Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λάστιχα Run Flat, καλό ή κακό?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λάστιχα Run Flat, καλό ή κακό?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    23
    1161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Νά κάποια αρνητικά θέματα σχετικά με τα run flat (για τα οποία όμως δεν μπορώ να εγγυηθώ πως ισχύουν 100%, είναι πληροφόρηση που έχω μαζέψει απο εδώ κι από εκεί):

      1. οτι δεν επισκευάζονται εάν τρυπήσουν από το πλαϊνά τους
      2. οτι πρέπει να αντικατασταθούν εάν χρησιμοποιηθούν flat για κάποια χιλιόμετρα!
      3. οτι είναι πιό θορυβώδη και λιγότερο άνετα από τα κανονικά λάστιχα
      4. ότι είναι βαρύτερα από τα κανονικά λάστιχα, άρα μεγαλύτερη μή αναρτώμενη μάζα!
      5. οτι δεν καταλαβαίνεις εάν κάποιο από αυτά έχει τρυπήσει, αφού μόνο με το μάτι δεν φαίνεται η διαφορά!
        εάν ισχύουν όλα αυτά αναρωτιέμαι, αξίζουν τελικά μόνο για την ασφάλεια που προσφέρουν σε περίπτωση σκασίματος με κάποια χιλιόμετρα?
        Μάλλον ναι ε?
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Νά κάποια αρνητικά θέματα σχετικά με τα run flat (για τα οποία όμως δεν μπορώ να εγγυηθώ πως ισχύουν 100%, είναι πληροφόρηση που έχω μαζέψει απο εδώ κι από εκεί):

        1. οτι δεν επισκευάζονται εάν τρυπήσουν από το πλαϊνά τους
        2. οτι πρέπει να αντικατασταθούν εάν χρησιμοποιηθούν flat για κάποια χιλιόμετρα!
        3. οτι είναι πιό θορυβώδη και λιγότερο άνετα από τα κανονικά λάστιχα
        4. ότι είναι βαρύτερα από τα κανονικά λάστιχα, άρα μεγαλύτερη μή αναρτώμενη μάζα!
        5. οτι δεν καταλαβαίνεις εάν κάποιο από αυτά έχει τρυπήσει, αφού μόνο με το μάτι δεν φαίνεται η διαφορά!
          εάν ισχύουν όλα αυτά αναρωτιέμαι, αξίζουν τελικά μόνο για την ασφάλεια που προσφέρουν σε περίπτωση σκασίματος με κάποια χιλιόμετρα?
          Μάλλον ναι ε?
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Νά κάποια αρνητικά θέματα σχετικά με τα run flat (για τα οποία όμως δεν μπορώ να εγγυηθώ πως ισχύουν 100%, είναι πληροφόρηση που έχω μαζέψει απο εδώ κι από εκεί):

          1. οτι δεν επισκευάζονται εάν τρυπήσουν από το πλαϊνά τους
          2. οτι πρέπει να αντικατασταθούν εάν χρησιμοποιηθούν flat για κάποια χιλιόμετρα!
          3. οτι είναι πιό θορυβώδη και λιγότερο άνετα από τα κανονικά λάστιχα
          4. ότι είναι βαρύτερα από τα κανονικά λάστιχα, άρα μεγαλύτερη μή αναρτώμενη μάζα!
          5. οτι δεν καταλαβαίνεις εάν κάποιο από αυτά έχει τρυπήσει, αφού μόνο με το μάτι δεν φαίνεται η διαφορά!
            εάν ισχύουν όλα αυτά αναρωτιέμαι, αξίζουν τελικά μόνο για την ασφάλεια που προσφέρουν σε περίπτωση σκασίματος με κάποια χιλιόμετρα?
            Μάλλον ναι ε?
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Και επιπλέον το κόστος αυτών των ειδικών ελαστικών που είναι υψηλότερο των άλλων. (Απ΄ότι άκουσα...).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dpolal last edited by

              Ο χρήστης genik έγραψε:

              1. οτι δεν επισκευάζονται εάν τρυπήσουν από το πλαϊνά τους

              Ανάλογα την τρύπα, ούτε και τα κανονικά επισκευάζονται πάντα.

              1. οτι πρέπει να αντικατασταθούν εάν χρησιμοποιηθούν flat για κάποια χιλιόμετρα!

              Δεν έχω γνώση επί του συγκεκριμένου

              1. οτι είναι πιό θορυβώδη και λιγότερο άνετα από τα κανονικά λάστιχα

              σωστό

              1. ότι είναι βαρύτερα από τα κανονικά λάστιχα, άρα μεγαλύτερη μή αναρτώμενη μάζα!

              ακόμα ποιό σωστό

              1. οτι δεν καταλαβαίνεις εάν κάποιο από αυτά έχει τρυπήσει, αφού μόνο με το μάτι δεν φαίνεται η διαφορά!

