-
Γειά χαρά παίδες, μπαίνω κατευθείαν στο ψητό:
Ο παππούς μου ο συγχωρεμένος αγόρασε τον Δεκέμβριο του 1999 ένα Άξεντ το οποίο όμως ήταν δεύτερη γενιά ( 2000- ). Είναι το σεντάν - ο Θεός να το κάνει - με τον 1.3 και τα 84 άλογα. Το 2001 που έφυγε από τη ζωή πέρασε στα χέρια της μάνας μου έως και σήμερα. Έχει λίγο πάνω από 80.000 χλμ λόγω του ότι είχε μείνει σε ακινησία και ότι έπειτα ήταν δεύτερο αυτοκίνητο.
Λόγω προβλήματος υγείας και άλλων λόγων, είμαι σε αδιέξοδο σχετικά με το αμάξι, να το πουλήσω ή να το αναπαλαιώσω. Γιατί ρωτάω? Επειδή από τη μία μας έχει υπηρετήσει τόσα χρόνια και δεν ζήτησε σχεδόν τίποτα ο σκύλος, και από την άλλη επειδή όπως και να το κάνεις, δεν είναι πλατφόρμα που να αξίζει να ρίξεις χρήμα.
Τα προτερήματά του είναι πως δεν καίει πολύ, έχει λίγα χιλιόμετρα και είναι fun to drive.
Τα ελαττώματά του από την άλλη είναι η υποστροφή, το ότι παραείναι ελαφρύ, δλδ για σεντάν δεν έχει το κατάλληλο "βάρος" και ποιότητα κύλισης, ανοίγω το A/C στο 2 πχ και το αμάξι πασχίζει.
Δεν ξέρω τι να κάνω, από τη μία αντικειμενικά δεν αξίζει, από την άλλη θέλω να το αναστήσω και να το κάνω βιτρίνα, τού το χρωστάω.
-
Ακριβώς το ίδιο, 12/2000, σεντάν με τον ίδιο κινητήρα και τα 11,5 κιλά ροπής,με 116.000 χλμ αποτελεί τον μόνιμο αντικαταστάτη τις φορές που αλλάζω αυτοκίνητο και περιμένω το νέο. Πάντα ο μηχανικός μου λέει πόσο ωραία και προσβάσιμα τα έχουν τακτοποιημένα οι κορεάτες τα απάρτια στο μηχανοστάσιο, μάλλον ιαπωνικές καταβολές των 90s, μια και που οι κινητήρες τους ήταν αντιγραφές. Μηδαμινά προβληματα σε 22 χρόνια χρήσης( ένας λ μόνο κι ένας συμπλέκτης). Ισχύει ότι πεθαίνει το αμάξι όταν ανοίγεις air condition. Δεν υπάρχει λόγος να το δώσεις για μένα, δεδομένης της αξίας του ως μτχ. Επ΄ουδενί δεν θα σε εμπνεύσει οδηγικά, αλλά δεν θα σου ζητήσει και κάτι σοβαρό για επισκευή.
-
fun to drive ένα hyundai του 2000;
Κατά τ άλλα αν πηγαίνει κράτησέ το, από service δε θα ζητήσει και πολλά, κάντου ένα γενικό με 300-400€.
-
@panos2171 said in Hyundai Accent: Μία σχέση αγάπης και μίσους.:
fun to drive ένα hyundai του 2000;
Κατά τ άλλα αν πηγαίνει κράτησέ το, από service δε θα ζητήσει και πολλά, κάντου ένα γενικό με 300-400€.
120 ευρώ μου πήρε ο Ελευθεριάδης στην Ολυμπιάδος για να αλλάξει ιμάντα. Με 400 θα το κάνει καινούριο!
-
Αν αλλαχτούν όλα τα υγρά/φιλτρα φαντάζομαι πως ναι καινούργιο θα γίνει.
-
Τι εννοείς «να το αναπαλαιώσω»;
Να το φρεσκάρεις εννοείς.
Αν προορίζεται για νέο οδηγό να μάθει, και εφόσον υπάρχει, κράτα το.
Αλλιώς πρόκειται για πολύ παππουδίστικο αυτοκίνητο, θα το οδηγείς βέβαια και θα θυμάσαι τον μακαρίτη.
Θα είναι σαν να τον τιμάς, κατά κάποιον τρόπο. -
Προσωπικά, αν υπήρχε δυνατότητα για πιο καινούργιο θα το έδινα.
Αλλιώς συντήρηση στα απολύτως απαραίτητα (λάστιχα, ανάρτηση), αρκεί μηχανικά να είναι εντάξει. Από εκεί και πέρα, φουλ βάψιμο, σαλόνι κλπ. αν περισσέψουν τα δίνεις, αλλά δεν θα τα πάρεις ποτέ πίσω σε μια μεταπώληση. -
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις παίδες.
Στην πράξη χρειάζεται ένα μικρό πεντάθυρο και ίσως λίγο ψηλό, πχ Panda, Agila, κλπ. αλλά να αξίζει να ρίξεις χρήμα πάνω του, σε αντίθεση με το Άξεντ (όπως έχω ακούσει από όλους μέχρι τώρα).
Αν όμως φτιάχνεται η υποστροφή και γενικά η "κουβαδοσύνη" στην Αξεντιά, τότε για μένα αξίζει, εδώ βλέπεις άλλα κι άλλα. Θα γίνει - αν γίνει τελικά - ωραίο project car (δεν μιλάω για ματαιοδοξίες τύπου 400 άλογα και τα συναφή, αλλά κάνα ΦΠΕ, βαψιματακι, ζαντικό, αμορτισέρ οπωσδήποτε, κλπ).
-
@nzx-r said in Hyundai Accent: Μία σχέση αγάπης και μίσους.:
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις παίδες.
Στην πράξη χρειάζεται ένα μικρό πεντάθυρο και ίσως λίγο ψηλό, πχ Panda, Agila, κλπ. αλλά να αξίζει να ρίξεις χρήμα πάνω του, σε αντίθεση με το Άξεντ (όπως έχω ακούσει από όλους μέχρι τώρα).
Αν όμως φτιάχνεται η υποστροφή και γενικά η "κουβαδοσύνη" στην Αξεντιά, τότε για μένα αξίζει, εδώ βλέπεις άλλα κι άλλα. Θα γίνει - αν γίνει τελικά - ωραίο project car (δεν μιλάω για ματαιοδοξίες τύπου 400 άλογα και τα συναφή, αλλά κάνα ΦΠΕ, βαψιματακι, ζαντικό, αμορτισέρ οπωσδήποτε, κλπ).
Προς την κατεύθυνση που σκέφτεσαι εγώ διαφωνώ. Φπε ,βάψιμο είναι πεταμένα λεφτά. Ζάντες μεταχειρισμένες και καλά αμορτισέρ ελατήρια ναι συμφωνώ. Και πες ότι πήρε 10 άλογα στις 6000σαλ ,ε και?
Η υποστροφή διορθώνεται με διάφορους τρόπους αλλά πίστεψέ με δεν θα θελες να είχες υπερστροφή σε πρόσθιο κινητό. -
Έτσι ακριβώς. Πεταμένα λεφτά είναι ΦΠΕ σε ατμοσφαιρικό, ζάντες επίσης. Μια αξιοπρεπή basic ανάρτηση χρειάζεσαι τύπου kyb excel και μέχρι εκεί. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι προορισμένο για ανθρωπομεταφορέας από το ένα σημείο στο άλλο, άρα χρειάζεται μόνο τα παραπάνω και ένα καλό ελαστικό. Βάψιμο σε περίπτωση που δεν παρκάρει σε γκαράζ και κινείται/παρκάρει εντός πόλης θα το απέφευγα και εγώ. Για ένα σωστό βάψιμο θα χρειαστείς λίγο πάνω από τα 1000€ οπότε όπως σωστά ειπώθηκε δεν αξίζει.
-
Πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο, να σου βάλει ένα μεγαλύτερο alternator, και μετά βάλε ένα ηχοσύστημα με ας πούμε 3x12ίντσα να γουστάρεις.
Kαι σου μένουν αν αλλάξεις μελλοντικά... -
@panos2171 said in Hyundai Accent: Μία σχέση αγάπης και μίσους.:
Για ένα σωστό βάψιμο θα χρειαστείς λίγο πάνω από τα 1000€ οπότε όπως σωστά ειπώθηκε δεν αξίζει.
Να στείλω ένα ωραίο accent που έχει ένας γείτονας, βαμμένο γαλάζιο.
ΜΕ ΠΙΝΈΛΟ!!!Κι η μπογιά που έδωσε, πεταμένα λεφτά...
Να προσθέσω στην αρχική μου σκέψη, ότι όσο φτιάχνεις ένα τέτοιο μοντέλο, όλο και το μάτι κάποιου Ρωμαίου θα τραβήξεις.
-
@bassstarlet said in Hyundai Accent: Μία σχέση αγάπης και μίσους.:
Πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο, να σου βάλει ένα μεγαλύτερο alternator, και μετά βάλε ένα ηχοσύστημα με ας πούμε 3x12ίντσα να γουστάρεις.
Kαι σου μένουν αν αλλάξεις μελλοντικά...Παίζει να είμαι ο μοναδικός άνθρωπος στον πλανήτη που σιχαίνομαι τη δυνατή μουσική στο αμάξι!
-
Μπα μη το λες.
Η πλειοψηφία δεν γουστάρει/ντρέπεται/αντέχει...
Hyundai Accent: Μία σχέση αγάπης και μίσους.