Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηonda Civic 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηonda Civic 2005
    • 1
    • 2
    • 332
    • 333
    • 334
    • 335
    • 336
    • 389
    • 390
    • 334 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    313
    7794
    96984
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      mjacob
      θα ελεγα 60-70% στην Αθηνα.

      αρκετα απο τα χλμ εχουν γινει γρηγορα (σε επαρχιακους δρομους) και οπως ειπα εχω μπει και 3 φορες στη πιστα.

      ισως τα τακακια του Σιβικ ειναι πολυ μαλακα, δοκιμαστε καποια αλλα. Δε ειναι θεμα 'οικολογικου', ολοι οι κατασκευαστες τετοια χρησιμοποιουν εδω και πολλα χρονια.

      και η ιδεα να μη φρεναρει κανεις προοδευτικα μεσα στην Αθηνα μπορει να εχει καταστροφικα αποτελεσματα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mjacob last edited by

        Καλά, τα 15-20 του σιβίκ (και του κολτ π.χ.) ούτως ή άλλως τα θεωρώ πολύ λίγα. Το οικολογικό το ανέφερα γιατί φαίνεται πως είναι uniform οι δικαιολογίες

        Αλλά και η χρήση κυρίως εκτός ωρών αιχμής στην πόλη βοηθάει δραματικά. Ακριβώς λόγω του ότι

        Ο χρήστης spiros έγραψε:
        και η ιδεα να μη φρεναρει κανεις προοδευτικα μεσα στην Αθηνα μπορει να εχει καταστροφικα αποτελεσματα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Τακάκια βάζω από το Σαρακάκη (δίνει και σακουλάκι με πάστα για να μη σφυρίζουν). Αν δεν το σκίζεις μέσα στη πόλη βγάζουν πολλά χιλιόμετρα τα φρένα. Πάντως φίλος με σιβίκ και τακάκια Σ βγάζει μόνο 20.000 χλμ.

          Λες να ωφελούνται τα τακάκια που τα υπερθερμαίνω στις κατηφόρες από βουνά;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Ο χρήστης spiros έγραψε:
            mjacob
            θα ελεγα 60-70% στην Αθηνα.

            αρκετα απο τα χλμ εχουν γινει γρηγορα (σε επαρχιακους δρομους) και οπως ειπα εχω μπει και 3 φορες στη πιστα.

            ισως τα τακακια του Σιβικ ειναι πολυ μαλακα, δοκιμαστε καποια αλλα. Δε ειναι θεμα 'οικολογικου', ολοι οι κατασκευαστες τετοια χρησιμοποιουν εδω και πολλα χρονια.

            και η ιδεα να μη φρεναρει κανεις προοδευτικα μεσα στην Αθηνα μπορει να εχει καταστροφικα αποτελεσματα...

            εγω πάντως αν φρενάρω απότομα εχω 80% πιθανότητα να παω τσουλύθρα

            1. λόγω ασφάλτου
            2. λόγω ελαστικών που μπορεί να είναι κρύα....
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης coyote έγραψε:

              mjacob
              θα ελεγα 60-70% στην Αθηνα.

              αρκετα απο τα χλμ εχουν γινει γρηγορα (σε επαρχιακους δρομους) και οπως ειπα εχω μπει και 3 φορες στη πιστα.

              ισως τα τακακια του Σιβικ ειναι πολυ μαλακα, δοκιμαστε καποια αλλα. Δε ειναι θεμα 'οικολογικου', ολοι οι κατασκευαστες τετοια χρησιμοποιουν εδω και πολλα χρονια.

              και η ιδεα να μη φρεναρει κανεις προοδευτικα μεσα στην Αθηνα μπορει να εχει καταστροφικα αποτελεσματα...

              εγω πάντως αν φρενάρω απότομα εχω 80% πιθανότητα να παω τσουλύθρα

              1. λόγω ασφάλτου
              2. λόγω ελαστικών που μπορεί να είναι κρύα....

              και περα απο αυτο, πιθανοτατα θα πεσει πανω σου αυτος που ακολουθει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                Τακάκια βάζω από το Σαρακάκη (δίνει και σακουλάκι με πάστα για να μη σφυρίζουν). Αν δεν το σκίζεις μέσα στη πόλη βγάζουν πολλά χιλιόμετρα τα φρένα. Πάντως φίλος με σιβίκ και τακάκια Σ βγάζει μόνο 20.000 χλμ.

                Λες να ωφελούνται τα τακάκια που τα υπερθερμαίνω στις κατηφόρες από βουνά;

                Σκληραίνουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                  mjacob
                  θα ελεγα 60-70% στην Αθηνα.

                  αρκετα απο τα χλμ εχουν γινει γρηγορα (σε επαρχιακους δρομους) και οπως ειπα εχω μπει και 3 φορες στη πιστα.

                  ισως τα τακακια του Σιβικ ειναι πολυ μαλακα, δοκιμαστε καποια αλλα. Δε ειναι θεμα 'οικολογικου', ολοι οι κατασκευαστες τετοια χρησιμοποιουν εδω και πολλα χρονια.

                  και η ιδεα να μη φρεναρει κανεις προοδευτικα μεσα στην Αθηνα μπορει να εχει καταστροφικα αποτελεσματα...

                  εγω πάντως αν φρενάρω απότομα εχω 80% πιθανότητα να παω τσουλύθρα

                  1. λόγω ασφάλτου
                  2. λόγω ελαστικών που μπορεί να είναι κρύα....

                  και περα απο αυτο, πιθανοτατα θα πεσει πανω σου αυτος που ακολουθει...

                  Τον έχω αφήσει πολύ πίσω....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    winmik last edited by

                    Τουλάχιστον βρέθηκαν και άλλοι που βγάζουν σχετικά λίγα χλμ με τα Σ τακάκια, γιατί είχα αρχίσει να προβληματίζομαι πολύ έντονα σχετικά με τον τρόπο που οδηγώ.

                    Και γεννιέται η απορία? Αν αλλάζω αλλού τακάκια (που όμως?) υπάρχει έστω μία στις χίλιες να έχουν πιάσιμο να μου πουν τίποτα περί εγγύησης? Υπάρχει κάποιος με ανάλογη τακτική (κάνω στα εξουσιοδοτημένα service αλλά αλλάζω αλλού τακάκια) ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      ελεος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                        mjacob

                        και η ιδεα να μη φρεναρει κανεις προοδευτικα μεσα στην Αθηνα μπορει να εχει καταστροφικα αποτελεσματα...

                        Προοδευτικά φρενάρεις και πάλι. Απλά την μέγιστη ισχύ πρέπει να την ασκήσεις στην αρχή και όχι στο τέλος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          αμα φρεναρεις αποτομα στην αρχη, εχεις εξασφαλισει την επαφη με τον ...πισω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης spiros έγραψε:
                            αμα φρεναρεις αποτομα στην αρχη, εχεις εξασφαλισει την επαφη με τον ...πισω.

                            μπορεί να γουστάρεις?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gxaral last edited by

                              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                              @__spyros.s__ και WinMik

                              Σπύρο αμίαντος δεν υπάρχει εδώ και 20 χρόνια περίπου. Αλλού είναι το πρόβλημα ΙΜΗΟ.

                              Winmik. Αν φρενάρεις προοδευτικά (δηλαδή λίγο φρένο για πολύ ώρα με κορύφωση προς το τέλος) τότε με συστηματικό τρόπο του γαμάς το ταμ τιριρίμ!!! Θέλει αποφασιστικά το φρένο με μεγάλη επιβράδυνση στην αρχή και μετά λιγότερη πίεση (όταν ζεσταθεί ο δίσκος και το τακάκι).

                              Η φθορά με την θερμοκρασία δεν αυξάνει γραμμικά. Το προοδευτικό των παπούδων μας έχει πεθάνει όσον αφορά την οικονομία των φρένων. Αφήνουμε το πόδι από το γκάζι και κατεβάζουμε σχέση για να φρενάρει ο κινητήρας και όταν φτάσουμε εκεί που πρέπει φρένο και τέλος. Γρήγορα και αποφασιστικά.

                              Για περισσότερα ρώτα τους αμοιρους της Φερράρι που έφτιαχναν φρένα για τανκ ώστε να αντέχει το στρωτό χαρακτήρα του MS με τα φρένα. Από την άλλη ο Jean Alesi με το τρελό του στυλ να τρομπάρει τα φρένα συνέχεια πρακτικά και με τσιχλόφουσκες θα τον τελειώνε τον αγώνα.

                              Πάω γιά το service των 60.000 χιλ και δεν έχω αλλάξει ακόμη τακάκια. Τα περισσότερα από τα χιλ αυτά είναι στην Εγνατία. Από τότε που ήρθα Θεσ/νίκη είναι πρώτη φορά που ταυτίζονται χιλ και 6μηνο. Θα τα πουμε την Πέμπτη μετά το service

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                αμα φρεναρεις αποτομα στην αρχη, εχεις εξασφαλισει την επαφη με τον ...πισω.

                                μπορεί να γουστάρεις?

                                Εντάξει είναι και θέμα προτιμήσεων.

                                Δεν φρενάρω ΑΠΟΤΟΜΑ --> ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ο χρήστης gxaral έγραψε:

                                  @__spyros.s__ και WinMik

                                  Σπύρο αμίαντος δεν υπάρχει εδώ και 20 χρόνια περίπου. Αλλού είναι το πρόβλημα ΙΜΗΟ.

                                  Winmik. Αν φρενάρεις προοδευτικά (δηλαδή λίγο φρένο για πολύ ώρα με κορύφωση προς το τέλος) τότε με συστηματικό τρόπο του γαμάς το ταμ τιριρίμ!!! Θέλει αποφασιστικά το φρένο με μεγάλη επιβράδυνση στην αρχή και μετά λιγότερη πίεση (όταν ζεσταθεί ο δίσκος και το τακάκι).

                                  Η φθορά με την θερμοκρασία δεν αυξάνει γραμμικά. Το προοδευτικό των παπούδων μας έχει πεθάνει όσον αφορά την οικονομία των φρένων. Αφήνουμε το πόδι από το γκάζι και κατεβάζουμε σχέση για να φρενάρει ο κινητήρας και όταν φτάσουμε εκεί που πρέπει φρένο και τέλος. Γρήγορα και αποφασιστικά.

                                  Για περισσότερα ρώτα τους αμοιρους της Φερράρι που έφτιαχναν φρένα για τανκ ώστε να αντέχει το στρωτό χαρακτήρα του MS με τα φρένα. Από την άλλη ο Jean Alesi με το τρελό του στυλ να τρομπάρει τα φρένα συνέχεια πρακτικά και με τσιχλόφουσκες θα τον τελειώνε τον αγώνα.

                                  Πάω γιά το service των 60.000 χιλ και δεν έχω αλλάξει ακόμη τακάκια. Τα περισσότερα από τα χιλ αυτά είναι στην Εγνατία. Από τότε που ήρθα Θεσ/νίκη είναι πρώτη φορά που ταυτίζονται χιλ και 6μηνο. Θα τα πουμε την Πέμπτη μετά το service

                                  αμα δεις κανενα type-r στο δρόμο μπροστά σου να κρατάς αποστάσεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    karampelas last edited by

                                    καλημέρα και από μένα,

                                    είμαι με 30.000+ χιλιόμετρα και τα τακάκια όπως τα βλέπω έχουν πολύ ψωμί ακόμη.

                                    Άποψή μου είναι πως τα χιλιόμετρα που βγάζουν τα τακάκια έχουν να κάνουν κυρίως με το πως φρενάρουμε και κατα δέυτερον με τα υλικά κατασκευής ( σε λογικά πλαίσια πάντα ε? ).

                                    Αυτό το βλέπω και τώρα με το civic, αλλά και απο τη μοτό μου. (Γερμανίδα μονοκύλινδρη 650cc). Ενώ οι περισσότεροι αλλάζουν τακάκια περίπου ανα 10-15.000 χλμ (με βάση τα λόγια του αρχιμηχανικού που κοιτάει τη γερμανίδα), εγώ αλλάζω ανα 25.000. (με μαλακά τακάκια κάνω 2-4.000 χιλιόμετρα λιγότερα).
                                    Παίζω πάρα πολύ όμως με το φρένο του κινητήρα! Στη μηχανή αυτό σημαίνει συχνότερη αλλαγή πίσω ελαστικού (που συνήθως σέρνεται και αναπηδά από το φρενάρισμα του κινητήρα...) και μεγαλύτερη καταπόνηση αλυσίδας-γραναζιών. Μένει να βρω τι σημαίνει και για το civic...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης karampelas έγραψε:
                                      Παίζω πάρα πολύ όμως με το φρένο του κινητήρα! Στη μηχανή αυτό σημαίνει συχνότερη αλλαγή πίσω ελαστικού (που συνήθως σέρνεται και αναπηδά από το φρενάρισμα του κινητήρα...) και μεγαλύτερη καταπόνηση αλυσίδας-γραναζιών. Μένει να βρω τι σημαίνει και για το civic...

                                      Νομίζω ότι είναι πιο φτηνό να αλλάζεις τακάκια παρά να φρενάρεις με το κινητήρα (να κατεβάζεις 1, 2 , 3 ταχύτητες αντί να φρενάρεις).

                                      Το καλύτερο είναι να κοιτάς μακριά και να παίρνεις έγκαιρα το πόδι από το γκάζι αλλά έτσι θα θεωρηθεί ότι οδηγείς 'σιγά'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        paliotomaros last edited by

                                        Σε σχέση με το προηγούμενο αυτό το civic έχει καλύτερη ηχομώνωση?
                                        Σε ένα ταξίδι στην εγνατία με 150 χμ/ω το απολαμβάνεις το honda?
                                        ή ανοίγεις την ένταση του rcd?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          στα 150 εχεις περάσεις τον σπαστικο θόρυβο του vtec

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Ο χρήστης paliotomaros έγραψε:
                                            Σε σχέση με το προηγούμενο αυτό το civic έχει καλύτερη ηχομώνωση?
                                            Σε ένα ταξίδι στην εγνατία με 150 χμ/ω το απολαμβάνεις το honda?
                                            ή ανοίγεις την ένταση του rcd?

                                            Το 5θυρο δεν το γνωρίζω. Για το 4θυρο νομίζω ότι έχει καλύτερη.

                                            Για την ένταση του RCD φροντίζει η CDίερα.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 332
                                            • 333
                                            • 334
                                            • 335
                                            • 336
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 334 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr