-
Παιδιά καλημέρα,
έχω βάλει κι εγώ llumar titanium γύρω-γύρω και titanium light μπροστά.
Ο νόμος λέει ότι: 'τα τζάμια των αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τέτοιο χρωματισμό ώστε να φαίνονται όλοι οι επιβαίνοντες'. Μόνο το πολύ μαύρο (alu light) έχει πρόβλημα. Αυτός ο νόμος είναι σε κορνίζες σε όλα τα μαγαζιά που τοποθετούν μεμβράνες.
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Παιδιά καλημέρα,έχω βάλει κι εγώ llumar titanium γύρω-γύρω και titanium light μπροστά.
Ο νόμος λέει ότι: 'τα τζάμια των αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τέτοιο χρωματισμό ώστε να φαίνονται όλοι οι επιβαίνοντες'. Μόνο το πολύ μαύρο (alu light) έχει πρόβλημα. Αυτός ο νόμος είναι σε κορνίζες σε όλα τα μαγαζιά που τοποθετούν μεμβράνες.
Φιλε μου αυτον τον συνδιασμο σκεφτομαι να κανω και εγω..!!!
Εισαι ευχαριστημενος? -
Aπόλυτα !
Κάνουν καλή δουλειά τελικά ... και δεν καίγεσαι από τον ήλιο και το clima λειτουργεί αποδοτικότερα ... έχεις και πιό όμορφη εμφάνιση (το αυτοκίνητο δηλ) ...
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Μόνο το πολύ μαύρο (alu light) έχει πρόβλημα.μία μικρή διόρθωση ... πρόβλημα δημιουργεί η Alu Dark και όχι η Alu Light ...
Eπίσης σημειώστε ότι ο και χαρακτηρισμός Alu και titanium δεν είναι τυχαίος ... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μόνο το πολύ μαύρο (alu light) έχει πρόβλημα.
μία μικρή διόρθωση ... πρόβλημα δημιουργεί η Alu Dark και όχι η Alu Light ...
Eπίσης σημειώστε ότι ο και χαρακτηρισμός Alu και titanium δεν είναι τυχαίος ...Αlu dark δεν υπάρχει (στο site τουλάχιστον)... alu light είναι η πιό σκούρα μεμβράνη ...
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Μόνο το πολύ μαύρο (alu light) έχει πρόβλημα.
μία μικρή διόρθωση ... πρόβλημα δημιουργεί η Alu Dark και όχι η Alu Light ...
Eπίσης σημειώστε ότι ο και χαρακτηρισμός Alu και titanium δεν είναι τυχαίος ...Αlu dark δεν υπάρχει (στο site τουλάχιστον)... alu light είναι η πιό σκούρα μεμβράνη ...
Eχεις δίκιο, δεν υπάρχει στο site γιατί είναι απαγορευμένη ... αν πας όμως σε κάποιο από τα καταστήματα θα στην δείξουν και μπορείς να την βάλεις με δική σου ευθύνη ... Στο site παρουσιάζουν τις 'νόμιμες' ...
-
Θα συμφωνησω και εγω με τον Θαναση/Octavia ABT.
Ειχα και εγω ακριβως τον ιδιο συνδυασμο στο ibiza του 98 που ειχα και εμεινα απολυτα ευχαριστημενος.
Μολις κατεβει το saab στην Ελλαδα,θα ξανακανω την ιδια κινηση σιγουρα -
Αν για κάποιο λόγω θέλεις να τις βγάλεις από τα παράθυρα σου
μετά από 1-2 χρόνια μπορείς ή μήπως μένουν σημάδια κλπ.
Επίσης για να τοποθετηθούν πρέπει να βγούν τα παρμπρίζ - παράθυρα? -
Ο χρήστης Dont_Panic έγραψε:
Paidia epeidi prosfata eixa atyxima...ektos apo prostasia apo ton hlio oi membranes prostateuoun kai apo ti thraush...
Aliws ta moutra mou tha eixan ginei....gmse ta...
Afou twra theloun na baloun kai oi goneis mou
mono mhn baleis kana skouro...giati ektos oti tha xaseis oratothta..estw kai elaxisth...tha se grafoun ki ollas...Δεν προστατεύουν οι μεμβράνες από τη θραύση του παρμπρίζ. Τα παρμπρίζ φτιάχνονται από τρίπλεξ γι αυτό το λόγο. Δυο φύλλα δηλαδή τζάμι με ενδιάμεσα ειδική μεμβράνη για να μην θρυμματίζονται. Τα κρύσταλλα που γίνονταν ρυζάκι όταν έσπαζαν έχουν καταργηθεί προ πολλού.
-
Να ρωτησω κατι που παντα αναρωτιομουν:η μεμβρανη στο πισω τζαμι αχρηστευει την αντισταση για το ξεθαμπωμα ;
Και στο μπροστινο δεν χαλαει η μεμβρανη οταν αναβουμε το καλοριφερ για το ξεθαμπωμα του τζαμιου; -
Η αντίσταση του πίσω τζαμιού λειτουργεί κανονικά δεν την επηρεάζει η μεμβράνη. Όσο για το μπροστινό τζάμι , το ξεθάμπωμα δουλεύει μια χαρά χωρίς να επιδρά αρνητικά στην μεμβράνη
-
'*To μηxανoκίνητo όxημα πρέπει να είναι κατασκευασμένo κατά τρόπoν ώστε τo πεδίo oρατότητας τoυ oδηγoύ, μπρoστά, δεξιά και αριστερά αυτoύ, να είναι αρκετό για να είναι δυνατή η ασφαλής oδήγηση.
Tα διαφανή μέρη των αυτoκινήτων oxημάτων και των ρυμoυλκoύμενων, τα oπoία απoτελoύν τμήμα τoυ αμαξώματoς αυτών, περιλαμβανoμένoυ και τoυ ανεμoθώρακα ως και oπoιoυδήπoτε εσωτερικoύ xωρίσματoς, επιβάλλεται να είναι κατασκευασμένα κατά τρόπoν ώστε αφενός μεν σε περίπτωση θραύσης τoυς o κίνδυνoς τραυματισμoύ πρoσώπων να μειώνεται στo ελάxιστo, αφετέρου δε να είναι ορατός τόσο ο οδηγός όσο και οι επιβαίνοντες αυτού.*'
-
Οι μεμβράνες νομίζω ότι έχουν λεπτό στρώμα μετάλλου οπότε μάλλον εξασθενούν τις ραδιοσυχνότητες. Υποθέτω ότι καταργούν τη λήψη σημάτων για GPS. Έχει κανένας άποψη για αυτό?
Επίσης μήπως για τον ίδιο λόγο επηρεάζεται η λειτουργία του τηλεχειριστηρίου (αν είναι με ραδιοσυχνότητα)?
Τι γίνεται με τις ειδικές κάρτες για αυτόματα πλήρωμα στα διόδια, ξέρω ότι μερικές εταιρείες (Peugeot νομίζω) που περιέχουν φίλμ μετάλλου για θερμαινόμενο παρμπρίζ αφήνουν επίτηδες μικρό τμήμα χωρίς ώστε να δουλεύουν οι κάρτες των διοδίων. -
Για το GPS εχεις δικιο , επηρεαζει πολυ την ληψη. Στο δικο μου τουλαχιστο, το τηλεχειριστηριο δεν εχει επηρεαστει.
-
Καλησπέρα παιδιά,
Ξεθάβω αυτο το θέμα (2003;;;) γιατί με ενδιαφέρει να περάσω μεμβράνη στο παρμπρίζ (Εχω ήδη περάσει στα υπόλοιπα τζαμια γιατι έχω προβλημα με τον ηλιο στα ματια μου και επισης εχω 2 μωρα στις πισω θεσεις). Πλέον κυκλοφορούν νανοκεραμικές μεμβράνες με 70% διαπερατοτητα, σχεδον διάφανες (εννοείται πως βάση νόμου δεν περνάει), ειδικες για παρμπριζ. Αποτι μου λένε τοποθετουνται πολυ συχνα οι συγκεκριμένες πλέον. Θα ήθελα τη γνώμη σας. Γενικά εχω μιλήσει με 5-6 καταστήματα που τοποθετουν εδώ στη Θεσσαλονίκη, από όλους έχω ακούσει διαφορετικές θεωρίες...
Τα ζητήματα που με απασχολούν είναι τα εξης:
-
Αν υπαρχει οντως προβλημα σε συνδυασμό με polarized γυαλιά ηλίου. Αν ναι, αυτό σχετίζεται με τη μάρκα της μεμβράνης, δλδ σε αλλες όντως υπάρχει προβλημα και σε αλλες οχι; Οι μεμβράνες αυτές κοβουν τις αντανακλάσεις όπως κανουν τα polarized γυαλιά; (Σε αυτή τη περίπτωση δεν ειναι απαραίτητα τα polarized γυαλιά καθως η μεμβρανη κάνει τη δουλεια των polarized γυαλιων)
-
Τι ισχύει με το ΚΤΕΟ; Οκ, είναι παράνομο αλλά και οι άλλες μεμβράνες συνήθως είναι σε ποσοστό που δε περνάει κανονικά αλλά παρ' όλ' αυτά τις περνανε.
-
Επηρεάζουν το σημα του κινητου (τηλεφωνία και GPS);
-
Σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα που φταίει άλλο αυτοκίνητο, υπάρχει περίπτωση να πέσει η υπαιτιοτητα σε αυτόν που έχει μεμβράνη στο παρμπριζ ακομα κι αν ειναι προφανές ότι για το ατύχημα φτάιει άλλος;
Για όλα τα παραπάνω έχω ακούσει πολλές και αντικρουομενες θεωριες... Συνεπώς θα ήθελα να είμαστε όσο πιο ακριβείς γίνεται σε ότι πούμε μηπως και βγαλουμε κανενα συμπερασμα.
-
-
@ntou said in Μεμβράνες Παρμπρίζ:
- Τι ισχύει με το ΚΤΕΟ; Οκ, είναι παράνομο αλλά και οι άλλες μεμβράνες συνήθως είναι σε ποσοστό που δε περνάει κανονικά αλλά παρ' όλ' αυτά τις περνανε.
Υπάρχουν και νόμμες με διαπερατότητα πάνω από 80% και παίρνεις κανονικά βεβαίωση για ΚΤΕΟ. Είχα βάλει στην 116 της v-kool, αλλά πλέον βγάζουν όλες οι εταιρίες.
-
@fanis75 said in Μεμβράνες Παρμπρίζ:
@ntou said in Μεμβράνες Παρμπρίζ:
- Τι ισχύει με το ΚΤΕΟ; Οκ, είναι παράνομο αλλά και οι άλλες μεμβράνες συνήθως είναι σε ποσοστό που δε περνάει κανονικά αλλά παρ' όλ' αυτά τις περνανε.
Υπάρχουν και νόμμες με διαπερατότητα πάνω από 80% και παίρνεις κανονικά βεβαίωση για ΚΤΕΟ. Είχα βάλει στην 116 της v-kool, αλλά πλέον βγάζουν όλες οι εταιρίες.
Μολις ξαναμιλησα με ένα κατάστημα και όντως υπάρχουν 80αρες νανοκεραμικές για παρμπριζ. Αλλά ειδικά για ΚΤΕΟ μου ειπε είναι και σε ποιον θα πεσεις. Συγκεκριμενα μου ανεφερε περιπτωση καποιου που για καποια χρονια περνουσε με 75αρες (ακριβως πανω στο νομιμο δλδ) και πριν λιγες μερες τον εκοψαν. Ο ιδιος εχει 80αρα στο αυτοκινητο του και αποτι λεει ακομα και αυτες κανουν πολυ καλη δουλεια
-
παλια μου ειχαν πει οτι στο παμπριζ μπορει να δημιουργει διαθλάσεις το βράδυ στα απεναντι φωτα
-
είχα v-kool και 3M στο παρμπρίζ πολλά χρόνια
διάθλαση δεν είδα ποτε , μόνο με πολωτικά γυαλιά αν γύρναγες λοξά το κεφάλι έβλεπα ιριδισμούς αλλα αυτό γινόταν μόνο σταματημένος
στο ενα αυτοκίνητο σε όλα τα παράθυρα ήταν 70άρες οπότε κανένα πρόβλημα με ΚΤΕΟ και τροχαία
στο άλλο επειδή τα υπόλοιπα ήταν 50άρα στο ΚΤΕΟ χρειάστηκε το γνωστό κόλπο με τα κατεβασμένα τελείως πλαινά παράθυρα και ανοικτά τα κουρτινάκια στην πανοραμική να μπαίνει φως μέσα για την κάμερα που τους ελέγχουν απο το υπουργείοαν έβαζα τώρα θα ζητούσα 90άρα στο παρμπρίζ (εχει βγάλει η 3Μ) και 70άρια στα πλαϊνά το πίσω μπορεί να το έβαζα και 5, κάμερα θα εχω αισθητήρες θα βάλω οπότε γιατί οχι...
-
Καλησπέρα σας
Επειδή έχω ήδη κάνει παραγγελία την καινούρια Χ1 με αντηλιακά κρύσταλλα πίσω, γνωρίζει κανείς αν υπάρχει περίπτωση αυτά να μην κάνουν δουλειά. Να χρειαστεί δηλαδή μεμβράνες ούτως ή άλλως; Αν και φαίνονται αρκετά σκούρα τα κρύσταλλα, μου γεννήθηκε η απορία από συζήτηση σε άλλο φόρουμ και είπα να ρωτήσω κι εδώ.
Κάθε απάντηση καλοδεχούμενη και ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Μεμβράνες Παρμπρίζ