Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 460
    • 461
    • 462
    • 463
    • 464
    • 464 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    15093
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elvet
      elvet @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in Alfa Romeo Mi.Τo 2008:

      @elvet said in Alfa Romeo Mi.Τo 2008:

      αλλά θα έχεις σαφώς λιγότερη άνεση καθημερινά λόγω ανάρτησης

      Σε αυτό διαφωνώ. Είχα την 1.3 ντήζελ και μου είχε κάνει απίστευτα θετική εντύπωση το πόσο άνετη ανάρτηση είχε και ποιότητα κύλισης. Από τα πιο άνετα αυτοκίνητα (στην κατηγορία της) που εχω οδηγήσει.

      Είχα G.Punto Και συμβίωσα για 390Κ km, με τον ψόφιο 1,3mjt. Ηταν άνετο και προοδευτικό, μαλακό και ρυθμίσιμο χωρίς να κοπανάει ή να κουράζει, ενώ κρατούσε καλά. To mito που οδήγησα (και μάλιστα back to back σε ίδια διαδρομή με το punto μου) είχε γκάζι (ΤΒ 120 ηταν αν θυμάμαι καλά) αλλά ήταν σκληρή η ανάρτηση, κοπανούσε και κούραζε. Δεν θυμάμαι τι ζάντες είχε, αλλά μου έκανε κακή εντύπωση και το θυμάμαι ως deal braker, ειδικά για καθημερινό αυτοκίνητο. Γενικά τα Alfa Romeo δεν έχουν κουραστικές αναρτήσεις (με εξαιρεση κάποια ειδικότερα ti, κλπ) και αυτό μου έκανε ακόμα αρνητικότερη εντύπωση για το Mito.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • R
        red_monster @lap last edited by

        @lap said in Alfa Romeo Mi.Τo 2008:

        Δεν ηταν όλοι τούρμπο.
        Αυτούς τους κινητές τους έχω δοκιμάσει σχέδον πρόσφατα και σε mito, όσο και αν σας φαίνεται παράξενο ο πραγματικα καλος ιταλικός ήταν ο 1,4 ατμοσφαιρικός αλλά κάπως αργός. Παρά πολύ αξιόπιστο μοτέρ δοκιμασμένο και με λίγα λάδια μέσα, βαρουσε κόφτες και δεν εκανε κιχ. Τέλειο κιβώτιο ταχυτήτων με αυτόν τον κινητήρα.

        Ο άλλος ο εξαιρετικός ήταν ο twinair λόγω στροφαρισματος και εξαιρετικού ήχου.

        Οι άλλοι οι πιο δυνατοί βενζίνης ήταν κακοί στην αξιοπιστία τους και οι diesel αδιάφοροι τελείως

        Γενικά άσχετα με το τι λένε η mito είναι ένα fiat. Έχει αυτήν την κούφια αίσθηση στον δρόμο και στις λακούβες που έχουν όλα τα fiat της κατηγορίας αυτής. Σαν πάτημα σε στροφές είναι πολύ καλή.

        Σαφέστατα ένα σύγχρονο ιαπωνικό πόλης σπορτίφ είναι πολύ ανώτερο και σε πάτημα και σε αίσθηση σε λακούβες κτλ παρά το όνομα που του έχει βγει ότι είναι κουτί με ρόδες.

        Είχα μιτο 1.4tb 155hp με 17αρες για 9 χρόνια και 140k km και συμφωνώ για την αίσθηση φιατ και τις κούφιες αντιδράσεις της ανάρτησης.
        Έκαιγε πολύ, είχε άβολο και μικρο χώρο αποσκευών, έβρισκε παντού η μούρη και είχε μικρο κύκλο στροφής. Αν μπορούσες να ζήσεις με αυτά ήταν ένα πολύ συμπαθητικό αυτοκίνητο. Στα 9 χρόνια μηδέν θέματα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1
        • 2
        • 460
        • 461
        • 462
        • 463
        • 464
        • 464 / 464
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr