-
-
-
-
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Ναι, αλλά τα κινέζικα μοντέλα είναι ανασφαλή, έγραψε στο ΦΒ ο Μπάμπης από το Χαλάνδρι.
Μπάμπη στο Χαλάνδρι δεν έχουμε.
Ίσως έχετε εκεί στα νότια προάστια...

-
-
@ΣτέλλαΦύγεΚρατάωΜαχαίρι said in CarTalk.gr:
«Πρόκειται για κάτι πολύ περισσότερο από μία παρουσίαση νέων προϊόντων. Είναι μια ξεκάθαρη δήλωση προθέσεων.
Στέλλα, άσε τα μεγάλα λόγια και κατέβα σε f1,gtc,wec,wrc,f-e,f1... να αποκτήσεις κύρος.
Άιντε. -
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Οκταπλό χτύπημα της BYD στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.
H ταχύτητα ανάπτυξης νέων μοντέλων, ή και μαρκών(!) που έχουν ορισμένοι κινέζοι είναι απίστευτη.
Δεν έχω ξαναδεί κάτι ανάλογο.
Όταν π.χ. στα σέβεντις/έιτις οι δυτικοευρωπαίοι είχαν κύκλο ζωής των μοντέλων τους τα 8 ή και 10 χρόνια, και σε μερικές περιπτώσεις και περισσότερα, οι Ιάπωνες, οι οποίοι τότε έπαιζαν το catch up game είχαν 4-5ετία. Τώρα οι κινέζοι είναι στην τριετία, και βγάλε. -
-
-
-
-
-
CarTalk.gr