-
Καλησπέρα , θα ήθελα να ρωτήσω την άποψη σας, έχω ένα αγροτικό kingcab πισοκίνητο 2.000 κυβικα του 1991 με αρκετά χιλιομετρα, καίει πάρα πολύ. Θα άξιζε να του βάλω υγραέριο, θα δώ μεγάλη διαφορά στην οικονομία? Απο υγραέριο έχω εμπειρία απο ένα οχημα που εχω,που είχε απο μαμα υγραέριο 1000αρι βεβαια όχημα, είδα τεράστια μα τεράστια οικονομία, πολυ περισσότερη απο τις προσδοκίες μου έτσι αποφάσισα να σκεφτώ να βάλω και σε αυτό το όχημα στο αγροτικο. Βέβαια αυτο ειναι 2000 κυβικα και με παρα πολλα χιλιομετρα,παλιο μοντελο,δεν θα εχει μαμα υγραεριο και η ρυθμιση του και σαν οχημα φτιαγμενο να ειναι τοσο αποδοτικο με το υγραεριο , το καταλαβαινω, δεν θα έχει την ιδια κατανάλωση. Αλλα θα ειναι παλι αρκετα μεγαλη η οικονομια με συντηρητικη οδηγηση παντα? Εχω οδηγησει καποιο καιρο και περισσοτερων κυβικων αγροτικο , αλλα αυτο δεν ξερω γιατι καιει τα κερατα του πραγματικα φοβαμαι να το κινησω. Δεν θελω να μπειτε στον κοπο να κατσετε να μου αναλυσετε καταναλωσεις κτλ ,απλα αν γινεται να μου πειτε απλα τι πιστευετε ,την αποψη σας πανω κατω, δεν χρειαζεται να ειναι τοσο τεκμηριωμενη. Θα εχει μια μικρη διαφορα στην οικονομια που λογω των συνθηκων του οχηματος θα καταναλωνει επισης πολυ υγραεριο οπως και βενζινη και η διαφορα θα ειναι κατι λογω της τιμης του καυσιμου ή οτι θα δω μεγαλη ή παρα πολύ μεγαλη διαφορά? Υγεια και ευτυχια σε ολους, ευχαριστω για τον χρονο σας.
-
Περιπου 35% λιγοτερο σε χρημα θα καταναλωνεις, απλα επειδη το αυτοκινητο εχει καμπυρλατερ η εναλλαγη δε θα γινεται αυτοματα θα την κανεις χειροκινητα. Στην αρχη ισως σε μπερδεψει λιγο αλλα συνηθεια ειναι.
Βασικο να διαλεξεις καποιο απο τα παλια συνεργεια (συνηθως οσα ειναι σε πρατηριο καυσιμων υγραεριου) γιατι η ρυθμιση του και καποιες αλλες λεπτομερειες στην εγκατασταση απαιτουν μαστορα που εχει δουλεψει αρκετα με αυτην την τεχνολογια. -
@ilias-a said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:
Περιπου 35% λιγοτερο σε χρημα θα καταναλωνεις, απλα επειδη το αυτοκινητο εχει καμπυρλατερ η εναλλαγη δε θα γινεται αυτοματα θα την κανεις χειροκινητα. Στην αρχη ισως σε μπερδεψει λιγο αλλα συνηθεια ειναι.
Βασικο να διαλεξεις καποιο απο τα παλια συνεργεια (συνηθως οσα ειναι σε πρατηριο καυσιμων) γιατι η ρυθμιση του και καποιες αλλες λεπτομερειες στην εγκατασταση απαιτουν μαστορα που εχει δουλεψει αρκετα με αυτην την τεχνολογια.Κατάλαβα, ευχαριστώ πολύ, σκεφτομαι να πάω να την κάνω σε μια πολύ γνωστη εταιρια , που εχει καταστημα στην Θηβων, να μην πω ονομα που το ονομα εχει σχεση με την ιταλια,που μου ειπε μια τιμη πολυ καλυτερη απο επαρχια που βρισκεται το αγροτικο,αρκετα πιο χαμηλα κατω απο την μιση τιμη σε σχεση με αυτα που ελεγαν επαρχια,κατω απο 800 ευρω να σου πω δηλαδη.
-
@giorgos_kpk said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:
@ilias-a said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:
Περιπου 35% λιγοτερο σε χρημα θα καταναλωνεις, απλα επειδη το αυτοκινητο εχει καμπυρλατερ η εναλλαγη δε θα γινεται αυτοματα θα την κανεις χειροκινητα. Στην αρχη ισως σε μπερδεψει λιγο αλλα συνηθεια ειναι.
Βασικο να διαλεξεις καποιο απο τα παλια συνεργεια (συνηθως οσα ειναι σε πρατηριο καυσιμων) γιατι η ρυθμιση του και καποιες αλλες λεπτομερειες στην εγκατασταση απαιτουν μαστορα που εχει δουλεψει αρκετα με αυτην την τεχνολογια.Κατάλαβα, ευχαριστώ πολύ, σκεφτομαι να πάω να την κάνω σε μια πολύ γνωστη εταιρια , που εχει καταστημα στην Θηβων, να μην πω ονομα που το ονομα εχει σχεση με την ιταλια,που μου ειπε μια τιμη πολυ καλυτερη απο επαρχια που βρισκεται το αγροτικο,αρκετα πιο χαμηλα κατω απο την μιση τιμη σε σχεση με αυτα που ελεγαν επαρχια,κατω απο 800 ευρω να σου πω δηλαδη.
Αττικη Μπιρμπος ή Λογοθετης και μονο, μην κοιταξεις τα 100-200 της αρχικης εγκαταστασης, το απροβληματιστο να κοιτας. Πλατινες-πυκνωτη-μπουζι βαλε καινουρια και ρυθμιστε αβανς στις 18 μοιρες με ολες τις υποπιεσεις πανω στη φουσκα αβανς, χωρις τις 2 υποπιεσεις 3 μοιρες, επισης η φουσκα αβανς να δουλευει σωστα αλλιως αλλαγη και αυτη.
Κατι ακομα, λογο του οτι μπαινει ο μεικτης πανω στο καμπυρλατερ η αποδοση στη βενζινη πεφτει γυρω στο 10%. -
@ilias-a said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:
@giorgos_kpk said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:
@ilias-a said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:
Περιπου 35% λιγοτερο σε χρημα θα καταναλωνεις, απλα επειδη το αυτοκινητο εχει καμπυρλατερ η εναλλαγη δε θα γινεται αυτοματα θα την κανεις χειροκινητα. Στην αρχη ισως σε μπερδεψει λιγο αλλα συνηθεια ειναι.
Βασικο να διαλεξεις καποιο απο τα παλια συνεργεια (συνηθως οσα ειναι σε πρατηριο καυσιμων) γιατι η ρυθμιση του και καποιες αλλες λεπτομερειες στην εγκατασταση απαιτουν μαστορα που εχει δουλεψει αρκετα με αυτην την τεχνολογια.Κατάλαβα, ευχαριστώ πολύ, σκεφτομαι να πάω να την κάνω σε μια πολύ γνωστη εταιρια , που εχει καταστημα στην Θηβων, να μην πω ονομα που το ονομα εχει σχεση με την ιταλια,που μου ειπε μια τιμη πολυ καλυτερη απο επαρχια που βρισκεται το αγροτικο,αρκετα πιο χαμηλα κατω απο την μιση τιμη σε σχεση με αυτα που ελεγαν επαρχια,κατω απο 800 ευρω να σου πω δηλαδη.
Αττικη Μπιρμπος ή Λογοθετης και μονο, μην κοιταξεις τα 100-200 της αρχικης εγκαταστασης, το απροβληματιστο να κοιτας. Πλατινες-πυκνωτη-μπουζι βαλε καινουρια και ρυθμιστε αβανς στις 18 μοιρες με ολες τις υποπιεσεις πανω στη φουσκα αβανς, χωρις τις 2 υποπιεσεις 3 μοιρες, επισης η φουσκα αβανς να δουλευει σωστα αλλιως αλλαγη και αυτη.
Α βεβαια αν ειναι για τετοιο ποσο διαφορα, βεβαια θα παω σε αυτους να μην έχω προβληματα.Θα του πω να βάλει και αυτα καινουρια που πρεπει και τις ρυθμισεις ετσι, γιατι σκεφτομουν απλα να παω και να πω απλα να μου κανει την μετατροπη, ευτυχως που τωρα μπαινω σε αυτο το σκεπτικο να δω και τι θα μου βαλει και τι θα μου ρυθμισει και θα μου ρυθμιζει στους ελεγχους για να μην μου βγαζει προβληματα. Α καταλαβα θα πεσει η αποδοση στην βενζινη λιγο, δεν πειραζει θα δουλευω σχεδον συνεχεια τον υγραεριο.
-
Έχει βάλει γνωστός σε D21 του 1992 1,6 με μοτέρ Z6 30-35% οικονομία έχει . Και όντως το γυρίζει χειροκίνητα . Απλώς εάν έχει χιλιόμετρα δες και το κύκλωμα ψύξης .
@ilias-a Έχεις υπ όψιν που μπορούμε να βρούμε πλατίνες ; Όσους και να έχουμε ρωτήσει εδώ επαρχία λόγω μοντέλου μας διώχνουν.
Κάποιες φορές του σβήνει στο ρελαντί . Το ξανά πήγε στον εγκαταστατη το ρύθμισε και βελτιώθηκε κάπως . -
@margm said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:
Έχει βάλει γνωστός σε D21 του 1992 1,6 με μοτέρ Z6 30-35% οικονομία έχει . Και όντως το γυρίζει χειροκίνητα . Απλώς εάν έχει χιλιόμετρα δες και το κύκλωμα ψύξης .
@ilias-a Έχεις υπ όψιν που μπορούμε να βρούμε πλατίνες ; Όσους και να έχουμε ρωτήσει εδώ επαρχία λόγω μοντέλου μας διώχνουν.
Κάποιες φορές του σβήνει στο ρελαντί . Το ξανά πήγε στον εγκαταστατη το ρύθμισε και βελτιώθηκε κάπως .Πλατινες, παρε 4-5 ειναι δυσκολο να τις βρεις πλεον.
https://www.getparts.gr/platina-nissan-mitsubishi-813351
Πυκνωτης, παρε 2.
https://www.car.gr/parts/view/319191739-pyknwtis-gnisios-nissan-d21 -
Γίνεται, και η οικονομία φτάνει μεχρι και 50% αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να δώσεις ενα χιλιάρικο συν ότι άλλο μάζεμα χρειαστεί για καινουργια εγκατάσταση LPG σε αυτοκίνητο του 91 με καρμπυρατέρ και πολλά χιλιόμετρα που μπορεί να χαιρετήσει πριν καν προλάβεις να κάνεις απόσβεση. Στα 3 χιλιάρικα θα βρεις κατι 20ετιας που μπορεί να μην έχει LPG αλλά και πάλι θα καίει αρκετά λιγότερο.
-
@azmo said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:
Γίνεται, και η οικονομία φτάνει μεχρι και 50% αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να δώσεις ενα χιλιάρικο συν ότι άλλο μάζεμα χρειαστεί για καινουργια εγκατάσταση LPG σε αυτοκίνητο του 91 με καρμπυρατέρ και πολλά χιλιόμετρα που μπορεί να χαιρετήσει πριν καν προλάβεις να κάνεις απόσβεση. Στα 3 χιλιάρικα θα βρεις κατι 20ετιας που μπορεί να μην έχει LPG αλλά και πάλι θα καίει αρκετά λιγότερο.
Κόστος έχει κάτω απο 1000€ λόγω καρμπυρατέρ.
Μάζεμα οτι και να πάρει θα χρειαστεί ειτε βάλει είτε δεν βάλει LPG -
Όσο αφορά το γνωστο με το D21 1992 1.6 .
Βρήκε συνεργείο εξιδικευμένο Nissan που βάζει και υγραέριο κυρίως σε καρμπυρατέρ .
Θα κάνει μετατροπή σε ηλεκτρονική .
Έχει το μοτέρ Z6 , πλατίνες ( που πρότεινε και ο Ηλίας ) δεν είχαν διαθεσιμα πουθενα .
Θα ρυθμίσει και βαλβίδες.
Το αμάξι είναι καλοσυντηρημένο για την ηλικία του και έχει < 200.000 χιλιόμετρα .
Θ -
@margm said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:
Όσο αφορά το γνωστο με το D21 1992 1.6 .
Βρήκε συνεργείο εξιδικευμένο Nissan που βάζει και υγραέριο κυρίως σε καρμπυρατέρ .
Θα κάνει μετατροπή σε ηλεκτρονική .
Έχει το μοτέρ Z6 , πλατίνες ( που πρότεινε και ο Ηλίας ) δεν είχαν διαθεσιμα πουθενα .
Θα ρυθμίσει και βαλβίδες.
Το αμάξι είναι καλοσυντηρημένο για την ηλικία του και έχει < 200.000 χιλιόμετρα .
ΘΑν βαλει ηλεκτρονικη να αλλαξει και πολλαπλασιαστη, να βαλει για ηλεκτρονικη αναφλεξη απο οποιο μοντελο βρει ιδιο βολταζ εχουν, επισης να βαλει μπουζι αντιπαρασιτικα αν θυμαμαι σωστα αυτο φοραγε τα NGK BP6ES, να βαλει τα NGK BPR6ES.
-
Με γυρισες αρκετα χρονια πισω, ενα ενα τα θυμαμαι.
Να βαλει κατευθειαν ηλεκτρικη τρομπα βενζινης για καμπυρλατερ με πιεση 0.6 bar, η μηχανικη μολις στεγνωσει απο βενζινη πολυ γρηγορα θα χαιρετησει.
Να αλλαξει θερμοστατη, γνησιο αν βρει ανοιγε στους 92 βαθμους, οι εμποριου εφταναν μεχρι τους 88.
Βασικο στην εγκατασταση πνευμονα με καμπυρλατερ, αυτος να τοποθετηθει εγκαρσια και οχι καθετα στο αυτοκινητο γιατι σε πολλες περιπτωσεις στα φρεναρισματα δημιουργουσαν μπουκωμα και εσβηνε ο κινητηρας. -
@ilias-a said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:
@margm said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:
Όσο αφορά το γνωστο με το D21 1992 1.6 .
Βρήκε συνεργείο εξιδικευμένο Nissan που βάζει και υγραέριο κυρίως σε καρμπυρατέρ .
Θα κάνει μετατροπή σε ηλεκτρονική .
Έχει το μοτέρ Z6 , πλατίνες ( που πρότεινε και ο Ηλίας ) δεν είχαν διαθεσιμα πουθενα .
Θα ρυθμίσει και βαλβίδες.
Το αμάξι είναι καλοσυντηρημένο για την ηλικία του και έχει < 200.000 χιλιόμετρα .
ΘΑν βαλει ηλεκτρονικη να αλλαξει και πολλαπλασιαστη, να βαλει για ηλεκτρονικη αναφλεξη απο οποιο μοντελο βρει ιδιο βολταζ εχουν, επισης να βαλει μπουζι αντιπαρασιτικα αν θυμαμαι σωστα αυτο φοραγε τα NGK BP6ES, να βαλει τα NGK BPR6ES.
Προφανώς θα γνωρίζει το συνεργειο που το ανέλαβε.
Το υγραεριο είχε μπει αλλού , αλλα στα πρωτα 2000-3000 εμφανιστηκαν τα θέματα .
Του είχα πει να δει την αναφλεξη πρίν , αλλα δέν γνωριζε και ο ίδιος ο κάτοχος .
Στη βενζινη όπως είναι λογικό δεν φαινόταν τα θεματα.
Θα του τα μεταφέρω . -
Όσο αφορά το Nissan φορτηγάκι .
Πήγε στο συνεργείο που είχα αναφέρει .
Άλλαξε πλατίνες του βρήκε , ρύθμισε βαλβίδες , και το υγραέριο. Καμιά σχέση με πριν .
Σε 2η φάση του πρότεινε να αλλάξει τη τρόμπα βενζίνης με ηλεκτρική όπως είπε και ο Ηλίας .
Το αμάξι άλλαξε αμέσως συμπεριφορά κυρίως στο υγραέριο. Λεπτομερείς μπουζί δεν ξέρω τι έβαλε .
τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab