Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Juke 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Juke 2019
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 18 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    342
    11416
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      axel12p @A d P last edited by

      @a-d-p said in Nissan Juke 2019:

      @axel12p said in Nissan Juke 2019:

      Το θέμα όμως είναι και το πόσο αντιπροσωπευτικό είναι το 8 ή 8.6 που αναφέρεται για το αυτόματο.

      Το Spritmonitor βγάζει το χειροκίνητο Juke στα 6.5lt/100Km, το Puma στα 6.2 και το T-Cross στα 6.0lt/100Km. Δε θεωρώ ότι είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές ώστε να καθορίσει την επιλογή κάποιου.

      Το Hyundai Bayon το βλέπω 5,76 στο sprit,
      6,5 το μέτρησε ο @dimsabas,
      5,5 το δίνει η εταιρεία.

      Το Juke dct το δίνει 6 η εταιρεία και το μέτρησε 8
      Στο sprit βρήκα μέσο όρο 7,01 για dct
      Δεν είναι και κάποια τεράστια διαφορά, λογικό είναι να καίει λίγο περισσότερο από το Bayon, λόγω έλλειψης ηλεκτρικής υποβοήθησης .

      Δλδ βλέπουμε ότι οι μετρήσεις του είναι 1 λίτρο πάνω από spritmonitor

      Ps. Το baleno βλέπω στο sprit 5,66 μέσο όρο 😯🤔

      Έχεις δίκιο. Είχα προσέξει το 8.6 που αναφέρονταν στο προηγούμενο αυτόματο και μου είχε φανεί πολύ μεγάλη η διαφορά. Τα 8 με βαρύ πόδι είναι πιο λογική κατανάλωση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        axel12p @dimsabas last edited by

        @dimsabas said in Nissan Juke 2019:

        Επιλέγω να μην έρχομαι σε "αντιπαράθεση" με κατόχους. Γιατί το παίρνουν προσωπικά και προσπαθούν να υπεραμυνθούν της επιλογής τους. Δεν τους κακίζω, άλλωστε αν δεν το θεωρούσαν κορυφαία αγορά, δεν θα έδιναν στο συγκεκριμένο όχημα τα ωραία τους λεφτουδάκια.

        Επιλέγω να μην έρχομαι σε "αντιπαράθεση" με άτομα του ειδικού τύπου. Γιατί το παίρνουν προσωπικά και προσπαθούν να υπεραμυνθούν της κριτικής τους. Δεν τους κακίζω, άλλωστε αν δεν θεωρούσαν ότι είναι ειδικοί, δεν θα ασχολούνταν με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Και ίσως να δέχονταν και την κριτική τρίτων στα γραφόμενα τους 🙂

        Αναφέρω νωρίτερα ότι διαφωνώ σχετικά με το "οι χώροι για τους πίσω δεν επαρκούν για μια μέση οικογένεια, εκτός κι αν τα πιτσιρίκια είναι πολύ μικρά" και ως απάντηση μου λες ότι είσαι 190+ και 110kg. Προφανώς έχουμε διαφορετικά κριτήρια για την μέση οικογένεια! 🙂

        Σχετικά με τις καταναλώσεις, θυμάμαι ότι αντίστοιχα οι 4Τ είχαν πάντοτε πολύ υψηλότερες καταναλώσεις, σε σχέση με τα υπόλοιπα περιοδικά του χώρου. Προφανώς, οι διαφορές κατανάλωσης ανάμεσα στα μοντέλα που δοκίμαζαν δεν άλλαζαν, αλλά οι μέσες καταναλώσεις που παρουσίαζαν δεν ανταποκρίνονταν στην μέση κατανάλωση που βλέπουμε π.χ. στο spritmonitor.

        Ίσως να έφταιγε ότι μετρούσαν την κατανάλωση καθ'όλη την διάρκεια της δοκιμής, που περιλάμβανε μετρήσεις επιδόσεων, δοκιμή σε πατημένες στριφτερές διαδρομές κλπ. Ίσως όμως να έπρεπε να εξαιρέσουν αυτό το κομμάτι από την μέτρηση της κατανάλωσης, ώστε να μην βγαίνει δυσανάλογα υψηλή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          panormus772 last edited by

          Eπιπλέον 1000 ευρώ έκπτωση από τις επίσημες τιμές (οι οποίες κατέβηκαν κι αυτές άλλα 1000 από προχθές,άρα συνολικό όφελος ~2000 ευρώ ανά έκδοση για το hybrid):

          https://www.car.gr/classifieds/cars/view/325532448-nissan-juke

          https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44953891-nissan-juke

          https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43542483-nissan-juke

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • First post
            Last post
          • 1
          • 2
          • 14
          • 15
          • 16
          • 17
          • 18
          • 18 / 18
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr