Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
    • 1
    • 2
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 91
    • 92
    • 68 / 92
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    184
    1827
    1400
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      asteris last edited by

      Έχει αρχίσει να δοκιμάζει και αν δουλεύουν τα σχόλια μαϊμούδες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Εγώ πάντως πρότεινα στο περιοδικό (στο σχετικό θέμα) να προχωρήσουν σε μήνυση εναντίον των υπευθύνων του AMS για συκοφαντική δυσφήμηση. Νιώθω ΑΗΔΙΑ που στη χώρα που γέννησε τον δυτικό πολιτισμό κυκλοφορεί αυτό το ξέρασμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mythosx last edited by

            Διορθώνω. Έχει γίνει link η είδηση απλά δεν προβλήθηκε όπως οι προηγούμενες. Είναι στη λίστα των TEST - Τελευταίων νέων (κάτω κάτω στη σελίδα) στο παρακάτω link:

            http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=66256

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Εμένα πάντως γιατί μου φαίνεται ότι μάλλον είχε δίκιο ο αντιπρόσωπος της Alfa Romeo στο Ηράκλειο που μιλούσε για εκβιασμό εκ μέρους του AMS;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                grig82 last edited by

                Πάρτε το τελευταίο τεύχος του Power. Αδειάζει το ΑΜS ολοκληρωτικά!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kantoniou last edited by

                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                  Δεν γνωρίζω πόσο πιθανό είναι αλλά είναι σενάριο.....

                  Αρκετα πιθανο κατα τη γνωμη μου. Αλλα οι κακοβουλες ενεργειες του 'περιοδικου' δεν αντιμετωπιζονται σωστα απο τη ΦΙΑΤ.

                  Εγω αν ημουν ΦΙΑΤ θα καλουσα το ΤΕΕ, το ΙΝΚΑ, το Υπουργειο, το Safetrack, οποιον φορεα ηθελα τελος παντων, να επιλεξουν ενα τυχαιο δειγμα απο τις αντιπροσωπειες μου (3 αυτοκινητα ας πουμε) και να κανουνε δημοσια ενα απο τα καθιερωμενα τεστ των περιοδικων.
                  Ή θα παρεθετα μετρησεις απο συγκριτικα ευρωπαϊκων περιοδικων, που αποδεικνυουν οτι δεν υπαρχει προβλημα.
                  Θα αποδεικνυα ετσι οτι στη χειροτερη (για τη ΦΙΑΤ) περιπτωση ηταν ενα μεμονωμενο, τυχαιο περιστατικο, στην καλυτερη οτι ηταν στημενο απο τους 'δημοσιογραφους'.
                  Γιατι δεν εγιναν τα παραπανω;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                    Δεν γνωρίζω πόσο πιθανό είναι αλλά είναι σενάριο.....

                    Αρκετα πιθανο κατα τη γνωμη μου. Αλλα οι κακοβουλες ενεργειες του 'περιοδικου' δεν αντιμετωπιζονται σωστα απο τη ΦΙΑΤ.

                    Εγω αν ημουν ΦΙΑΤ θα καλουσα το ΤΕΕ, το ΙΝΚΑ, το Υπουργειο, το Safetrack, οποιον φορεα ηθελα τελος παντων, να επιλεξουν ενα τυχαιο δειγμα απο τις αντιπροσωπειες μου (3 αυτοκινητα ας πουμε) και να κανουνε δημοσια ενα απο τα καθιερωμενα τεστ των περιοδικων.
                    Ή θα παρεθετα μετρησεις απο συγκριτικα ευρωπαϊκων περιοδικων, που αποδεικνυουν οτι δεν υπαρχει προβλημα.
                    Θα αποδεικνυα ετσι οτι στη χειροτερη (για τη ΦΙΑΤ) περιπτωση ηταν ενα μεμονωμενο, τυχαιο περιστατικο, στην καλυτερη οτι ηταν στημενο απο τους 'δημοσιογραφους'.
                    Γιατι δεν εγιναν τα παραπανω;

                    +1000!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      ssk last edited by

                      Πολλά ζητάς απο την FAH!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mousatos last edited by

                        Μάλλον θεώρησαν οτι αν αναδείξουν το θέμα με διάψευση στον τύπο θα του έδιναν περισσότερη δημοσιότητα και κάποια από τα αρνητικά στοιχεία θα περέμεναν κάνοντάς τους περισσότερη ζημιά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spike last edited by

                          Ο χρήστης grig82 έγραψε:
                          Πάρτε το τελευταίο τεύχος του Power. Αδειάζει το ΑΜS ολοκληρωτικά!

                          έχεις την καλοσύνη να μας μεταφέρεις μερικές αράδες.
                          δεν αγοράζω γενικώς περιοδικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            grig82 last edited by

                            Δεν έχουν περάσει ακόμη το καινούριο τεύχος στη σελίδα τους, οπότε θα σου τα πω περιληπτικά.Κοίταξε, σε γενικές γραμμές τα πήραν λίγο, επειδή το AMS άρχισε τις επιθέσεις κατά των δημοσιογράφων. Έχουν ένα τεχνικό θέμα στο Know how για τα φρένα, στο οποίο αναλύουν τους παράγοντες που επηρεάζουν το φρενάρισμα. Κια φυσικά αναφέρουν πως μόνο το μέγεθος των δίσκων δεν μετράει, αλλά και άλλα πράγματα όπως η απαγωγή της θερμότητας, η αντλία κτλ. Ο τίτλος του άρθρου έχει ως εξής: 'Φρένα:Τι θα έπρεπε να ξέρουν μερικοί πριν αρχίσουν να γράφουν'. Επίσης γράφουν πως οι Ιταλοί είχαν τα φρένα πάντα σαν δυνατό σημείο και πως ακόμη και αν οι δίσκοι τους δεν είχαν τις μεγαλύτερες διαστάσεις, πετύχαιναν καλή απόσταση φρεναρίσματος.
                            Απαντά και σε επιστολή αναγνώστη λέγοντας πως το δισκόφρενο της φωτογραφίας που είχε δημοσιεύσει το ΑΜS δεν ήταν από Φίατ (είχαν φωτογραφία δίσκου από Φίατ) και πως το χάσιμο των φρένων δεν γίνεται απότομα αλλά προειδοποεί σταδιακά. Ακόμη, αναφέρει πως έπρεπε να είχαν προνοήσει για απόσταση ασφαλείας σε περίπτωση που συνέβαινε κάτι και πως δεν είδαν στον τροχό του αυτοκινήτου όργανα για τη μέτρηση του φρεναρίσματος. Επιπλέον, θεώρησαν και τα υπόλοιπα αποτελέσματα του τεστ (για τα άλλα αυτοκίνητα δηλαδή) λιγο αλλοπρόσαλα. Εκφράζεται και η απορία, πως αφού το αμάξι ήταν επικίνδυνο, γιατί το οδήγησαν μέχρι την αντιπροσωπεία. Θεωρούν πως ίσως οι συνάδελφοι τους απλά έκακαν κάποιο λάθος στη δοκιμή και το φόρτωσαν στο αμάξι.
                            Αυτά στο περίπου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skullone last edited by

                              Ο Dr. Power όμως στο τέλος υπονοεί και πολλά άλλα. Πάντως και το EVO και το Power Techniques θεωρούν αληθείς τους ισχυρισμούς της Fiat για πρό(σ)κληση προς το AMS να ξαναδοκιμασθεί το αυτοκίνητο στον EuroNCAP.

                              Α, κάτι ακόμα. Οι χαρακτηρισμοί του AMS με τις επιθέσεις προς τον ΣΧ και τους 4Τ εμένα μου θυμίζουν ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                grig82 last edited by

                                Το ξέρω φίλε μου ότι υπονοεί κι άλλα. Το διάβασα στο τεύχος. Και το ευχαριστήθηκα να σου πω την αλήθεια. Απλά δεν τα έγραψα, γιατί δεν ξέρω αν έχω το δικαίωμα να μεταφέρω τόσο συγκεκριμένες απόψεις τρίτου προσώπου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Είναι θεμιτό... Αναφέρεις τι λέει - τονίζοντας ότι μεταφέρεις απόψεις άλλου προσώπου - και, αν θες, το χρησιμοποιείς για να ενισχύσεις την επιχειρηματολογία σου επικαλούμενος την αυθεντία. Αλήθεια, το AMS πότε θα αποκτήσει έστω και τη βασική έκδοση του Vbox ΟΕΟ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                    Είναι θεμιτό... Αναφέρεις τι λέει - τονίζοντας ότι μεταφέρεις απόψεις άλλου προσώπου - και, αν θες, το χρησιμοποιείς για να ενισχύσεις την επιχειρηματολογία σου επικαλούμενος την αυθεντία. Αλήθεια, το AMS πότε θα αποκτήσει έστω και τη βασική έκδοση του Vbox ΟΕΟ;

                                    Offtopic, αλλά το Vbox και τα υπόλοιπα μηχανήματα της Racelogic δεν είναι πανάκεια. Στα φρένα δε, έχουν αρκετά μεγάλες αποκλίσεις (μεγαλύτερες από το σφάλμα του δορυφόρου), χωρίς να έχω εντοπίσει το λόγο. Προσωπικά, θεωρώ πιο αξιόπιστα τα Datron. Στην πίστα, βέβαια, Vbox και άγιος ο θεός, αν θέλεις και άλλα νούμερα εκτός από γύρο πίστας. Για σκέτο γύρο, ένα φωτοκύτταρο αρκεί.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Λογικό είναι το σφάλμα του μηχανήματος να είναι μεγαλύτερο από το σφάλμα του δορυφόρου, γιατί ξεκινάς με δεδομένο το σφάλμα του δορυφόρου και προσθέτεις επιπλέον απόκλιση (τουλάχιστον αυτό μας είπαν στο ΣΟΣΜΕ ΜΑΕΦ-ΟΠΑΦ όταν μιλούσαν για πυραύλους κατευθυνόμενους μέσω GPS). Είναι δυστυχώς μια πραγματικότητα με την οποία καλούμαστε να ζήσουμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        grtarifas last edited by

                                        http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... _14453.hbs
                                        Παιδιά όποιος διαθέτει περισσότερο ελεύθερο χρόνο από εμένα ας παραθέσει μία σύνοψη του παραπάνω άρθρου. Από μια ματιά που του έριξα ίσως είναι διαφωτιστικό και για το θέμα με το Ελληνικό AMS.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          e_avgo last edited by

                                          Ο χρήστης grtarifas έγραψε:
                                          http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_produkte/hxcms_article_508915_14453.hbs
                                          Παιδιά όποιος διαθέτει περισσότερο ελεύθερο χρόνο από εμένα ας παραθέσει μία σύνοψη του παραπάνω άρθρου. Από μια ματιά που του έριξα ίσως είναι διαφωτιστικό και για το θέμα με το Ελληνικό AMS.

                                          Πολύ σύντομα γιατί γράφω από το PC στο γραφείο.
                                          Αναφέρει πως σχεδόν 7600 αυτοκίνητα του Fiat Group που έχουν πωληθεί στη Γερμανία, κατασκευασμένα τον Οκτώβριο και Νοέμβριο του 2007, καλούνται για έλεγχο και πιθανόν αντικατάσταση των σωλήνων του συστήματος πέδησης. Υπολογίζεται πως το 60% των οχημάτων φέρει τα ελαττωματικά σωληνάκια, που υπό συγκεκριμένες συνθήκες μπορεί να προκαλέσουν μέιωση της απόδοσης των φρένων (σύμφωνα με την ανακοίνωση της Fiat).
                                          Το ελάττωμα εντοπίστηκε κατά τον ποιοτικό έλεγχο του κατασκευαστή που παρασκεύαζει τα εν λόγω εξαρτήματα και μέχρι στιγμής η Fiat δηλώνει πως δεν γνωρίζει για κάποιο ατύχημα που να οφείλεται στη βλάβη αυτή.

                                          Δυστυχώς η Fiat δεν δίνει περισσοτέρες λεπτομέρειες για ποιες ακριβώς επιπτώσεις στη δύναμη πέδησης έχει η βλάβη αυτή, συνεπώς θεωρώ πως είναι μάλλον ριψοκίνδυνο να συνδέσουμε το γεγονός αυτό με τις αοριστολογίες του AutoΤρίτη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Πιθανώς τα εν λόγω σωληνάκια να διαστέλλονται περισσότερο από το προβλεπόμενο, κάνοντας έτσι την αίσθηση του πεντάλ του φρένου πιο σπογγώδη και προσδίδοντάς του μεγαλύτερη διαδρομή από το επιθυμητό. ΑΥΤΟ το φαινόμενο (μαζί με τις φυσαλίδες αέρα όταν 'βράζουν' τα υγρά) συνδέεται με την κόπωση των φρένων, όχι η... διάμετρος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 68 / 92
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr