Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Jazz 2020 Hybrid
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Jazz 2020 Hybrid
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 31 / 33
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    654
    16449
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gtsartsal
      gtsartsal last edited by

      Η κατανάλωση των 5.4 λίτρων, στη διαδρομή Βόλος Λαγκαδάς , με ταχύτητα 138 είναι εντυπωσιακή!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ektoras
        ektoras last edited by

        Youtube Video

        Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ektoras
          ektoras last edited by

          https://www.autoblog.gr/2022/11/12/ta-pio-axiopista-kai-ta-pio-anaxiopista-aftokinita-sti-germania/

          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Τι προάλλες είδα ένα μπροστά μου στον δρόμο αλλά το βράδυ. Λοιπόν δεν ξέρω αν είναι η υπέρτατη υψηλή αισθητική μου αλλά με τα led φώτα του ήταν πάρα πολύ ωραίο.
            Καμία σχέση με τις φωτογραφίες.

            Και επειδή το προσπέρασα, διότι πήγαινε απελπιστικά αργά, τα μπροστινά φώτα του είναι εξαιρετικά. Από κοντά δεν φαίνεται αυτό το μίνι βαν σχέδιο απεναντίας η έντονη κλίση του παρμπρίζ μπροστά το κάνει να μοιάζει και sci fi όχημα.

            Κάτι άλλο που θέλω να παρατηρήσω ήταν πως είτε είναι πολύ στενό είτε τα άλλα νέα suv στο δρόμο δίπλα του έχουν γίνει τεράστια. Αχρειαστα μεγάλα οχήματα.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • gtsartsal
              gtsartsal last edited by

              μήκος 4090 mm , πλάτος 1725 mm ύψος 1556 mm

              Όντως είναι από τα πιο στενά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Ωωω ναι!

                Το sandero stepway με τα πλαστικά φρύδια στους θόλους φτάνει συνολικά σε πλάτος το 1,85μ!!!!

                Μα φαινόταν, όλα δίπλα του ήταν φαρδύτερα.

                Από την άλλη σκεφτόμουν πως τελικά αποτελεί το υπέρτατο αυτοκίνητο πόλης. Διότι πέρα του ότι εχει μικρό μήκος, έχει και μικρό φάρδος για να κινείται άνετα στα στενα.

                Το είχα δει από κοντά αλλά δεν θυμάμαι να ήταν στενό μέσα.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  alt text

                  Στει φωτογραφίες δεν δίνει την ίδια αίσθηση αλλά αυτό το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ του δίνει ιδιαίτερη αισθητική που μόνο από κοντά την αντιλαμβάνεται κάποιος. Και πραγματικά είναι έως και εντυπωσιακο

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ektoras
                    ektoras last edited by

                    Είναι τετραγωνισμένο, δεν εξέχουν φτερά ή πλαστικά, οπότε είναι υπέρ άνετο χωρίς να έχει άσκοπο πλάτος ή μήκος.

                    Στο λινκ που ακολουθεί δείχνει τις διαστάσεις του σε σχέση με τά πιο άνετα στην κατηγορία

                    https://www.km77.com/coches/mediciones-propias/ve🚗honda:jazz:2020:estandar,ve🚗skoda:fabia:2022:5-puertas:estandar:fabia-10-mpi-evo-59-kw-80-cv-ambition,ve🚗dacia:sandero:2021:stepway:estandar:sandero-stepway-comfort-74-kw-100-cv-eco-g

                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Ίδιο με τα άλλα είναι στο εσωτερικό φάρδος. Και έχει έξτρα 10 εκ για τα γόνατα των πίσω απο τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας.

                      Και είναι 15εκ πιο στενό στο αμάξωμα!!!!

                      Α ρε honda, τίποτα δεν αφήνει στην τύχη του.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gtsartsal
                        gtsartsal last edited by gtsartsal

                        Αν αγόραζα αυτοκίνητο πόλης θα ήταν η 1η επιλογή μου.
                        Μου αρέσει και εξωτερικά και εσωτερικά!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Επειδή τελικά ο φωτογραφικός φακός αλλοιώνει έψαξα να βρω κάποια φωτογραφία που να δίνει την αίσθηση που αποκόμισα όταν το είδα από κοντά στον δρόμο.

                          Αυτή είναι η πιο ρεαλιστική για το σχέδιασμο του. Κάπως έτσι είναι η αίσθηση από κοντά όταν το κοιτάς στον δρόμο.

                          alt text

                          Δεν μοιάζει τόσο για μίνι βαν, ενώ το παρμπρίζ είναι το σημείο εντυπωσιασμού

                          alt text

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by lap

                            https://cartalk.gr/honda-jazz-ehev-ananeomeni-gkama-nea-ekdosi-advance-sport/

                            Πλέον πέρασε στο fl και δέχτηκε νέο πιο δυνατό ηλ μοτέρ, αλλαγές στον κινητήρα, κιβώτιο κτλ

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap last edited by

                              Να θυμίσω και αυτό που από το 2020 κανένας δεν το έχει φτάσει ούτε σε αυτήν ούτε στην επόμενη κατηγορία.

                              alt text

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                @ektoras αν δεν κάνω λάθος έχεις ένα.

                                Πως είναι το παρμπρίζ απο μέσα όταν οδηγείς; Ισχύει αυτό που περιγράφει η honda για καλύτερη ορατότητα; Συγκριτικά με άλλα της κατηγορίας όντως δεν έχει κρυφές γωνιές;
                                Το είχα δει από κοντά στην έκθεση αλλά δεν το έκανα τεστ ντραιβ και έτσι δεν έχω εμπειρία.

                                Τότε μου φάνηκε πανάκριβο, πλέον μου φαίνεται απλά τσιμπημενο και με αποδεκτό κόστος.
                                Μετά τόσο καιρό υπάρχει κάτι που να μην σου αρέσει και κάτι που να ανακαλυψες πως σου αρέσει και δεν το είχες εντοπίσει στην αρχή;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ektoras
                                  ektoras @lap last edited by

                                  @lap said in Honda Jazz 2020 Hybrid:

                                  @ektoras αν δεν κάνω λάθος έχεις ένα.

                                  Πως είναι το παρμπρίζ απο μέσα όταν οδηγείς; Ισχύει αυτό που περιγράφει η honda για καλύτερη ορατότητα; Συγκριτικά με άλλα της κατηγορίας όντως δεν έχει κρυφές γωνιές;
                                  Το είχα δει από κοντά στην έκθεση αλλά δεν το έκανα τεστ ντραιβ και έτσι δεν έχω εμπειρία.

                                  Τότε μου φάνηκε πανάκριβο, πλέον μου φαίνεται απλά τσιμπημενο και με αποδεκτό κόστος.
                                  Μετά τόσο καιρό υπάρχει κάτι που να μην σου αρέσει και κάτι που να ανακαλυψες πως σου αρέσει και δεν το είχες εντοπίσει στην αρχή;

                                  Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω να γράψω και πολλά για το αυτοκίνητο, που αν αναφέρω τα θετικά, θα φανεί σαν διαφήμιση και για αρνητικά δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικό.

                                  Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούμε τρία άτομα, η κόρη μου νέα οδηγός, η γυναίκα μου και εγώ, τους τελευταίους 17 μήνες που το έχουμε στην κατοχή μας.

                                  Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να το αγοράσει, θα πρέπει να γνωρίζει (αν είναι χρόνια οδηγός), ότι θα πρέπει να συμβιβαστεί με την ιδέα, ότι το αυτοκίνητο αυτό οδηγείται από κοινού από τον ίδιο μαζί με το λογισμικό του αυτοκινήτου.

                                  Αν είναι νέος οδηγός, θα νιώσει από την αρχή, ότι με αυτό το όχημα μπορεί να κάνει τον γύρο του κόσμου, σου δημιουργεί μια σιγουριά και ασφάλεια που θεωρείς ότι τελικά, σαν νέος οδηγός, αυτά που ενδεχομένως άκουγες δεν ισχύουν.

                                  Οπτικά ίσως ξενίζει αυτούς που θέλουν κάτι που να τρομάζει ή κάτι που να δείχνει ότι είσαι επιτυχημένος.

                                  Πολλοί αισθητικά το παρομοιάζουν με κάποιο ον με τεχνητή νοημοσύνη και δεν έχουν άδικο.

                                  Έχει χώρους τουλάχιστον 1-2 κατηγορίες επάνω, τεχνολογία που είναι στην κορυφή αυτή την στιγμή, ποιότητα που μετά από 37.500 km εκπλήσσει, άνεση στην οδήγηση, κορυφαία ορατότητα, καθισματάρες, όλοι όσοι το δοκίμασαν τα εκθειάζουν, ανάρτηση εξαιρετικά άνετη χωρίς θορύβους και το βασικότερο, ότι όλα δουλεύουν όπως την πρώτη μέρα, άψογα.

