο με τους 173 ίππους) έχω κάνει 7400 χλμ.κανένα πρόβλημα ευστάθειας ή τιμονιού,πολύ καλές επιδόσεις(τα 200χλμ.που υπόσχεται ο κατασκευαστής τα ξεπέρασα έπιασα 210) οι χώροι του,ειδικά το πορτ μπαγκάζ,πάρα πολύ καλοί στο,χιόνι και στην λογική λάσπη ουδέν πρόβλημα και στην εθνική η ευθυβολία του συγκρίνεται με το άλλο μου αυτοκίνητο (ΜΒ Ε200 Κομπρέσορ ΜΚΒ 3ο στάδιο βελτίωσης ίπποι 230 τελική 255 χλμ.ας όψεται ο κόφτης)δεν παρατήρησα κανένα τράβηγμα,με τελική αφήνεις το τιμόνι και δεν παρεκλίνει ούτε χιλλιοστό.
Subaru Forester vs Nissan Xtrail