Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    29
    5158
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      accentwizard last edited by

      Οι αναθυμιασεις ειναι.Καθαρισε τα κολαρα και την πεταλουδα επι την ευκαιρια,αν δεν το εχεις κανει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lazarefa last edited by

        Πριν από λίγο κατέβηκα στο αμάξι και ξεκούμπωσα λίγο το συγκεκριμένο κολάρο από την πεταλούδα για να το παρατηρήσω καλύτερα στο σημείο που έχει λεκιάσει. Δεν το αφαίρεσα τελείως, μια που κάτι τέτοιο θα προυπέθετε την αφαίρεση και του σωλήνα αναθυμιάσεων αλλά και το λύσιμο από την άλλη πλευρά του κολάρου.
        Εν πάση περιπτώσει αυτό που διαπίστωσα είναι ότι στο σημείο εκείνο (περιφερειακά, από την πλευρά που έχει λερώσει) φαίνεται να έχει σκιστεί το κολάρο καθώς εκεί έχει μια ελαστική απόληξη η οποία έχει σκιστεί.
        Οπότε λογικά μάλλον θα πρέπει να ψάξω να βρω το συγκεκριμένο τμήμα του κολάρου για αντικατάσταση.
        Πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο θέμα αν λειτουργεί για κάποιο διάστημα ο κινητήρας με το κολάρο όχι 100% στεγανό στο υπόψη σημείο; Πχ να περάσει σκόνη από το σημείο εκείνο προς την πεταλούδα, λόγω και της υποπίεσης που δημιουργείται.
        Βέβαια, ξαναλέω ότι μέχρι στιγμής δεν έχω αντιληφθεί κάτι.

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          accentwizard @lazarefa last edited by

          @lazarefa said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

          Πριν από λίγο κατέβηκα στο αμάξι και ξεκούμπωσα λίγο το συγκεκριμένο κολάρο από την πεταλούδα για να το παρατηρήσω καλύτερα στο σημείο που έχει λεκιάσει. Δεν το αφαίρεσα τελείως, μια που κάτι τέτοιο θα προυπέθετε την αφαίρεση και του σωλήνα αναθυμιάσεων αλλά και το λύσιμο από την άλλη πλευρά του κολάρου.
          Εν πάση περιπτώσει αυτό που διαπίστωσα είναι ότι στο σημείο εκείνο (περιφερειακά, από την πλευρά που έχει λερώσει) φαίνεται να έχει σκιστεί το κολάρο καθώς εκεί έχει μια ελαστική απόληξη η οποία έχει σκιστεί.
          Οπότε λογικά μάλλον θα πρέπει να ψάξω να βρω το συγκεκριμένο τμήμα του κολάρου για αντικατάσταση.
          Πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο θέμα αν λειτουργεί για κάποιο διάστημα ο κινητήρας με το κολάρο όχι 100% στεγανό στο υπόψη σημείο; Πχ να περάσει σκόνη από το σημείο εκείνο προς την πεταλούδα, λόγω και της υποπίεσης που δημιουργείται.
          Βέβαια, ξαναλέω ότι μέχρι στιγμής δεν έχω αντιληφθεί κάτι.

          Επειδη ειναι μετα το μαφ σιγουρα θα υπαρχει προβλημα.

          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lazarefa @accentwizard last edited by

            @accentwizard said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

            @lazarefa said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

            Πριν από λίγο κατέβηκα στο αμάξι και ξεκούμπωσα λίγο το συγκεκριμένο κολάρο από την πεταλούδα για να το παρατηρήσω καλύτερα στο σημείο που έχει λεκιάσει. Δεν το αφαίρεσα τελείως, μια που κάτι τέτοιο θα προυπέθετε την αφαίρεση και του σωλήνα αναθυμιάσεων αλλά και το λύσιμο από την άλλη πλευρά του κολάρου.
            Εν πάση περιπτώσει αυτό που διαπίστωσα είναι ότι στο σημείο εκείνο (περιφερειακά, από την πλευρά που έχει λερώσει) φαίνεται να έχει σκιστεί το κολάρο καθώς εκεί έχει μια ελαστική απόληξη η οποία έχει σκιστεί.
            Οπότε λογικά μάλλον θα πρέπει να ψάξω να βρω το συγκεκριμένο τμήμα του κολάρου για αντικατάσταση.
            Πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο θέμα αν λειτουργεί για κάποιο διάστημα ο κινητήρας με το κολάρο όχι 100% στεγανό στο υπόψη σημείο; Πχ να περάσει σκόνη από το σημείο εκείνο προς την πεταλούδα, λόγω και της υποπίεσης που δημιουργείται.
            Βέβαια, ξαναλέω ότι μέχρι στιγμής δεν έχω αντιληφθεί κάτι.

            Επειδη ειναι μετα το μαφ σιγουρα θα υπαρχει προβλημα.

            Οταν λες πρόβλημα, σε τι τύπου πρόβλημα αναφέρεσαι;

            miata_4ever 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • miata_4ever
              miata_4ever @lazarefa last edited by

              @lazarefa said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

              @accentwizard said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

              @lazarefa said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

              Πριν από λίγο κατέβηκα στο αμάξι και ξεκούμπωσα λίγο το συγκεκριμένο κολάρο από την πεταλούδα για να το παρατηρήσω καλύτερα στο σημείο που έχει λεκιάσει. Δεν το αφαίρεσα τελείως, μια που κάτι τέτοιο θα προυπέθετε την αφαίρεση και του σωλήνα αναθυμιάσεων αλλά και το λύσιμο από την άλλη πλευρά του κολάρου.
              Εν πάση περιπτώσει αυτό που διαπίστωσα είναι ότι στο σημείο εκείνο (περιφερειακά, από την πλευρά που έχει λερώσει) φαίνεται να έχει σκιστεί το κολάρο καθώς εκεί έχει μια ελαστική απόληξη η οποία έχει σκιστεί.
              Οπότε λογικά μάλλον θα πρέπει να ψάξω να βρω το συγκεκριμένο τμήμα του κολάρου για αντικατάσταση.
              Πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο θέμα αν λειτουργεί για κάποιο διάστημα ο κινητήρας με το κολάρο όχι 100% στεγανό στο υπόψη σημείο; Πχ να περάσει σκόνη από το σημείο εκείνο προς την πεταλούδα, λόγω και της υποπίεσης που δημιουργείται.
              Βέβαια, ξαναλέω ότι μέχρι στιγμής δεν έχω αντιληφθεί κάτι.

              Επειδη ειναι μετα το μαφ σιγουρα θα υπαρχει προβλημα.

              Οταν λες πρόβλημα, σε τι τύπου πρόβλημα αναφέρεσαι;

              Ίσως κάποια αστάθεια ρελαντί ,ρεταρισμα ίσως και τσεκ.τοτε θα δεις ότι θα αναφέρεται στον μαφ όπως ειπώθηκε.

              The answer to everything is a Miata..

              PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
              MIATA NB 1.6 LSD

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • W
                w202-amg last edited by

                Ο σφιγκτήρας είναι σφιγμένος σωστά? Άνευ ουσίας ζήτημα απλά προκαλεί βρωμιά

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lazarefa @miata_4ever last edited by

                  @miata_4ever said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

                  @lazarefa said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

                  @accentwizard said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

                  @lazarefa said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

                  Πριν από λίγο κατέβηκα στο αμάξι και ξεκούμπωσα λίγο το συγκεκριμένο κολάρο από την πεταλούδα για να το παρατηρήσω καλύτερα στο σημείο που έχει λεκιάσει. Δεν το αφαίρεσα τελείως, μια που κάτι τέτοιο θα προυπέθετε την αφαίρεση και του σωλήνα αναθυμιάσεων αλλά και το λύσιμο από την άλλη πλευρά του κολάρου.
                  Εν πάση περιπτώσει αυτό που διαπίστωσα είναι ότι στο σημείο εκείνο (περιφερειακά, από την πλευρά που έχει λερώσει) φαίνεται να έχει σκιστεί το κολάρο καθώς εκεί έχει μια ελαστική απόληξη η οποία έχει σκιστεί.
                  Οπότε λογικά μάλλον θα πρέπει να ψάξω να βρω το συγκεκριμένο τμήμα του κολάρου για αντικατάσταση.
                  Πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο θέμα αν λειτουργεί για κάποιο διάστημα ο κινητήρας με το κολάρο όχι 100% στεγανό στο υπόψη σημείο; Πχ να περάσει σκόνη από το σημείο εκείνο προς την πεταλούδα, λόγω και της υποπίεσης που δημιουργείται.
                  Βέβαια, ξαναλέω ότι μέχρι στιγμής δεν έχω αντιληφθεί κάτι.

                  Επειδη ειναι μετα το μαφ σιγουρα θα υπαρχει προβλημα.

                  Οταν λες πρόβλημα, σε τι τύπου πρόβλημα αναφέρεσαι;

                  Ίσως κάποια αστάθεια ρελαντί ,ρεταρισμα ίσως και τσεκ.τοτε θα δεις ότι θα αναφέρεται στον μαφ όπως ειπώθηκε.

                  Μέχρι στιγμής κανένα τέτοιο πρόβλημα. Το μόνο ίσως που παρατήρησα μέχρι σήμερα και πιθανόν να συνδέεται με το συγκεκριμένο θέμα (λόγω σχετικής περίσσειας αέρα προφανώς) είναι ότι σε πρόσφατο ταξίδι που έκανα (και το οποίο κάνω χρόνια και ξέρω που κυμαίνεται η κατανάλωση) είδα αυτή τη φορά να έχει τσιμπήσει ελαφρά, κάπου 0,2-03 λτ/100 χλμ παραπάνω από το σύνηθες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lazarefa @w202-amg last edited by

                    @w202-amg said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

                    Ο σφιγκτήρας είναι σφιγμένος σωστά? Άνευ ουσίας ζήτημα απλά προκαλεί βρωμιά

                    Ο σφιγκτήρας είναι σωστά σφιγμένος, ναι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lazarefa last edited by

                      Σκεφτόμουν μήπως το σαββατοκύριακο αφαιρέσω το εν λόγω κολάρο της εισαγωγής και αφού το καθαρίσω να επιχειρήσω συγκόλληση, κατά τα βήματα που περιγράφονται στο παρακάτω βίντεο:
                      Youtube Video

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        w202-amg @lazarefa last edited by

                        @lazarefa said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

                        Σκεφτόμουν μήπως το σαββατοκύριακο αφαιρέσω το εν λόγω κολάρο της εισαγωγής και αφού το καθαρίσω να επιχειρήσω συγκόλληση, κατά τα βήματα που περιγράφονται στο παρακάτω βίντεο:
                        Youtube Video

                        Η επιτυχία θα εξαρτηθεί από την καθαριότητα και αν κατά την τοποθέτηση οι διαστάσεις πρέπει να μεταβληθούν έστω και λίγο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr