-
Έχει αρχίσει να δοκιμάζει και αν δουλεύουν τα σχόλια μαϊμούδες...
-
-
Εγώ πάντως πρότεινα στο περιοδικό (στο σχετικό θέμα) να προχωρήσουν σε μήνυση εναντίον των υπευθύνων του AMS για συκοφαντική δυσφήμηση. Νιώθω ΑΗΔΙΑ που στη χώρα που γέννησε τον δυτικό πολιτισμό κυκλοφορεί αυτό το ξέρασμα.
-
Διορθώνω. Έχει γίνει link η είδηση απλά δεν προβλήθηκε όπως οι προηγούμενες. Είναι στη λίστα των TEST - Τελευταίων νέων (κάτω κάτω στη σελίδα) στο παρακάτω link:
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=66256
-
Εμένα πάντως γιατί μου φαίνεται ότι μάλλον είχε δίκιο ο αντιπρόσωπος της Alfa Romeo στο Ηράκλειο που μιλούσε για εκβιασμό εκ μέρους του AMS;
-
Πάρτε το τελευταίο τεύχος του Power. Αδειάζει το ΑΜS ολοκληρωτικά!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δεν γνωρίζω πόσο πιθανό είναι αλλά είναι σενάριο.....Αρκετα πιθανο κατα τη γνωμη μου. Αλλα οι κακοβουλες ενεργειες του 'περιοδικου' δεν αντιμετωπιζονται σωστα απο τη ΦΙΑΤ.
Εγω αν ημουν ΦΙΑΤ θα καλουσα το ΤΕΕ, το ΙΝΚΑ, το Υπουργειο, το Safetrack, οποιον φορεα ηθελα τελος παντων, να επιλεξουν ενα τυχαιο δειγμα απο τις αντιπροσωπειες μου (3 αυτοκινητα ας πουμε) και να κανουνε δημοσια ενα απο τα καθιερωμενα τεστ των περιοδικων.
Ή θα παρεθετα μετρησεις απο συγκριτικα ευρωπαϊκων περιοδικων, που αποδεικνυουν οτι δεν υπαρχει προβλημα.
Θα αποδεικνυα ετσι οτι στη χειροτερη (για τη ΦΙΑΤ) περιπτωση ηταν ενα μεμονωμενο, τυχαιο περιστατικο, στην καλυτερη οτι ηταν στημενο απο τους 'δημοσιογραφους'.
Γιατι δεν εγιναν τα παραπανω; -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Δεν γνωρίζω πόσο πιθανό είναι αλλά είναι σενάριο.....
Αρκετα πιθανο κατα τη γνωμη μου. Αλλα οι κακοβουλες ενεργειες του 'περιοδικου' δεν αντιμετωπιζονται σωστα απο τη ΦΙΑΤ.
Εγω αν ημουν ΦΙΑΤ θα καλουσα το ΤΕΕ, το ΙΝΚΑ, το Υπουργειο, το Safetrack, οποιον φορεα ηθελα τελος παντων, να επιλεξουν ενα τυχαιο δειγμα απο τις αντιπροσωπειες μου (3 αυτοκινητα ας πουμε) και να κανουνε δημοσια ενα απο τα καθιερωμενα τεστ των περιοδικων.
Ή θα παρεθετα μετρησεις απο συγκριτικα ευρωπαϊκων περιοδικων, που αποδεικνυουν οτι δεν υπαρχει προβλημα.
Θα αποδεικνυα ετσι οτι στη χειροτερη (για τη ΦΙΑΤ) περιπτωση ηταν ενα μεμονωμενο, τυχαιο περιστατικο, στην καλυτερη οτι ηταν στημενο απο τους 'δημοσιογραφους'.
Γιατι δεν εγιναν τα παραπανω;+1000!
-
Πολλά ζητάς απο την FAH!
-
Μάλλον θεώρησαν οτι αν αναδείξουν το θέμα με διάψευση στον τύπο θα του έδιναν περισσότερη δημοσιότητα και κάποια από τα αρνητικά στοιχεία θα περέμεναν κάνοντάς τους περισσότερη ζημιά.
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
Πάρτε το τελευταίο τεύχος του Power. Αδειάζει το ΑΜS ολοκληρωτικά!έχεις την καλοσύνη να μας μεταφέρεις μερικές αράδες.
δεν αγοράζω γενικώς περιοδικά. -
Δεν έχουν περάσει ακόμη το καινούριο τεύχος στη σελίδα τους, οπότε θα σου τα πω περιληπτικά.Κοίταξε, σε γενικές γραμμές τα πήραν λίγο, επειδή το AMS άρχισε τις επιθέσεις κατά των δημοσιογράφων. Έχουν ένα τεχνικό θέμα στο Know how για τα φρένα, στο οποίο αναλύουν τους παράγοντες που επηρεάζουν το φρενάρισμα. Κια φυσικά αναφέρουν πως μόνο το μέγεθος των δίσκων δεν μετράει, αλλά και άλλα πράγματα όπως η απαγωγή της θερμότητας, η αντλία κτλ. Ο τίτλος του άρθρου έχει ως εξής: 'Φρένα:Τι θα έπρεπε να ξέρουν μερικοί πριν αρχίσουν να γράφουν'. Επίσης γράφουν πως οι Ιταλοί είχαν τα φρένα πάντα σαν δυνατό σημείο και πως ακόμη και αν οι δίσκοι τους δεν είχαν τις μεγαλύτερες διαστάσεις, πετύχαιναν καλή απόσταση φρεναρίσματος.
Απαντά και σε επιστολή αναγνώστη λέγοντας πως το δισκόφρενο της φωτογραφίας που είχε δημοσιεύσει το ΑΜS δεν ήταν από Φίατ (είχαν φωτογραφία δίσκου από Φίατ) και πως το χάσιμο των φρένων δεν γίνεται απότομα αλλά προειδοποεί σταδιακά. Ακόμη, αναφέρει πως έπρεπε να είχαν προνοήσει για απόσταση ασφαλείας σε περίπτωση που συνέβαινε κάτι και πως δεν είδαν στον τροχό του αυτοκινήτου όργανα για τη μέτρηση του φρεναρίσματος. Επιπλέον, θεώρησαν και τα υπόλοιπα αποτελέσματα του τεστ (για τα άλλα αυτοκίνητα δηλαδή) λιγο αλλοπρόσαλα. Εκφράζεται και η απορία, πως αφού το αμάξι ήταν επικίνδυνο, γιατί το οδήγησαν μέχρι την αντιπροσωπεία. Θεωρούν πως ίσως οι συνάδελφοι τους απλά έκακαν κάποιο λάθος στη δοκιμή και το φόρτωσαν στο αμάξι.
Αυτά στο περίπου. -
Ο Dr. Power όμως στο τέλος υπονοεί και πολλά άλλα. Πάντως και το EVO και το Power Techniques θεωρούν αληθείς τους ισχυρισμούς της Fiat για πρό(σ)κληση προς το AMS να ξαναδοκιμασθεί το αυτοκίνητο στον EuroNCAP.
Α, κάτι ακόμα. Οι χαρακτηρισμοί του AMS με τις επιθέσεις προς τον ΣΧ και τους 4Τ εμένα μου θυμίζουν ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗ...
-
Το ξέρω φίλε μου ότι υπονοεί κι άλλα. Το διάβασα στο τεύχος. Και το ευχαριστήθηκα να σου πω την αλήθεια. Απλά δεν τα έγραψα, γιατί δεν ξέρω αν έχω το δικαίωμα να μεταφέρω τόσο συγκεκριμένες απόψεις τρίτου προσώπου.
-
Είναι θεμιτό... Αναφέρεις τι λέει - τονίζοντας ότι μεταφέρεις απόψεις άλλου προσώπου - και, αν θες, το χρησιμοποιείς για να ενισχύσεις την επιχειρηματολογία σου επικαλούμενος την αυθεντία. Αλήθεια, το AMS πότε θα αποκτήσει έστω και τη βασική έκδοση του Vbox ΟΕΟ;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Είναι θεμιτό... Αναφέρεις τι λέει - τονίζοντας ότι μεταφέρεις απόψεις άλλου προσώπου - και, αν θες, το χρησιμοποιείς για να ενισχύσεις την επιχειρηματολογία σου επικαλούμενος την αυθεντία. Αλήθεια, το AMS πότε θα αποκτήσει έστω και τη βασική έκδοση του Vbox ΟΕΟ;Offtopic, αλλά το Vbox και τα υπόλοιπα μηχανήματα της Racelogic δεν είναι πανάκεια. Στα φρένα δε, έχουν αρκετά μεγάλες αποκλίσεις (μεγαλύτερες από το σφάλμα του δορυφόρου), χωρίς να έχω εντοπίσει το λόγο. Προσωπικά, θεωρώ πιο αξιόπιστα τα Datron. Στην πίστα, βέβαια, Vbox και άγιος ο θεός, αν θέλεις και άλλα νούμερα εκτός από γύρο πίστας. Για σκέτο γύρο, ένα φωτοκύτταρο αρκεί.
-
Λογικό είναι το σφάλμα του μηχανήματος να είναι μεγαλύτερο από το σφάλμα του δορυφόρου, γιατί ξεκινάς με δεδομένο το σφάλμα του δορυφόρου και προσθέτεις επιπλέον απόκλιση (τουλάχιστον αυτό μας είπαν στο ΣΟΣΜΕ ΜΑΕΦ-ΟΠΑΦ όταν μιλούσαν για πυραύλους κατευθυνόμενους μέσω GPS). Είναι δυστυχώς μια πραγματικότητα με την οποία καλούμαστε να ζήσουμε.
-
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... _14453.hbs
Παιδιά όποιος διαθέτει περισσότερο ελεύθερο χρόνο από εμένα ας παραθέσει μία σύνοψη του παραπάνω άρθρου. Από μια ματιά που του έριξα ίσως είναι διαφωτιστικό και για το θέμα με το Ελληνικό AMS. -
Ο χρήστης grtarifas έγραψε:
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_produkte/hxcms_article_508915_14453.hbs
Παιδιά όποιος διαθέτει περισσότερο ελεύθερο χρόνο από εμένα ας παραθέσει μία σύνοψη του παραπάνω άρθρου. Από μια ματιά που του έριξα ίσως είναι διαφωτιστικό και για το θέμα με το Ελληνικό AMS.Πολύ σύντομα γιατί γράφω από το PC στο γραφείο.
Αναφέρει πως σχεδόν 7600 αυτοκίνητα του Fiat Group που έχουν πωληθεί στη Γερμανία, κατασκευασμένα τον Οκτώβριο και Νοέμβριο του 2007, καλούνται για έλεγχο και πιθανόν αντικατάσταση των σωλήνων του συστήματος πέδησης. Υπολογίζεται πως το 60% των οχημάτων φέρει τα ελαττωματικά σωληνάκια, που υπό συγκεκριμένες συνθήκες μπορεί να προκαλέσουν μέιωση της απόδοσης των φρένων (σύμφωνα με την ανακοίνωση της Fiat).
Το ελάττωμα εντοπίστηκε κατά τον ποιοτικό έλεγχο του κατασκευαστή που παρασκεύαζει τα εν λόγω εξαρτήματα και μέχρι στιγμής η Fiat δηλώνει πως δεν γνωρίζει για κάποιο ατύχημα που να οφείλεται στη βλάβη αυτή.Δυστυχώς η Fiat δεν δίνει περισσοτέρες λεπτομέρειες για ποιες ακριβώς επιπτώσεις στη δύναμη πέδησης έχει η βλάβη αυτή, συνεπώς θεωρώ πως είναι μάλλον ριψοκίνδυνο να συνδέσουμε το γεγονός αυτό με τις αοριστολογίες του AutoΤρίτη.
-
Πιθανώς τα εν λόγω σωληνάκια να διαστέλλονται περισσότερο από το προβλεπόμενο, κάνοντας έτσι την αίσθηση του πεντάλ του φρένου πιο σπογγώδη και προσδίδοντάς του μεγαλύτερη διαδρομή από το επιθυμητό. ΑΥΤΟ το φαινόμενο (μαζί με τις φυσαλίδες αέρα όταν 'βράζουν' τα υγρά) συνδέεται με την κόπωση των φρένων, όχι η... διάμετρος.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων