-
Έχει ενδιαφέρον το νήμα... Και πάλι σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις μέχρι στιγμής.
Αρα έχουμε και λέμε. Ο καλύτερος (ίσως και ο μοναδικός από ότι καταλαβαίνω) τρόπος για να μένει καιρό ακινητοποιημένο ένα σύγχρονο (Hybrid, κλπ) αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα είναι ο συντηρητής μπαταρίας σωστά?
Αν η απάντηση στο παραπάνω είναι ναι, έχω μια επόμενη ερώτηση.
Όλοι οι συντηρητές μπαταρίας προϋποθέτουν πρίζα και σύνδεση με ρεύμα ή μήπως υπάρχουν και ασύρματοι? Π.χ όπως τα power banks που υπάρχουν για τα κινητά. Αν υπάρχουν ασύρματοι, ίσως τελικά αυτή να είναι η λύση!
-
@nrathens said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
Έχει ενδιαφέρον το νήμα... Και πάλι σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις μέχρι στιγμής.
Αρα έχουμε και λέμε. Ο καλύτερος (ίσως και ο μοναδικός από ότι καταλαβαίνω) τρόπος για να μένει καιρό ακινητοποιημένο ένα σύγχρονο (Hybrid, κλπ) αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα είναι ο συντηρητής μπαταρίας σωστά?
Αν η απάντηση στο παραπάνω είναι ναι, έχω μια επόμενη ερώτηση.
Όλοι οι συντηρητές μπαταρίας προϋποθέτουν πρίζα και σύνδεση με ρεύμα ή μήπως υπάρχουν και ασύρματοι? Π.χ όπως τα power banks που υπάρχουν για τα κινητά. Αν υπάρχουν ασύρματοι, ίσως τελικά αυτή να είναι η λύση!
θελουν πριζα. αν μπορεις να βαλεις φωτοβολταικο παντως λιγο πολυ θα δουλεψει γιατι στην συντηρηση τραβαει λιγο ρευμα.
απο την στιγμη που δεν μπορεις να βαλεις πριζα στο γκαραζ σου τι το παιδευεις; παρε ενα παλιο να κανεις την δουλεια σου.
-
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί υβριδικό.
-
Μην φοβάσαι τίποτα, αν έρχεσαι κάθε 3μηνο στην Ελλάδα, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Οι κατασκευαστές λένε ανά τρίμηνο να το λειτουργείς, για μεγαλύτερη διάρκεια της υβριδικής μπαταρίας στο χρόνο και όχι για να μην αδειάσει.
Μην νομίζεις ότι και οι άλλοι ιδιοκτήτες ξέρουμε όλοι πως να συμπεριφερόμαστε στα υβριδικά.
Στον βωμό της απόλυτης οικονομίας τα ταλαιπωρούμε άσκοπα.
Πριν το παρκάρεις για μεγάλο χρονικό διάστημα, κλείσε όλα τα ηλεκτρικά (φώτα, κλιματισμό, οθόνη), φόρτισε την υβριδική μπαταρία στο μέγιστο, απενεργοποίησε από το να στέλνει δεδομένα και άστο.
-
Στην Ελλάδα έρχομαι συνήθως μια φορά τον μήνα. Αντε 1,5 μήνα. Δεν θα περάσει ποτέ πάνω από 1,5 μήνας χωρίς να έρθω.
Όποτε έρχομαι, έρχομαι για τουλάχιστον 1 εβδομάδα.
Γιατί υβριδικό? Επειδή έχω ήδη ένα (Tonale) στη Γαλλία που μένω. Η σύζυγος θέλει να πάρει κάτι πιο μαζεμένο για την πόλη. Οπότε η σκέψη ήταν να δίναμε την Tonale και να αγοράζαμε κάτι άλλο. Επειδή όμως έχω λατρεία με το συγκεκριμένο, σκεφτόμουν να το έφερνα στην Ελλάδα και να το χαίρομαι όποτε έρχομαι. Η εναλλακτικά να αγόραζα κάτι στην Ελλάδα. Απλά επειδή το 90% πλέον των αυτοκινήτων έχει κάποιο, μικρό έστω, στοιχείο υβριδικότητας, και άλλο αμάξι να αγόραζα (καινούργιο) στατιστικά θα ήταν υβριδικό!
Παρκιν δεν έχω. Μένω στο κέντρο της Αθήνας και εφόσον διέθετα αυτοκίνητο θα νοίκιαζα παρκιν. Απλά είπα ότι δεν θα έχει πρίζα καθώς σκέφτηκα ότι λογικά κανένα παρκιν δεν θα μου νοίκιαζε θέση με πρίζα!
-
Θα σου ταίριαζε μία Junior.
-
@nrathens said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
Στην Ελλάδα έρχομαι συνήθως μια φορά τον μήνα. Αντε 1,5 μήνα. Δεν θα περάσει ποτέ πάνω από 1,5 μήνας χωρίς να έρθω.
Όποτε έρχομαι, έρχομαι για τουλάχιστον 1 εβδομάδα.
Γιατί υβριδικό? Επειδή έχω ήδη ένα (Tonale) στη Γαλλία που μένω. Η σύζυγος θέλει να πάρει κάτι πιο μαζεμένο για την πόλη. Οπότε η σκέψη ήταν να δίναμε την Tonale και να αγοράζαμε κάτι άλλο. Επειδή όμως έχω λατρεία με το συγκεκριμένο, σκεφτόμουν να το έφερνα στην Ελλάδα και να το χαίρομαι όποτε έρχομαι. Η εναλλακτικά να αγόραζα κάτι στην Ελλάδα. Απλά επειδή το 90% πλέον των αυτοκινήτων έχει κάποιο, μικρό έστω, στοιχείο υβριδικότητας, και άλλο αμάξι να αγόραζα (καινούργιο) στατιστικά θα ήταν υβριδικό!
Παρκιν δεν έχω. Μένω στο κέντρο της Αθήνας και εφόσον διέθετα αυτοκίνητο θα νοίκιαζα παρκιν. Απλά είπα ότι δεν θα έχει πρίζα καθώς σκέφτηκα ότι λογικά κανένα παρκιν δεν θα μου νοίκιαζε θέση με πρίζα!
φερτο και αν δεις οτι εχεις θεμα με την μπαταρια βλεπεις τι θα κανεις. το χειροτερο που μπορει να συμβει ειναι να θελεις καινουρια μπαταρια. μπορει να περασουν και 3 χρονια μεχρι να γινει κατι τετοιο.
παντως για να καταλαβεις στο δικο μου αν δεν το οδηγησω για 2 εβδομαδες το βαζω στον συντηρητη. για μια εβδομαδα το αφηνω ετσι.
ο απο πανω που μιλησε για την υβριδικη μπαταρια δεν αποφορτιζεται αυτη αλλα η 12 βολτη. Το δικο μου εχει AGM.
-
Μια λύση που ανακάλυψα χθες βράδυ είναι το cs free από τη ctek σε συνδυασμό με φορητό ηλιακό πάνελ. Δεν ξέρω αν λειτουργούν μέσα από το τζάμι του αυτοκινήτου και ίσως να μην αξίζει. Μόνο το cs free έχει κάπου 150-160 ευρώ στο amazon.
-
Μπορεί να είναι καλύτερα να αγοράσει κάποιος καινούρια μπαταρία..
Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid