-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
- Κάτι άλλο. Με το κλείδωμα από τον διακόπτη, αν το κρατήσεις πατημένο ανεβαίνουν τα παράθυρα. Υπάρχει τρόπος να τα κατεβάζει από μακριά?
Αν κάνεις το ίδιο με το ξεκλείδωμα τα ανοίγει και τα δύο (και την ηλιοροφή αν υπάρχει).
Σε εμένα δεν λειτουργεί....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Στην 147 υπάρχουν διάφορα τρικς που συμβαίνουν. Αυτά που ξέρω είναι:- Πατώντας και κρατώντας το (-) για την φωτεινότητα των οργάνων, μετά από 4 δευτ σβήνουν τα όργανα του στροφομέτρου, βενζίνης(!)μ θερμοκρασίας. Μένει το ταχύμετρο και οι πληροφορίες στο κέντρο (ημ/νία, ώρα κλπ). Έχει την χρησιμότητα να αντανακλάει σε ταξίδι τη νύχτα. Με το (+) το επαναφέρει. Το όργανο της βενζίνης όμως γιατί σβήνει? Είναι από τα βασικά που έπρεπε που είναι αναμμένο. Μην δεις ξαφνικά αναμένη την ρεζέρβα? (αλήθεια πόσα χιλιόμετρα έχετε υπολογίσει πως κρατάει?)
Δεν το εχω δοκιμασει αυτο! Χμ!
- Όταν βγάζεις το κλειδί από την κλειδαριά, αν πατήσεις το κουμπάκι που προεξέχει ακριβώς από κάτω, ανάβει τα μικρά φώτα για παρκάρισμα. Με τον μοχλό των φλας, επιλέγεις αριστερό ή δεξί φανάρι (εμπρός και πίσω μαζί).
Καθως πατας το κουμπακι πρεπει να γυρισεις το κλειδι στην θεση parking. Εδω αντιγραψαμε τους γερμανους. Η ερωτηση εδω ειναι η μπαταρια τι παθαινει αν μεινουν ολο το βραδυ ανοικτα.
- Κάτι άλλο. Με το κλείδωμα από τον διακόπτη, αν το κρατήσεις πατημένο ανεβαίνουν τα παράθυρα. Υπάρχει τρόπος να τα κατεβάζει από μακριά?
Οταν λες τον διακοπτη εννοεις τα κουμπακια πανω στο κλειδι. Αν εννοεις αυτα με τον τηλεχειρισμο μπορεις να ανοιξεις και να κλεισεις τα παραθυρα (+ηλιοροφη) απο μακρυα. Η βλακεια ειναι οτι πρεπει να το κρατας πατημενο και σταθερο.
Οποιος ξέρει κάτι άλλο ας το καταθέσει.....
Εγω δεν ξερω κανενα αλλο.
-
BLack panel εχω στην JULIA του 1976(εστω και υποτιπωδες) με εργοστασιακο διακοπτη και οχι μαϊμουδια.Αρχικα χρησιμοποιηθηκε νομιζω στα αεροπλανα.
-
Ο χρήστης ekvus έγραψε:
Η ερωτηση εδω ειναι η μπαταρια τι παθαινει αν μεινουν ολο το βραδυ ανοικτα.Η απάντηση είναι απλή, δεν ξέρω... .
Ένα βράδυ είχε μείνει ανοικτό το πίσω φωτάκι της καμπίνας και...δεν συνέβει τίποτα. το πρωί ήταν ακόμη αναμμένο και η μπαταρία άψογη. -
Παιδιά πολύ ενδιαφέροντα τα tricks ωστόσο μου κάνει εντύπωση το ότι δεν αναφέρονται στο manual. Έχω να σας κάνω κάποιες διευκρινιστικές ερωτήσεις:
- Το πρώτο trick πραγματοποιείται κρατώντας παρατεταμένα για 4sec το διακόπτη φωτεινότητας των οργάνων;
- Κρατώντας πάλι παρατεταμένα το 'κουμπάκι' κλειδώματος που βρίσκεται στο κλειδί κλείνουν και τα παράθυρα;
Η ενδεικτική λυχνία της βενζίνης ανάβει όταν υπολείπονται 7 λίτρα καυσίμου
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Παιδιά πολύ ενδιαφέροντα τα tricks ωστόσο μου κάνει εντύπωση το ότι δεν αναφέρονται στο manual. Έχω να σας κάνω κάποιες διευκρινιστικές ερωτήσεις:- Το πρώτο trick πραγματοποιείται κρατώντας παρατεταμένα για 4sec το διακόπτη φωτεινότητας των οργάνων;
Ναι, κρατώντας το πλήκτρο φωτεινότητας (-) και (+)
- Κρατώντας πάλι παρατεταμένα το 'κουμπάκι' κλειδώματος που βρίσκεται στο κλειδί κλείνουν και τα παράθυρα;
Ναι
-
Σας έπιασα! Κάτι που μάλλον δεν ξέρετε είναι το εξής: στη λειτουργία black panel, αν βάλεις τον κινητήρα στα κόκκινα, τότε αυτόματα επανέρχεται ο φωτισμός! Καλό,ε; (Μάλλον η μαμά Alfa ξέρει τις συνήθειες μας... )
Το κόλπο με το άνοιγμα των παραθύρων από το τηλε-κλατς-κλατς το λέει νομίζω και το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου. Σε μένα πάντως δουλέυει αλλά μόνο με ιδανικές συνθήκες (μπαταρία,απόσταση,...)
Α,και για την βενζίνη. Με τη ρεζέρβα έχω βγάλει μέχρι και 70χλμ. (με αρκετά από αυτά στην πόλη). Όταν πήγα μετά να φουλάρω, το ρεζερβουάρ χώρεσε 59,75 λίτρα!!! Ξέρετε τι σημαίνει αυτό,ε; Είχα μείνει με 250ml καυσίμου! Το trip computer σταματά να δίνει ένδειξη αυτονομίας στα 50χλμ. αν δεν κάνω λάθος.
-
ρε παιδιά δεν μπήκατε να στον κόπο να διαβάσετε το βιβλιαράκι καθόλου;; η Alfa μου παραδώθηκε μια Παρασκευή απόγευμα και τη Δευτέρα είχα ήδη διαβάσει 3 φορές το βιβλιαράκι.
Λοιπόν, το κόλπο με το το κλειδάκι είναι στάνταρ και το γράφει στο manual [γιατί δεν πιάνει cmarin, ψάξτο! βολεύει πολύ το καλοκαίρι], ομοίως και για το κουμπάκι στην κλειδαριά [που εμένα μου έχει πέσει και χαθεί , μήνες τώρα] όσο και για το balck pannel.
Η αυτονομία είναι κάπου 70-80 χιλιόμετρα στο 1/8 ντεπόζιτου [όπως διαμερίζει στο καντράν τη βενζίνη], όπου ισχύει και για το τελευταίο όγδοο. Το έχω σχεδόν επιβεβαιώσει και αντίθετα με τις εμπειρίες πολλών φίλων στο Alfa owner, βρίσκω το δείκτη της βενζίνης ιδιαίτερα ακριβή. Δεν με έχει προδώσει ποτέ στις πολλές φορές που πάω με παρατεταμένο λαμπάκι. Το ρεκόρ μου δε στο φουλάρισμα είναι 57 κάτι λίτρα, αλλά ο φίλος Στέφανος είναι ο πρωταθλητής...
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Όταν βγάζεις το κλειδί από την κλειδαριά, αν πατήσεις το κουμπάκι που προεξέχει ακριβώς από κάτω, ανάβει τα μικρά φώτα για παρκάρισμα. Με τον μοχλό των φλας, επιλέγεις αριστερό ή δεξί φανάρι (εμπρός και πίσω μαζί).Νομίζω πως δεν ανάβουν ακριβώς στη θέση που θα έβγαινε κανονικά το κλειδί αλλά πατώντας τα κουμπάκι(πάνω στην κλειδαριά) και γυρνώντας ακόμα πιο πίσω(νομίζω θέση 'MAR') και τελικά βγάζοντάς το!
-
ρε παιδιά δεν μπήκατε να στον κόπο να διαβάσετε το βιβλιαράκι καθόλου;; η Alfa μου παραδώθηκε μια Παρασκευή απόγευμα και τη Δευτέρα είχα ήδη διαβάσει 3 φορές το βιβλιαράκι.
:lol:
Αν μπορείς ανέφερε τα συγκεκριμένα σημεία του manual
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
- Κάτι άλλο. Με το κλείδωμα από τον διακόπτη, αν το κρατήσεις πατημένο ανεβαίνουν τα παράθυρα. Υπάρχει τρόπος να τα κατεβάζει από μακριά?
Αν κάνεις το ίδιο με το ξεκλείδωμα τα ανοίγει και τα δύο (και την ηλιοροφή αν υπάρχει).
Σε εμένα δεν λειτουργεί....
Χθες ανακάλυψα ότι με το ένα κλειδί λειτουργεί και με το άλλο όχι, ενώ δουλεύουν κανονικά οι υπολοιπες λειτουργίες του. Να το πάω για σερβις? (το κλειδί βέβαια)
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Όταν βγάζεις το κλειδί από την κλειδαριά, αν πατήσεις το κουμπάκι που προεξέχει ακριβώς από κάτω, ανάβει τα μικρά φώτα για παρκάρισμα. Με τον μοχλό των φλας, επιλέγεις αριστερό ή δεξί φανάρι (εμπρός και πίσω μαζί).
Νομίζω πως δεν ανάβουν ακριβώς στη θέση που θα έβγαινε κανονικά το κλειδί αλλά πατώντας τα κουμπάκι(πάνω στην κλειδαριά) και γυρνώντας ακόμα πιο πίσω(νομίζω θέση 'MAR') και τελικά βγάζοντάς το!
Σωστά, το κλειδί γυρνάει εκεί μόνο αν έχουμε πατήσει το κουμπάκι.
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Αν μπορείς ανέφερε τα συγκεκριμένα σημεία του manual-black pannel: σελίδα 48, 1η στήλη, με την ένδειξη 'ΠΡΟΣΟΧΗ'. Δεν αναφέρει όμως τον τρόπο απενεργοποίησης.
-φώτα στάθμευσης: σελίδα 12, 3η στήλη
-άνοιγμα/κλείσιμο παραθύρων: σελίδα 22, 3η στήλη, με την ένδειξη 'ΣΗΜΕΙΩΣΗ'.
...δεν γνωρίζω για τυχόν αλλαγές και προσθήκες που έγιναν στο manual, το δικό μου αποκτήθηκε Ιανουάριο 2003.
-
Σ' ευχαριστώ gmak!
-
Ρε παιδιά γιατί οι 'Γερμανοί' ασχολούνται διαρκώς μαζί μας;
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Ρε παιδιά γιατί οι 'Γερμανοί' ασχολούνται διαρκώς μαζί μας;Η ζήλια τους κάνει να παραφέρονται
Αυτό ακριβώς ήθελα να παρατηρήσω στο γερμανικό τους θέμα αλλά λέω να μην τους ξανατσιγκλίσουμε(εδώ που τα λέμε αυτό περιμένουνε,τους τρώει).
Απλά δεν μπορούν να χωνέψουνε πως οι ΙΤΑΛΟΙ βγάλαν ένα τόσο καλό αυτοκίνητο με ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ,όπως και επίσης δεν θέλουν να καταλάβουν πως αρκετοί κλασικοί πελάτες τους κοιτάνε με ΣΙΓΟΥΡΙΑ πλέον προς Ιταλία μεριά(η οποία εν τέλει τους κερδίζει)._
Δεν είναι τυχαίο πως οι μισές (αν όχι και περισσότερες) σελίδες τους αναφέρονται σε εκτός vw θέματα προσπαθόντας να πείσουν για......(εδώ γελάμε) την 'ποιότητα του προιόντος τους' , άσκοπα όμως
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
επίσης δεν θέλουν να καταλάβουν πως αρκετοί κλασικοί πελάτες τους κοιτάνε με ΣΙΓΟΥΡΙΑ πλέον προς Ιταλία μεριά(η οποία εν τέλει τους κερδίζει)._ΕΛΕΟΟΟΟΣ
σας ξεφευγουν ρε παιδια ή τα γραφετε σκοπιμα?
εχω ξαναρωτησει : ΚΑΙ η ποιοτητα προνομιο των Ιταλων?
Τοτε παρακαλω εξηγειστε μου γιατι πατε βουρ στο πατο?
Υπομονη μαλλον μπορει να σας παρει η...ΟΠΕΛ -
Καταρχήν φίλε mkiii εδώ λέμε το κοντό μας και το μακρύ μας στον δικό μας κώδικα επικοινωνίας. Ειναι ανάγκη κάθε φορά που κάποιος Γερμανόφιλος δεν συμφωνεί μαζί μας να πετάγεται; Σόρρυ κιόλας αλλά βαριέμαι κάθε λίγο και λιγάκι να ξεφεύγει το τοπικ από συζητήσεις που μάλλον δε συνεισφέρουν πουθενά.
Άλλωστε για να σου λυθεί η απορία άκου το εξής: έρχεται και με ρωτάει μια φίλη μου τι αμάξι να πάρει. 147, Α3 ή Compact στα 1,6 πάντα; Εγώ δεν πήρα θέση για να μη με βρίζει μετά αν κάποιο παρουσιάσει κανά κουλό πρόβλημα. Παρεπιπτόντως έχουν 2 μερσεντές στην οικογένεια. Τελικά μαθαίνω ότι πάει για 147 όπως άλλωστε και το μισό Πανόραμα. Πές μου λοιπόν ποιό ήταν τελικά το λάθος στα λόγια του gatony το οποίο σε πείραξε; (ελπίζω η απάντηση να είναι με pm για να αφήσουμε ήσυχο το ταλαιπωρημένο από τέτοιου είδους συζητήσεις τόπικ)
Εντελώς φιλικά -
σορρυ που χωθηκα αλλα παρασυρθηκα
-
Ερώτηση:Πως μπορώ να ξέρω αν ένα συνεργείο (πέραν των γνωστών αντιπροσωπειών) είναι εξουσιοδοτημένο ή όχι;
Alfa 147 forum