-
@spi_duster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βλεπω πως τα καυσιμα κατεβηκαν. Υστερα απο 2 μηνες εβαλα ντιζελ στο 1,5. Αντε καθε κατεργαρης στον παγκο του σιγα σιγα.
Η βενζίνη βέβαια αγκομαχαει παραπάνω. Μακάρι να διατηρηθεί και να μην έχουμε (πάλι) διάφορα
-
Γεμίστε όσο προλαβαίνετε.
Η κεντρική στρατιωτική διοίκηση του Ιράν δηλώνει ότι έχει κλείσει τα Στενά του Ορμούζ ως αντίδραση στις επιθέσεις του Ισραήλ κατά του νότιου Λιβάνου, χαρακτηρίζοντάς τες ως παραβίαση της συμφωνίας του Ιράν με τις ΗΠΑ.
-
Προλαβαμε. Για 850 χλμ ακόμη. Άντε να κλείσει και η τελευταία μονάδα λιγνίτη. Αυτό θέλω μόνο.
-
Βλεπω πως το ντιζελ κατεβηκε και κατω απο το φραγμα του 1,5. Η βενζινη κρατα ακομη ψηλα στην 100αρα. Σε καλο δρομο ειμαστε. Η χαρα του φεβ παντως.
-
LPG 0,85 έβαλα χθες. Θα δούμε κάτω από 0,75 αν ο Τραμπ δεν κάνει βλακείες
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά