Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Stellantis Group
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Stellantis Group
    • 1
    • 2
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 51 / 51
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    74
    1003
    39744
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dg79 last edited by

      E άμα χρησιμοποιεί ο criuser το ίδιο ποσοστό, σωστό θα είναι 🤡 πάω πάσο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        criuser @dg79 last edited by

        @dg79 said in Stellantis Group:

        @criuser said in Stellantis Group:

        Του έλεγα του πωλητή για τις μλκιες του Ταβάρες και τις αστοχίες.

        Μου είπε στα κοινωνικά δίκτυα όσοι γράφουν είναι αυτοί που έχουν παράπονα. Οι άλλοι δεν γράφουν.

        Επιτέλους, έχουμε πλέον μια παραδοχή από επίσημα χείλη ότι πράγματι υπάρχουν αρκετοί δυσαρεστημένοι πελάτες, που εκφράζουν τα παράπονά τους και ακούγονται.

        Στις άλλες μάρκες γιατί δε συμβαίνει το ίδιο; Δε χαλάνε τόσο συχνά;
        Μήπως οι ιδιοκτήτες δε τα πάνε καλά με τα social; Μήπως κρατούν κρυφές τις βλάβες (τι μας κροιβουν;;?;!;....)

        Πσραδοχή για τις βλάβες υπάρχει στα σάιτ των εταιρειών και του ομίλου.

        Για τις άλλες μάρκες μια χαρά διαβάζουμε τουλάχιστον για τα γερμανικά.

        Στα γιαπωνέζικα όντως δεν έχουν βλάβες, αλλά δεν βλέπονται, ενώ στα κινέζικα, οι ιδιοκτήτες δεν λένε κουβέντα σαν τους παλιούς ιδιοκτήτες γερμανικών που δεν έλεγαν κουβέντα για να μην χάσουν μεταπώληση.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser @gatoz last edited by

          @gatoz said in Stellantis Group:

          @a-d-p said in Stellantis Group:

          @dg79 said in Stellantis Group:

          @criuser said in Stellantis Group:

          Του έλεγα του πωλητή για τις μλκιες του Ταβάρες και τις αστοχίες.

          Μου είπε στα κοινωνικά δίκτυα όσοι γράφουν είναι αυτοί που έχουν παράπονα. Οι άλλοι δεν γράφουν.

          Επιτέλους, έχουμε πλέον μια παραδοχή από επίσημα χείλη ότι πράγματι υπάρχουν αρκετοί δυσαρεστημένοι πελάτες, που εκφράζουν τα παράπονά τους και ακούγονται.

          Στις άλλες μάρκες γιατί δε συμβαίνει το ίδιο; Δε χαλάνε τόσο συχνά;
          Μήπως οι ιδιοκτήτες δε τα πάνε καλά με τα social; Μήπως κρατούν κρυφές τις βλάβες (τι μας κροιβουν;;?;!;....)

          Συνήθως κριτικές και σχόλια - αξιολογήσεις, κάνουν οι πολύ ευχαριστημένοι και οι πολύ δυσαρεστημένοι πελάτες.😉
          Αυτό που θέλει να πει , είναι ότι αφού πουλάει πάρα πολύ θα έχει και πολλούς δυσαρεστημένους, ακόμα κι αν το πρόβλημα αφορά ένα πχ 5% των αυτοκινήτων.

          Αυτό που συνέβη με τους δύο κινητήρες της Στελαντις ήταν πολύ αρνητικό και γιατί, μεταξύ άλλων, αφορούσε καινούρια αυτοκίνητα. Αν συνέβαινε μετά από πχ 15 χρόνια, δεν θα είχε λάβει τόσο μεγάλη έκταση στα σοσιαλ, γιατί οι απαιτήσεις (αξιοπιστίας) μας μειώνονται όσο μεγαλώνει η ηλικία του αυτοκινήτου μας.

          1. εχεις γινει πλεον τερμα παντελης και στηριζεις παντελη, θα σε δωσω στη συντροφο
          2. το 5% χαλαει στα στελαντι? αχαχαχαχα. η στοιχημαν το δινει αποδοση 0.9 το χαλασμα...

          Μιλάει αυτός που έχει πληρώσει εκατοντάδες χιλιάδες για να συντηρήσει τα βιτάρα του...

          Και τα έχει περάσει και στα έξοδα...😊

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
          Εμαθα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1
          • 2
          • 47
          • 48
          • 49
          • 50
          • 51
          • 51 / 51
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr