-
Το νέο Transit Custom επαναπροσδιορίζει το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις van της Ευρώπης.
https://cartalk.gr/transit-custom-dimofilestero-poliseis-van-tis-evropis/
-
280 ίπποι, τετρακίνητοι, με 80+ ηλεκτρικά χιλιόμετρα κάθε πρωί, χωρίς εταιρικό φόρο. Μια Alfa Romeo Tonale Plug-In Hybrid Q4 και γρήγορα!
https://cartalk.gr/ischys-enosei-gia-tin-alfa-romeo-tonale-plug-in-hybrid-q4/
-
H MG συστήνει το ZS ως ένα απόλυτα σύγχρονο SUV με τιμή μικρού και χάρες (κι εξοπλισμό) μεγαλύτερης κατηγορίας.
https://cartalk.gr/zs-thelei-allaksei-dedomena-stin-elliniki-agora-suv/
-
Τωωωωωωρα;
Και δοκιμές του έχουμε ποσταρει.
-
Αντί να βελτιώνει μόνο τα μονοθέσιά της, η Nissan εκπαιδεύει και τον εγκέφαλο των πιλότων της.
https://cartalk.gr/nissan-formula-veltionei-gnostiki-leitourgia-tou-egkefalou/
-
ΤΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Υβριδικό C-SUV που στρίβει αέρα, είναι κουκλί στο μάτι και δεν είναι ξενέρωτο στην οδήγηση; Υπάρχει τέτοιο πράγμα; -
Πάντα μου άρεσε το compass. Αναμένω την αναφορά σου.
-
Ετοιμοπαράδοτο Fiesta, με 2,99% επιτόκιο, προκαταβολή από 4.500 € κι οχτώ χρόνια εγγύηση.
https://cartalk.gr/apoktiste-amesa-ford-fiesta-tous-pronomiakous-orous/
-
Η Mercedes EQE απογειώνει την πολυτέλεια σε ένα ηλεκτρικό SUV και ξεκινά από τα 95 χιλιάρικα.
https://cartalk.gr/mercedes-eqe-suv-ypsili-ilektriki-technologia-kai-polyteleia/
-
Αυτό βέβαια δεν είναι πλέον αυτοκίνητο αλλά σινεμά με ρόδες.
-
ΔΟΚΙΜΗ
Jeep Compass e-Hybrid, ένα Jeep που προτιμά την άσφαλτο από το χώμα, νιώθει πιο άνετα στο στροφιλίκι παρά στην κροκάλα κι είναι φειδωλό στο πρατήριο. -
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Jeep Compass e-Hybrid, ένα Jeep που προτιμά την άσφαλτο από το χώμα, νιώθει πιο άνετα στο στροφιλίκι παρά στην κροκάλα κι είναι φειδωλό στο πρατήριο.Ίσως η stellantis βελτίωσε το υβριδικό σύστημα στα PSA της (με αυξημένη ιπποδύναμη 28hp αντί 20hp) και καλύτερη συνεργασία ηλεκτροκινητήρα με θερμικό.Αναμένουμε δοκιμές...
Για την ξερή αντίδραση στις ανωμαλίες μάλλον κύριες υπαίτιες είναι οι 19άρες. Οι χαμηλότερες εκδόσεις έχουν 17" ή 18"Επίσης στο τέλος στα χαρακτηριστικά, γράφεις 235/45/20 ενώ στο κείμενο λες 235/45/19 (που νομίζω είναι και το σωστό).
Ρίξε μια ματιά Δημήτρη μήπως χρειάζεται διόρθωση.
Στα υπόλοιπα,χαίρομαι που συνεχίζεις να κάνεις και να γράφεις δοκιμές ακόμη για το CarTalk.gr -
Σε ευχαριστώ πολύ. Το διορθώνω μόλις βρεθώ σε υπολογιστή.
-
Μια ζωή στις πίστες και στα χώματα η Audi. Να μην το γιορτάσει;
https://cartalk.gr/audi-sport-gmbh-symplironei-40-chronia-agonistikis-istorias/
-
Έτσι θα μετακινούμαστε σε μερικά χρόνια, λέει η Nissan. Iαπωνική φιλοξενία κι αυτόνομη οδήγηση, τι άλλο να ζητήσει ο κουρασμένος στο μποτιλιάρισμα;
https://cartalk.gr/nissan-hyper-tourer-einai-mellon-tis-premium-kinitikotitas/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Έτσι θα μετακινούμαστε σε μερικά χρόνια, λέει η Nissan. Iαπωνική φιλοξενία κι αυτόνομη οδήγηση, τι άλλο να ζητήσει ο κουρασμένος στο μποτιλιάρισμα;
https://cartalk.gr/nissan-hyper-tourer-einai-mellon-tis-premium-kinitikotitas/
Η Panasonic άλλα λέει...
-
Θα καθόμαστε σε ένα κουτί και θα έρχεται το περιβάλλον μπροστά σε εμάς μέσα από μια οθόνη;
Τι κατανάλωση έχει αυτό;
-
Πω πω χάλια! Η αυτοκίνηση θα τελειώσει και επίσημα με την αυτόνομη οδήγηση, ήδη είναι με το ένα πόδι στον τάφο με τα τάμπλετ με ρόδες που επιβάλλονται.
-
Επίσημη παρουσίαση του ηλεκτρικού Citroën ë-C3. Λουκούμι για την πόλη, επαρκώς γρήγορο με 113 ίππους και 320 χιλιόμετρα αυτονομίας.
-
Νέο Renault Clio, μετά από 16 εκατομμύρια πωλήσεις, τώρα με πετρέλαιο, υγραέριο και full hybrid. Από 158 ευρώ τον μήνα, με πέντε χρόνια εγγύηση.
https://cartalk.gr/neo-renault-clio-stin-ellada-158e-ton-mina-5-chronia-engyisi/
CarTalk.gr