-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Και εδώ καταρρίπτεται κάθε έννοια λογικής!
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορείς να κλείνεις συμφωνία παραγγελίας χωρίς να γνωρίζεις τα βασικά σημεία της αγοραπωλησίας. Και η τιμή -καλώς ή κακώς- είναι το βασικότερο. Η ημερομηνία παράδοσης δεν χάθηκε ο κόσμος αν είναι 1 ή 3 μέρες/εβδομάδες πριν ή μετά, αλλά το οικονομικό έχει πολλή σημασία να μην είναι μεταβλητό.
Ρε συ funky, αφού όλοι γνωρίζουμε καλά ότι αυτό θα συμβαίνει για τους επόμενους 6 - 8 μήνες. Από εκεί κ πέρα το αυτοκινητάκι θα έχει μικρούς χρόνους παράδοσης και (αργότερα) χαμηλότερη τιμή κ καλύτερο εξοπλισμό.
Αντί να μουτζώνουμε τους καθρέφτες, που θέλουμε οι απίθανοι όλοι μαζί **αυτό **κ το θέλουμε τώρα, φωνάζουμε στη φίατ.732 σουβλάκια φίλε, τα μισά ξεροψημένα, 30% με γύρο, 10% με μπιφτέκι, το 1/3ο απ' τον κάθε τύπο χωρίς ντομάτα, το 1/5ο χωρίς τζατζίκι, το 1/7ο χωρίς κρεμμύδι. Σε μισή ώρα θα περάσω να τα πάρω, κοίτα μην είναι κρύα.
Tα είπες όλα στην τελευταία φράση!
-
Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά, δεν κράζω την αναμονή (εννοείται βέβαια ότι και αυτή δεν είναι λογική -για κανένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής), αλλά το γεγονός ότι η παραγγελία είναι στον 'αέρα' από πλευράς τιμής. Κανονικά, η τιμή έπρεπε να κλείνει στην ώρα παραγωγής του αυτοκινήτου -αφού τότε αγοράζονται τα υλικά θεωρητικά- και όχι στην ώρα παράδοσης. Το να παραγγέλνω με 13Κ τρέχουσα τιμή και μετά από 8 μήνες να πληρώνω 15Κ είναι που με εξοργίζει.
Ο χρήστης ililias έγραψε:
732 σουβλάκια φίλε, τα μισά ξεροψημένα, 30% με γύρο, 10% με μπιφτέκι, το 1/3ο απ' τον κάθε τύπο χωρίς ντομάτα, το 1/5ο χωρίς τζατζίκι, το 1/7ο χωρίς κρεμμύδι. Σε μισή ώρα θα περάσω να τα πάρω, κοίτα μην είναι κρύα.Φιλαράκι, δεν έχω κρεμμύδι. Να σου τα κάνω όλα χωρίς ντομάτα;
-
-
Ρε συ funky, αφού όλοι γνωρίζουμε καλά ότι αυτό θα συμβαίνει για τους επόμενους 6 - 8 μήνες. Από εκεί κ πέρα το αυτοκινητάκι θα έχει μικρούς χρόνους παράδοσης και (αργότερα) χαμηλότερη τιμή κ καλύτερο εξοπλισμό.
Παρά την αυξηση της παραγωγής
στην Ιταλία η ζήτηση εξακολουθεί να είναι μεγαλύτερη από την παραγωγή,
κάτι που ανεβάζει ακομα περισσότερο τους χρόνους αναμονήςτο θεμα ειναι οτι η ζητηση του 500 ειναι πολυ πανω απο τη παραγωγη παροτι αυτη εχει αυξηθει επανειλημενως, η τελευταια με μια σημαντικη επενδυση, ετσι απο τις αρχικες 120.000/χρονο η παραγωγη θα φτασει στις 190-210.000/χρονο(ειχε ηδη αυξηθει νωριτερα στις 140.000-150.000/χρονο)...αυτη η πανω απο την πιο αισιοδοξη προβλεψη ζητηση οδηγησε στη καθυστερηση του λανσαρισματος στις αλλες αγορες πλην Ιταλιας και Γαλλιας οπου ειχε ηδη λανσαριστει τον Ιουλιο.....αλλα ακομα και σημερα στις αλλες αγορες που το το εχουν λανσαρει οπως Γερμανια και Ισπανια μονο τα των εκθεσεων και ενας σχετικα μικρος αριθμος για τους ιδιωτες, σε ειδικη εκδοση μαλιστα στην Ισπανια εχει προβλεφθει ως το τελους του ετους...με τους κανονικους ρυθμους παραδοσης σε αυτες τις αγορες να αρχισουν τον Ιανουαριο οταν και η παραγωγη θα περασει απο τις 140-150.000/χρονο στις 190-210.000/χρονο...αλλα και παλι ειναι αμφιβολο αν θα καλυφτει η ζητηση αφου νεες σημαντικες αγορες οπως Βρετανια και Ιαπωνια προστιθενται τον Ιανουαριο καθως και οι λοιπες αγορες της ηπειρωτικης ευρωπης οπου δεν ειχε λανσαριστει μεσα στο 2007...για αυτο και ηδη γινονται μελετες για παραγωγη και στην Ιταλια ωστε να φτασει τις 300.000 η ετησια παραγωγη...
υ.γ.το απιστευτο ειναι οτι ακομα και στην Ιταλια οπου παραδιδονται 8.000-9.000 το μηνα...ο αριθμος αυτος ειναι μικροτερος απο τις νεες παραγγελιες του μηνα και αυτο μαζι με το αρχικο στοκ 10.000δων παραγγελιων οδηγει σε μια αυξηση του τελευταιου οσο περνανε οι μνες και οχι στη φυσιολογικη μειωση και εξαλειψη του...
-
Σημερα επισκευτικα αλλον ντιλλερ. Μου ειπε οτι θα περιμενω γυρω στους 4,5 μηνες σαφως λιγοτερο απο 7 - 8 που μου ειπε ο προηγουμενος. Ωστοσο μου ειπε οτι αν θελω αυτοματο ή ηλιοροφη ( στανταρ στην εκδοση lounge) θα περιμενω τουλαχιστον 6 μηνες. Η λιστα των αξεσουαρ ειναι μεγαλη και ευτυχως οχι πολυ ακριβη, π.χ. οροφη skydome 400E, ανοιγομενη skydome 700Ε, αυτοματο κιβωτιο 1000Ε, τα αυτοκολητα βγαινουν σε 'πακετα' και κοστιζουν 150Ε (οροφη ιταλικη σημαια ή σκακιερα) ριγες απο ακρη σε ακρη ή αριθμοι. Μου εκανε εντιπωση οτι ο αυτοματος κλιματισμος ειναι εξτρα ακομα και στην πλουσιοτερη εκδοση...
Απελπηστικε η μανα μου και εκλεισε το Aygo + Sport MMT ακομα και σ'αυτο ο χρονος παραδοσης ειναι μεγαλος...29/4 παραδοση εβγαλε η παραγγελια αλλα ο πωλητης ειπε οτι μαλλον τελλος μαρτη θα ειναι εδω...
Που φτασαμε για ενα TOYOTA 1000αρακι να περιμενεις 3 - 4 μηνες και για ενα φιατακι 6...
Σκεψου οτι φιλος πηρε την Cayman απο την Sportcar με εξτρα και υπηρχε ετοιμοπαραδοτη.... -
Oτι καποιος εμπορος σου ειπε 4,5 μηνες αντι για 7 μπορει απλα να σημαινει οτι σου ειπε ψεματα!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Oτι καποιος εμπορος σου ειπε 4,5 μηνες αντι για 7 μπορει απλα να σημαινει οτι σου ειπε ψεματα!Ή μπορεί να έχει βάλει ήδη παραγγελίες καβάτζα.
-
Ο φιλος μιλαει για αμαξι με εξτρα, ειναι μεγαλο ρισκο να βαλεις τετοιες παραγγελειες.
-
Αν το χρώμα είναι νορμάλ δεν είναι καθόλου ρίσκο.
-
Τεσπα για να μην κανουμε offtopic, το να δωσει Χ κοματια απο ταδε χρωματα με χ,ψ,ζ εξοπλισμους σε ταδε εκδοση ανεσης και ταδε εκδοση μοτερ σε ενα αμαξι που δεν εχει ιστορικο να δει τι παιζει, ειναι ρισκο.
-
Άμα κλείνει καμιά δεκαριά την βδομάδα, μιά χαρά επένδυση έκανε. Και όταν σε 6 μήνες οι άλλοι θα λένε Χριστούγεννα 2008 και αυτός θα λέει πάρτο έτσι τώρα, κάτσε να δεις αν θα το πάρει ο πελάτης ή όχι, για να το έχει για καλοκαίρι...
-
Για να λεει 3,5 μηνες παει να πει οτι εχει κλησει κατι μηνες πριν.
Αληθεια...απο ποτε τους αφησανε να βαζουν παραγελιες?>
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά, δεν κράζω την αναμονή (εννοείται βέβαια ότι και αυτή δεν είναι λογική -για κανένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής), αλλά το γεγονός ότι η παραγγελία είναι στον 'αέρα' από πλευράς τιμής. Κανονικά, η τιμή έπρεπε να κλείνει στην ώρα παραγωγής του αυτοκινήτου -αφού τότε αγοράζονται τα υλικά θεωρητικά- και όχι στην ώρα παράδοσης. Το να παραγγέλνω με 13Κ τρέχουσα τιμή και μετά από 8 μήνες να πληρώνω 15Κ είναι που με εξοργίζει.732 σουβλάκια φίλε, τα μισά ξεροψημένα, 30% με γύρο, 10% με μπιφτέκι, το 1/3ο απ' τον κάθε τύπο χωρίς ντομάτα, το 1/5ο χωρίς τζατζίκι, το 1/7ο χωρίς κρεμμύδι. Σε μισή ώρα θα περάσω να τα πάρω, κοίτα μην είναι κρύα.
Φιλαράκι, δεν έχω κρεμμύδι. Να σου τα κάνω όλα χωρίς ντομάτα;
Τα ίδια έκανε και ο Σαρακάκης με το καινούριο Civic...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά, δεν κράζω την αναμονή (εννοείται βέβαια ότι και αυτή δεν είναι λογική -για κανένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής), αλλά το γεγονός ότι η παραγγελία είναι στον 'αέρα' από πλευράς τιμής. Κανονικά, η τιμή έπρεπε να κλείνει στην ώρα παραγωγής του αυτοκινήτου -αφού τότε αγοράζονται τα υλικά θεωρητικά- και όχι στην ώρα παράδοσης. Το να παραγγέλνω με 13Κ τρέχουσα τιμή και μετά από 8 μήνες να πληρώνω 15Κ είναι που με εξοργίζει.
732 σουβλάκια φίλε, τα μισά ξεροψημένα, 30% με γύρο, 10% με μπιφτέκι, το 1/3ο απ' τον κάθε τύπο χωρίς ντομάτα, το 1/5ο χωρίς τζατζίκι, το 1/7ο χωρίς κρεμμύδι. Σε μισή ώρα θα περάσω να τα πάρω, κοίτα μην είναι κρύα.
Φιλαράκι, δεν έχω κρεμμύδι. Να σου τα κάνω όλα χωρίς ντομάτα;
Τα ίδια έκανε και ο Σαρακάκης με το καινούριο Civic...
Εγώ δεν έχω ντομάτα. Να σου τα κάνω όλα με κρεμμύδι;
-
Υπερβολή για εμένα το 1.4
Οι 100 ίπποι δε φαίνονται ιδιαίτερα, κάνει αρκετό θόρυβο όταν το ταχύμετρο αρχίζει να περνά τα 80χλμ./ώρα και κοστίζει σχεδόν 15.000 ευρώ η σωστά εξοπλισμένη έκδοση.Καλύτερη λύση, με διαφορά, το μικρό με τον 1.2 μιας και σαν αυτοκίνητο πόλης θα κινηθεί δίχως ιδιαίτερο πρόβλημα, δε θα κουβαλήσει βαρύ φορτίο (λόγω μειωμένου χώρου) και επίσης το τιμονι του 'κόβει' σαφώς καλύτερα από το 1.4. Με το 1.4 δυσκολεύεσαι να κάνεις οποιαδήποτε μανούβρα. Θέλει γήπεδο για να στρίψει (που λέει ο λόγος)
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Υπερβολή για εμένα το 1.4
Οι 100 ίπποι δε φαίνονται ιδιαίτερα, κάνει αρκετό θόρυβο όταν το ταχύμετρο αρχίζει να περνά τα 80χλμ./ώρα και κοστίζει σχεδόν 15.000 ευρώ η σωστά εξοπλισμένη έκδοση.Καλύτερη λύση, με διαφορά, το μικρό με τον 1.2 μιας και σαν αυτοκίνητο πόλης θα κινηθεί δίχως ιδιαίτερο πρόβλημα, δε θα κουβαλήσει βαρύ φορτίο (λόγω μειωμένου χώρου) και επίσης το τιμονι του 'κόβει' σαφώς καλύτερα από το 1.4. Με το 1.4 δυσκολεύεσαι να κάνεις οποιαδήποτε μανούβρα. Θέλει γήπεδο για να στρίψει (που λέει ο λόγος)
+1000
-
Προσωπικά και εγώ θα προτιμούσα το 1.2 για την πόλη.
με τα 70 σχεδόν άλογα παει αξιοπρεπέστατα ενώ εαν ήθελα όντως κάτι γρήγορο θα περιμένα για το turbojet. -
το turbojet είναι το abarth?
το 1.2 τί κατανάλωση έχει?
-
Δεν έχω στοιχεία από πολλά Panda 1.2, αλλά του kantoniou με Dualogic έχει 7,5 πόλη και 6,2 μέση με χρήση 30-70 πόλη/ανοιχτό δρόμο.
Τα στοιχεία εννοείται ότι είναι τελείως ενδεικτικά, είναι όμως πραγματικά. Για το 500 που θα είναι λογικά βαρύτερο από 860 κιλά και θα φοράει μεγαλύτερο πέλμα ελαστικού από 155/13 χρέωσε λίγο παραπάνω.
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους.
Ξέρει κανείς κανένα σαιτ που μπορείς να φτιάξεις το δικό σου 500ρακι??
Με τόσους συνδυασμούς ,θα έχει πολύ πλάκα!!!!!
Ευχαριστώ.
FIAT 5oo 2007