-
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Παρασκευή και 13 σήμερα...
ελέγχτηκαν μπουζί,πολλαπλασιαστές,μπέκ,όλα οκ!
Είναι κάτι πολύ χειρότερο...
Ο δεύτερος κύλινδρος έχει πρόβλημα και χρειάζεται ρεκτιφιέ η κεφαλή(φλάτζα,βαλβίδες,ελατήρια κλπ)...κόστος πάνω κάτω 600 γιούρος και μπορεί να ανέβει και άλλο αν το πρόβλημα εντοπιστεί πιο "χαμηλά" πχ στα έμβολα...
Το τι καντήλια έχω κατεβάσει από το πρωί δεν λέγεται...
Φοβόμουν τον καταλύτη επειδή είναι ακριβός αλλά βγήκε κάτι πολύ χειρότερο...
Η διάγνωση ήταν ότι το αμάξι ήταν "ταλαιπωρημένο" σε κάποια σημεία(βαλβίδες νομίζω)λόγω ηλικίας και χιλιομέτρων και όταν μπήκε η εγκατάσταση υγραερίου στις 150000 χλμ πριν από 3 χρόνια(τώρα έχει 182000)απλώς το αποτελείωσε...
Με τη χρήση lpg δηλαδή το πρόβλημα έγινε χειρότερο...
Ο κωδικός βλάβης είναι P0302...Δεν καταλαβαίνω γιατί το αμάξι θέλει ρεκτιφιε? Δουλεύει νορμάλ βενζίνη κ υγραέριο όχι άρα θέλει ρεκτιφιε?
Πλέον το check engine άναψε και με τη χρήση βενζίνης..βασικά ψιλορετάριζε καιρό τώρα και το πήγα σε ηλεκτρολογείο να δούμε αν ευθύνεται το lpg...το ανάψαμε για 2 λεπτά και μετά το γυρίσαμε στη βενζίνη,τίποτα....
Μετά όμως από μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων,με το που πάρκαρα,άρχισε να αναβοσβήνει το τσεκ και έτρεμε ολόκληρο...σήμερα το πρωί ξεκινάω και είχε μείνει μόνιμα αναμμένο...δεν έτρεμε όμως...το πάω συνεργείο,το βάζουν στο διαγνωστικό και βγάζει κωδικό P0302...
Βγάλαμε τον πολλαπλασιαστή και βάλαμε έναν άλλον,τίποτα...
βγάλαμε μπουζί,τίποτα,σαν καινούρια...ούτως η άλλως κάπου 2000χλμ έχουν...
τσεκάραμε μπεκ,τίποτα...
μετά μετρήσαμε συμπίεση και στον δεύτερο κύλινδρο ήταν πιο χαμηλή από τους υπόλοιπους...
Και καταλήξαμε ότι η κεφαλή θέλει ρεκτιφιέ...κυρίως στις βαλβίδες εντοπίζεται το πρόβλημα...είχαν φυσιολογική φθορά μετά από τόσα χρόνια και χιλιόμετρα και η χρήση lpg τις επιβάρυνε...έχω ακούσει κιολας ότι το lpg γ@μάει τις βαλβίδες...
Υποθέτω όμως ότι για να γίνει ρεκτιφιέ,πρέπει να "ξηλωθει" και το lpg και να ξαναμπεί μετά το ρεκτιφιέ...
Τι συμπίεση είχε δλδ και πόση διαφορά από τους άλλους κυλίνδρους? Αν ήμουν στη θέση σου κ η μέτρηση συμπίεσης δεν έδειχνε κάτι τραγικό κατευθείαν θα καταργουσα την egr όπως και έκανα, είχα πολλά ρεταρισματα,σβησιματα στο πάτημα συμπλέκτη, τραγική συμπεριφορά στο παρά άσε γκάζι. Και μέσα στην πόλη με σταθερό γκάζι χτυπιοταν. Μαπ σου βγάζει κανένα σφάλμα? -
Βλέπετε και τη βαλβίδα pcv, γιατί κι αυτή μπορεί να προκαλεί μεγάλο τρέμουλο στο αυτοκίνητο. Έλεγχος σε πολλαπλασιαστές και μπουζί, που απ' ότι γράφτηκε κάνατε.
Μετά αν δείχνει κιόλας χαμηλή συμπίεση κάποιος κύλινδρος, άνοιγμα κυλινδροκεφαλής κι ελπίζεις για το καλύτερο σενάριο, να έχει στραβώσει δηλαδή μόνο κανένας οδηγός ή καμιά βαλβίδα.
-
Τελικώς από βδομάδα θα το στείλω για επισκευή και βλέπουμε.
Μια απορία που έχω,μετά το ρεκτιφιέ,να συνεχίζω να του βάζω βενζίνη 95 οκτανίων ή να το γυρίσω σε 98 ή 100 οκτάνια?
Η σχέση συμπίεσης είναι 10,5:1...Δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι μετά την επισκευή... -
Aυτό είναι υποχρεωμένος να στο απαντήσει ο μηχανικός.
Όπως επίσης, και αν χρειαστεί να αλλάξεις τύπο λαδιού, ανάλογα με τις ανοχές. -
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Τελικώς από βδομάδα θα το στείλω για επισκευή και βλέπουμε.
Μια απορία που έχω,μετά το ρεκτιφιέ,να συνεχίζω να του βάζω βενζίνη 95 οκτανίων ή να το γυρίσω σε 98 ή 100 οκτάνια?
Η σχέση συμπίεσης είναι 10,5:1...Δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι μετά την επισκευή...Τί θα κάνεις ακριβώς?
-
@bassstarlet said in VW Polo check engine:
Aυτό είναι υποχρεωμένος να στο απαντήσει ο μηχανικός.
Όπως επίσης, και αν χρειαστεί να αλλάξεις τύπο λαδιού, ανάλογα με τις ανοχές.Σωστά,θα τον ρωτήσω.Λάδι μου είχε πει να βάζω 10w40,πριν γίνει ότι έγινε...θα δούμε αν θα μείνω σε αυτό ή θα γυρίσω σε 5w30 ή 5w40...
-
@w202-amg said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Τελικώς από βδομάδα θα το στείλω για επισκευή και βλέπουμε.
Μια απορία που έχω,μετά το ρεκτιφιέ,να συνεχίζω να του βάζω βενζίνη 95 οκτανίων ή να το γυρίσω σε 98 ή 100 οκτάνια?
Η σχέση συμπίεσης είναι 10,5:1...Δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι μετά την επισκευή...Τί θα κάνεις ακριβώς?
Θα βγει η κεφαλή και θα σταλεί στο μηχανουργείο για ρεκτιφιέ.Από όσο μου είπε,νέες φλάντζες,βαλβίδες,οδηγοί βαλβίδων κλπ κλπ...
Όσο για αυτό που είπες κάποιες μέρες πριν,με την egr και τον map δεν είχαμε πρόβλημα.Ούτε μου έκανε όλα αυτά που έλεγες(σβησίματα στο πάτημα αμπραγιάζ,τραγική συμπεριφορά στο πάτα-άσε του γκαζιου,να χτυπιέται με σταθερό γκάζι κλπ)...μόνο αναβόσβηνε το check engine και έτρεμε ολόκληρο και μετά από λίγα λεπτά έμενε μόνιμα αναμμένο και πήγαινε κανονικά,χωρίς τρέμουλο κλπ... -
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Τελικώς από βδομάδα θα το στείλω για επισκευή και βλέπουμε.
Μια απορία που έχω,μετά το ρεκτιφιέ,να συνεχίζω να του βάζω βενζίνη 95 οκτανίων ή να το γυρίσω σε 98 ή 100 οκτάνια?
Η σχέση συμπίεσης είναι 10,5:1...Δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι μετά την επισκευή...Τί θα κάνεις ακριβώς?
Θα βγει η κεφαλή και θα σταλεί στο μηχανουργείο για ρεκτιφιέ.Από όσο μου είπε,νέες φλάντζες,βαλβίδες,οδηγοί βαλβίδων κλπ κλπ...
Όσο για αυτό που είπες κάποιες μέρες πριν,με την egr και τον map δεν είχαμε πρόβλημα.Ούτε μου έκανε όλα αυτά που έλεγες(σβησίματα στο πάτημα αμπραγιάζ,τραγική συμπεριφορά στο πάτα-άσε του γκαζιου,να χτυπιέται με σταθερό γκάζι κλπ)...μόνο αναβόσβηνε το check engine και έτρεμε ολόκληρο και μετά από λίγα λεπτά έμενε μόνιμα αναμμένο και πήγαινε κανονικά,χωρίς τρέμουλο κλπ...Γενικά σταματημένος στο ρελαντί έτρεμε το αυτοκίνητο?
-
@andya3 said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Τελικώς από βδομάδα θα το στείλω για επισκευή και βλέπουμε.
Μια απορία που έχω,μετά το ρεκτιφιέ,να συνεχίζω να του βάζω βενζίνη 95 οκτανίων ή να το γυρίσω σε 98 ή 100 οκτάνια?
Η σχέση συμπίεσης είναι 10,5:1...Δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι μετά την επισκευή...Τί θα κάνεις ακριβώς?
Θα βγει η κεφαλή και θα σταλεί στο μηχανουργείο για ρεκτιφιέ.Από όσο μου είπε,νέες φλάντζες,βαλβίδες,οδηγοί βαλβίδων κλπ κλπ...
Όσο για αυτό που είπες κάποιες μέρες πριν,με την egr και τον map δεν είχαμε πρόβλημα.Ούτε μου έκανε όλα αυτά που έλεγες(σβησίματα στο πάτημα αμπραγιάζ,τραγική συμπεριφορά στο πάτα-άσε του γκαζιου,να χτυπιέται με σταθερό γκάζι κλπ)...μόνο αναβόσβηνε το check engine και έτρεμε ολόκληρο και μετά από λίγα λεπτά έμενε μόνιμα αναμμένο και πήγαινε κανονικά,χωρίς τρέμουλο κλπ...Γενικά σταματημένος στο ρελαντί έτρεμε το αυτοκίνητο?
Όταν αναβόσβηνε το check engine τελευταία φορά ναι...
Τις δυο προηγούμενες λίγο,ενώ όταν έμενε μόνιμα αναμμένο όχι...και με σβηστό λαμπάκι πάλι όχι...
Και τις τρεις φορές άρχισε να αναβοσβήνει μετά τη χρήση υγραερίου...όπως λένε αν κάτι υπάρχει και δεν φαίνεται αμέσως,αν βάλεις το υγραέριο γίνεται πιο έντονο...
Την πρώτη φορά έσβησε από μόνο του(το τσεκ εντζιν) την άλλη μέρα και την δεύτερη μου το σβησαν με διαγνωστικό σε ένα συνεργείο και μου είπαν αν στο ξανακάνει έλα να το δούμε...την τρίτη έμεινε μόνιμα αναμμένο και έτσι είναι ακόμα...@andya3 said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Τελικώς από βδομάδα θα το στείλω για επισκευή και βλέπουμε.
Μια απορία που έχω,μετά το ρεκτιφιέ,να συνεχίζω να του βάζω βενζίνη 95 οκτανίων ή να το γυρίσω σε 98 ή 100 οκτάνια?
Η σχέση συμπίεσης είναι 10,5:1...Δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι μετά την επισκευή...Τί θα κάνεις ακριβώς?
Θα βγει η κεφαλή και θα σταλεί στο μηχανουργείο για ρεκτιφιέ.Από όσο μου είπε,νέες φλάντζες,βαλβίδες,οδηγοί βαλβίδων κλπ κλπ...
Όσο για αυτό που είπες κάποιες μέρες πριν,με την egr και τον map δεν είχαμε πρόβλημα.Ούτε μου έκανε όλα αυτά που έλεγες(σβησίματα στο πάτημα αμπραγιάζ,τραγική συμπεριφορά στο πάτα-άσε του γκαζιου,να χτυπιέται με σταθερό γκάζι κλπ)...μόνο αναβόσβηνε το check engine και έτρεμε ολόκληρο και μετά από λίγα λεπτά έμενε μόνιμα αναμμένο και πήγαινε κανονικά,χωρίς τρέμουλο κλπ...Γενικά σταματημένος στο ρελαντί έτρεμε το αυτοκίνητο?
Όταν αναβόσβηνε το check engine τελευταία φορά ναι...
Τις δυο προηγούμενες λίγο,ενώ όταν έμενε μόνιμα αναμμένο όχι...και με σβηστό λαμπάκι πάλι όχι...
Και τις τρεις φορές άρχισε να αναβοσβήνει μετά τη χρήση υγραερίου...όπως λένε αν κάτι υπάρχει και δεν φαίνεται αμέσως,αν βάλεις το υγραέριο γίνεται πιο έντονο...
Την πρώτη φορά έσβησε από μόνο του(το τσεκ εντζιν) την άλλη μέρα και την δεύτερη μου το σβησαν με διαγνωστικό σε ένα συνεργείο και μου είπαν αν στο ξανακάνει έλα να το δούμε...την τρίτη έμεινε μόνιμα αναμμένο και έτσι είναι ακόμα... -
Μακάρι να βρεθεί λύση αλλά με προβληματίζει ότι θέμα υπάρχει μόνο όταν αναβοσβησει το check. Αν υπήρχε θέμα στην κεφαλή θα ήταν μόνιμο το θέμα ασχέτως check
-
Μακάρι να βρεθεί λύση αλλά με προβληματίζει πως θέμα υπάρχει μόνο όταν αναβοσβησει το check. Αν υπήρχε θέμα στην κεφαλή θα ήταν μόνιμο το θέμα ασχέτως check
-
@w202-amg said in VW Polo check engine:
Μακάρι να βρεθεί λύση αλλά με προβληματίζει πως θέμα υπάρχει μόνο όταν αναβοσβησει το check. Αν υπήρχε θέμα στην κεφαλή θα ήταν μόνιμο το θέμα ασχέτως check
Για να σε διευκολύνω,το αμάξι σε γενικές γραμμές ψιλορέταρε(όχι κάτι τραγικό όμως)όταν δούλευε με βενζίνη...όταν γύριζες στο υγραέριο μετά από κάποια χιλιόμετρα (ακόμα και αν το ξαναγύρναγες σε βενζίνη) άρχιζε και αναβόσβηνε το τσεκ και έτρεμε ολόκληρο το αμάξι...κανα δυό φορές έκανε σαν να πάει να σβήσει,χωρίς να σβήσει και ξαναανέβαζε στροφές...τελευταία φορά ψιλομύριζε και βενζίνη αλλά μπορεί να ήταν και ιδέα μου...και μετά από κάποια χιλιόμετρα έμενε μόνιμα αναμμένο και επανέρχονταν όπως ήταν πριν αρχίσει να αναβοσβήνει...
-
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
Μακάρι να βρεθεί λύση αλλά με προβληματίζει πως θέμα υπάρχει μόνο όταν αναβοσβησει το check. Αν υπήρχε θέμα στην κεφαλή θα ήταν μόνιμο το θέμα ασχέτως check
Για να σε διευκολύνω,το αμάξι σε γενικές γραμμές ψιλορέταρε(όχι κάτι τραγικό όμως)όταν δούλευε με βενζίνη...όταν γύριζες στο υγραέριο μετά από κάποια χιλιόμετρα (ακόμα και αν το ξαναγύρναγες σε βενζίνη) άρχιζε και αναβόσβηνε το τσεκ και έτρεμε ολόκληρο το αμάξι...κανα δυό φορές έκανε σαν να πάει να σβήσει,χωρίς να σβήσει και ξαναανέβαζε στροφές...τελευταία φορά ψιλομύριζε και βενζίνη αλλά μπορεί να ήταν και ιδέα μου...και μετά από κάποια χιλιόμετρα έμενε μόνιμα αναμμένο και επανέρχονταν όπως ήταν πριν αρχίσει να αναβοσβήνει...
Μπορεί να έχεις πρόβλημα μόνο με τα ελατήρια των βαλβίδων και να σου κάνει misfires. Όπως και να 'χει όμως, αν ανοίξεις μηχανή και στο επισκευάσει σωστά, θα έχεις αυτοκίνητο για αρκετά χρόνια ακόμα.
-
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
Μακάρι να βρεθεί λύση αλλά με προβληματίζει πως θέμα υπάρχει μόνο όταν αναβοσβησει το check. Αν υπήρχε θέμα στην κεφαλή θα ήταν μόνιμο το θέμα ασχέτως check
Για να σε διευκολύνω,το αμάξι σε γενικές γραμμές ψιλορέταρε(όχι κάτι τραγικό όμως)όταν δούλευε με βενζίνη...όταν γύριζες στο υγραέριο μετά από κάποια χιλιόμετρα (ακόμα και αν το ξαναγύρναγες σε βενζίνη) άρχιζε και αναβόσβηνε το τσεκ και έτρεμε ολόκληρο το αμάξι...κανα δυό φορές έκανε σαν να πάει να σβήσει,χωρίς να σβήσει και ξαναανέβαζε στροφές...τελευταία φορά ψιλομύριζε και βενζίνη αλλά μπορεί να ήταν και ιδέα μου...και μετά από κάποια χιλιόμετρα έμενε μόνιμα αναμμένο και επανέρχονταν όπως ήταν πριν αρχίσει να αναβοσβήνει...
Εμένα μου κάνει για ανάφλεξη. Είδατε μην μαυρίζει η πορσελάνη από κάποιο μπουζί έστω και ελάχιστα από κακή μπουζοπιπα έστω και αν η μπουζοπιπα είναι οκ? Αν ήταν βαλβίδα θα σου το έκανε μόνιμα στις χαμηλές Σαλ,δεν θα είχε τέτοια εξάρτηση από το τσεκ.
Οποιοδήποτε θέμα ανάφλεξης ή φανερώνεται πρώτα στο αέριο ή απλά είναι εντονότερο στο αέριο.
Στο μερκ νομίζαμε ότι είναι βαλβίδα καμμένη,το έκανε σαν ρεταρισμα στο απότομο γκάζι και στο ρελαντί σαν αρρυθμία. Όλα κ όλοι συνηγορούσαν ότι ήταν βαλβίδα και όπως είχαμε τα μπουζί έξω ένα στην πορσελάνη του είχε μια άνευ ουσίας μαύρη μικρή γραμμή. Περνούσε ο σπινθήρας από εκεί όταν είχε φορτίο υψηλό. Στη βενζίνη δούλευε μια χαρά. -
@w202-amg said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
Μακάρι να βρεθεί λύση αλλά με προβληματίζει πως θέμα υπάρχει μόνο όταν αναβοσβησει το check. Αν υπήρχε θέμα στην κεφαλή θα ήταν μόνιμο το θέμα ασχέτως check
Για να σε διευκολύνω,το αμάξι σε γενικές γραμμές ψιλορέταρε(όχι κάτι τραγικό όμως)όταν δούλευε με βενζίνη...όταν γύριζες στο υγραέριο μετά από κάποια χιλιόμετρα (ακόμα και αν το ξαναγύρναγες σε βενζίνη) άρχιζε και αναβόσβηνε το τσεκ και έτρεμε ολόκληρο το αμάξι...κανα δυό φορές έκανε σαν να πάει να σβήσει,χωρίς να σβήσει και ξαναανέβαζε στροφές...τελευταία φορά ψιλομύριζε και βενζίνη αλλά μπορεί να ήταν και ιδέα μου...και μετά από κάποια χιλιόμετρα έμενε μόνιμα αναμμένο και επανέρχονταν όπως ήταν πριν αρχίσει να αναβοσβήνει...
Εμένα μου κάνει για ανάφλεξη. Είδατε μην μαυρίζει η πορσελάνη από κάποιο μπουζί έστω και ελάχιστα από κακή μπουζοπιπα έστω και αν η μπουζοπιπα είναι οκ? Αν ήταν βαλβίδα θα σου το έκανε μόνιμα στις χαμηλές Σαλ,δεν θα είχε τέτοια εξάρτηση από το τσεκ.
Οποιοδήποτε θέμα ανάφλεξης ή φανερώνεται πρώτα στο αέριο ή απλά είναι εντονότερο στο αέριο.
Στο μερκ νομίζαμε ότι είναι βαλβίδα καμμένη,το έκανε σαν ρεταρισμα στο απότομο γκάζι και στο ρελαντί σαν αρρυθμία. Όλα κ όλοι συνηγορούσαν ότι ήταν βαλβίδα και όπως είχαμε τα μπουζί έξω ένα στην πορσελάνη του είχε μια άνευ ουσίας μαύρη μικρή γραμμή. Περνούσε ο σπινθήρας από εκεί όταν είχε φορτίο υψηλό. Στη βενζίνη δούλευε μια χαρά.Οι πολλαπλασιαστές και τα μπουζί ελέγχτηκαν πρώτα-πρώτα.
Τα μπουζί πεντακάθαρα(ούτε 1000χλμ δεν είχαν κιολας)και η μπουζόπιπα καλή.Πολλαπλασιαστές το ίδιο...ευτυχώς εκείνη την ημέρα είχαν φέρει ένα ίδιο Πόλο να του αλλάξουν δυο πολλαπλασιαστές και πριν τους βάλουν,κάναμε δοκιμή στο δεύτερο κύλινδρο και με τους δυο καινούριους,χωρίς κανένα αποτέλεσμα...Μετά είδαμε και τα μπεκ,και αυτά καλά...
Και ύστερα ήρθε η ώρα να μετρήσουμε την συμπίεση...και εκεί φάνηκε ότι ο δεύτερος κύλινδρος είχε πιο αρκετά πιο χαμηλή από τους άλλους τρεις.
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω.ΟΚ παλιό αμάξι με aftermarket LPG δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά τι να κάνεις... -
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
Μακάρι να βρεθεί λύση αλλά με προβληματίζει πως θέμα υπάρχει μόνο όταν αναβοσβησει το check. Αν υπήρχε θέμα στην κεφαλή θα ήταν μόνιμο το θέμα ασχέτως check
Για να σε διευκολύνω,το αμάξι σε γενικές γραμμές ψιλορέταρε(όχι κάτι τραγικό όμως)όταν δούλευε με βενζίνη...όταν γύριζες στο υγραέριο μετά από κάποια χιλιόμετρα (ακόμα και αν το ξαναγύρναγες σε βενζίνη) άρχιζε και αναβόσβηνε το τσεκ και έτρεμε ολόκληρο το αμάξι...κανα δυό φορές έκανε σαν να πάει να σβήσει,χωρίς να σβήσει και ξαναανέβαζε στροφές...τελευταία φορά ψιλομύριζε και βενζίνη αλλά μπορεί να ήταν και ιδέα μου...και μετά από κάποια χιλιόμετρα έμενε μόνιμα αναμμένο και επανέρχονταν όπως ήταν πριν αρχίσει να αναβοσβήνει...
Εμένα μου κάνει για ανάφλεξη. Είδατε μην μαυρίζει η πορσελάνη από κάποιο μπουζί έστω και ελάχιστα από κακή μπουζοπιπα έστω και αν η μπουζοπιπα είναι οκ? Αν ήταν βαλβίδα θα σου το έκανε μόνιμα στις χαμηλές Σαλ,δεν θα είχε τέτοια εξάρτηση από το τσεκ.
Οποιοδήποτε θέμα ανάφλεξης ή φανερώνεται πρώτα στο αέριο ή απλά είναι εντονότερο στο αέριο.
Στο μερκ νομίζαμε ότι είναι βαλβίδα καμμένη,το έκανε σαν ρεταρισμα στο απότομο γκάζι και στο ρελαντί σαν αρρυθμία. Όλα κ όλοι συνηγορούσαν ότι ήταν βαλβίδα και όπως είχαμε τα μπουζί έξω ένα στην πορσελάνη του είχε μια άνευ ουσίας μαύρη μικρή γραμμή. Περνούσε ο σπινθήρας από εκεί όταν είχε φορτίο υψηλό. Στη βενζίνη δούλευε μια χαρά.Οι πολλαπλασιαστές και τα μπουζί ελέγχτηκαν πρώτα-πρώτα.
Τα μπουζί πεντακάθαρα(ούτε 1000χλμ δεν είχαν κιολας)και η μπουζόπιπα καλή.Πολλαπλασιαστές το ίδιο...ευτυχώς εκείνη την ημέρα είχαν φέρει ένα ίδιο Πόλο να του αλλάξουν δυο πολλαπλασιαστές και πριν τους βάλουν,κάναμε δοκιμή στο δεύτερο κύλινδρο και με τους δυο καινούριους,χωρίς κανένα αποτέλεσμα...Μετά είδαμε και τα μπεκ,και αυτά καλά...
Και ύστερα ήρθε η ώρα να μετρήσουμε την συμπίεση...και εκεί φάνηκε ότι ο δεύτερος κύλινδρος είχε πιο αρκετά πιο χαμηλή από τους άλλους τρεις.
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω.ΟΚ παλιό αμάξι με aftermarket LPG δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά τι να κάνεις...Δεν δοκιμάζετε να ρίξετε τίποτα στον δεύτερο κύλινδρο μήπως είναι κολλημένο κανένα ελατήριο σε έμβολο? Δύσκολη απόφαση η επισκευή
-
@w202-amg said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
Μακάρι να βρεθεί λύση αλλά με προβληματίζει πως θέμα υπάρχει μόνο όταν αναβοσβησει το check. Αν υπήρχε θέμα στην κεφαλή θα ήταν μόνιμο το θέμα ασχέτως check
Για να σε διευκολύνω,το αμάξι σε γενικές γραμμές ψιλορέταρε(όχι κάτι τραγικό όμως)όταν δούλευε με βενζίνη...όταν γύριζες στο υγραέριο μετά από κάποια χιλιόμετρα (ακόμα και αν το ξαναγύρναγες σε βενζίνη) άρχιζε και αναβόσβηνε το τσεκ και έτρεμε ολόκληρο το αμάξι...κανα δυό φορές έκανε σαν να πάει να σβήσει,χωρίς να σβήσει και ξαναανέβαζε στροφές...τελευταία φορά ψιλομύριζε και βενζίνη αλλά μπορεί να ήταν και ιδέα μου...και μετά από κάποια χιλιόμετρα έμενε μόνιμα αναμμένο και επανέρχονταν όπως ήταν πριν αρχίσει να αναβοσβήνει...
Εμένα μου κάνει για ανάφλεξη. Είδατε μην μαυρίζει η πορσελάνη από κάποιο μπουζί έστω και ελάχιστα από κακή μπουζοπιπα έστω και αν η μπουζοπιπα είναι οκ? Αν ήταν βαλβίδα θα σου το έκανε μόνιμα στις χαμηλές Σαλ,δεν θα είχε τέτοια εξάρτηση από το τσεκ.
Οποιοδήποτε θέμα ανάφλεξης ή φανερώνεται πρώτα στο αέριο ή απλά είναι εντονότερο στο αέριο.
Στο μερκ νομίζαμε ότι είναι βαλβίδα καμμένη,το έκανε σαν ρεταρισμα στο απότομο γκάζι και στο ρελαντί σαν αρρυθμία. Όλα κ όλοι συνηγορούσαν ότι ήταν βαλβίδα και όπως είχαμε τα μπουζί έξω ένα στην πορσελάνη του είχε μια άνευ ουσίας μαύρη μικρή γραμμή. Περνούσε ο σπινθήρας από εκεί όταν είχε φορτίο υψηλό. Στη βενζίνη δούλευε μια χαρά.Οι πολλαπλασιαστές και τα μπουζί ελέγχτηκαν πρώτα-πρώτα.
Τα μπουζί πεντακάθαρα(ούτε 1000χλμ δεν είχαν κιολας)και η μπουζόπιπα καλή.Πολλαπλασιαστές το ίδιο...ευτυχώς εκείνη την ημέρα είχαν φέρει ένα ίδιο Πόλο να του αλλάξουν δυο πολλαπλασιαστές και πριν τους βάλουν,κάναμε δοκιμή στο δεύτερο κύλινδρο και με τους δυο καινούριους,χωρίς κανένα αποτέλεσμα...Μετά είδαμε και τα μπεκ,και αυτά καλά...
Και ύστερα ήρθε η ώρα να μετρήσουμε την συμπίεση...και εκεί φάνηκε ότι ο δεύτερος κύλινδρος είχε πιο αρκετά πιο χαμηλή από τους άλλους τρεις.
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω.ΟΚ παλιό αμάξι με aftermarket LPG δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά τι να κάνεις...Δεν δοκιμάζετε να ρίξετε τίποτα στον δεύτερο κύλινδρο μήπως είναι κολλημένο κανένα ελατήριο σε έμβολο? Δύσκολη απόφαση η επισκευή
Όταν λες να ρίξουμε?Τι δηλαδή?
-
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@w202-amg said in VW Polo check engine:
Μακάρι να βρεθεί λύση αλλά με προβληματίζει πως θέμα υπάρχει μόνο όταν αναβοσβησει το check. Αν υπήρχε θέμα στην κεφαλή θα ήταν μόνιμο το θέμα ασχέτως check
Για να σε διευκολύνω,το αμάξι σε γενικές γραμμές ψιλορέταρε(όχι κάτι τραγικό όμως)όταν δούλευε με βενζίνη...όταν γύριζες στο υγραέριο μετά από κάποια χιλιόμετρα (ακόμα και αν το ξαναγύρναγες σε βενζίνη) άρχιζε και αναβόσβηνε το τσεκ και έτρεμε ολόκληρο το αμάξι...κανα δυό φορές έκανε σαν να πάει να σβήσει,χωρίς να σβήσει και ξαναανέβαζε στροφές...τελευταία φορά ψιλομύριζε και βενζίνη αλλά μπορεί να ήταν και ιδέα μου...και μετά από κάποια χιλιόμετρα έμενε μόνιμα αναμμένο και επανέρχονταν όπως ήταν πριν αρχίσει να αναβοσβήνει...
Εμένα μου κάνει για ανάφλεξη. Είδατε μην μαυρίζει η πορσελάνη από κάποιο μπουζί έστω και ελάχιστα από κακή μπουζοπιπα έστω και αν η μπουζοπιπα είναι οκ? Αν ήταν βαλβίδα θα σου το έκανε μόνιμα στις χαμηλές Σαλ,δεν θα είχε τέτοια εξάρτηση από το τσεκ.
Οποιοδήποτε θέμα ανάφλεξης ή φανερώνεται πρώτα στο αέριο ή απλά είναι εντονότερο στο αέριο.
Στο μερκ νομίζαμε ότι είναι βαλβίδα καμμένη,το έκανε σαν ρεταρισμα στο απότομο γκάζι και στο ρελαντί σαν αρρυθμία. Όλα κ όλοι συνηγορούσαν ότι ήταν βαλβίδα και όπως είχαμε τα μπουζί έξω ένα στην πορσελάνη του είχε μια άνευ ουσίας μαύρη μικρή γραμμή. Περνούσε ο σπινθήρας από εκεί όταν είχε φορτίο υψηλό. Στη βενζίνη δούλευε μια χαρά.Οι πολλαπλασιαστές και τα μπουζί ελέγχτηκαν πρώτα-πρώτα.
Τα μπουζί πεντακάθαρα(ούτε 1000χλμ δεν είχαν κιολας)και η μπουζόπιπα καλή.Πολλαπλασιαστές το ίδιο...ευτυχώς εκείνη την ημέρα είχαν φέρει ένα ίδιο Πόλο να του αλλάξουν δυο πολλαπλασιαστές και πριν τους βάλουν,κάναμε δοκιμή στο δεύτερο κύλινδρο και με τους δυο καινούριους,χωρίς κανένα αποτέλεσμα...Μετά είδαμε και τα μπεκ,και αυτά καλά...
Και ύστερα ήρθε η ώρα να μετρήσουμε την συμπίεση...και εκεί φάνηκε ότι ο δεύτερος κύλινδρος είχε πιο αρκετά πιο χαμηλή από τους άλλους τρεις.
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω.ΟΚ παλιό αμάξι με aftermarket LPG δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά τι να κάνεις...Δεν δοκιμάζετε να ρίξετε τίποτα στον δεύτερο κύλινδρο μήπως είναι κολλημένο κανένα ελατήριο σε έμβολο? Δύσκολη απόφαση η επισκευή
Όταν λες να ρίξουμε?Τι δηλαδή?
Xado π.χ.
-
Τελικώς το πρόβλημα διορθώθηκε μετά από καιρό...έγινε ρεκτιφιέ και το αμάξι πάει πιο στρωτά πλέον...ΟΚ ψιλοτρέμει μόνο τα πρώτα δευτερόλεπτα μέχρι να πέσουν οι στροφές,αλλά αυτό νομίζω είναι φυσιολογικό...
Δυο τελευταίες ερωτήσεις για να κλείσουμε μια και καλή το τόπικ...
1ον)Τα μπουζί που φοράει τώρα έχουν διάκενο 1,1...λένε πως για να δουλεύει σωστά με υγραέριο πρέπει να βάλεις με διάκενο 0,7 αλλά υπάρχει κίνδυνος να αρχίσει να καίει πολλαπλασιαστές κλπ....τι κάνουμε εδώ?Να τα αφήσω όπως είναι,να τα αλλάξω με 0,7 ή να βάλω κάτι ενδιάμεσο πχ 0,9?Αν βάλω 0,7 να είναι ειδικά για υγραέριο ή και τα απλά κάνουν?
Αν αφήσω τα ίδια μπορεί να μου κάνει πάλι κόλπα πχ να αναβοσβήνει/ανάβει το τσεκ έντζιν και να τρέμει το αμάξι?
2ον)Μου είπαν ότι για τουλάχιστον 1 μήνα να το δουλεύω μόνο με βενζίνη για να μην ξαναγ@μήσει τις βαλβίδες το υγραέριο...τελευταία φορά είχα βάλει υγραέριο σε πρατήριο 30 Νοεμβρίου(του 22)και τελευταία φορά που το δούλεψα 15 Γενάρη...Η δεξαμενή είναι στη μέση.Αν το ξαναδουλέψω από αρχές Μάρτη και μετά,με υγραέριο που μπήκε το Νοέμβρη θα υπάρχει πρόβλημα?Πχ η βενζίνη αν μείνει μέσα πάνω από 3 μήνες ή πάνω από 6 μήνες χαλάει...με το υγραέριο δεν ξέρω τι παίζει.... -
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Τελικώς το πρόβλημα διορθώθηκε μετά από καιρό...έγινε ρεκτιφιέ και το αμάξι πάει πιο στρωτά πλέον...ΟΚ ψιλοτρέμει μόνο τα πρώτα δευτερόλεπτα μέχρι να πέσουν οι στροφές,αλλά αυτό νομίζω είναι φυσιολογικό...
Δυο τελευταίες ερωτήσεις για να κλείσουμε μια και καλή το τόπικ...
1ον)Τα μπουζί που φοράει τώρα έχουν διάκενο 1,1...λένε πως για να δουλεύει σωστά με υγραέριο πρέπει να βάλεις με διάκενο 0,7 αλλά υπάρχει κίνδυνος να αρχίσει να καίει πολλαπλασιαστές κλπ....τι κάνουμε εδώ?Να τα αφήσω όπως είναι,να τα αλλάξω με 0,7 ή να βάλω κάτι ενδιάμεσο πχ 0,9?Αν βάλω 0,7 να είναι ειδικά για υγραέριο ή και τα απλά κάνουν?
Αν αφήσω τα ίδια μπορεί να μου κάνει πάλι κόλπα πχ να αναβοσβήνει/ανάβει το τσεκ έντζιν και να τρέμει το αμάξι?
2ον)Μου είπαν ότι για τουλάχιστον 1 μήνα να το δουλεύω μόνο με βενζίνη για να μην ξαναγ@μήσει τις βαλβίδες το υγραέριο...τελευταία φορά είχα βάλει υγραέριο σε πρατήριο 30 Νοεμβρίου(του 22)και τελευταία φορά που το δούλεψα 15 Γενάρη...Η δεξαμενή είναι στη μέση.Αν το ξαναδουλέψω από αρχές Μάρτη και μετά,με υγραέριο που μπήκε το Νοέμβρη θα υπάρχει πρόβλημα?Πχ η βενζίνη αν μείνει μέσα πάνω από 3 μήνες ή πάνω από 6 μήνες χαλάει...με το υγραέριο δεν ξέρω τι παίζει....Το υγραέριο χρειάζεται υψηλότερη τάση από τους πολλαπλασιαστές. Με ίδιο διάκενο με τη βενζίνη οι πολλαπλασιαστές ζοριζονται. Για αυτό συνήθως τα μπουζί για υγραέριο έχουν μικρότερο διάκενο για να απαιτείται μικρότερη τάση.
Εγώ χρησιμοποιώ με 4 ακίδες στο γκόλφ , λιγότερη φθορά δεν κάνει misfires όπως με τα απλά.Στο Μερσεντές βάζω ιρίδιου denso tt ένα νούμερο πιο ψυχρά , είναι ευγενικό με τα μπουζί.
Το υγραέριο βάση λογικής είναι αδύνατο να έπαθε κάτι.
Υ.γ. το αμάξι πρέπει να πάει σε εγκατάστατη να ελέγξει ότι το υγραέριο δουλεύει οκ.
VW Polo check engine