              για αυτό το λόγο το αυτοκίνητο πρέπει έχει αισθητήρες πίεσης για τα λάστιχα

              Tα οφέλη είναι 50-50 πάντως.
              Με όλα τα παραπάνω, δεν συμφέρουν, σίγουρα, άσε που χαλάνε την ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου και την άνεση.

              Για όποιον όμως η αλλαγή ελαστικού ισοδυναμεί με εργασία 500 σελίδων με επεξήγηση με 5 παραδείγματα και ενδελεχή ανάλυση της θεωρίας της σχετικότητας του Αϊνστάιν σίγουρα είναι σωτήρια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • bathan
                bathan last edited by

                Κατά την ταπεινή μου γνώμη, μπορούμε να 'ζήσουμε' και χωρίς αυτά. Το κόστος και μόνο, απέναντι στα απλά λάστιχα είναι σοβαρός παραγοντας. Προσέχουμε πιό συχνά τις πιέσεις μας είμαστε ok

                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jim-78 last edited by

                  O αισθητηρας πιεσης για τα λαστιχα πως ακριβως λειτουργει?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Σε κάθε βαλβίδα περιέχεται από τη μέσα μεριά αισθητήριο πίεσης με πομπό που στέλνει το σήμα σε δέκτη στο θόλο. Από εκεί ενημερώνεται κάποιος εγκέφαλος και το δείχνει στην οθόνη...κλπ.
                    Υπάρχουν και διάφορα κιτ για όποιον θέλει αλλά βέβαια χαλάει τη ζυγοστάθμιση του τροχού οπότε θέλει επιπλέον βαρύδι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jim-78 last edited by

                      Ευχαριστω για το tip

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        Σε κάθε βαλβίδα περιέχεται από τη μέσα μεριά αισθητήριο πίεσης με πομπό που στέλνει το σήμα σε δέκτη στο θόλο. Από εκεί ενημερώνεται κάποιος εγκέφαλος και το δείχνει στην οθόνη...κλπ.
                        Υπάρχουν και διάφορα κιτ για όποιον θέλει αλλά βέβαια χαλάει τη ζυγοστάθμιση του τροχού οπότε θέλει επιπλέον βαρύδι.

                        Δε δουλευουν ολοι ετσι.Τα πιο απλα και πρωτογονα συστηματα,που δε δειχνουν ποσοτικα τις πιεσεις ,εκμεταλλευονται τους αισθητηρες του ABS.Οποτε μολις καποιος τροχος χασει πιεση μειωνεται η διαμετρος του και το συστηα σε πληροφορει ,με ενα μονο φωτακι τις περισσοτερες φορες,οτι καποιος τροχος εχει χασει πιεση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                          Σε κάθε βαλβίδα περιέχεται από τη μέσα μεριά αισθητήριο πίεσης με πομπό που στέλνει το σήμα σε δέκτη στο θόλο. Από εκεί ενημερώνεται κάποιος εγκέφαλος και το δείχνει στην οθόνη...κλπ.
                          Υπάρχουν και διάφορα κιτ για όποιον θέλει αλλά βέβαια χαλάει τη ζυγοστάθμιση του τροχού οπότε θέλει επιπλέον βαρύδι.

                          Δε δουλευουν ολοι ετσι.Τα πιο απλα και πρωτογονα συστηματα,που δε δειχνουν ποσοτικα τις πιεσεις ,εκμεταλλευονται τους αισθητηρες του ABS.Οποτε μολις καποιος τροχος χασει πιεση μειωνεται η διαμετρος του και το συστηα σε πληροφορει ,με ενα μονο φωτακι τις περισσοτερες φορες,οτι καποιος τροχος εχει χασει πιεση.

                          Αλλά δεν ξέρεις ποιός τροχός είναι αυτός που έχει χάσει πίεση ε?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης dpolal έγραψε:

                            1. οτι είναι πιό θορυβώδη και λιγότερο άνετα από τα κανονικά λάστιχα

                            σωστό

                            ...βέβαια σε επικοινωνία που είχα με την mini USA, υποστήριξαν πως η ανάρτηση του MiniCooperS (που φοράει λάστιχα run flat) είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να μην γίνεται αντιληπτό το θέμα της ποιότητας κύλισης/άνεσης του αυτοκινήτου και να συμπεριφέρεται σα να φόραγε κλασικά λάστιχα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Ο χρήστης genik έγραψε:

                              Σε κάθε βαλβίδα περιέχεται από τη μέσα μεριά αισθητήριο πίεσης με πομπό που στέλνει το σήμα σε δέκτη στο θόλο. Από εκεί ενημερώνεται κάποιος εγκέφαλος και το δείχνει στην οθόνη...κλπ.
                              Υπάρχουν και διάφορα κιτ για όποιον θέλει αλλά βέβαια χαλάει τη ζυγοστάθμιση του τροχού οπότε θέλει επιπλέον βαρύδι.

                              Δε δουλευουν ολοι ετσι.Τα πιο απλα και πρωτογονα συστηματα,που δε δειχνουν ποσοτικα τις πιεσεις ,εκμεταλλευονται τους αισθητηρες του ABS.Οποτε μολις καποιος τροχος χασει πιεση μειωνεται η διαμετρος του και το συστηα σε πληροφορει ,με ενα μονο φωτακι τις περισσοτερες φορες,οτι καποιος τροχος εχει χασει πιεση.

                              Αλλά δεν ξέρεις ποιός τροχός είναι αυτός που έχει χάσει πίεση ε?

                              Σωστά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dpolal last edited by

                                Ο χρήστης genik έγραψε:

                                1. οτι είναι πιό θορυβώδη και λιγότερο άνετα από τα κανονικά λάστιχα

                                σωστό

                                ...βέβαια σε επικοινωνία που είχα με την mini USA, υποστήριξαν πως η ανάρτηση του MiniCooperS (που φοράει λάστιχα run flat) είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να μην γίνεται αντιληπτό το θέμα της ποιότητας κύλισης/άνεσης του αυτοκινήτου και να συμπεριφέρεται σα να φόραγε κλασικά λάστιχα!

                                Αφενώς για το mini το θέμα άνεση/ποιότητα κύλισης νομίζω ότι πέρνει ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥ συζήτηση.

                                Αφετέρου έχω κολλητό που δουλεύει τεχνικός σύμβουλος σε μεγάλη αντιπροσωπεία BMW και έχει οδηγήσει όλα τα μοντέλλα του ομίλου είτε με run flat είτε με κανονικά λάστιχα και οι εντυπώσεις του είναι ότι σε κάθε περίπτωση το κλασσικό λάστιχο είναι καλύτερο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Όταν λες καλύτερο από ποιά άποψη? Επεξήγησέ το γιατί είναι και υποκειμενικό το θέμα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dpolal last edited by

                                    Ο χρήστης genik έγραψε:
                                    Όταν λες καλύτερο από ποιά άποψη? Επεξήγησέ το γιατί είναι και υποκειμενικό το θέμα!

                                    Bλέπε 3 και 4.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Καλά αλλά λες η BMW/mini να έκαναν τέτοια βλακεία? Τόσο χειρότερα να είναι?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zardoz last edited by

                                        Ο χρήστης genik έγραψε:
                                        Καλά αλλά λες η BMW/mini να έκαναν τέτοια βλακεία? Τόσο χειρότερα να είναι?

                                        Δεν είναι χαζοί. Τα run-flat είναι ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΑ. Και με 250+ χλμ να
                                        χτυπήσει θα μείνεις κανονικότατα μέσα στο δρόμο. Αν σκάσει μπροστινό
                                        συνηθισμένο λάστιχο με 150+ συνήθως πάς αδιάβαστος. Ουσιαστικά είναι
                                        το κύριο πλεονέκτημά τους.

                                        Από άνεση όμως χάλια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Εγώ πάντως που έκανα test drive το νέο MiniCooperS και με πήγαν βόλτα (άρα ένιωσα και σαν επιβάτης το θέμα της άνεσης κλπ.) δεν κατάλαβα τίποτα μα τίποτα προβληματικό όσον αφορά το θέμα της άνεσης.
                                          zardoz εσύ πώς λές για το θέμα της άνεσης?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zardoz last edited by

                                            Ο χρήστης genik έγραψε:
                                            Εγώ πάντως που έκανα test drive το νέο MiniCooperS και με πήγαν βόλτα (άρα ένιωσα και σαν επιβάτης το θέμα της άνεσης κλπ.) δεν κατάλαβα τίποτα μα τίποτα προβληματικό όσον αφορά το θέμα της άνεσης.
                                            zardoz εσύ πώς λές για το θέμα της άνεσης?

                                            Η BMW 325 που έχω οδηγήσει (αρκετά χλμ, την αυτόματη) κοπανάει στις
                                            ανωμαλίες περισσότερο από το focus μου που κοστίζει ακριβώς το 1/3 της
                                            τιμής. Και παρ ότι ΤΙΠΟΤΕ απολύτως δεν τρίζει μέσα στο αυτοκίνητο, τις
                                            νοιώθεις τις ανωμαλίες στον πισινό σου. Εδώ είναι Ελλάντα και έχει πολλές
                                            ανωμαλίες.

                                            Η χρήση αισθητήρων πίεσης ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ αν έχεις run flat.

                                            Πάντως

                                            α) ΑΝ ΕΙΧΕ ρεζέρβα (για την επαρχία που δεν ξέρουν να τα επισκευάζουν)
                                            β) ΑΝ κόστιζαν 4Χ150

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr