-
Έχω ένα fiat Punto 8v και σήμερα αφού έλεγξα τα λάδια και νερά , δεν έκλεισα καλά το καπάκι του νερού με αποτέλεσμα να φύγει η τάπα. Όταν το είχα κοιτάξει ήταν στην μέση το παραφλου. Αφού έκανα μια διαδρομή περίπου 15χλμ με ανοιχτό ac , μετά από καμιά ώρα άνοιξα το καπό και είδα ότι έλειπε η τάπα νερού. Λέτε να το έκαψα; Στα λάδια ο δείκτης ήταν πάνω απ' τη μέση αλλά δεν τον είχα δει πρίν. Πώς μπορώ να καταλάβω αν φλατζαρε; Συμπλήρωσα ένα λίτρο παραφλου και σχεδόν γέμισε. Επίσης τα λάδια δεν ήταν σαν μαγιονέζα, απλά σαν να ήταν λίγο πιο μαύρα. Έχω 6000 χλμ απ' το service και πλησιάζει αλλαγή
-
Πόσα λίτρα παραφλου παίρνει; Και να άδειασε το παγούρι αν το ψυγείο είχε νερό δεν υπάρχει θέμα
-
@panos2171 said in Μετακίνησα το αυτοκίνητο για περίπου 15 χιλιόμετρα χωρίς τάπα νερού:
Πόσα λίτρα παραφλου παίρνει; Και να άδειασε το παγούρι αν το ψυγείο είχε νερό δεν υπάρχει θέμα
4.2 λίτρα παίρνει σύνολο. Λογικά άδειασε μόνο το παγούρι αφού ήταν μόνο το ένα λίτρο. Το ελπίζω..... Πάντως φαινόταν να είχε χυθεί παραφλου στο μηχανοστάσιο. Ελπίζω να μην έκανε και καμιά άλλη ζημιά πχ δυναμό αν και δεν φάνηκε κατι
-
Σήκωσε θερμοκρασία; Πώς το κατάλαβες ότι κάτι δεν πήγαινε καλά;
-
@williamg said in Μετακίνησα το αυτοκίνητο για περίπου 15 χιλιόμετρα χωρίς τάπα νερού:
Σήκωσε θερμοκρασία; Πώς το κατάλαβες ότι κάτι δεν πήγαινε καλά;
Όχι. Μετά από ώρα αφού είχα παρκάρει πήγα να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας γιατι θα αργήσω να το ξανακινησω και το είδα
-
@george1703 said in Μετακίνησα το αυτοκίνητο για περίπου 15 χιλιόμετρα χωρίς τάπα νερού:
@williamg said in Μετακίνησα το αυτοκίνητο για περίπου 15 χιλιόμετρα χωρίς τάπα νερού:
Σήκωσε θερμοκρασία; Πώς το κατάλαβες ότι κάτι δεν πήγαινε καλά;
Όχι. Μετά από ώρα αφού είχα παρκάρει πήγα να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας γιατι θα αργήσω να το ξανακινησω και το είδα
Χωρίς να είμαι ειδικός (ουτε καν σχετικός) θα έλεγα ότι αν δεν σηκωσε θερμοκρασια τοτε μαλλον την γλιτωσες. Για να γινει ζημια θα πρεπει να ξεφυγει απο τις νορμαλ παραμετρους λειτουργιας ο κινητηρας και αν γινει αυτο συνηθως θα δεις ειτε αυξημενη θερμοκρασια ειτε καποιο λαμπακι.
Κανε ενα τηλ σε ενα μηχανικο παντως να παρεις μια πιο εμπεριστατωμένη απαντηση.
-
Γενικά αθάνατα μοτέρ μηχανικά.
Αν δεν καίει νερό και λάδι, τη γλύτωσες θεωρώ.Αν και ανεβοκατεβάζει θερμοκρασία κανονικά και έχει και ζεστό αέρα στο καλοριφέρ, no worries.
Μετακίνησα το αυτοκίνητο για περίπου 15 χιλιόμετρα χωρίς τάπα νερού