-
Τον εχω οδηγησει σε Leon,και μου φανηκε εξαιρετικος.Υστερηση χαμηλα δεν ειχα παρατηρησει.Μιλαμε για ενα μοτερ χιλιαρι τρικυλινδρο με 21 κιλα ροπης,που λογικο ειναι να αποδιδεται ψηλα.Αν την εβγαζε στις 1200σαλ θα ηταν αφυσικο.
-
Μέτριο μοτέρ, καμία σχέση με τον 1.0αρι ecoboost. Τον έχω όδηγήσει σε Αρόνα, Πόλο, Καμίκ, Ίμπιζα. Με αυτόματο ειναι ΟΚ, με την κουτάλα ειναι χάλια.
-
@accentwizard said in Κινητήρας:
Τον εχω οδηγησει σε Leon,και μου φανηκε εξαιρετικος.Υστερηση χαμηλα δεν ειχα παρατηρησει.Μιλαμε για ενα μοτερ χιλιαρι τρικυλινδρο με 21 κιλα ροπης,που λογικο ειναι να αποδιδεται ψηλα.Αν την εβγαζε στις 1200σαλ θα ηταν αφυσικο.
Η υστέρηση χαμηλά είναι θεωρητική. Δεν το καταλαβαίνεις στην οδήγηση, με το που πατάς γκάζι ανεβάζει αμέσως το μοτέρ, αυτά τα λένε όσοι ψάχνουν ψύλους στ' άχυρα.
-
Μέτριο μοτέρ, καμία σχέση με τον 1.0αρι ecoboost. Τον έχω όδηγήσει σε Αρόνα, Πόλο, Καμίκ, Ίμπιζα. Με αυτόματο ειναι ΟΚ, με την κουτάλα ειναι χάλια.
Διορθώνω: Καλό μοτέρ, σαφώς χειρότερο από το εξαιρετικό 1.0 Ecoboost και σαφώς καλύτερό από τον μετριότατο (και βγάλε) 1.0Τ της Hyundai. Με το DSG είναι μια χαρά, αλλά με το χειροκίνητο κιβώτιο θέλει προσαρμογή (περισσότερο γκάζι και αμπραγιάρισμα) στις εκκινήσεις από στάση. Άμα ξεπεράσεις τις 2000 στροφές και ως τις 5000 τραβάει μια χαρά.
Κινητήρας