-
Νά κάποια αρνητικά θέματα σχετικά με τα run flat (για τα οποία όμως δεν μπορώ να εγγυηθώ πως ισχύουν 100%, είναι πληροφόρηση που έχω μαζέψει απο εδώ κι από εκεί):
- οτι δεν επισκευάζονται εάν τρυπήσουν από το πλαϊνά τους
- οτι πρέπει να αντικατασταθούν εάν χρησιμοποιηθούν flat για κάποια χιλιόμετρα!
- οτι είναι πιό θορυβώδη και λιγότερο άνετα από τα κανονικά λάστιχα
- ότι είναι βαρύτερα από τα κανονικά λάστιχα, άρα μεγαλύτερη μή αναρτώμενη μάζα!
- οτι δεν καταλαβαίνεις εάν κάποιο από αυτά έχει τρυπήσει, αφού μόνο με το μάτι δεν φαίνεται η διαφορά!
εάν ισχύουν όλα αυτά αναρωτιέμαι, αξίζουν τελικά μόνο για την ασφάλεια που προσφέρουν σε περίπτωση σκασίματος με κάποια χιλιόμετρα?
Μάλλον ναι ε?
-
Νά κάποια αρνητικά θέματα σχετικά με τα run flat (για τα οποία όμως δεν μπορώ να εγγυηθώ πως ισχύουν 100%, είναι πληροφόρηση που έχω μαζέψει απο εδώ κι από εκεί):
- οτι δεν επισκευάζονται εάν τρυπήσουν από το πλαϊνά τους
- οτι πρέπει να αντικατασταθούν εάν χρησιμοποιηθούν flat για κάποια χιλιόμετρα!
- οτι είναι πιό θορυβώδη και λιγότερο άνετα από τα κανονικά λάστιχα
- ότι είναι βαρύτερα από τα κανονικά λάστιχα, άρα μεγαλύτερη μή αναρτώμενη μάζα!
- οτι δεν καταλαβαίνεις εάν κάποιο από αυτά έχει τρυπήσει, αφού μόνο με το μάτι δεν φαίνεται η διαφορά!
εάν ισχύουν όλα αυτά αναρωτιέμαι, αξίζουν τελικά μόνο για την ασφάλεια που προσφέρουν σε περίπτωση σκασίματος με κάποια χιλιόμετρα?
Μάλλον ναι ε?
-
Νά κάποια αρνητικά θέματα σχετικά με τα run flat (για τα οποία όμως δεν μπορώ να εγγυηθώ πως ισχύουν 100%, είναι πληροφόρηση που έχω μαζέψει απο εδώ κι από εκεί):
- οτι δεν επισκευάζονται εάν τρυπήσουν από το πλαϊνά τους
- οτι πρέπει να αντικατασταθούν εάν χρησιμοποιηθούν flat για κάποια χιλιόμετρα!
- οτι είναι πιό θορυβώδη και λιγότερο άνετα από τα κανονικά λάστιχα
- ότι είναι βαρύτερα από τα κανονικά λάστιχα, άρα μεγαλύτερη μή αναρτώμενη μάζα!
- οτι δεν καταλαβαίνεις εάν κάποιο από αυτά έχει τρυπήσει, αφού μόνο με το μάτι δεν φαίνεται η διαφορά!
εάν ισχύουν όλα αυτά αναρωτιέμαι, αξίζουν τελικά μόνο για την ασφάλεια που προσφέρουν σε περίπτωση σκασίματος με κάποια χιλιόμετρα?
Μάλλον ναι ε?
-
Και επιπλέον το κόστος αυτών των ειδικών ελαστικών που είναι υψηλότερο των άλλων. (Απ΄ότι άκουσα...).
-
Ο χρήστης genik έγραψε:
- οτι δεν επισκευάζονται εάν τρυπήσουν από το πλαϊνά τους
Ανάλογα την τρύπα, ούτε και τα κανονικά επισκευάζονται πάντα.
- οτι πρέπει να αντικατασταθούν εάν χρησιμοποιηθούν flat για κάποια χιλιόμετρα!
Δεν έχω γνώση επί του συγκεκριμένου
- οτι είναι πιό θορυβώδη και λιγότερο άνετα από τα κανονικά λάστιχα
σωστό
- ότι είναι βαρύτερα από τα κανονικά λάστιχα, άρα μεγαλύτερη μή αναρτώμενη μάζα!
ακόμα ποιό σωστό
- οτι δεν καταλαβαίνεις εάν κάποιο από αυτά έχει τρυπήσει, αφού μόνο με το μάτι δεν φαίνεται η διαφορά!
για αυτό το λόγο το αυτοκίνητο πρέπει έχει αισθητήρες πίεσης για τα λάστιχα
Tα οφέλη είναι 50-50 πάντως.
Με όλα τα παραπάνω, δεν συμφέρουν, σίγουρα, άσε που χαλάνε την ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου και την άνεση.Για όποιον όμως η αλλαγή ελαστικού ισοδυναμεί με εργασία 500 σελίδων με επεξήγηση με 5 παραδείγματα και ενδελεχή ανάλυση της θεωρίας της σχετικότητας του Αϊνστάιν σίγουρα είναι σωτήρια...
-
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, μπορούμε να 'ζήσουμε' και χωρίς αυτά. Το κόστος και μόνο, απέναντι στα απλά λάστιχα είναι σοβαρός παραγοντας. Προσέχουμε πιό συχνά τις πιέσεις μας είμαστε ok
-
O αισθητηρας πιεσης για τα λαστιχα πως ακριβως λειτουργει?
-
Σε κάθε βαλβίδα περιέχεται από τη μέσα μεριά αισθητήριο πίεσης με πομπό που στέλνει το σήμα σε δέκτη στο θόλο. Από εκεί ενημερώνεται κάποιος εγκέφαλος και το δείχνει στην οθόνη...κλπ.
Υπάρχουν και διάφορα κιτ για όποιον θέλει αλλά βέβαια χαλάει τη ζυγοστάθμιση του τροχού οπότε θέλει επιπλέον βαρύδι. -
Ευχαριστω για το tip
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σε κάθε βαλβίδα περιέχεται από τη μέσα μεριά αισθητήριο πίεσης με πομπό που στέλνει το σήμα σε δέκτη στο θόλο. Από εκεί ενημερώνεται κάποιος εγκέφαλος και το δείχνει στην οθόνη...κλπ.
Υπάρχουν και διάφορα κιτ για όποιον θέλει αλλά βέβαια χαλάει τη ζυγοστάθμιση του τροχού οπότε θέλει επιπλέον βαρύδι.Δε δουλευουν ολοι ετσι.Τα πιο απλα και πρωτογονα συστηματα,που δε δειχνουν ποσοτικα τις πιεσεις ,εκμεταλλευονται τους αισθητηρες του ABS.Οποτε μολις καποιος τροχος χασει πιεση μειωνεται η διαμετρος του και το συστηα σε πληροφορει ,με ενα μονο φωτακι τις περισσοτερες φορες,οτι καποιος τροχος εχει χασει πιεση.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Σε κάθε βαλβίδα περιέχεται από τη μέσα μεριά αισθητήριο πίεσης με πομπό που στέλνει το σήμα σε δέκτη στο θόλο. Από εκεί ενημερώνεται κάποιος εγκέφαλος και το δείχνει στην οθόνη...κλπ.
Υπάρχουν και διάφορα κιτ για όποιον θέλει αλλά βέβαια χαλάει τη ζυγοστάθμιση του τροχού οπότε θέλει επιπλέον βαρύδι.Δε δουλευουν ολοι ετσι.Τα πιο απλα και πρωτογονα συστηματα,που δε δειχνουν ποσοτικα τις πιεσεις ,εκμεταλλευονται τους αισθητηρες του ABS.Οποτε μολις καποιος τροχος χασει πιεση μειωνεται η διαμετρος του και το συστηα σε πληροφορει ,με ενα μονο φωτακι τις περισσοτερες φορες,οτι καποιος τροχος εχει χασει πιεση.
Αλλά δεν ξέρεις ποιός τροχός είναι αυτός που έχει χάσει πίεση ε?
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
- οτι είναι πιό θορυβώδη και λιγότερο άνετα από τα κανονικά λάστιχα
σωστό
...βέβαια σε επικοινωνία που είχα με την mini USA, υποστήριξαν πως η ανάρτηση του MiniCooperS (που φοράει λάστιχα run flat) είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να μην γίνεται αντιληπτό το θέμα της ποιότητας κύλισης/άνεσης του αυτοκινήτου και να συμπεριφέρεται σα να φόραγε κλασικά λάστιχα!
-
Ο χρήστης genik έγραψε:
Σε κάθε βαλβίδα περιέχεται από τη μέσα μεριά αισθητήριο πίεσης με πομπό που στέλνει το σήμα σε δέκτη στο θόλο. Από εκεί ενημερώνεται κάποιος εγκέφαλος και το δείχνει στην οθόνη...κλπ.
Υπάρχουν και διάφορα κιτ για όποιον θέλει αλλά βέβαια χαλάει τη ζυγοστάθμιση του τροχού οπότε θέλει επιπλέον βαρύδι.Δε δουλευουν ολοι ετσι.Τα πιο απλα και πρωτογονα συστηματα,που δε δειχνουν ποσοτικα τις πιεσεις ,εκμεταλλευονται τους αισθητηρες του ABS.Οποτε μολις καποιος τροχος χασει πιεση μειωνεται η διαμετρος του και το συστηα σε πληροφορει ,με ενα μονο φωτακι τις περισσοτερες φορες,οτι καποιος τροχος εχει χασει πιεση.
Αλλά δεν ξέρεις ποιός τροχός είναι αυτός που έχει χάσει πίεση ε?
Σωστά.
-
Ο χρήστης genik έγραψε:
- οτι είναι πιό θορυβώδη και λιγότερο άνετα από τα κανονικά λάστιχα
σωστό
...βέβαια σε επικοινωνία που είχα με την mini USA, υποστήριξαν πως η ανάρτηση του MiniCooperS (που φοράει λάστιχα run flat) είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να μην γίνεται αντιληπτό το θέμα της ποιότητας κύλισης/άνεσης του αυτοκινήτου και να συμπεριφέρεται σα να φόραγε κλασικά λάστιχα!
Αφενώς για το mini το θέμα άνεση/ποιότητα κύλισης νομίζω ότι πέρνει ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥ συζήτηση.
Αφετέρου έχω κολλητό που δουλεύει τεχνικός σύμβουλος σε μεγάλη αντιπροσωπεία BMW και έχει οδηγήσει όλα τα μοντέλλα του ομίλου είτε με run flat είτε με κανονικά λάστιχα και οι εντυπώσεις του είναι ότι σε κάθε περίπτωση το κλασσικό λάστιχο είναι καλύτερο.
-
Όταν λες καλύτερο από ποιά άποψη? Επεξήγησέ το γιατί είναι και υποκειμενικό το θέμα!
-
Ο χρήστης genik έγραψε:
Όταν λες καλύτερο από ποιά άποψη? Επεξήγησέ το γιατί είναι και υποκειμενικό το θέμα!Bλέπε 3 και 4.
-
Καλά αλλά λες η BMW/mini να έκαναν τέτοια βλακεία? Τόσο χειρότερα να είναι?
-
Ο χρήστης genik έγραψε:
Καλά αλλά λες η BMW/mini να έκαναν τέτοια βλακεία? Τόσο χειρότερα να είναι?Δεν είναι χαζοί. Τα run-flat είναι ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΑ. Και με 250+ χλμ να
χτυπήσει θα μείνεις κανονικότατα μέσα στο δρόμο. Αν σκάσει μπροστινό
συνηθισμένο λάστιχο με 150+ συνήθως πάς αδιάβαστος. Ουσιαστικά είναι
το κύριο πλεονέκτημά τους.Από άνεση όμως χάλια
-
Εγώ πάντως που έκανα test drive το νέο MiniCooperS και με πήγαν βόλτα (άρα ένιωσα και σαν επιβάτης το θέμα της άνεσης κλπ.) δεν κατάλαβα τίποτα μα τίποτα προβληματικό όσον αφορά το θέμα της άνεσης.
zardoz εσύ πώς λές για το θέμα της άνεσης? -
Ο χρήστης genik έγραψε:
Εγώ πάντως που έκανα test drive το νέο MiniCooperS και με πήγαν βόλτα (άρα ένιωσα και σαν επιβάτης το θέμα της άνεσης κλπ.) δεν κατάλαβα τίποτα μα τίποτα προβληματικό όσον αφορά το θέμα της άνεσης.
zardoz εσύ πώς λές για το θέμα της άνεσης?Η BMW 325 που έχω οδηγήσει (αρκετά χλμ, την αυτόματη) κοπανάει στις
ανωμαλίες περισσότερο από το focus μου που κοστίζει ακριβώς το 1/3 της
τιμής. Και παρ ότι ΤΙΠΟΤΕ απολύτως δεν τρίζει μέσα στο αυτοκίνητο, τις
νοιώθεις τις ανωμαλίες στον πισινό σου. Εδώ είναι Ελλάντα και έχει πολλές
ανωμαλίες.Η χρήση αισθητήρων πίεσης ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ αν έχεις run flat.
Πάντως
α) ΑΝ ΕΙΧΕ ρεζέρβα (για την επαρχία που δεν ξέρουν να τα επισκευάζουν)
β) ΑΝ κόστιζαν 4Χ150
Λάστιχα Run Flat, καλό ή κακό?