                                  Η βαφή δεν έχει καμιά σχέση με τα Suzuki που είχα και έχω.
                                  Έχει βερνίκι, όπου υπάρχει γυμνό μέταλο, ακόμα και στο χώρο του κινητήρα και δεν κάνει σημάδια από πέτρες, θυμίζει βαφή vag.

                                  Πέρα από την ασφάλεια, την άνεση, την ευχαρίστηση που σου δίνει όταν το οδηγείς, είτε σε μποτιλιάρισμα είτε σε ανοιχτό δρόμο, ακόμα και σε απαιτητικές διαδρομές είναι εκεί, με την ίδια άνεση, ησυχία και ασφάλεια.

                                  Στα μέσα Σεπτεμβρίου είχαμε κατέβει στην Εύβοια για μια ευχάριστη υποχρέωση, στην επιστροφή μετά την Χαλκίδα, ανεβήκαμε την γνωστή ανάβαση για Θήβα. Δεν του έλειπε δύναμη, δεν γλίστρησε πουθενά, το τιμόνι άμεσο (2,3 στροφές) και το βασικότερο ότι όσο και να το πιέσεις εκείνο συνεχίζει χωρίς διαμαρτυρίες, να δουλεύει απρόσκοπτα.

                                  Αυτό που εκπλήσσει τους πάντες που θα ταξιδέψουν μαζί του, είναι η ησυχία, η άνεση και η πολύ υψηλή αίσθηση ποιότητας και προσοχής στην λεπτομέρεια.

                                  Αν κάτι του λείπει, είναι το φως στα σκιάδια, βασικά στις γυναίκες, και ένα αμορτισέρακι στο ντουλαπάκι, για να ανοίγει πιο εντυπωσιακά.

                                  Τώρα στο κομμάτι της οικονομίας, ναι είναι εξαιρετικά οικονομικό, σε όλες τις διαδρομές, αλλά είναι το τελευταίο που θα σε εντυπωσιάσει, είναι το κερασάκι στην τούρτα, όλων των προηγούμενων.

                                  Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • D
                                    dublin last edited by

                                    Αυτή η γενιά έχει ξεφύγει πλήρως συγκριτικά με τον προαιώνιο εχθρό (Yaris), αλλά συνολικά η μάρκα παίζει 1-1.5 κατηγορία πάνω από την Toyota. Πλησιάζει επικίνδυνα την Mazda σε φιλοσοφία/σχεδιασμό (στα μεγαλύτερα οχήματα, γιατί η Mazda δεν έχει αντίστοιχο Jazz).

                                    Δεν είναι ένα αυτοκίνητο που το παίρνεις γιατί είναι φθηνό και οικονομικό, το παίρνεις γιατί κάνει κορυφαία την δουλειά του για την κατηγορία του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Ωραίο κείμενο, μεστό και με ουσία.

                                      Έπρεπε να το γράψεις κατά την γνώμη μου διότι έχεις εμπειρία από το όχημα ενώ όλοι όσοι σχολιάζουμε δεν έχουμε και θα βοηθά πολλούς που μας διαβάζουν.

                                      Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η ηχομόνωση που την αναφέρεις συχνά. Δηλαδή συγκριτικά με τα suzuki όπως λες είναι τόσο ανώτερη;

                                      Επίσης στο ταξίδι ας πούμε σε σταθερή πορεία στα 130χλμ/ώρα ο κινητήρας ακούγεται; Ο θόρυβος τροχασμου;

                                      Εντυπωσιακες οι στροφές του τιμονιού του, νομίζω το είχαμε ξανατονισει πως έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην κρεμαγιερα και γενικότερα στο τιμόνι

                                      Αυτό που περιγράφεις με την αίσθηση οδήγησης πραγματικά είναι πολύ ενδιαφέρον. Προσπαθώ να φανταστώ τι να εννοείς για εμάς που έχουμε μάθει σε παλαιά αυτοκίνητα. Λογικά κάτι σαν πολιτισμικό σοκ θα εννοείς.
                                      Πρέπει να πάω να το κάνω τεστ ντραιβ.

                                      Δείχνεις πολύ ευχαριστημένος και αυτό είναι η ουσία κάτ εμέ!

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • npapanik
                                        npapanik last edited by

                                        Όταν έχεις μια εταιρία που σέβεται το όνομα της και την ιστορία της όπως η Honda, το αποτέλεσμα - παρότι ακριβό - σε δικαιώνει. Ειδικά όταν ο αριθμός πλαισίου αρχίζει με το μαγικό "J".

                                        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • ektoras
                                          ektoras @lap last edited by

                                          @lap said in Honda Jazz 2020 Hybrid:

                                          Ωραίο κείμενο, μεστό και με ουσία.

                                          Έπρεπε να το γράψεις κατά την γνώμη μου διότι έχεις εμπειρία από το όχημα ενώ όλοι όσοι σχολιάζουμε δεν έχουμε και θα βοηθά πολλούς που μας διαβάζουν.

                                          Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η ηχομόνωση που την αναφέρεις συχνά. Δηλαδή συγκριτικά με τα suzuki όπως λες είναι τόσο ανώτερη;

                                          Επίσης στο ταξίδι ας πούμε σε σταθερή πορεία στα 130χλμ/ώρα ο κινητήρας ακούγεται; Ο θόρυβος τροχασμου;

                                          Εντυπωσιακες οι στροφές του τιμονιού του, νομίζω το είχαμε ξανατονισει πως έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην κρεμαγιερα και γενικότερα στο τιμόνι

                                          Αυτό που περιγράφεις με την αίσθηση οδήγησης πραγματικά είναι πολύ ενδιαφέρον. Προσπαθώ να φανταστώ τι να εννοείς για εμάς που έχουμε μάθει σε παλαιά αυτοκίνητα. Λογικά κάτι σαν πολιτισμικό σοκ θα εννοείς.
                                          Πρέπει να πάω να το κάνω τεστ ντραιβ.

                                          Δείχνεις πολύ ευχαριστημένος και αυτό είναι η ουσία κάτ εμέ!

                                          Φίλε lap αν δεν ήταν η κόρη μου και η σύζυγος, που ήθελαν αυτοκίνητο, αυτόματο η κόρη και καινούργιο η σύζυγος, ούτε εγώ θα το είχα σαν αυτοκίνητο πρώτης επιλογής.

                                          Είναι όντως πολύ ήσυχο όχημα γενικά, ούτε τριγμοί, ούτε αεροδυναμικοί θόρυβοι. Συγκριτικά με τα Suzuki, αν δεις τα λάστιχα που έχει στις πόρτες θα δεις την διαφορά και την σχεδίαση που έχει γίνει.

                                          Στα Suzuki παρεμπιπτόντως το πρόβλημα είναι στο σημείο που ενώνονται οι 2 πόρτες στην κεντρική κολόνα ψηλά, έχω κάνει στο splash πατέντα, την οποία είχα κάνει και στο sx4, την είχα αναφέρει στην σελίδα του SX4, πριν μερικά χρόνια, που είχε λύσει για μένα το πρόβλημα.

                                          Είναι πολύ ήσυχο και στα ταξίδια, ελάχιστα θα καταλάβεις ότι έχει κινητήρα.

                                          Για έμενα που μου αρέσει το χειροκίνητο κιβώτιο και να βλέπω στα όργανα στροφόμετρο, πίεση και θερμοκρασία λαδιού και να ασχολούμαι γενικώς, εδώ δεν υπάρχουν, έχεις κάτι που αποφασίζει για σένα από το πιο απλό, για παράδειγμα δεν κατεβαίνει το χειρόφρενο αν δεν βάλεις την ζώνη, μέχρι να σου βγάλει μήνυμα ότι έχεις φορτώσει το αυτοκίνητο πάνω από το ωφέλιμο φορτίο που δέχεται.

                                          Οδηγάω 3-4 διαφορετικά αυτοκίνητα, όταν μπαίνω στο jazz είναι σαν να μου λέει: χαλάρωσε, άλλαξε προφίλ τώρα.

                                          Επίσης ας το γράψω εδώ, το splash με 180.000 km, μετά από 14 χρόνια, μόλις το πήρα από ένα απλό σέρβις στην αντιπροσωπεία, τα προβλήματα μέχρι σήμερα:

                                          1. Ένα καμένο λαμπάκι, ψείρα, μπροστά (είναι η δεύτερη λάμπα που καίει μετά από 14 χρόνια) και
                                          2. θα χρειαστεί κάποιο σωληνάκι από το a/c που συνδέεται με το ψυγείο γιατί χάνει φρέον, αλλά με την ανάκληση που γίνεται αυτή την στιγμή, δεν προλαβαίνουν και το αφήσαμε για αργότερα.

                                          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            majnun last edited by

                                            Αναρωτιέμαι πόσο θα ανέβει και η τιμή με το επερχόμενο facelift.

                                            Όταν βγήκε η τιμή ήταν εκτός τόπου και χρόνου. Αυτή τη στιγμή τη λες έως και καλή. Φοβάμαι θα ανέβει και αυτό ένα 5χίλιαρο.

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 31 / 33
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr