-
@lap said in Renault Austral:
Δηλαδή σύμφωνα με την λογική των πωλησεων θα μας έλεγες πως ότι δεν πουλάει στη μουσική ή στο θέατρο ή στο σινεμά είναι αυτομάτως και κακό;
Δηλαδή δεν αξίζει έναν συγγραφέας η ένας καλλιτέχνης επειδή κάποιοι άσχετοι δεν αγόρασαν την τέχνη του ή έστω δεν έσπασε τα ταμεία;
Είναι δυνατόν να υποστηρίζεις τέτοιο πράγμα;
Δηλαδή θα έλεγες σε εναν γνωστη του σινεμά, όταν θα σου λέει πως του αρέσει μια ταινία για χψ λόγους, πως δεν αξίζει ως ταινία επειδή δεν πούλησε πολλα εισιτήρια!
Σιγά το κρυφό αριστούργημα.. βλέπω βάζεις τρελά λόγια στο στόμα μου. Move along, nothing to see here..
-
Για τα μέτρα των αυτοκινήτων φαίνεται τουλάχιστον στα χαρτιά μια πολύ καλή περίπτωση που την σνομπαρεις επικαλούμενος τις μελλοντικές πωλήσεις του! Αυτό δεν κάνεις ;
Το αυτοκίνητο πατάει σε νέα πλατφόρμα, πιο νέα και από του ομοσταυλου QQ.
Στα χαρτιά έχει ένα πολύ αποδοτικό υβριδικό σύστημα και γράφει με 18 αρες ζάντες και 200 άλογα ίδια co2 με ένα yaris hybrid!!!
Έχει ένα νέο κιβώτιο 15 σχέσεων χωρίς συμπλεκτες.
Από άποψη πατήματος είναι σαν ένα hqtchback με εξαιρετική ανάρτηση ιδιαίτερα στην υβριδική έκδοση οι δοκιμαστές λένε πως κατευθείαν φτάνει στην κορυφή της κατηγορίας.
Οι δείκτες nvh σύμφωνα με τα πρώτα τεστς είναι απλά κορυφαίοι. Κορυφαία ηχομονωση.
Το εσωτερικό λένε είναι αψεγάδιαστο με εξαιρετική εργονομία ενώ τα υλικα σε κάθε γωνιά του είναι premium.Η έκδοση με την τετραδιευδυνση του δίνει κύκλο στροφής 10 μέτρων και το κάνει hot hatch στις στροφές. Οι δοκιμαστές του ενθουσιάζονται με το πώς στρίβει σε ορεινές διαδρομές.
Έχει τα πάντα από adas
Τέλος σε άλλες αγορές προσφέρεται σε πολύ καλές τιμές και ήδη από την δεύτερη έκδοση με δύο έξτρα πακέτα εξοπλισμού τα έχεις όλα όντας και full hybrid με 200 άλογα.
Δηλαδή στα μέτρα των c suv δεν είναι ένα μικρό αριστούργημα;
Ακόμα και οι Γάλλοι το βγάζουν ανώτερο από το σημερινό 3008 και αναφέρουν ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας.
Εσυ εδώ ισχυρίζεσαι πως θα υπάρχουν 8 ανταγωνιστικά μοντέλα που θα είναι καλύτερα του. Στηριζόμενος σε τι; Στις πωλήσεις των renault στην Ελλάδα; -
@lap said in Renault Austral:
Για τα μέτρα των αυτοκινήτων φαίνεται τουλάχιστον στα χαρτιά μια πολύ καλή περίπτωση που την σνομπαρεις επικαλούμενος τις μελλοντικές πωλήσεις του! Αυτό δεν κάνεις ;
Το αυτοκίνητο πατάει σε νέα πλατφόρμα, πιο νέα και από του ομοσταυλου QQ.
Στα χαρτιά έχει ένα πολύ αποδοτικό υβριδικό σύστημα και γράφει με 18 αρες ζάντες και 200 άλογα ίδια co2 με ένα yaris hybrid!!!
Έχει ένα νέο κιβώτιο 15 σχέσεων χωρίς συμπλεκτες.
Από άποψη πατήματος είναι σαν ένα hqtchback με εξαιρετική ανάρτηση ιδιαίτερα στην υβριδική έκδοση οι δοκιμαστές λένε πως κατευθείαν φτάνει στην κορυφή της κατηγορίας.
Οι δείκτες nvh σύμφωνα με τα πρώτα τεστς είναι απλά κορυφαίοι. Κορυφαία ηχομονωση.
Το εσωτερικό λένε είναι αψεγάδιαστο με εξαιρετική εργονομία ενώ τα υλικα σε κάθε γωνιά του είναι premium.Η έκδοση με την τετραδιευδυνση του δίνει κύκλο στροφής 10 μέτρων και το κάνει hot hatch στις στροφές. Οι δοκιμαστές του ενθουσιάζονται με το πώς στρίβει σε ορεινές διαδρομές.
Έχει τα πάντα από adas
Τέλος σε άλλες αγορές προσφέρεται σε πολύ καλές τιμές και ήδη από την δεύτερη έκδοση με δύο έξτρα πακέτα εξοπλισμού τα έχεις όλα.
Δηλαδή στα μέτρα των c suv δεν είναι ένα μικρό αριστούργημα;
Κάνω μία εκτίμηση ότι αν ανακοινωθεί με τις τιμές που υπολογίζετε δεν θα έχει μεγάλη επιτυχία. Αν ξεκινήσει από καμία φθηνότερη έκδοση μπορεί να τα πάει καλύτερα.
Μικρό αριστούργημα δεν μου φαίνεται προσωπικά, ότι θα είναι ένα καλό αυτοκίνητο οκ θα είναι. Τα περισσότερα δεν είναι;
-
Θεωρώ ότι έχεις θεοποιήσει την psa και οτιδήποτε είναι ανταγωνιστικό προς αυτήν το υποτιμάς χωρίς να εξετάζεις τίποτα άλλο ιδιαίτερα μηχανολογικο. Εστιάζεις με το αν είναι όμορφες οι χειρολαβές στις πόρτες και αν τα κουμπάκια έχουν καλή σχεδίαση και δεν βλέπεις όλα τα υπόλοιπα μηχανολογικα.
Ποτέ δεν κάνεις κάποια αναφορά σε μηχανολογικά θέματα. Πάντα αναφέρεις την αισθητική που είναι και ένα υποκειμενικό κριτήριο στην τελική.
Άντε να μιλήσουμε σε αισθητικό επίπεδο.
Εδώ σύγκριση με το παλαιό πλέον 3008.
Το εσωτερικό του 3008 είναι ωραίο αλλά πλέον φλύαρο, με φουσκωτά πλαστικά παντού και με διάφορους ακανόνιστους όγκους να ξεπροβάλλουν δεξιά και αριστερά. Το renault είναι σαφέστατα πιο σοφιστικέ, πιο αρμονικό και με σχεδιαστική συνέχεια σε διάφορες επιφάνειες...
-
@lap said in Renault Austral:
Θεωρώ ότι έχεις θεοποιήσει την psa και οτιδήποτε είναι ανταγωνιστικό προς αυτήν το υποτιμάς χωρίς να εξετάζεις τίποτα άλλο ιδιαίτερα μηχανολογικο. Εστιάζεις με το αν είναι όμορφες οι χειρολαβές στις πόρτες και αν τα κουμπάκια έχουν καλή σχεδίαση και δεν βλέπεις όλα τα υπόλοιπα μηχανολογικα.
Ποτέ δεν κάνεις κάποια αναφορά σε μηχανολογικά θέματα. Πάντα αναφέρεις την αισθητική που είναι και ένα υποκειμενικό κριτήριο στην τελική.
Άντε να μιλήσουμε σε αισθητικό επίπεδο.
Εδώ σύγκριση με το παλαιό πλέον 3008.
Το εσωτερικό του 3008 είναι ωραίο αλλά πλέον φλύαρο, με διάφορους ακανόνιστους όγκους που προβάλλουν δεξιά και αριστερά. Το renault είναι σαφέστατα πιο σοφιστικέ, πιο αρμονικό και με σχεδιαστική συνέχεια σε διάφορες επιφάνειες...
Γιατί τρως κολλήματα;! Δεν χρειάζεται να συμφωνούν σε όλα οι άνθρωποι.
Μίλησα καθόλου για PSA; Εγώ για το Tuscon έλεγα..
-
Για το 2008 έλεγες πιο πάνω ή κάνω λαθος;
Για το i cockpit κτλ;Ακόμα και το kia και hyundai που είναι d suv είναι πολύ πίσω μηχανολογικα απέναντι στο Ρενώ.
-
@lap said in Renault Austral:
Για το 2008 έλεγες πιο πάνω ή κάνω λαθος;
Ακόμα και το kia και hyundai που είναι d suv είναι πολύ πίσω μηχανολογικα απέναντι στο Ρενώ.
Τα μπερδεύεις πολύ...για το 2008 είπα ΜΟΝΟ σε όλα τα ποστ, ότι το εξόγκωμα που έχει για να χρησιμοποιείς την οθόνη βολεύει.
Kia/Hyundai είναι στην ίδια κατηγορία, C suv. Έχουν σχεδόν ΟΛΕΣ τις επιλογές, ακόμη και diesel..
Επειδή δουλεύω δεν μπορώ να απαντάω.. όταν θα βγεί το αυτοκίνητο θα δούμε τι θα γίνει. Τώρα τι να λέει; Εκφράστηκα, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο και δεν έχει και νόημα.
Επίσης οι πωλήσεις μετράνε, παρεξηγείς τα "πετυχημένα" αυτοκίνητα. Για μένα πετυχημένης είναι είτε cult, μοναδικά και διαφορετικά, είτε best seller.
-
Δεν ενδιαφέρει τη συζήτηση μας το αν δουλεύεις.
Αυτό είναι δικό σου θέμα και απασχολεί εσένα το πότε θα απαντάς και πως θα διαχειρίζεσαι τον χρόνο σου, δεν είναι δικό μου θέμα.
Καλά κάνεις και δουλεύεις για να ζήσεις. Εύγε από εμένα.Όπως είπα οι πωλήσεις ή να το πω καλύτερα οι πολλές πωλησεις ΔΕΝ μετράνε στην αξιολόγηση ενός οχήματος παρά μόνο αν εχεις οικονομικά οφέλη από αυτές.
Εσύ λες πως δε έχεις, οπότε άσε στην άκρη αυτήν την ρητορική. Είναι λάθος και αποπροσανατολίζει την συζήτηση.Σου έφερα παράδειγμα τις τέχνες. Είναι δυνατόν να λέμε πως κάτι είναι καλό αξιολογοντας μονάχα τις πωλήσεις του; Φυσικά και όχι!
Όσο για τα kia φιανεται πως δεν δίνεις σημασία στη μηχανολογία. Είναι μια και δυο γενιές πίσω τα μηχανικα σύνολα που προσφέρουν. Ούτε διαθέτουν τα adas του renault, ούτε τις σοφιστικέ επιλογές της τετραδιευδυνσης!! Δεν συζητώ καν για το πολύπλοκο κιβώτιο των 15 σχέσεων χωρίς συμπλεκτες.
Ενώ όπως βλέπουμε είναι και ακριβότερα από το νεότερο Ρενώ, τουλάχιστον στο εξωτερικό. Ακόμα δεν ξέρουμε για την Ελλάδα.
Τέλος να πω πως συμφωνώ πως δεν συμφωνούμε σε όλα και δεν έχουμε όλοι τα ίδια κριτήρια αξιολόγησης.
-
Για αυτό το κιβώτιο τι έχουμε να πούμε;
Από πολυπλοκότητα;
Γιατί δεν έβαλαν σαν του QQ;Αυτό που είπες για την πλατφόρμα που το βρήκες;
Νομίζω είναι ίδιες ακριβώς με του epower.Μακάρι να έρθει σε καμια "προσιτή τιμή" το 200αρι.
Μένει να δούμε και πως θα τιμολογηθεί η 4διεύθυνση, αν παραμεινει στα 1,500€ όπως στο εξωτερικό θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή. Αν απογειωθεί λόγω ΤΤ στην Ελλάδα θα είναι κρίμα.
-
Αυτό πατάει σε μια νέα παραλλαγή/έκδοση της cmf-c και ονομάζεται cmf-cd..
Τα δύο αυτοκίνητα έχουν δύο τελείως διαφορετικά υβριδικά συστήματα. Στις τυποποιημένες μετρήσεις της renault όσον αφορά την κατανάλωση είναι ανώτερο.
Για αυτό και έχουν διαφορετικά κιβώτια ταχυτήτων. Βασικά το qq δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων. -
Ναι το είχα δει αυτό το βίντεο, ΟΚ.
Γενικά με προβληματίζει η πολυπλοκότητα στα full hybrid.
Οτιδήποτε εκτός Τουότα (ισως και Honda) είναι μεγάλο ρίσκο πιστεύω.
-
Τι να σου πω; Ειναι υποθετικά τα όσα πούμε. Το κιβώτιο πάντως και γενικότερα το σύστημα είναι στην δεύτερη γενιά του. Είναι εξέλιξη αυτού των clio κτλ
Δεν έχει συμπλέκτες, δηλαδή αφαιρεί ένα εξάρτημα το οποίο φθείρεται. Έχει τεράστια μπαταρία για υβριδικό.
Μέχρι στιγμής δεν έχω διαβάσει για σοβαρά θέματα στο υβριδικό πρώτης γενιάς. Όχι ότι κυκλοφόρησαν και πολλά στην Ευρώπη αλλά οκ ας πούμε εντόπισαν αδυναμίες και το εξέλιξαν.
-
@netgeo said in Renault Austral:
Για αυτό το κιβώτιο τι έχουμε να πούμε;
Από πολυπλοκότητα;
Γιατί δεν έβαλαν σαν του QQ;Αυτό που είπες για την πλατφόρμα που το βρήκες;
Νομίζω είναι ίδιες ακριβώς με του epower.Μακάρι να έρθει σε καμια "προσιτή τιμή" το 200αρι.
Μένει να δούμε και πως θα τιμολογηθεί η 4διεύθυνση, αν παραμεινει στα 1,500€ όπως στο εξωτερικό θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή. Αν απογειωθεί λόγω ΤΤ στην Ελλάδα θα είναι κρίμα.
Δεν μπορεί να είναι προσιτή η τιμή λόγου του ττ. Υπολογισε το ένα 20% πάνω από ότι βλέπεις έξω. Η φουλ έκδοση με 4διευθυνση θα ξεπεράσει τις 50K , 54-55 το υπολογίζω.
-
Η τετραδιευθυνση μπαινει μόνο στην φουλ ή και πιο κάτω;
Το ττ στα υβριδικά λέμε είναι μικρότερο. Τα γραμμάρια που εκπέμπει σε έκδοση χωρίς την τετραδιευθυνση είναι 108.
Επίσης ο κινητήρας είναι 1,2 λίτρα.Η δεύτερη έκδοση με δύο έξτρα πακέτα έχει ότι έχουν οι φουλ του ανταγωνισμου, τουλάχιστον στον γαλλικό διαμορφωτή
-
@lap said in Renault Austral:
Αυτό πατάει σε μια νέα παραλλαγή/έκδοση της cmf-c και ονομάζεται cmf-cd..
Τα δύο αυτοκίνητα έχουν δύο τελείως διαφορετικά υβριδικά συστήματα. Στις τυποποιημένες μετρήσεις της renault όσον αφορά την κατανάλωση είναι ανώτερο.
Για αυτό και έχουν διαφορετικά κιβώτια ταχυτήτων. Βασικά το qq δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων.Σε κατανάλωση από ότι έχω καταλάβει κερδίζει το Ρενώ γιατί είναι και αρκετά ελαφρύτερο , 200 κιλά διαφορά!
Επίσης οι μπαταρίες βλέπω είναι σωστά κεντραρισμενες ζυγισμενες σε σχέση με Τογιότα Χόντα που τις έχουν στο πίσω κάθισμα. -
Η μπαταρία του είναι 1,2 kwh, η μεγαλύτερη όλων.
Διάβαζα πως πολύ συχνά γυρίζει σε ηλεκτροκίνηση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Οχι μονάχα στην πόλη.
Προσωπικά θα ήθελα πολύ να το δοκιμασω αυτό το σύστημα. Διότι 15 σχέσεις σε ένα αυτοκίνητο δεν έχω ξαναοδηγησει ποτε -
@lap said in Renault Austral:
Η τετραδιευθυνση μπαινει μόνο στην φουλ ή και πιο κάτω;
Το ττ στα υβριδικά λέμε είναι μικρότερο. Τα γραμμάρια που εκπέμπει σε έκδοση χωρίς την τετραδιευθυνση είναι 108.
Επίσης ο κινητήρας είναι 1,2 λίτρα.Η δεύτερη έκδοση με δύο έξτρα πακέτα έχει ότι έχουν οι φουλ του ανταγωνισμου, τουλάχιστον στον γαλλικό διαμορφωτή
Ρε συ λαπ ξεκόλλα! Είναι μειωμένα αλλά σε αυτές τις τιμές μιλάμε για καπέλο 15% στην λτπφ!
Λίγο είναι ;
Δες τα ττ στο σιβικ και θα καταλάβεις....20% από ότι βλέπεις έξω υπολόγιζε... -
Και πόσο είναι στην Γαλλία δηλαδή ; Γιατί εμείς τώρα μιλάμε με τιμές Γαλλίας
-
@lap said in Renault Austral:
Και πόσο είναι στην Γαλλία δηλαδή ; Γιατί εμείς τώρα μιλάμε με τιμές Γαλλίας
Μιλάμε για τιμές Γαλλίας; Γιατί πρόκειται να μεταναστεύσουμε εκεί; Αφού μιλάμε για ττ μιλάμε για Ελλάδα! Εσύ δλδ πόσο το υπολογίζεις εδώ ;
-
Το ΤΤ στην Γαλλία πόσο είναι;
Αυτό ρωτάω. Οι τιμές προ φόρων είναι περίπου ίδιες παντού
Τις τιμές Γαλλίας της έβαλα για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης. Δες το clio τι τιμές έχει εδώ και τι τιμές εκεί. Μπορείς να καταλάβεις που θα κινηθεί και το austral.
Renault Austral