-
Αν δώσεις 50 χιλιάρικα και δεν οδηγήσεις για να κατανοήσεις την διαφορά, πάρε και Audi... Μέχρι εκεί σου κόβει.
-
Υπερβολές, για το πλατύ αγοραστικό κοινό μια 325-330 δεν είναι χειρότερη σε δυναμικά χαρακτηριστικά από μια άλφα. Ίσα ίσα θα εντοπίσουν κάποια σημεία που είναι πολύ καλύτερα στην bmw μιας και βγήκε νέο μοντέλο. Η νέα 3αρα έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης, ηχομόνωσης κτλ.
Οι φανατικοί οπαδοί της αλφα γιατί δεν αγοράζουν μια άλφα για να μη κλείσει η εταιρία;;;
Ούτε αυτοί δεν αγοράζουν άλφα.
Είναι λάθος η τοποθέτηση της, το αποτέλεσμα το δείχνει.
Κρίμα γιατί είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. -
Lap επιμένεις σε πράγματα που δεν έχεις άμεση επαφή. (Το "μέχρι εκεί σου κόβει" δεν το είπα για σένα προφανώς, αλλά για τον μέσο αγοραστή).
Επειδή είχα 330i 272 ίππων, o μόνος λόγος που την πήρα τότε ήταν η πίσω κίνηση, σε σχέση με την αντίστοιχη Alfa GT ή την Brera.
H GT ήταν πιο ανάλαφρη πάντως. Την είχε η τότε κοπέλα μου, σε δίλιτρη 165 ίππων. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο!
-
Τι εννοείς δεν έχω αμεση επαφή; Ναι δεν έχω τέτοιο αυτοκίνητο εγω στο όνομα μου, (αν και αν ξαναγοραζα μάλλον θα έπαιρνα την alfa giullieta στα 18.000 ευρώ, δεν την πρόλαβα) αλλά το κοντινό μου περιβάλλον είχε και έχει και bmw και alfa. Μάλιστα αγορασμενες του κουτιού. Ιδιαίτερα η αγορά της άλφα ήταν και για λόγους αλφιστι κτλ. Έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις στον περίγυρο μου για το τι κερδίζεις εν τέλη με την καθε εταιρία. Για εμένα για την Ελλάδα είναι υπερτιμημένα αυτοκίνητα και καταλήγουν να είναι μια βιτρίνα. Μετά κάποια άλογα αν δεν μπαίνεις πιστα για να τα ευχαριστηθείς είναι Τζάμπα λεφτά σε υπερβολές. Η BMW για παράδειγμα δεν βρίσκει κάτω σχεδόν ποτέ λόγω μάπα ελληνικού οδοστρώματος και χάνεται το νόημα της. Συνεχώς παλευει με το esp κτλ, τεσπά. Μια άλλη bmw έχει διαφορικό πίσω. Οκ εκεί πάει καλύτερα.
Το θέμα δεν είμαι εγώ, το θέμα ειναι ότι η άλφα ενώ όλοι την θαυμάζουμε όσοι έχουν τα λεφτά και φτασουν ταμείο στο τέλος φεύγουν με bmw. Δεν πιστεύω να υπάρχει πετροοχεντ που να θέλει το κλείσιμο της εταιρίας. Όπως είπωθηκε και πιο πάνω, μέτοχοι δεν είμαστε αλλά όλοι θέλουμε να υπάρχει και να αποτελεί μια ενδεχόμενη αγορά μας. Οπότε την κρίνουμε αυστηρά, πολυ μάλιστα λόγω των αλφιστι και των υπερβολών τους, αλλά θέλουμε να υπάρχει είναι εξαιρετική εταιρία με πάθος.
-
Εννοώ ότι δεν τα οδηγούσες καθημερινά, Δεν έχει σημασία το όνομα στην άδεια φυσικά.
Αυτός που είναι μεταξύ 330i και Giulia 280 θα πάρει αυτό που θα του κάτσει πιο καλά στο χέρι και στο στρίψιμο. Ο "μαρκάκιας" θα πάρει γερμανικό με 150 άλογα όλα κι όλα...
Άμάρτησα όμως γιατί όλο λέω ότι θα σταματήσω τα off topics και όλο συνεχίζω...
Λαπ όμως σε θέλω για κάτι άλλο. Ενδιαφέρομαι για ένα Swift με κοντά 15 χιλίαρικά, για καθημερινό.
-
Όντως ζητώ συγνώμη από την διαχείριση ότι θέλει ας το σβήσει για να μη χαλάει το νήμα.
Σε αυτήν την τιμή και πιο κάτω ως καινούργιο αξίζει η gl+. Αν βάλεις cvt τότε εκεί είσαι στα 15.000-16.000 νομίζωΑν μεταχειρισμένο τότε φυσικά πας στο τουρμπατο που αναδείκνυει το ταμπεραμέντο του swift. Φυσικά αν μπορείς και το sport. Είναι απόλαυση το sport όπως λένε όλοι και με καλύτερη απόσβεση της αναρτησης από τα απλά!! Πιο δεμένη καρότσα με έξτρα συγκολισεις και υπερβολικά οικονομικό, παραδόξως
-
-
63000 km πλέον ,στα 5 χρονια και 2 μήνες ,μετα απο λήξη εγγύησης και μεγάλο service ...ξαναμενει απο μπαταρία εν κινήσει αυτή τη φορά ,σε φανάρι αφού ενεργοποιήθηκε το start stop....
Ελεος δηλαδή είναι δυνατόν να ενεργοποιεί το ss ενώ εχει χαμηλή μπαταρία? Η οποία εχει αλλαχθεί πριν 2,5 χρονια περίπου.
Ετσι χωρίς καμία προειδοποίηση? -
63000 km πλέον ,στα 5 χρονια και 2 μήνες ,μετα απο λήξη εγγύησης και μεγάλο service ...ξαναμενει απο μπαταρία εν κινήσει αυτή τη φορά ,σε φανάρι αφού ενεργοποιήθηκε το start stop....
Ελεος δηλαδή είναι δυνατόν να ενεργοποιεί το ss ενώ εχει χαμηλή μπαταρία? Η οποία εχει αλλαχθεί πριν 2,5 χρονια περίπου.
Ετσι χωρίς καμία προειδοποίηση?Περιπου τοσο καιρο βγαζουν οι μπαταριες στο 500Χ, απενεργοποιησε το σταρτ-στοπ να κερδισεις αλλον 1-1,5.
Fiat 500X