Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    nzx-r

    @nzx-r

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nzx-r Unfollow Follow

    Latest posts made by nzx-r

    • RE: Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου, το σασί ένα από αυτά.

      Οπότε άκυρο για Carina.

      Άλλες προτάσεις για πεντάθυρο? Έχω στα υπόψιν Mondeo, Laguna, Insignia, Mazda 6, Octavia και Leon.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nzx-r
    • RE: Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου, το σασί ένα από αυτά.

      Να' μαι και πάλι. Κατευθείαν στο ψητό:

      Απ' ότι κατάλαβα υπάρχουν διαβαθμίσεις όσον αφορά τη ποιότητα κύλισης και γενικά στιβαρότητας. Δηλαδή το δεύτερης γενιάς Accent μου είναι econobox car, δίνει την αίσθηση πως είναι Getz/Atos σε μορφή σεντάν, ταυτόχρονα όμως είναι(?) καλύτερο από κάτι Thalia, Tiida και Fabia sedan. Όταν βλέπω κάτι Octavia, Mondeo, Insignia, Passat, κλπ. φαίνονται όντως πιο στιβαρά απ'το Hyundai.

      Θα ήθελα προτάσεις -μοντέλα και χρονολογίες- με γνώμονα την στιβαρότητα (έχω αρχίσει και κουράζω, το ξέρω, συγγνώμη) καθώς και (μηχανολογική) αξιοπιστία. Καιρό τώρα λιμπίζομαι μια πεντάθυρη Carina, δεν ξέρω όμως εάν έχει την ίδια 'ψεύτικη' αίσθηση με το Accent. Αξίζει? Είναι πλατφόρμα που αξίζει να ρίξεις χρήμα πάνω της σε αντίθεση με το Accent? Μοντέλα που έχω υπόψιν είναι Mondeo mk3 και μεταγενέστερα, Renault Laguna mk2, Octavia, Leon mk1.

      Ακούω προτάσεις! Ευχαριστώ εκ των προτέρων και σόρι για τη μανία με την στιβαρότητα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nzx-r
    • RE: Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου, το σασί ένα από αυτά.

      Όκέικ, θα ενημερώσω για τυχόν εξελίξεις.

      Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας παιδιά!  

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nzx-r
    • RE: Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου, το σασί ένα από αυτά.

      NZX-R wrote:

      ...Για παράδειγμα -μιλώντας βάσει στερεοτύπων- τα γαλλογερμανικά μπορεί να είναι ακριβά σε θέματα συντήρησης και ανταλλακτικών αλλά είναι στιβαρά, ήσυχα και άνετα.

      Μετά είναι και το άλλο. Η ησυχία σε πολλά αυτοκίνητα καινούρια πάει περίπατο με τους τρικύλινδρους μικρούς κινητήρες. Οπότε αν έχει γίνει οικονομία στις μονώσεις ή αν έχουν χρησιμοποιηθεί φτηνά υλικά τότε ο θόρυβος του κινητήρα περνά μέσα στο αυτοκίνητο.

      Ήθελα να αναφέρω και στα κριτήρια το θέμα των 3κιλυνδρων, ειδικά turbo και GDI πως με την καμία, όπως και δυνατότητα απενεργοποίησης τυχόν συστήματος start/stop και τέλος όχι κιβώτιο DSG.

      Με γάλλους δεν έχω πολλή εμπειρία αλλά ανέκαθεν μού άρεσαν, ειδικά η Laguna και το τελευταίο(?) C5 απόπνέουν μια αίσθηση εμπιστοσύνης. Όπως και να'χει, για 2000's και early 2010's το κόβω. Τώρα για κυκλοφορία downtown και κλάση ρύπων κλάιν, δεν πατάω κέντρο με αμάξι ούτως ή άλλως. Καλύτερα και από θέμα DIY επισκευών, να μπορείς να αλλάξεις ένα απλό ανταλλακτικό, πριν γίνουν PC σε ροδες και φουλ αντιεργονομικά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nzx-r
    • Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου, το σασί ένα από αυτά.

      Γειά χαρά σε όλους, θα ήθελα κάποιες γνώμες για αγορά αυτοκινήτου (μεταχειρισμένου το πιθανότερο), μα πρώτα να ξεκινήσω ρωτώντας τί κάνει ένα αυτοκίνητο στιβαρό, και εάν είναι θέμα σασί ή όχι, ειδικά το τελευταίο με παιδεύει καιρό τώρα.

      Για παράδειγμα -μιλώντας βάσει στερεοτύπων- τα γαλλογερμανικά μπορεί να είναι ακριβά σε θέματα συντήρησης και ανταλλακτικών αλλά είναι στιβαρά, ήσυχα και άνετα.

      Τί είναι λοιπόν αυτό που τα κάνει έτσι? Είναι θέμα αναρτήσεων? Είναι θέμα σασί και γενικά πλατφόρμας? Άν ναι, τότε ποιό είδος είναι το ιδανικό? Ένα από τα κριτήριά μου για επιλογή αυτοκινήτου είναι καθαρά αυτό. Το να είναι δηλαδή μια στιβαρή πλατφόρμα που να αξίζει να ρίξεις χρήμα πάνω της. Όταν πχ κλείνω την πόρτα του Accent 2ης γενιάς, είναι σαν πατζουρόφυλλο, ενώ ενός Golf mk4 αισθάνεται-και ακούγεται 'γεμάτο'. Δεν ψάχνω δηλαδή ούτε econobox ψευδοσεντάν αλουμινόχαρτο, ούτε καταστάσεις Maybach. Επειδή εφορία, από θέμα κυβισμού, η αίσχατη λύση λίγο πάνω από δίλιτρο.

      Τα κριτήριά μου -με σειρά προτεραιότητας- είναι τα εξής:

      • Στιβαρότητα ησυχία και άνεση

      • Αυτόματο κιβώτιο και αξιοπιστία του (Aisin πχ και μακριά από Jetco), στην ανάγκη χειροκίνητο

      • Μετάδοση, κατά προτίμηση τετρακίνηση

      • Καύσιμο, πρώτη επιλογή diesel, στην ανάγκη βενζίνη

      • Καλη βάση με δυνατότητες για βελτίωση και ευκολία DIY

      Απ'ό,τι έχω ψάξει μέχρι τώρα, με βλέπω για κάνα early 2000's A4/A6, σε παραχώρηση φάση καμιά Lexus. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και συγγνώμη για τυχόν αστοχίες! 

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nzx-r
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr